Ciąglę myślę o Angelinie. Coś ma się wydarzyć 23 wrzesnia. Ta liczba 23 już występowała kiedyś u mnie i miała jakiś związek z moimi sprawami w okresie studiów. Spotykałem się z jakąś dziewczyną i ona miała być dziewicą ale jakoś tego nie zdążyłem sprawdzić. To jest związane z gwiazdami i jest tego opis w Biblii ale ja nigdy nie czytałem Biblii i nie mam zamiaru czytac. To jest książka dla zwierząt. To nie będzie już nikomu potrzebne w nowym systemie. Będziemy to palić. Tak jak Hitler palił książki. Hitler był sygnałem jedynie a ja teraz mam powiedzieć, gzie dzwonią te dzwony. ec951a51de66cfb2f4e5bb06bc6aeac5One dzwonią w tym kościele, którego jeszcze nie ma. Świadkowie Jehowy wogóle nie chcą kościoła. To są ci zbuntowani. Oni się modlą i twierdzą, że oni się bezpośrednio łączą z Bogiem w tych swoich rozmowach telefonicznych. Tak, ty rzeczywiście rozmawiasz z Bogiem powiedziałem o mojego kolegi z biblioteki w Hamburgu, który rozmawiał ze mną. Pokazałem mu zdjęcie Angeliny i powiedziałem, że to będzie moja żona. Śmiał się tylko.

Potem mu pokazałem mój wizerunek na Linkedin i powiedziałem, że Kalki to jest Antychryst i to jest Jezus. Nie, to nie jest tak według niego. Antychryst to jest diabeł. Ja mu tłumaczyłem, że nie ma diabła. To wszystko to jest Bóg. Oczywiście w świecie zwierząt jest dobro i zło. Zwierzęta rozpoznają wszystko tak jak pies i reagują jak pies. Jesteśmy psami. Jestesmy niewolnikami. Mówię generalnie. Psy będą wysłane na Syberię i będą tam zjedzone, bo ja już na to wszystko nie mogę patrzeć. Rzygać mi się normalnie chce, jak ja rozmawiam z tymi ludźmi nieszczęśliwymi zamienionymi w psy i wychodzącymi na spacer z psami i tymi innymi, którzy psów nie lubią, bo czują psychicznie niechęć do tej swojej postaci. Nie ma sensu tych wszystkich reakcji opisywać. Nie mam na to czasu. Te ludzkie psy oddadzą te swoje budy do biblioteki. Ludzie będą podzieleni na klasy społeczne. W każdej klasie będziemy mieli różne rzeczy do wypożyczania. Będą również mieszkania. Te mieszkania będą w całej Europie i w innych miejscach. Oddajesz swoje mieszkanie. To zostaje również sklasyfikowane do odpowiedniej klasy. To znaczy, że będzie przeznaczone do wypożyczania w określonej klasie albo podklasie, w zależności od ilości gwiazd Dawida.  Na przykład Angelina ma dom w Kaliforni i ma dom w Anglii.

Ona to odda i będzie mogła korzystac z różnych innych podobnych domów na całym świecie, bo KERKG obejmie cały świat. Sąsiadom przeszkadza ale to jest chwilowo. Ona będzie tylko tam chwilowo z tymi dziećmi i z innymi problemami. Ona bedzie oczywiście ze mną ale to jest taki tylko przykład dla innych. Przekazanie tych różnych mieszkań do biblioteki będzie tutaj ważnym elementem w tym procesie uwalniania zwiększania aktywności człowieka. Człowiek przestaje już siedzieć w tym swoim domu a ja to nazwę ordynarnie pierdoloną norą. To zwierzę, które chce siebie uważać za coś bardzo ważnego we wszechświecie, jest przecież niczym. Jest zakałą tego wszechświata ze swoją kulturą, architekturą i wszystkim innym, co jest z tym związane. Ten mój kolega Grek czyta Biblię i tłumaczy mi to wszystko, co będzie tak, jakby czytał to, co ja piszę. Mówi międzu innymi o tym, że wszystko będzie zniszczone. Wszystko, co jest będzie zniszczone ale na razie chodzi o to, żeby człowiek zbudował nowe. Ten człowiek tego nowego nie zbuduje, jeżeli nie zacznie kochać tego, co teraz nazywamy pracą. On tego nie chce robić, bo to wszystko, co jest w człowieku zostało zniszczone przez kapitalizm. Pozostał tylko sen i jedzenie, czyli to, co powinno tylko być regeneracją człowieka i to zostało zdeformowane i została zmieniona pozycja w klasyfikacji potrzeb człowieka. Najważniejszą potrzebą człowieka jest jego aktywność, jego ruch i związana z tym potrzeba kreacji.

Tego u zwierząt nie ma i nie wolno człowieka zrównywać ze zwierzętami i mówić na tej podstawie, że coś jest naturalną potrzebą człowieka. Przekształcić człowieka w zwierzę i traktować go jak zwierzę. Patrzeć na zwierzę i na tej podstawie robić z człowieka psa. Ale pies nie pali papierosów i nie pije wódki. Pies to nie jest człowiek. Czy ktoś się kiedyś na d tym zastanawiał, co ta pierdolona demokracja i to bydło, które jest wybrane do rządzenia w Polsce i w innych krajach robi z człowieka. To bydło, które jest w kościele ustala, kto z nich jest świętym i jak bardzo jest świętym za to, że utrzymuje ten bydlęcy system na Ziemi. Bóg nie jest durniem i zwierzęta są karane. To nie szkodzi, że Jan Paweł był świetym. Bóg ma głęboko w dupie papieża i innych świetych. Oni nic nie zrobili na Ziemi.

