Ja myślałem o tym niewolnictwie, jakie ten system spowodował i właśnie jak Beatles pokazał to coś, czego człowiek potrzebuje, ten okrzyk, to piekne wołanie, przy którym dziewczyny płacza. to jest cos innego niz cyganie śpiewaja gdzie się pije i tańczy w jakimś transie w tej dżungli, w tym piekle. Architektura, która w jakimś pokreconym, chorym kształcie chce sie wspiąć do góry, chce sie wyrwać z objęć piekła, w którym sa geje i nie mogą juz z tego wyjśc. Ta cyganska akceptacja życia na dnie! Ten komunistyczny Pałac Kultury w Warszawie, który sie pnie do góry i to jest to, co powinno byc. To jest to wyjście z piekła. 475FD79900000578-5185507-image-m-310_1513431559124 (1)Droga do góry w jakimś pieknym kształcie. Angelina w tym wszystkim, która wychodzi coraz piekniejsza i pnie sie do góry. Ja wiedziałem, ze to bedzie ale ja… ja ….chyba juz wszystko przekazałem. Te uczelnie gdzie sie ci młodzi ludzie ucza jak nie wychodzic ponad to piekło. Uczyc sie stosowac pewne rozwiazania, które sa juz utrwalone jak to cyganskie, hinduskie życie. Nie wychodzic do góry i tak życ. I taka dziewczyna jest porównywana z Angeliną. To zupełnie pomylony sposób patrzenia. 475FD3E500000578-5185507-Old_Hollywood_A_pair_of_long_black_gloves_added_a_touch_of_class-m-224_1513408362356 (1)Angelina wyszła do góry ale jezeli chce byc z męzem to ja ja uwalniam. Ja sobie znajde inna dziewczynę. ja nie chce tych dzieci zabierac i nie chce byc drugim w kolejce albo obok z jej mężem. ja jestem Bogiem i mogę mieć kogo chcę i moge oddac to, co nie chcę ale nie mogę wziąść to, co chcę i z boku bedzie ten ktoś… NIEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mialem jeszcze jakieś watpliwosci co do Angeliny ale tutaj jest naprawdę pokazana, ze wszystkim co jeszcze było tą watpliwościa ale ją oddaję, bo nie moge sie dzielić z nikim i z niczym!

Uczelnie, które przygotowuja do tego, zeby nic nie zmieniac. Stosować przyjete jeszcze przez greków rozwiazania i tak ma być. Zatrzymanie świata w rozwoju. Komunizm to było to, gdzie ludzie przestali pracowac i czekali tak jak cyganie na to coś, co mozna znaleźć na danym terenie. Miałem troche tekstu na facebook ale nacisnąłem jakis klawisz i straciłem wszystko! O czym ja tam pisałem. O trych uczelniach i o tych cyganach. O Hinduskiej dziewczynie, która się urodziła i bez pracy pokazuje, ze jest ładniejsza od Angeliny. 4760027900000578-5185507-image-a-339_1513432129145Ja nie widzę ładniejszej od Angeliny. Ja nie widzę ładniejszej od Angeliny ale ja nikomu nie chce niczego zabierac i oddaję ją. Ja oddaję wszystko. Ja nie chcę już być Bogiem, który tutaj nic nie moze zrobić na Ziemi. Niech Hindusi tutaj rządzą! Upadł komunizm i upadnie wszystko z wielkim hukiem na dno tego Piekła! Uczelnie i kościół i wszystko dookoła. Status quo! 476001F500000578-5185507-image-m-338_1513432118589To wszystko rodzi protest ale tren protest jest uważany za piekny i ta pokrecona w konwulsjach architektura i geje to wszystko jest akceptowane bo jest inne człowiek szaleje już w tej chorobie i te dziury! 475FF87200000578-5185507-image-m-329_1513431984401Pokazywanie walk zwierzat o teren, o jedzenie. To juz nie to, co kiedyś. To nie o takie konkurencje i nie o taki sport chodzi. Tutaj chodzi o mózgi i o kreacje a nie o zabranie komus czegooś, bo juz wszystko zabrane Bogu i ludziom! Chodzi o mózgi i o umiejetnosci myslenia. Nie chodzi o tworzenie broni i zwyciezania innych na wojnie. Chodzi o tworzenie maszyn, które potrafia pomagać w zdobywaniu przestrzeni sztucznych budowanych przez człowieka anie istniejacych juz własnosci Boga. 475FF95D00000578-5185507-image-a-321_1513431858305Walki mózgów i to nie beda juz walki to umijetnosci, kto szybciej dojdzie na sama górę i to jest to, co bedzie w przyszłosci. Do tego oczywiscie moze byc nie broń ale cos do pomocy w rodzaju różnych maszyn i urządzeń narzędzi pracy jak dla mnie Angelina! 475FF97000000578-5185507-image-a-320_1513431841959Nie bedzie Angeliny i nie bedzie mojego narzedzia pracy. Moze byc inne ale ja nie jestem Gejem i ja nie moge rezygnować, ja nie umiem rezygnować, albo wszystko moje albo nic nie biorę. Albo korona albo nic nie biore i tak dalej….. Konkurencje z mózgami i to bedzie podobne do biegów jak ja biegałem na krótki dystans …. sto metrów sprint. To jest ten sport i to jest ten piekny sport ale … to nic nie kreuje ale mozna pokazac jakoś siebie i ten swój mózg. 475FD79900000578-5185507-image-m-310_1513431559124Ktoś cos wymysli i w ten sposób coś zdobywa. On ma tę jego przestrzeń, przez niego wykreowaną. To nie jest jego własność ale on dostaje za to wynagrodzenie i to jest to, co jest chronione patentami teraz. Tego nie wolno ukraść bo wtedy nie bedzie rozwoju. 476001E900000578-5185507-image-m-304_1513431461446Uczelnie będa zupełnie inaczej pracować i przygotowywać ludzi do …. Pracy bedzie tak duzo, ze nie bedzie czasu na studia jak teraz gdzie nie ma pracy i wszystko jest rozwiazane w chory sposób. Człowiek będzie chciał cos robic, bedzie to robił i sie uczył. Podsumowując to dzisiaj… mamy sytuację zupełnie chorą. Walki i … to jest teraz niepotrzebne. 476001FD00000578-5185507-image-a-305_1513431469102To nie chodzi o zabieranie. Trzeba coś kreowac i to ochraniać, bo inni musza też kreowac a nie jak cyganie czekać na to, co daje Europa tym ludziom z Afryki.. Dalej to podsumowując…. trzeba dać ludziom te mozliwosci kreacji a nie zamykac to w kapitalizmie i nic nie robić, sen to filmy ale to, ze te dziewczyny jak Angelina wychodza do góry to jest cos takiego jak Beatles i one sa równe królom ale w tym systemie.

 

Advertisements