Jestem we Wrocławiu i myślę o Angelinie i o tym, co ma być w przyszłości. Ja chcę Angelinę ale nie tę zrezygnowaną, która bez jajników poświeciła się dzieciom i chce umrzeć. Ja chcę Angelinę taką jaka była w roku 2006. Ja straciłem moją Rosjankę własnie dla Angeliny. Ja w tym czasie straciłem też Angelinę. To ten pierdolony film Mr Smith i ten słaby aktor o przyjemnej twarzy. Angelina w tym czasie już miała twarz przygotowaną dla mnie. Ta twarz przyciągnęła tego aktora. Angelinie oczywiście to zaimponowało i weszła w to cała. 5c91fbcb6cf0.original.jpegAdaptacje dzieci tatuaże i własne dzieci. Ja jestem królem świata przysłanym tutaj, żeby totalnie zmienić świat. Nie tak jak Hitler. Miliony Żydów zagazowanych w polskich obozach śmierci. Teraz wszystko odwracamy. Żydzi w awangardzie. Niemcy i Polacy do pomocy w pierwszym szeregu do walki z tym pierdolonym systemem, który zniszczył Angelinę. Ja nie mam zamiaru być ojcem dla tych adoptowanych dzieci Angeliny. Nowy system zajmie się nimi. Podobnie nowy system zajmie się dziećmi urodzonymi przez Angelinę dla Brada.

Ja lubię dzieci ale to mi przypomina, że ja straciłem Angelinę przygotowaną dla mnie, piękna i podobną do tego, w czym ja bym się od razu zakochał. Musiała jakiegoś prymitywa wziąć. Odbić tej blondynce z moim uśmiechem. Jakaś makabra. Już nie mogła poczekać. Ja wiem, że to wszystko dla mnie, żeby mnie zdenerwować. Ja nie przyjmuję żadnego się poświęcenia Angeliny dla dzieci. Ja nie mam zamiaru żyć, z jakąś starą babą i ją zdradzać z tymi Chinkami, których tutaj wezmę milion z Chin. Coś tam przeczytałem o przedstawianiu mi dzieci ale ja tego nie przyjmuję. Ja przyjmuję tylko Angelinę i nikogo więcej. Reszta albo zniknie gdzieś albo ja to wszystko wyślę na Syberię. Ja jestem we Wrocławiu i mógłbym zobaczyć Karolinę ale ja wiem, że jej nie mogę wziąć. Dla mnie jest Angelina i inaczej nie może być. Angelina ma wyglądać tak, jak wyglądała w 2006 roku albo lepiej. Angelina będzie tak wyglądała. Stara baba nie może być moją żoną, bo wtedy ja nic nie zrobię dla świata. My się tutaj nie będziemy zajmowali wychowywaniem dzieci w tym zwierzęcym systemie. My mamy ten system zniszczyć. Wszystko, co przeszkadza, pojedzie na Syberię. Tego kto założył kulę więzienna do nogi mojej kobiecie czeka nic innego jak tylko Syberia. Azjaci będą wysłani na Syberię. Angelina ma być przywrócona do życia tak jak cały świat i wszyscy ludzie, którzy teraz myślą o śmierci. Te dzieci będą zabrane wszystkim. Te wszystkie stare baby, które się poświęciły tak jak moja babcia, będą trenowały i zajmą się innymi kreacjami dla biblioteki Boga.

Najwyżej Angelina może wziąć z sobą tylko tę dziewczynkę, która nie chce być kobietą, bo nią trzeba się zająć ale to też może zrobić system i to może będzie lepiej. Dochodzi aż do takiej tragedii po tych wszystkich sygnałach raka. Jak to się stało, że Angelina urodziła te dzieci i się w ten sposób zrobiła niewolnicą? To jest jakaś makabra. W Kambodży jej nikt nie powiedział, że ja czekam na nią? Dlaczego oni mi to zrobili? Ja zniszczę całą zwierzęcą Azję i im chyba o to chodziło, żebym ja się zajął tą zwierzęcą Azją. Japonia i ci samobójcy.

