Jadę nad morze ale nie od razu tam dojadę. Czuję sie źle bez Angeliny i muszę się wykąpać. Nie wystarczy jeść i spać ale dobrze, że to w tej chwili mam, bo bym nie mógł pisać o tym wszystkim. Zaraz przyjdzie konduktor i ja pokażę mu tylko dowód. On może mi wypisać bilet albo mnie wygoni z pociągu. Jeść w tym kapitalizmie możesz bez pieniędzy, bo maja dużo rzeczy z supermarketu oddanych im przed wyrzuceniem do śmietnika. Z uwagi na termin przydatności danej rzeczy do jedzenia. To jest ten cały kapitalizm i jego charakterystyka. Przejdźmy do dalszych analiz ale już nowego systemu. Ja nie mam czasu pokazywać ciągle, że ten system jest już umierający. Chodzi o to, żeby przejąć władzę zanim jeszcze nie ma rozruchów.4EbB41y.jpg

Nie można czekać do końca, czyli do momentu kiedy demokracja przejmie prawdziwą władzę i wtedy to będzie koniec świata.Ci, którzy mają w tej chwili fikcyjną władzę, ale tak czy inaczej mogą z tej pozycji pomóc w likwidacji demokracji, powinni to zrobić wcześniej zanim demokracja ich zlikwiduje. Ten rok powinien być początkiem wprowadzania nowego systemu życia na Ziemi. To jest ta pierwsza faza. Druga faza to jest wprowadzenie nowego systemu i to będzie monarchia ale nie kapitalistyczna i nie demokratyczna. Monarchia czyli rządzenie scentralizowane do jednej osoby. Król świata. To jest to, co ja mam robić. Coś się dzieje i wszystkie decyzje wychodzą ze środka. W samym środku jestem ja. Ja jestem Bogiem i ja jestem wszystkim, co jest odpowiedzialne na Ziemi. Ja mówiłem już o oczyszczeniu i tego nie będę powtarzał. Ludzie uciekali od kapitalizmu. My zmieniamy system na monarchię i ludzie już mogą wrócić tam skąd przybyli.bulls_0003efgu_193078

Chłopaki z islamu nie mogą tutaj przyjeżdżać do naszych kobiet, bo ich nie chcą się rozebrać. Ja rozbiorę cały islam na Syberii. Tam będzie dużo gejów i akurat te dziewczyny arabskie będą bardzo potrzebne do transformacji tych zwierząt z Europy. Arabowie przyjeżdżają do Europy a teraz nadejdzie czas, kiedy te arabskie dziewczyny będą mogły też się rozerwać na Syberii. One są przeważnie brzydkie, bo one nie potrzebują być ładne ale ja dla gejów nie będę dawał ładnych dziewczyn na zmarnowanie. Tam i tak nie będzie na początku miłości. Tutaj chodzi tylko o dziurę. Zamieniamy dziurę w dupie na otwór u kobiety. To jest pierwszy etap przemiany gejów. Odszedłem zbyt daleko od tematów ważniejszych. Chodzi o transformację człowieka. Uwolnienie człowieka. Uwolnienie człowieka od wszystkiego. Nawet uwolnimy człowieka od jego dzieci. Nic nie będzie jego.564ab0ac219a7cfea7f83f5c90935997--new-delhi-brad-pitt

Żona też nie będzie jego. Żona, która ma kilku mężów i mąż, który ma kilka żon. Taki układ też może być. To wprowadził Mahomet i ja to akceptuję. To wszystko zależy od człowieka. Jeżeli ktoś będzie miał za dużo żon, to może być taki przypadek, że on po prostu jest jakimś mechanizmem a nie człowiekiem, który posiada w sobie jakieś uczucia związane z tymi związkami. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie, bo to będzie zupełnie coś nowego. Jest w tej chwili bardzo trudno mi powiedzieć, jakie uczucia się wykształtują. Ja wychowywałem się w komunizmie i moje uczucie do Haliny Rubinsztein było tak silne, ja zupełnie nie chciałem nawet podać reki innej dziewczynce. Jak to wszystko będzie się kształtowało wśród dorosłych, ja w tej chwili nie potrafię powiedzieć. Ja jestem Bogiem wysłanym na Ziemię. Wszyscy nie mogą być bogami i to trzeba analizować inaczej. Ale też wszyscy nie mogą być świniami ani innymi zwierzętami w tym nowym systemie dla ludzi, bo wtedy nie będzie miejsca na Syberii.large-7

