Jestem w Niemczech i muszę tutaj być dotąd aż będę się czuł swobodnie to znaczy jak między swoimi. Ja muszę Niemcy poprowadzić do walki z tym systemem. Nie do walki z komunizmem ale do walki z kapitalizmem. Walkę z komunizmem już mieliśmy i to pokazał Adolf Hitler. Polskie obozy śmierci. Miliony Żydów zagazowanych w komorach gazowych. To była walka tych zwierząt na najniższym poziomie z już prawie ludźmi, którzy byli w komunizmie. Teraz będzie zupełnie inny kierunek. Kierunek do wewnątrz. Uderzenie w serce. s3.reutersmedia.netRycerze Krzyża i Miecza. Rycerze Jezusa. Jezus wraca, żeby zemścić się na zwierzętach. Jezus wraca i staje na czele tych oddziałów. To ja powtarzam i to jest jasne dla wszystkich. To możemy zrobić. Tutaj nie ma żadnych wątpliwości. Ludzie a raczej zwierzęta nie rozumieją tego najważniejszego. Jak można zmienić ten system, który jest uważany za najlepszy system na świecie. To jest własnie ta tragedia do której doszliśmy. Człowiek zmieniony zupełnie w coś innego. Człowiek zmieniony przez ten system, który gdzieś tam kiedyś powstał i stworzył zamiennik. Pieniądze. Masz coś i to coś komuś dajesz za pieniądze i na własność. To jest własnie to przekroczenie praw boskich. Czegoś takiego nie ma w całej galaktyce. Na tej zasadzie wszystko zostało podporządkowane. LA+Premiere+of+Mr+Mrs+Smith+MSdu9TERI7qxDzieci są twoją własnością. Wszystko na własność. I w ten sposób stanęliśmy w miejscu. Pielęgnacja tego systemu. Wszystko musi być czyjąś własnością. Ja rozumiem Arabów i czarnych w Afryce ale Europa…….. to jest coś bardzo przykrego dla człowieka białego, który odkrył Amerykę i przeniósł tam swoją kulturę i te odpady z Europy, które tam wprowadziły kapitalizm i niewolnictwo a potem kompletnie nad tym straciły panowanie. Chcemy z tego wszystkiego wyjść i wprowadzamy coś zupełnie innego. Nie ma zamiennika w postaci pieniędzy. Nikomu nic nie sprzedajemy na własność. Oddajemy to, co mamy zrobione na sprzedaż, co chcieliśmy sprzedać,  do biblioteki. Ktoś przychodzi i to bierze ale nie na własność. Ktoś przychodzi i coś bierze z biblioteki do …… użycia. To może być książka do czytania albo samochód albo to może być miejsce w hotelu albo….. Biblioteka informuje bank i bank zabiera z konta tego człowieka, który wziął daną rzecz wynagrodzenie dla tego, który tę rzecz przyniósł do biblioteki. 6f3ff71e552f0548f9c7c5aea3569b28To jest robione dopiero po oddaniu tej rzeczy z powrotem do biblioteki. Nie wiemy w jakim stanie dana rzecz wróci do biblioteki i dlatego robimy to później. Może być to robione inaczej i ta wartość może być rozdzielona i zabierana wcześniej a potem korygowana ale to są detale. Najważniejsze, że nie ma własności. To prawo jest następnie rozszerzone na całą kulturę człowieka i jego obyczaje. Kobieta i mężczyzna. Jest to jakiś związek. To jest to samo co wzięcie samochodu z biblioteki. Jeżeli wszyscy będą jeździli tym samochodem to będzie trudno się zorientować, kto go zniszczył. Jeżeli mężczyzna bierze kobietę to musi ja najpierw oddać do biblioteki, żeby ona mogła być wypożyczona przez kogoś innego. Podobnie kobieta nie może sobie wypożyczyć mężczyzny, który jest w związku z inną kobietą. To jest nowe prawo. To musi być wszystko zrobione oficjalnie i zapisane w dokumentach biblioteki. Wszystko jest własnością Boga. Można wejść w związek z jakąś rzeczą i ten związek może być do końca życia. Miłość albo coś w tym rodzaju. Nie może być generalnie bałaganu takiego jaki jest w tej chwili w dżungli. Kapitalizm nie może opanować tej sytuacji i tego nie opanuje. Wszyscy, którzy będą robili jakieś próby ocalenia kapitalizmu i to będzie przedłużało jego agonię mogą sobie zapamiętać, że mają miejsce na Syberii. dynamic_resizeTam będzie dużo miejsca. Ja tam mogę spokojnie zmieścić miliard zwierząt zakochanych w tym piekle. Seweryn dla nich tam przygotuje szpitale. Tutaj, w Europie i w USA oni nie zostaną. Wartości zabierane z konta tego, kto wypożyczył daną rzecz będą zależały od różnych z tym związanych rzeczy.  