To jest właśnie to, co zrozumiałem, co miałem zrozumieć w Hamburgu. Zaczynałem w roku 2012 od krzyżaków. Jeszcze wtedy nie rozumiałem, dlaczego właśnie od tego momentu. Może się to wydawać śmieszne i nawet mnie się to wydawało trochę śmieszne ale wszedłem w to. Teraz to rozumiem. To był ten okres, gdzie trzeba było zdobywać nowe obszary. Wszyscy byli potrzebni. To był okres zwierzęcy. To była walka z innymi zwierzętami ale w tym okresie kształtowały się zasady ludzkie. Powtórzę jeszcze raz to. Zaczęły się kształtować pewne zasady postępowania. W tym okresie była religia katolicka i inne religie. Te religie wspierały te zasady. Wtedy było ważne coś innego. Wszystko było dostosowane do tych potrzeb człowieka w średniowieczu. W tym okresie powstała Europa ze swoimi zamkami. Potem to się przekształciło w inne trochę bardziej potężne budowle. Kontynuacja świata zwierząt. Świat, który był światem walki. Ostatni etap to druga wojna światowa. Adolf Hitler pokazał, że to trzeba zakończyć. Amerykanie pokazali w Japonii jeszcze coś bardziej strasznego. To, co widzimy w tej chwili. Te betonowe dżungle i rakiety. Korea w tej chwili jeszcze raz to pokazuje, bo chyba zwierzęta zapomniały, że trzeba zakończyć oficjalnie ten rozdział w rozwoju świata. Wszystko, co widzimy będzie niepotrzebne w nowym świecie. Te betony i zwierzęta odseparowane od siebie w klatkach. To rodzi protest. To rodzi bunt i mamy na przykład w  wyniku tego gejów. Jaki będzie ten nowy świat? W tym nowym świecie już nie chodzi o zdobywanie terenów dla rolnictwa i produkcji jedzenia dla nowych rodzących się ludzi. W tym nowym świecie będziemy musieli produkować na tych terenach jedzenie, bo to jest oczywiście potrzebne ale co jest tutaj ważne. Ważne jest, żeby ten człowiek chciał walczyć. Nie chodzi tutaj o wojnę i zabijanie. Nie chodzi tutaj o sztuki takiej walki. Chodzi tutaj o inny rodzaj aktywności. To jest to coś co jest podobnego do tego, co nazywamy pracą. Nie zabijanie, bo w ten sposób nic nie zdobędziemy. Potrzebni są ludzie ale do pracy innej niż walka i zabijanie. Potrzebni są ludzie do kreacji nowych rzeczy. W średniowieczu ludzie zwierzęta chcieli walczyć, bo w wyniku tej aktywności albo pracy zdobywali to, co zwierze chce. Coś na własność. Coś, co mogę zjeść. Coś co da mi jeść. Coś, co da mi niewolników. Dalej to można analizować ale jest jasne generalnie. Co my mamy w tej chwili. Mamy taki sam system. Kapitalista ma niewolników. To jest zwierzę. U niego pracują zwierzęta. System zwierzęcy. Mamy system zwierzęcy. Nic nie robić i coś zdobyć. Czarni są w tym najlepsi albo prawie najlepsi. Ja to widzę w Hamburgu. Oni bardzo dobrze sobie dają rade w tym systemie antyrasistowskim. Biały niewolnik nie chce pracować. Kapitalizm doprowadził do tej sytuacji. Nie będę tego powtarzał, bo już pisałem o tym. Nie zdobywamy w ten sposób nowych terenów. Kiedy niewolnik będzie pracował i będziemy zdobywali nowe tereny? Nigdy niewolnik nie będzie tak pracował, żeby można było te tereny zdobywać w sposób taki, jaki jest potrzebny w tej chwili. Trzeba szybko te nowe tereny zdobywać. To mogą zdobywać tylko ludzie. Tutaj już nie chodzi o jedzenie. Tutaj jest coś wyższego jeżeli chodzi o potrzeby ludzkie. Człowiek chce czegoś więcej niż samochód i rower. Nie można tego wszystkiego w człowieku  zabijać podając mu piłkę nożną, gry na pieniądze, ….. narkotyki, sny w kinach…. i tak dalej. Jest bardzo źle. Trzeba wrócić do człowieczeństwa. Trzeba coś zrobić takiego, żeby człowiek chciał być człowiekiem. To jest dobry tekst ale tutaj ja się nie popisuję jakimiś sformułowaniami, bo tutaj ja chcę wydobyć to, co najważniejsze. Tutaj nie chodzi o piękno polskiego języka. Tutaj chodzi o przekazanie bardzo ważnej rzeczy, którą zrozumiałem w Hamburgu. Tutaj nie chodzi o jakąś monarchię, która nic nie ma do powiedzenia. Tutaj występuje rada królewska, która jest potrzebna ale nad tym wszystkim jest król i ten król nie oddaje decyzji ludziom tak jak oddał Lenin. Tutaj nie ma demokracji. Co trzeba zrobić? Trzeba ukształtować taki system jak w średniowieczu. Chodzi o to, żeby ludzie chcieli zdobywać to coś, co jest do zdobycia. Chodzi o to żeby ludzie chcieli coś więcej niż samochód. W średniowieczu ludzie walczyli i zdobywali różne rzeczy. Tutaj też będzie to samo. Tutaj nikogo zmuszać do walki nie można. W komunizmie było Stalinowi trudno tych już prawie ludzi zmusić do walki. Hitlerowi było łatwo zmusić do walki jego ludzi. Ja tego nie chce analizować. Ludzie muszą chcieć coś kreować. Żydzi nie potrafią zabijać i walczyć jak w średniowieczu. Teraz jest potrzebna inna walka i Żydzi się do tego nadają. Nie tylko Żydzi się do tego nadają ale tak mi się to skojarzyło w tej chwili, bo pomyślałem o różnych Żydach. Uwolnienie człowieka spowoduje uwolnienie jego ludzkich potrzeb i tą potrzeba jest przede wszystkim taka aktywność, którą on lubi. Klasy społeczne spowodują to, co było w średniowieczu i to wszystko będzie działało. Cały projekt KERKG będzie działał i się wszystko wykreuje tak jak to zaprojektowałem.