Znowu odszedłem od tematu. Nowy system. Człowieczeństwo uzyskane dzięki uwolnieniu człowieka ale to nie znaczy, że uwalniamy nagle psa i on jest niebezpieczny dla ludzi. Trzeba będzie najpierw to posłać na Syberię i tam leczyć przy pracy, którą będzie mógł wykonywać. Jadę nad morze regionalnym pociągiem. Bad Oldesloe. Tam wsiądę do pociągu na plażę. Uwolnienie człowieka. To jest ten najważniejszy temat. Ja uważam, że potrzebne jest to uwolnienie do tego, żeby świat znowu się rozwijał i żeby można było żyć dłużej i tak dalej. Będzie dużo tego nowego, czego nie ma w tej chwili. Co się dzieje w tej chwili? My widzimy. Jest źle. Rak i inne choroby oraz różne problemy to jest rezultat tego, jest człowiek zwierzęciem i to się nie podoba tam poza Ziemią. Człowiek jest wolny i to automatycznie uwalnia jego umysł.933a7a8de5aca78e25499e01c2013696.jpg

Ten człowiek czegoś chce więcej niż to, co jest ustalone dla zwierząt. Są pewne reguły życia. Są pewne prawa życia ludzi w dżungli. Te prawa w środowisku już ludzkim nie mogą być stosowane. To całe prawo dla zwierząt przestanie automatycznie istnieć i to oznacza amnestię i inne rzeczy z tym prawem związane. Ktoś coś dostał w wyniku jakiegoś wyroku, to jest anulowane. Zaczynamy wszystko od początku, co nie oznacza, że ja chore zwierzęta wypuszczę z więzienia na tę nową wolność. To są zwierzęta i ich transformacja musi być potwierdzona i to zrobimy na Syberii. Słońce wyszło w tej chwili i może dojadę do Lubeki bez problemu a dalej to już zobaczymy. Wieczorem muszę wrócić do Hamburga. Uwolnienie człowieka na pewno spowoduje tę rzecz, którą ja odczuwałem w komunizmie.4EbB41y.jpg

 

Ale ja to odczuwałem na początku. Potem ja już nic nie czułem. Ja chciałem być lekarzem albo czymś innym ważnym. Chciałem być reżyserem ale komuniści z moim ojcem na czele wzięli mnie do wojska. Ja wiem, że to było nie dla mnie, bo ja mam być carem i królem ale ja wtedy byłem w szoku. Tak jak Angelina po tych sygnałach raka. Szkoda mi jej bardzo i najchętniej to bym ją miał teraz w łóżku i związał się z nią zupełnie. Przeżyła coś makabrycznego ale właśnie dlatego, żeby być moją. Ja też przeżyłem różne rzeczy. Będziemy razem i to będzie to, co ma być i, co może być akceptowane przez to coś, co nas tutaj przysłało. Niemcy powstały dla mnie i to Niemcy muszą wiedzieć. To, co się stało w czasie drugiej wojny, to nie będzie ważne. Wszyscy o tym zapomną, bo to było tym starym świecie.880ac3d275906cebb34adb576f206c9c

