Dzieci się kręcą koło mnie. Mała dziewczynka, na rękach u matki, płakała ale kiedy spojrzała na mnie od razu zaczęła się uśmiechać. Ja jestem Bogiem, który ma jej pomóc być człowiekiem. To jest normalne  Co to znaczy, kiedy się śnią dzieci? Coś osiągnę ważnego w przyszłości. szczenie jej. Ale to już nie chodzi tylko o sen. Angelina musi mieć te jajniki, bo ja nic nie osiągnę. bulls_0003efgu_193078To jakieś przekleństwo. To zniszczenie jej ja rozumiem jako zemstę Azjatów. Jej mąż jedzie na Syberię, bo ja go nie chcę widzieć. Angelina musi mieć jajniki i musi rodzić dzieci. Azja mi za to wszystko odpowie. Ja tego tak nie zostawię. To jest specjalnie wysterowane przez Boga, żeby mnie szlak trafił. Mnie trafia szlak jak patrzę na nią na te zdjęcia, kiedy ona jest po wycięciu jajników i ona jakby mówiła, że przegrała swoje życie i już jej nic nie zostało tylko te dzieci. Albo ja je wyślę daleko od niej i ona zapomni o tym wszystkim albo one znikną. f15c4bd433a93d37767f19a696df3563Ja nie chce jej straszyć ale tutaj nie ma miłosierdzia. Jeżeli coś mi się nie podoba, to to jest usuwane. Ja się rozwodzę i tutaj nie ma miłosierdzia. Tutaj jest coś ważniejszego niż kilkoro dzieci. Miliony Żydów zagazowanych w polskich obozach śmierci tylko dlatego, żebym ja teraz wprowadził ten projekt. Hitler i zniszczenie Niemiec po to, żebym ja wprowadził ten projekt. Tutaj nie ma miłosierdzia. Ten, kto coś takiego mi zrobił będzie ukarany. To nie jest kapitalizm i my będziemy robić dzieci a nie usuwać albo kaleczyć kobiety. Angelina zniszczona i oddana mi. Ja się nie mogę z tym wszystkim pogodzić. Ja zniszczę Azję.  Ja zniszczę jej męża. Ja zniszczę wszystko, co jest koło niej. 3a818645c85bb7b841bdb8884acc5f1eTo jest uderzenie w twarz Boga. Brad tak schudł, że ja już się myślałem, że on umrze tak jak mój dyrektor z Chełma. Tamten mnie tylko zwolnił z pracy a Brad pomógł zniszczyć Angelinę. Ja nie wiem, czy ona z tego wyjdzie i będzie mogła rodzić. To wszystko się zaczęło w tym okresie gdzieś, kiedy ja chciałem się żenić z Rosjanką w roku 2006. Zostałem za to ukarany i ja teraz dostaję Angelinę zniszczoną przez te właśnie lata i ukaraną. Dlaczego to zostało zrobione. Dlatego, żeby mnie rozwścieczyć i żebym nie miał żadnego miłosierdzia. I ja nie będę miał miłosierdzia nad tym światem zwierząt. Nie będę miał miłosierdzia i zniszczę to piekło. Nie zostanie nic. Tramp ich tam w Polsce uspokoił ale to jest tylko po to żebyśmy to zaczęli. Polska musi zacząć. 249989cxNie będzie miłosierdzia. Żadnych adaptacji tego systemu. Angelina wszystko odda. Brad na Syberii ze swoimi dziećmi i ja mu daruję życie. Bóg mu daruję życie, jeżeli on się zajmie dziećmi i to wszystko zniknie z tego makabrycznego otoczenia, które spowodowało raka, bo już innego wyjścia nie było. Ja tez nie chciałem się odczepić od tej Rosjanki i ona odeszła a ja zostałem ukarany jeszcze ukarany i za co. Za to, żeby nie mieć litości. Tak to jest wysterowane. Ona i ta ich partia rosyjska z Ukrainy będzie na Syberii. Wszystkich wyłapię Armia Boga. Rycerze Krzyża i Miecza. I teraz ten Brad, który wszedł mi w drogę i ja mam po nim przejąć te zniszczenia, tę Europe zniszczoną, tę Amerykę z USA na czele do wyczyszczenia po tym kapitalizmie, który przeszedł jak znienawidzona wojna światowa z polskimi obozami śmierci. I dlatego to w Polsce zaczynamy.