Ktoś bierze kobietę i oddaje ją zniszczoną przez siebie. To też będzie oceniane wartościowo i określona wartość będzie odprowadzana z jego konta na konto kobiety. Sprawa oceny może być podana do sądu i ponownie rozpatrywana w sądzie. W ten sposób można stracić pozycję w swojej klasie. Można coś używać ale tak, żeby jak najmniej to zniszczyć i wtedy się najmniej traci. Ja kiedyś kupiłem w Niemczech samochód BMW i był w bardzo dobrym stanie. Ale to nie chodzi o to, w tym momencie. Tak czy inaczej będą działały te nowe zasady i ja widzę, że tutaj nie ma błędów w tym projekcie. Wszystko będzie działało bardzo dobrze. Bezbłędnie! Muszę poczuć coś bardzo bliskiego w Niemczech. Ja mam związki z Rosją i innymi krajami ale teraz muszę mieć Niemcy, bo one powstały dla mnie w 1949 roku i ja mam wykorzystać Niemcy jako moje narzędzie. Niemcy mają mi pomóc oczyścić świat i zbudować Raj na Ziemi. Ogród Boga na Ziemi. Ogród Boga dla Ludzi.bulls_0003efgu_193078 W ten sposób Niemcy wyjdą znowu na samą górę i będą bardzo cenione przez ludzi. Wstydliwa przeszłość zostanie zapomniana. Ja zmienię dzisiejsze Niemcy totalnie. Niemcy będą tym razem z Bogiem, który przychodzi zrobić coś fantastycznego na Ziemi. Coś, co było marzeniem ludzi w tym piekle. Coś, co wydaje się dla zwierząt czymś zupełnie nierealnym w tej chwili. Dlatego ja to wyjaśniam. Ja sam chce byc pewny, że tutaj nie ma pomyłki. Widzę, że nie ma błędów. Got ist mit uns! Angelina ist mit mir! Ona ma być ze mną i ja nie mogę z nikim innym się wiązać. Ale nie o tym teraz. To jest jasne. Własność prywatna zostaje usunięta. Można wypożyczyć wszystko. Można znaleźć męża w bibliotece. Ale to już są detale. Są klasy społeczne. Nie ma równości. W komunizmie nikt nic nie miał oprócz jedzenia i spania. To był błąd ale nie jedyny. Poszczególne klasy mają, swój majątek, oddany Bogu, dostępny tylko dla nich. Inaczej tego nie można zrobić. Będzie dość łatwo przejść z klasy niższej do klasy wyższej. Trzeba coś produkować. Trzeba coś kreować i otrzymywać wynagrodzenie. Odpowiedni poziom wartości otrzymanego wynagrodzenia na koncie pokaże poziom człowieka w klasyfikacji społecznej i jego dostęp do rzeczy w danej klasie. Angelina-Jolie-Leaving-TAO-Beauty-and-Essex--07-662x993Ta łatwość przejścia do wyższej klasy albo wcześniej podklasy oznaczonej ilością gwiazd Dawida, spowoduje bardzo szybki rozwój świata. Z równości i kapitalistycznego anty-rasizmu, który razem z innymi charakterystycznymi rozwiązaniami dżungli kapitalistycznej spowodował coś makabrycznego w Europie Zachodniej i w Ameryce oraz w innych rejonach świata. Nie po to Bóg stworzył człowieka i dał mu życie w różnych rejonach świata, żeby to wszystko wymieszać i zrobić z tego zupę, której człowiek nie może jeść. Można się porzygać jak się widzi te dżunglę kapitalistyczną z jej opieką nad zwierzętami, nad niewolnikami z różnych kontynentów. Ale wróćmy do tematu produkcji. Wcześniej mówiłem o tym, że potrzebna będzie transformacja oraz odrodzenie w człowieku tego, co jest jego podstawowym celem w życiu. Tym celem nie jest jedzenie i spanie. Jedzenie i spanie jest potrzebne do regeneracji organizmu, który wykorzystuje jego energię do kreacji czegoś na Ziemi i to nie jest jedynie rozmnażanie. Trzeba kreować nowe przestrzenie życiowe. Te przestrzenie to jest też kreacja żywności. Nie może być tak, że w Chinach usuwane są nienarodzone dziewczynki. Ja Chinom pomogę ale wezmę tylko ładne dziewczyny. Z brzydkimi miałem osobiste problemy i dlatego ich nie wezmę. System musi potrafić kreować wszystkie potrzebne nowemu człowiekowi przestrzenie życiowe. Inaczej upadnie tak jak upadł komunizm i teraz umiera kapitalizm. Nie należy tutaj szukać sposobów ratowania kapitalizmu, który z zasady swojej nie nadaje się do modyfikacji. Jedynym właścicielem na Ziemi jest Bóg. Ci, którzy chcą być przeciw tej zasadzie ja wyślę do piekła.