Niemcy powstały dla mnie w roku 1949. My to zrobimy, co Adenauer pokazywał. Krzyżacki płaszcz ale nie na czarno i biało. Uwolnienie człowieka nastąpi przez prawdziwe uwolnienie go. Człowiek zwierzę w tym systemie, który jest, nie jest wolny. Jeżeli jakaś świnia tego nie rozumie i uważa, że jest wolna, bo nie siedzi w klatce, która się nazywa więzienie, to ja mogę tylko tej świni podpowiedzieć, że na Syberii też będzie wolna. Mnie tutaj, w Centrum Europy, te świnie nie będą potrzebne. Mnie będą potrzebni ludzie, którzy rozumieją, co to jest wolność i co to jest Ogród Boga. Co to jest Raj? Jeżeli świnia uważa, że w tej chwili jest dobrze i że to jest zgodne z życzeniem Boga, to pójdzie na Syberię z papieżem na czele. Wprowadzamy monarchię, bo zróżnicowanie społeczeństwa jest potrzebne z punktu widzenia rozwoju świata. Człowiek coś robi dla innych ludzi i chce widzieć tego rezultat.nintchdbpict000004668756-e1489480076500.jpg

To jest to, co wcześniej wyjaśniałem w innym artykule. Porównywałem jedzenie i przyjemność. Tutaj jest coś innego. Tutaj chcemy mieć rezultat i widzieć rezultat. To może być wynagrodzenie. Jestem w Trawemunde. Wykąpałem się w morzu. Na trawniku bazar. Ludzie sprzedają swoje niepotrzebne rzeczy. Potrzebowałem jednej maleńkiej rzeczy i ją znalazłem. Got ist mit uns. Ja tęsknię za Angeliną. Jadę teraz w kierunku Lubeki i potem zobaczymy. Jest godzina 16.38. Sobota. Ta wolność człowieka, która ma doprowadzić do rozwoju świata. To jest wszystko razem powiązane z sobą.

Człowiek jest wolny. Człowiek zaczyna myśleć. Jego myśli są wolne i dlatego mogą iść w nieskończoność. Nie ma żadnej klatki, która coś ogranicza. Musimy zmienić architekturę budowli i architekturę myślenia i tak dalej możemy mówić o architekturze, która ma być teraz architekturą nową. Nie wiem jak architekci sobie z tym poradzą. Chyba będą musieli przejść leczenie na Syberii. Specjalnie wyślę tych, którzy nie chcieli mi dać uprawnień do samodzielnego projektowania. Oni tutaj koło mnie nie będą mogli być. Oni mi pomogli dojść teraz na ulicę ale Hitler też pomógł Stalinowi i musiał uciekać. Przede mną nikt nie ucieknie, bo ja będę miał cały świat w moich rękach.6f3ff71e552f0548f9c7c5aea3569b28

Zresztą nie ma sensu uciekac przed szpitalem. Tutaj chodzi o wyleczenie tych chorych, bo dla nich ta wolność nic nie znaczy. Oni w tej chwili myślą, że są wolni. Ich psychiatrzy potwierdzają, że są zdrowi. Kiedy oni próbują mysleć inaczej wtedy psychiatrzy mówią, że oni są chorzy. To samo jest w kościele. To samo było z Angeliną i dlatego oni wszyscy, którzy pomagali Angelinie będą wysłani na Syberię i wrócą dopiero, kiedy ona będzie już w doskonałej formie i będzie wszystko miała i dziecko moje. Tak mi jest jej bardzo żal, że to wszystko się stało wokół niej. Dlatego tym bardziej chcę być z nią i się z nią kochać w łóżku i gdzie indziej. Straciłem całe życie. Teraz to muszę odzyskać z nią. I to odzyskam wszystko, co straciłem. Wolność człowieka spowoduje to, co było sygnalizowane w komunizmie. Ja chciałem studiować medycynę ale nie było miejsc. Tutaj komuniści już popełnili błąd. Jeżeli czegoś jest mało to już jest to podobne do kapitalizmu. Komuniści chcieli być podobni do kapitalizmu i tutaj przegrali. Studenci kończyli studia i komuniści nie mieli dla nich pracy.article-0-0A0BBF6D000005DC-215_224x423