Dlatego ja dostaję Angelinę zniszczona i zrezygnowaną. Ja czuję się tak jakbym dostał Warszawę w gruzach. Ja dostaję moja żonę w gruzach. To jest tak skonstruowane, żebym ja nie miał litości i ja nie będę miał litości. Tatuaże i wycięte jajniki. Sześcioro dzieci. Kobieta na granicy śmierci. To jest zrobione dla mnie. Chcę ja mieć i nie mogę jej nie mieć ale to ma mnie sprowokować do zadania straszliwych ciosów demokracji i kapitalizmowi oraz wszystkiemu, co się z tym wiąże. Zwierzęta i ich kultura. Ja nie chcę tego w tej chwili analizować ale o ile sobie przypominam ona poznała się z nim właśnie wtedy w tym roku 2006. To był ten beznadziejnie słaby film Mr Smith czy coś takiego. Mam to po rosyjsku ale nawet nie chcę tego oglądać. To wszystko, co ja będę robił to będzie na takiej zasadzie zemsty, gdzieś to tam do mnie doszło i to się potwierdza. Ja tego nie będę niszczył jak Hitler. Ja to usunę z moich i Angeliny oczu.

Niech chcę tego piekła na Syberii oglądać przez jakiś czas. Chcę mieć tylko informację, co tam się dzieje. Seweryn tam otworzy wytwórnię filmową ale ja nie chcę wiedzieć w jakim filmie tam gra Brad Pitt i inni koledzy Angeliny. Trump uspokoił Polaków ale to tak nie będzie jak oni po tej wizycie sobie przedstawiają. Kaczyński wie dobrze. Koniec tego świata i Trump wystąpi ale w roli księcia tak jak inni prezydenci. To wszystko przejmie moja ekipa. Wytwórnia filmowa powstanie ale w Rosji albo w Polsce. Niech Wajda w końcu zrobi jakiś pozytywny film z Angeliną i już w nowym świecie ludzi. Iwanka będzie ładnie się prezentowała. To ma być świat ludzi. To ma być Raj i ten Raj będzie obejmował również USA. Tutaj prezydenci będą pomagali Królom wybranym przeze mnie. Jeżeli ja kogoś wybieram to znaczy, ze tak ma być. Ja się już teraz chyba przestaje mylić. Hitler tez się nie mylił. Wszystko miało być zniszczone. Teraz ja mam zniszczyć świat zwierząt w inny sposób. Ja mam przekształcić ludzi. Ja mam transformować te zwierzęta. 00049S9G5UW1CM4S-C122-F4Wszystko, co wcześniej napisałem pozostaje bez zmian. To są tylko detale. Nie będzie żadnego miłosierdzia i ja nie zostawię czegoś, co nie może być zaakceptowane. Ja jestem we Wrocławiu ale nie widziałem Karoliny, bo wiem, że to nie jest rozwiązanie. Ja mam dostać wszystko zniszczone przez zwierzęta, przez demokracje i kapitalizm. Mam to dostać i mam za to dać im odpowiedź, Odpowiedź Boga.

To nie jest odpowiedź Hitlera. To jest odpowiedź Jezusa, który wyszedł z grobu i poszedł do Azji. Chyba tak to było albo mogło być. Nie należy traktować identycznie tego wszystkiego. Nie należy mówić o trzecim Antychryście sposób negatywny. To jest Jezus, który przychodzi się zemścić. Jezus, który przychodzi zniszczyć świat zwierząt. Nie przekształcenie tych wściekłych psów w owce, bo to mu się nie udało. Danie tym zwierzętom pracy, jaką chcą i w ten sposób przemiana w ludzi, którzy nie walczą ale w inny sposób zdobywają to, co jest im potrzebne.

Produkcja. To jest sposób na nowe obszary. Praca uczyni tych ludzi wolnymi. To znaczy, że oni przestana walczyć i ujawnią się nowe cechy człowieka. Wyzwolenie człowieka. Musi zostać usunięte to wszystko, co daje inspirację do walki. Usunięte pieniądze. Dużo miejsc pracy, żeby nie trzeba było walczyć o pracę. Nowy sprawiedliwy system  oceny pracy wykonanej dla kogoś. I tak dalej będziemy to wszystko zmieniać, co robi z ludzi zwierzęta. Mówiłem o klasach i tutaj nie ma jakiegoś sposobu wejścia do klasy wyższej poprzez walkę. Można komuś ukraść myśl czyli na przykład wynalazek ale to może być łatwo wykryte, ponieważ jest przez cały czas rejestracja tego, co człowiek kreuje i to nawet w części.

Nie jest konieczne wykreowanie pełnego wynalazku. Można dojść do jakiegoś poziomu rozwiązania i to już jest oceniane jako udział w ostatecznym rozwiązaniu, które może być używane przez kogoś innego albo dalej służyć do dalszych rozwiązań.