Nawet Jezus nic nie potrafił zrobić, bo to nie tak należało robić. Za to został ukrzyżowany. Nie ważne kim jest ten, który się narodził, zeby to wszystko oczyścić albo naprawić świat. Tutaj nie o to chodzi, czy ten ktos jest Jezusem. To, co chciał zrobić Jezus to jest tylko coś bardzo małego ale to jest symbol. Jeżeli te zwierzęta potrafia się podporządkować Jezusowi to niech to będzie Jezus i niech to będzie powiedziane głośno w kościele. g_205a8b928c25a0ba9d63a4eb9554e806_2_478x500.jpgTutaj nie chodzi o kościół i utrzymanie tej religii w nowym świecie. Tego się nie da utrzymać. Tutaj chodzi o taką zmianę świata, która pozwoli człowiekowi być człowiekiem. Można powiedzieć, że Jezus wraca, żeby zmienić ten świat. Jezus nie wraca, żeby tym na ulicy dac dostęp do supermarketów i żeby brali do jedzenia to, co chcą. Jezus wraca, żeby człowiekowi dać człowieczeństwo. To czlowieczeństwo to jest danie człowiekowi pomocy w postaci aktywności ruchowej i umysłowej. Tę aktywność zwiększymy, jeżeli w pierwszej fazie przekażemy swoje mieszkania do biblioteki. Człowiek zacznie się przemieszczać. b2b0967ea848c236fbae3fda82bf286cCzłowiek nie będzie siedział przy telewizorze i czekał na smierć. Aktywność. To jest pierwszy stopień do spowodowania u człowieka potrzeby ruchu, którego wynikiem jest kreacja czegoś nowego. Nie tylko oglądanie zabytków ale aktywność, która powoduje kreację czegoś. Kreaowanie dzieci w związku kobiety i mężczyzny. To wszystko powstaje w wyniku ruchu. I to jest chyba najlepszy dowód na potwierdzenie tej teorii.

Taki ruch jest oczywiście również charakterystyczny dla zwierząt. Ale generalnie nowe obszary są zdobywane w wyniku ruchu. Dlaczego kapitalizm nic nie ma nowego? Kapitalizm się już prawie nie rusza. Śmierć kapitalizmu. Ludzie kościoła pomagają czarnym emigrantom w Europie, dając im jedzenie i spanie. Ale tutaj nie o taką pomoc chodzi. Kapitalizm zupełnie się pogubił. Jak strasznie wygląda Francja i reszta Europy. Zwierzęta wybierają swojego prezydenta i ten bedzie dawał im pieniadze na narkotyki. To jest życie w kapitaliźmie. bulls_0003efgu_193078W ten sposób podtrzymamy kapitalizm. Kapitalizm dostanie narkotyki i będzie dalej istniał w śnie narkotycznym. Narkotyki wolno brać. To jest kapitalizm i demokracja w Europie i dalej. Mieszkania będą oddane do biblioteki i w ten sposób zwierzęta wyjdą ze swoich klatek albo nor albo inaczej nazywanych mieszkaniami pomieszczeń, tak zwanego stałego pobytu, i zaczną się poruszać. W ten sposób rozbudujemy środki komunikacji. Potrzeba poruszania się i od razu musimy mieć więcej lini kolejowych i innych srodków transportu.

Uwolnienie ludzi od więzień, które zwierzę stworzyło. Wszystkie więzienia pojadą na Syberię, bo tych ludzi z klatek nie można wypuścić na wolność od razu. To są ludzie chorzy. Ludzie, którym zupełnie odebrano ruch. Będzie tyle ruchu, że nie będzie czasu na palenie papierosów. Ludzie nie będą sprzedawali mieszkań i kupowali nowych, tak jak Angelina, ale będą mogli się przenosić tam gdzie zechcą i bez żadnego bagażu. Nie tak jak to jest obecnie. Muszą brac tę swoją własność i nigdy nie sś wolni. Dopiero w restauracji, przy wódce, się uwalniają. Sen. Jedzenie i sen. Człowiek uwolniony. Nie restauracje i alkochol ale różnego typu obiekty do pracy i do zabaw i do innych czynności w różnych miejscach Europy i dalej.

Coś przyjemnego to nie jest zjedzenie czegoś smacznego i danie podobnego czegoś psu. Coś przyjemnego to nie jest zamknięcie się z psem w klatce i stosunek kobiety z psem. Coś przyjemnego to jest aplauz publiczności. Coś przyjemnego to jest bycie przez cały czas pomiędzy ludźmi. Kobiety, mężczyźni, dzieci. Coś przyjemnego to jest stosunek mężczyzny i kobiety w systemie wolnym od pieniędzy. Coś przyjemnego to jest stosunek z kobietą, która ma jajniki. Zresztą, ja nie wiem, bo ja nigdy nie miałem kobiety bez jajników. Tak czy inaczej ja ich wszystkich wyslę na Syberię i będą tam dopóki się nie uda jej tych nowych jajników spowrotem wmontować. Ja mam ją mieć pełnosprawną inaczej ja nie będę mógł normalnie żyć.

