Ja zrozumiałem bardzo ważną rzecz w Hamburgu. Wczoraj już zacząłem o tym pisać. Tutaj chodziło o ten system zwierzęcy, który stworzył betony, które przykryły ziemię i ja muszę chodzić w butach, bo inaczej zniszczyłbym nogi. Niektórzy próbują. Mamy nowe materiały i możemy jeszcze mieć lepsze i nie potrzebne są już betony, bo wojny nie będzie. Raka tez nie będzie. Ostatni rak został dla Angeliny i czeka na jej decyzję. Ona nic nie rozumie. Ona myśli, że jest zwykłym zwierzęciem. Chce być niewolnicą, ale nie moją i dlatego może się ta zabawa skończyć dla niej źle. Wróćmy do średniowiecza. Wracamy do średniowiecza. I to jest widoczne w tym moim projekcie. Wracamy do Hitlera, do komunizmu Lenina, monarchii Napoleona i  to wszystko będzie wpisane w jakiś taki schemat podobny, do tego co było w średniowieczu. Coś czystego. Turnieje rycerskie i tak dalej. Amerykanie maja westerny a my mamy średniowiecze. Dlaczego ja o tym teraz mówię. To własnie idealnie pasuje do projektu. W średniowieczu potrzebny był każdy człowiek. Praca i zdobywanie nowych terenów. To było celem. Zdobywanie nowych terenów. Nowe tereny i ludzi do pracy oraz do walki. Tych ludzi nie trzeba było zabijać w polskich obozach śmierci. Oni byli potrzebni. W kapitalizmie nie są potrzebni. Chińczycy usuwają nienarodzone kobiety. Emigracja niepotrzebnych ludzi do Hamburga. Hamburg kapitalistyczny nie ma siły. Kapitalizm jest słaby. Kapitalizm już umiera. Ci ludzie będą potrzebni dla mnie. My nie będziemy budowali zamków. Znak KERKG z wieżą na środku. To jest to, co było w średniowieczu. Zamek dla ochrony tych wszystkich ludzi z danego rejonu. Teraz rejonem będzie cały świat. Ludzie będą zdobywali nowe obszary ale tutaj nie chodzi o ziemie. Te nowe obszary trzeba będzie wyprodukować. Armia ale inna niż w średniowieczu. Na tej bazie, na tym fundamencie powstanie zupełnie coś nowego. Średniowiecze się przekształciło w kapitalizm i mamy teraz pełno betonów, które właśnie powstały w związku z ochroną przed innymi zwierzętami. Technologia wojny. To wszystko nie będzie potrzebne. Wojny, które napędzały rozwój świata. To jest tragiczne i nie może być w tej chwili akceptowane. To może zaakceptować tylko ten kto jest ostatnią świnią. Tak się w Polsce mówi. Ostatnia świnia. Jaka będzie nowa architektura. Można projektować coś na tej bazie, o której wczoraj zacząłem pisać. Adam i Ewa w Raju nago. Angelina, naga w Raju z Wiesławem. Ona lubi pokazywać ten swój biust ale szkoda, że jajników nie ma.

