Pieniądze. Dostajemy pieniądze i z tymi pieniędzmi możemy dostać to, co jest nam potrzebne. Tak powie do mnie ten, kto uważa, że kapitalizm jest najlepszym systemem. Nie potrzebna jest biblioteka, bo człowiek może kupić to, co chce. Ja mu na to odpowiem najpierw, że kapitalizm nie potrafi nic wyprodukować. Wszystkiego jest bardzo mało. Jesteśmy w osiemnastym wieku. Nic nowego nie powstało poza internetem i dlatego ja moge to robić, co mam robić. Nie możemy kupić tego, czego nie ma w tej chwili i co będzie w KERKG. Ludzie biora narkotyki, bo nie wytrzymują życia w tym systemie. Nuda, Nie ma, co robić. Z braku roboty ludzie jedzą. Nie. Ja nie będę dalej tego gówna analizował. Jesteśmy w gównie. Człowiek nie może robić tego, co chce, w kapitaliźmie i jest dlatego niewolnikiem. To nie jest człowiek. To jest zwierzę. To jest pies albo coś innego. Jeden kapitalista a potem długo, długo nic. Prostytutka na ulicy zapełnia jakąś tam, jedną z tych przestrzeni, pustych. Ja nie mam czasu tego wszystkiego pokazywać. Pieniądze to jest coś prymitywnego. Szukanie czegoś za pieniądze. To jest nieelastyczne. Nowy system bez pieniędzy. System na wysokim poziomie. Coś potrzebujesz, to bierzesz. Niewolnik to jest człowiek zniszczony. On już nic nie chce oprócz narkotyków. Bezczynność. Ludzie na ulicy. Nic nie produkujemy. Nie ma pracy bo w tym systemie już nic więcej nie potrzeba niewolnikowi. Przecież to jest jasne, co ja tłumaczę. Jak ja mam to jeszcze wyjaśniać. Kapitalizm sprowadził człowieka do takiego poziomu, że ten człowiek nie jest tym, co chce Bóg. To jest prymitywne zwierzę. To zwierzę protestuje. Potworne obrazki gejów. To jest potworny protest tego świata kapitalistycznej demokracji.