Były stanowiska pracy dla inżynierów ale to nie to, co ja chciałem. To już był kolejny błą komunistów. Potem kolejna rzecz. Człowiek komunistyczny albo zwierzę komunistyczne miało jedzenie i klatkę albo budę dla psa ale już z innymi rzeczami było trudniej. Nie było tych rzeczy, które były w kapitalizmie. Samochody. Teraz mają samochody i krzyczą, że kapitalizm to najlepszy system. Jeżeli się nie uspokoją to pojadą na Syberię. Pociąg dojechał do Lubeki i widzę, że ma jechać teraz na Hamburg. Wszystko się układa jak w jakimś boskim systemie. Ale jeszcze nie dojechałem. Bez biletu można się spodziewać różnych rzeczy. Wracając do tematu wolności muszę powiedzieć, że sam to wszystko odczułem w komunizmie. Zamiast studiować to, co chciałem, musiałem studiować to, co nie chciałem. To wszystko mi było nie potrzebne, bo ja mam być królem świata a nie jakimś tam inżynierem. Angelina też się uśmiechnęła, kiedy jej w Kambodży powiedzieli coś, bo wyglądała zakochana i to wszyscy widzieli, bo to było w jej oczach. Ale dlaczego tak późno. Po co ta cała historia z tym trzecim mężem. Fikcja z jakimś aktorem uznanym za dobrego i przystojnego. On bierze kobietę przygotowana dla mnie i czego on oczekuje ode mnie, kiedy ja dojdę do władzy. System, który zrobimy będzie miał wszystko.7849aca1d74142fa7904f5ed8c5bde82

Te dzieci dostaną się pod opiekę tego systemu. Ja tutaj czytałem ile dolarów warta jest Angelina i ile dolarów wart jest jej mąż. Pieniędzy nie będzie. Nowe filmy w tym nowym systemie, w nowej architekturze wszystkiego Nie wiem, czy to wyszkolenie, ten sposób gry, który aktorzy w tej chwili stosują, czy to im się przyda w nowym systemie. Wszystko będzie na znacznie wyższym poziomie. Rozwój wszystkiego będzie bardzo szybki. Trzeba będzie się zmieniać. Tak jak się zmieniła Angelina. Jest piękna ale musi teraz być ze mną i będzie wszystko dobrze. Została zniszczona ale ja jestem Bogiem. Poza tym on tez będzie przywrócona do życia, kiedy będzie ze mną. Została zniszczona, żeby jej mąż ją zostawił i odszedł….. na Syberię. Będzie tam grał w nowych rolach. Ja tutaj nie chcę go widzieć, bo to byłoby chyba …… każdy rozumie o co tutaj chodzi.9dbaec4672424b55e6a4a739a701bfcb

Bałem się, że może umrzeć, bo schudł i zrobiło mi się go żal. Wtedy szybko wyzdrowiał. Tak czy inaczej on tutaj nie może być. Zostanie oddany Wielkiemu Księciu Syberii. Amerykanie są blisko Warszawy a zwierzęta myślą, że chodzi tutaj o obronę przed Rosjanami. Jaka może być obrona przed Rosjanami, jeżeli ja będę carem Rosji i królem Europy oraz Ameryki i…. Zmienimy system i nikt nic nie straci a wszyscy tylko zyskają. Powiedzmy, że tak jak w komunizmie wszystko należało do wszystkich, teraz będzie tez należało do wszystkich ale w danej klasie. To jest nie zupełnie tak. Własności prywatnej nie będzie i to będzie własnością Boga. To jest taka własność Boga, która będzie dawana do użytku ludziom w danej klasie. Nie będzie żadnej własności prywatnej. Nie będzie pieniędzy. Można by zrobić tak, że pieniądze też mogą być pożyczane ale po co. Żeby ludzie kradli albo zabijali się nawzajem? Pieniądze nie będą potrzebne ani do jedzenia ani do sprzedawania Jezusa i później jego ukrzyżowania a następnie jedzenia jego ciała i picia jego krwi ściekającej z jego ran na krzyżu. Jezus wyszedł z grobu i musiał uciekać od tych ludożerców aż ….. nie wiem, może do Azji. Dojechałem do Hamburga. Got ist mit uns!

