Ja mówiłem o tym wywożeniu na Syberie tych r óżnych chorych ale teraz chciałem to wszystko juz do końca wyjaśnić. Ja uwalniam ludzi i wszystkie wyroki wydane przez ten system sa anulowane. Ja nie pod razu wypuszczam tych ludzi z więzienia i do dżungli…. Ja nie wypuszczam tych ludzi spowrotem tam gdzie byli. Ja buduje najpierw te Obozy Pracy z napisami – Arbeit macht frei! Ja to buduje w Polsce najpierw ale chciałbym z udziałem Niemców, tak jak to było z Adolfem ale obozy inne będą teraz i z Niemcami też! 475FD45500000578-5185507-Great_gown_The_42_year_old_Maleficent_star_donned_a_stunning_bla-m-221_1513408323774Kiedy juz mam te Obozy Pracy, gdzie sa rózne mozliwosci roboty czy kreacji czy… wtedy mogę tych ludzi z więzien i innych, którym ten obecny system sie nie podobał, tam w te nowe miejsca posłać i tam bedą rózne sale treningowe, fitness i wiele różnych…  Tak wiec ja nie od razu posyłam tych ludzi na Syberie. ja im daje wolność. Oni sadla mnie jak ci rewolucjoniści dla Lenina i ja ich nie moge posłac na Syberię, bo im sie ten ustrój nie podoba. Oni protestują. Geje protestują i ja ich nie posyłam od razu!! Wszyscy, którym sie ten ustrój nie podoba, którzy cierpią tutaj na ulicy albo w wiezieniach albo…. zostają, bo Bóg przychodzi, żeby im pomóc i wydostac ich z Piekła a nie zeby ich wygonic od razu do innego Piekła. Będą obserwowani jak bardzo sa chorzy… Hindusi sa chorzy, bo oni uwazaja że jest OK! Oni sie rozmnażaja i jest dla nich OK! Europa sie nie rozmnaża w Europie jest bunt! Co ja mam zrobic z Hindusami! Ja ich wysle wszystkich na Syberie na leczenie i do obozów pracy w Indiach! Ja akceptuję protest! Chinczycy to jest inna grupa, która chce sie tutaj ustawić w Europie i China Town. Oni cos tam produkuja ale to jest komunizm albo cos innego pokracznego i to nie jest akceptowane dla mnie. To jest zgoda na niewolnictwo. Ja wyganiam niewolników z Europy! 475FD64D00000578-5185507-Great_gown_The_42_year_old_Maleficent_star_donned_a_stunning_bla-m-223_1513408345266Budujemy Polskie i Niemieckie Obozy Pracy i przenosimy to towarzystwo gdzies jak Car to robił ale bez obozów pracy w Rosji. Ja potrzebuje decyzji od EU a nie tak jak teraz zatrzymania emigracji. Co wy tam w EU robicie? Jesteście juz zupełnie chorzy! Budowa Obozów Pracy w Azji i w Afryce ale tez w Ameryce… To wszystko nie za darmo. tak jak powiedziałem wczesniej, ze nic nie bedziemy robili za darmo! To bedzie jedna firma wielka firma Boga LBD! W tej firmie pracuja rózne grupy i maja narzedzia pracy! W tej firmie beda obecne firmy, które będą sprzedane mi za miejsce w Raju przez różnych kapitalistów na całym swiecie. Ja przejme cały świat i będę królem i Carem Rosji i …. tak dalej. To będa firmy ale one beda jako narzedzia pracy tutaj…. Tak wiec rozwiazanie to jest zbudowanie im Obozów Pracy, bo inaczej emigracji zatrzymać nie mozna i to trzeba powiedziec w EU. Ja to zbuduje ale musze mieć wsparcie wszystkich i nie tylko EU. Dlaczego tego nikt nie powie w EU. Po co jest tam Polak? Money? Rozwiazaniem jest danie pracy tym emigrantom ale tam gdzie oni byli nie tutaj w Europie. Ja rozumiem, ze bydło kapitalistyczne potrzebuje tutaj niewolników i tego antyrasizmu, który daje tych czarnych do sprzatania toalet i do ochrony! To my załatwimy inaczej w nowym systemie!!!! Jeszcze raz powtórze, ze ja nic nie będę chciał, zeby ludzie robili za darmo. 475FD3E500000578-5185507-Old_Hollywood_A_pair_of_long_black_gloves_added_a_touch_of_class-m-224_1513408362356Za wszystko bedzie wynagrodzenie! Ja przejme panowanie nad światem z moją Rosją, moje USA i ……. całą moją Europą i bedziemy to robić, co ja bedę chciał albo to rzucę i….  Pieknie wygląda tutaj! Obecnie pracy nie ma i teraz jest trudno to zrozumieć. Restauracje teraz sa potrzebne i narkotyki, burdele i… sami wiecie, co w piekle jest. My zaczniemy od leczenia od trenowania człowieka a nie upijania bydła w restauracji i…475FB8F700000578-5185507-image-a-35_1513405571501 Co to będą te Obozy Pracy. Cała Polska i otoczenie to bedzie wielki Obóz Pracy. To będą też morza i powietrze i pod ziemią różne kopalnie i inne rzeczy i to beda rzeczy na ziemi. Tam będą gdzies widoczne te napisy Hitlera po niemiecku, bo Niemcy sa moje! Tutaj nie bedziemy sie zastanawiali, czy ludzie to kupią a raczej czy to bydło, które zostało wykreowane przez kapitalizm moze cos innego chcieć. To sa chorzy ludzie ale ja ich uwalniam i daje im szansę kreacji i oni znowu beda ludźmi i będa zyć w Raju!!!! 476001FD00000578-5185507-image-a-305_1513431469102Ci nowi odrodzeni,jak Niemcy po wojnie, ludzie będa chcieli bardzo wiele, bo tutaj na Ziemi jest mozliwe zrobienie Raju ale nie tylko z Restauracjami i kinami, bo to jest sen o Raju i to jest smierć! Jest coś takiego jak miłość! Moja do Angeliny i…. Czego ten człowiek bedzie chciał? Ja nie wiem ale ten człowiek w Europie chce bardzo duzo! Hindusi nie chcą dużo! Ten seks hinduski i … miliard ale to nie jest kierunek rozwoju i niech mizaden Hindus nie pokazuje dziewczyny ładniejszej od Angeliny mojej! Człowiek to nie jest to zrezygnowane bydle, ten niewolnik i to nie jest ten Hindus, który stoi koło Angeliny gdzieś tam, zeby ja nie wiem …. ja im pokażę cos innego niz to piekło … wszyscy nie bedziemy czarni jak Hindusi, bo my nie chcemy, pijemy… Jeszcze raz powtórzę to najważniejsze dzisiaj! Ja nie wyślę tych buntowników na Syberią ale tez nie poślę ich spowrotem do dżungli po uwolnieniu z więzienia i … z ulicy chorych. Najpierw do Obozów Pracy czyli do tego Raju, który tam sie bedzie zaczynał!!

Advertisements