China Town Romana Polańskiego. Ja rozumiem, że im chodzi o totalne zniszczenie Azji. Ja to zrobię, czego oni chcą. Angelina będzie miała wszczepione jajniki i jajowody. Ja chcę mieć dzieci z nią, bo inaczej być nie może. Jak to się stało. Mnie to nie interesuje. Ja to całe towarzystwo wysyłam na Syberię. Ślub w Kambodży może być i ja się zajmę Azją tak jak oni chcą. Oni dlatego mi to zrobili, bo wiedzieli, że motorem wszystkich moich działań będzie zemsta. Ja pokaże Angelinę młodą tym zwierzętom na Syberii i gdzie indziej i to będzie moje zwycięstwo nad tym umierającym już światem, któremu wbijemy ostatni gwóźdź do trumny. Brad tutaj nie zostanie w USA. Hitler tez pomógł Stalinowi ale musiał uciekać do Argentyny. Jezus uciekł do Azji chyba i Azja wie jak mnie zdenerwować. Oddana mi kobieta to wrak bez tego już najbardziej potrzebnego. Bez jajników. Angelinie tłumaczą w Londynie ale ona czeka, co ja powiem. Ja to mówię w tej chwili. 85efe25e2874da103aa2b4b8bab9f33c.jpegOna została przygotowana dla mnie już w roku 2006 i to widać na zdjęciach. Ten słaby aktor zostawił Aniston, która z uśmiechem jest bardzo sympatyczna i podobna do mnie. Mnie chyba też Ameryka polubi. Mówię o całej Ameryce, bo w USA królową będzie Iwanka. Ja nie mogę zrezygnować z Angeliny, bo nie mogę i nie chcę. Ja chcę ją znowu mieć młodą i bez raka. Jeżeli ja zrezygnuję…. to ….może umrzeć na raka. Moja matka umarła i jej miejsce zajęła moja babcia. Babcia była już do tego wcześniej przygotowana, bo mnie wychowywała. Angelina, która teraz chce być babcią po usunięciu jajników może być zastąpiona przez jakąś młodą, 27 letnią dziewczynę. entertainment-2012-04-0413-brad-pitt-and-angelina-jolie-from-costars-to-engaged-couple-03.jpgTyle lat miała moja matka, kiedy umarła. Ja chcę jednak mieć Angelinę, jako moją babcię ale ona musi rodzić dzieci. Z babcią ja do łóżka nie chodziłem. Bóg nie może chodzić do łóżka z kobietą, która nie może być zapłodniona. Nie wiem, czy to wyjaśnienie wystarczy Angelinie. Ja to wyjaśniłem trochę po buddyjsku a trochę po chińsku. Nie mów do mnie po chińsku, bo ja nic nie rozumiem. Angelina wszystko zrozumiała i dała sobie porysować całe plecy tymi tatuażami i o to Azjatom chodziło. Nie może zostawić dzieci. article-2736796-20D8CA9200000578-505_634x694.jpgOni chcą żebym ja oczyścił Azję jako Kalki. Nie będzie miłosierdzia. Ja oczyszczę Azję i zrobię z tych zwierząt ludzi. Religia Buddy będzie zakazana. Ja kocham Angelinę ale tę z lat od 2006 do………. Ja nie mogę patrzeć na ten jej tragiczny wyraz twarzy. Ja chcę ją mieć w łóżku i ja chcę ją przywracać do życia. Ja chcę się z nią ożenić w tej Kambodży, bo ja już dzisiaj we Wrocławiu zrozumiałem to wszystko. Ja zrozumiałem czego Azja Tuchajbejowicz chce ode mnie. brad-pitt-angelina-jolie-inline-05-8b6db11f-5a4d-4715-a554-819df241936f.jpgJa już miałem wcześniej jakiś taki sygnał z Azji. Ktoś mi tam w Linkedin napisał, dał do zrozumienia, że ja powinienem się zająć Azja. Co ja mogę zrobić? To co już napisałem. Ja mogę tylko zniszczyć Azję za te tatuaże na mojej kobiecie. I o to im właśnie chodzi! To jest to rozwiązanie. Szaleństwo zemsty! To samo będzie w USA! images.jpgO to im chodziło. Zniszczyli moją kobietę i ona już chce umrzeć! Ale ona ze mną nie umrze. Ale też nie ma powodu, żebym ja komuś darował. Stalin też by Hitlerowi nie darował za to, że mu pomógł zdobyć Berlin. Co z tego, że ja zdobyłem Angelinę, kiedy ona jest w gruzach jak Berlin albo Warszawa albo Breslau. Got ist mit uns. Idziemy do ataku. Azja tego chce ode mnie i ja ja zniszczę! Kobiety rządzą światem!

