Zabite dzieci i dorosli. Bog ponownie pokazuje, tym razem Prezydentowi Obamie, ze trzeba cos zmienic w tej amerykanskiej dzungli. USA to najwyzszy poziom rozwoju kapitalistycznej dzungli. Tam wszystko juz jest tolerowane. Homoseksualizm, morderstwa i szereg innych. Tego morderce wyprodukowala amerykanska dzungla. Amerykanom jest dobrze i nie chca nic zmienic. Moj projekt nigdy tam nie zostanie zaakceptowany, jezeli  Amerykanie sie nie obudza. Im sie wydaje, ze lepiej nie moze byc. Ja pisze o tym w swoich artykulach, ktorych wy nie chcecie czytac. To wszystko jest nadzorowane przez Boga. On sam nie moze nic zmienic. Moze tylko cos pokazac iw ten sposob obudzic Amerykanow. Poszli juz za daleko z akceptacja wielu przeciwnych Bogu i naturze rzeczy. Wysylalem bardzo duzo moich e-maili do USA. Zadnego rezultatu. Im sie wydaje ze dzungla jest jedynym rozwiazaniem. Nie moga nic zrozumiec, bo sa wchlonieci przez dzungle. Sa wyksztalceni przez Uniwersytety USA. Uniwersytety, ktore przekazuja wiedze zgodna z prawami dzungli. I dlatego Bog nie ma wyjscia. Nie chca mnie tutaj w Europie wspierac. Chcialem to wszystko  zaczac jeszcze w tym roku, ale sam widze, ze to jeszcze za wczesnie. Czekaja na kolejne sygnaly i tragedie zaprojektowane przez Boga.  Nie tylko atmosferyczne horrory ale jeszcze szokujace morderstwa. Szok musi byc tak duzy jak nigdy. Moze to obudzi Obame i innych. Moze zaczna czytac moje teksty i pomoga mi wprowadzic moj projekt do realizacji tak szybko jak mozna. Projekt jest jedynym mozliwym rozwiazaniem. Wiem o tym i wiedza inni. Wie rowniez Obama. Wiele razy powtarzalem, ze pracuje dla Boga, ktory akceptuje moj projekt. Jestem jego synem. Podobnie jak byl nim Jezus Chrystus. Zostalem wyslany na ziemie, zeby wykonac swoje zadanie. Podobnie jak wczesniej inni ludzie. Chce juz dzialac. Okazuje sie, ze za wczesnie. Potrzeba  Amerykanom wiecej tragedii, zeby mnie ostatecznie poparli. Oni stanowia awangarde i bez nich nic nie pojdzie do przodu. Bog zmusi ich do zrozumienia tego, o czym pisze. Ile jeszcze tragedii przezyja, zanim zrozumieja? Nie wiem i oni tez nie wiedza. Gdyby mogli przewidziec! W dzungli nic nie mozna przewidziec, bo w dzungli jest swoboda dla wszystkich. Swoboda dla wszystkich znaczy smierc i choroby dla innych. Uklad jest nienormalny. Tak jak nienormalna jest akceptacja malzenstw homoseksualistow. Kto moze cos zmienic? Kto moze wyrazic zgode na pokazanie innym mojego projektu. Tylko Obama. On jest odpowiedzialny za wszystko. On moze podjac decyzje. Czekam na Obame. Jezeli Obama i USA cos zaakceptuje to inni pojda za nimi. Nastepnie zaakceptuje to Europa i w konsekwencji Rosja. Obama musi zrozumiec, ze ma wielka szanse. Moze cos zrobic dla przyszlosci Europy i pozniej swiata. Dlaczego w Rosji i w nowych krajach Europejskiej Unii nie dochodzi do takich tragedii? Poniewaz Bog wybiera tylko te kraje, ktore sa potrzebne do przeforsowania na arenie Europy mojego projektu. Bogu nie jest potrzebna w tej chwili Rosja. Putin czeka na Europe i USA. Rosja jest chora i bedzie jeszcze bardziej chorowac z powodu chorob, ktore przywedrowaly do niej z Europy i USA. Patrze na fotografie Obamy i czytam, ze plakal. Tutaj placz nie pomoze. Trzeba poprzec moj projekt. Wtedy tylko Bog mu pomoze i zatrzyma tragedie, ktore dalej beda udzialem USA. Mam nadzieje, ze Obama wierzy w Boga a nastepnie w siebie. Nie odwrotnie. Wiara w siebie jest mu potrzebna. Podobnie jak polski papiez jest dotychczas jedynie aktorem. Placz? USA to nie scena dla kolejnych prezydentow. Trzeba cos zrobic. Trzeba zamienic dzungle w ogrod.  Papiez umarl i nie zmienil nic w katolickim kosciele. Czy Obama, pierwszy czarny prezydent ma zamiar zrobic to, co pierwszy polski papiez, czyli nic? Ja juz nie mam sily zwracac sie o poparcie do chamow w Polsce. Oni czekaja na Obame. To ludzie ze wsi. Chamy. Tak ich nazywali tworcy polskiego Romantyzmu. Wiedzieli, ze od nich nie dostana pomocy. To pastuchy. Ich nie interesuje przyszlosc Europy. Gdyby nawet Bog im przyniosl tragedie podobne do tych, co sie zdarzyly w Europie i USA, oni beda tylko plakali i nie beda szukali czegos, co ma rozwiazac problemy Europy, Rosji i dalej swiata. Bog o tym wie i daje sygnaly tam, gdzie trzeba. Nie wiedziale, dlaczego ostatnio nosze wlosy dluzsze i rozwiane. Przypomnial mi portret Mickiewicz i Slowackiego i zrozumialem. Chcieli wyzwolenia Polski. To w tym wlasnie okresie przepowiadano, ze Polska kiedys wystapi z idea, bardzo wazna. Ta idea wyzwoli nie tylko Polske ale i inne kraje. Ta idea zwyciezy. W ten sposob Polska i jej narod doczeka sie pozycji, ktorej jeszcze nigdy nie miala w swojej placzliwej historii. Wszystko, co sie w tej historii zdarzylo bylo potrzebne. Oddanie srodka Europy Niemcom, Austrii i Rosjii bylo rowniez potrzebne. Nie nalezy mowic zle o ostatnim krolu polskim. I ni nalezy mowic zle o Leninie, Stalinie, Dzierzynskim i innych. Nie nalezy wracac i poprawiac historii. Wszystko bylo i jest w rekach Boga. To Bog bedzie decydowal, co dalej. Po tej tragedii, Bog czeka na dzialania ze strony USA. Tym razem juz nie sa winni Arabowie. Tragedie pochodza z dzungli. Te sygnaly zmusza USA do akceptacji czegos nowego. To musi sie zaczac w centrum Europy w Polsce. Nie zaczne tego bez poparcia i pomocy Obamy. Dobrze byloby, zeby to zrozumial Prezydent Obama i poparl moj projekt. To jedyny sposob na zakonczenie tragedii w jego kraju. Niech Bog ma w opiece USA i Prezydenta Obame!

Edward