Można pokazywać wady obecnego systemu i można pokazać, że w nowym systemie tej wady nie będzie. Ale już chyba widać, że obecny system ma same wady. To jest system dla zwierząt i ludzie w tym systemie muszą brać narkotyki, bo inaczej tutaj się żyć nie da. 85efe25e2874da103aa2b4b8bab9f33c.jpegAlbo bierzesz narkotyki…. albo…. Ja wiem, że zwierzęta w tym systemie sobie rozdzieliły te wszystkie metody wprowadzania człowieka w sen. Zwierzęta mówią, że papierosy można palić i wódkę można pić, bo to nie jest narkotyk. Gejem tez można być i niewolnikiem być u innego człowieka to jest tez normalne. Wyciąć sobie jajniki to jest też normalne. Ja nie mogę tego normalnie przyjąć, co się stało z Angeliną ale w końcu już jest moja. Potrzebny był rak, żeby to wszystko przerwać. Nie wystarczyło obcięcie piersi.

Ta idylla z Bradem, z narkotykami i tatuażami oraz adoptowaniem dzieci ciągle nie mogła być przerwana. Dopiero obcięcie jajników, zniszczenie mojej kobiety przerwało to wszystko. Ja czuje ten związek z Angeliną i mam nadzieje, że niedługo będziemy razem już w łóżku, bo ja bardzo chcę z nią być bardzo blisko. Tylko ja nie wiem jak ja będę się czuł bez jajników. To całe jej towarzystwo pojedzie na Syberię. Dopiero, kiedy będzie w ciąży to wrócą. Niech się tam modlą na Syberii. Tam będzie Watykan z papieżem, który chce być kolejnym świętym w piekle. Benedykt nie będzie świętym, bo odszedł, nie wytrzymał tego piekła tutaj i wiedział, że tutaj niedługo będzie Raj i trzeba będzie jechać na Syberię, bo to jest nowe miejsce dla Watykanu i tej Europy i USA, które przyjmie tych wszystkich świętych z piekła. 405W Raju oni nie mogą być. Ja nie chcę widzieć tych wszystkich, którzy są silniejsi od Angeliny ode mnie od Tomka, Adama i….. Żydów. To wszystko pojedzie na Syberię wyłapane wcześniej przez Armię Boga, której ja będę Wielkim Mistrzem. Adam to jest człowiek spokojny i tutaj własnie będziemy się zajmowali tym, co on potrafi. Umiejętności na najwyższym poziomie a nie walka podjazdowa jak polskich świń z AK w czasie wojny z Niemcami. Donald przyjechał, żeby ich tutaj w Warszawie uspokoić, bo to, co ja piszę to….. jego zdaniem może budować jakieś problemy. On wie, że ja będę dalej pisał więc on na wszelki wypadek coś tam powiedział, w co sam nie wierzy ale przecież za to mu nikt głowy nie urwie. Jeszcze raz mój wybór Adama na pozycje Wielkiego Księcia Raju się potwierdza.

Ja to potwierdzenie potrzebuje dla siebie. Iwanka będzie Królową USA, bo ja jestem Królem obu Ameryk. Ja mogę te koronę i ten fotel przyjąć w Waszyngtonie, tak jak tron Cara Rosji w Leningradzie. W skład Rosji będzie włączona Polska i inne kraje. Część Polski może być włączona do Europy ale to nie ma większego znaczenia. Będzie Księstwo Warszawskie z Wołodią na czele. Ja potrzebuję Polaków na Syberii i dlatego weźmiemy z Polski około 20 milionów polaków na Syberię. Wielkim Księciem Syberii będzie mój syn, który wystąpił przeciwko prawom Boga. Tam będzie z nim również papież Franciszek i inni, którzy nie rozumieją, jaka jest różnica między człowiekiem i zwierzęciem. Oczywiście Seweryn jest moim synem i ja nie pozwolę, żeby mu się tam coś złego stało. Tam będą wysłane odpowiednie oddziały krzyżaków oraz Polacy, którzy będą mu pomagali stworzyć to nowe Centrum Świata, które połączy Europę z Ameryką i innymi mniejszymi rejonami.

Ja jeszcze nic nie mam a piszę to jakbym już wszystko miał w rękach. Ja sprawdzam wciąż to wszystko, co wcześniej napisałem i widzę, że to ma ręce i nogi. Pomyślałem o tym, co się dzieje w Polsce. Ja akceptuje te partię, która rządzi i która zawsze chciała zrobić w Polsce porządek. Teraz Kaczyński będzie miał pole do działania, bo już wcześniej pisałem o tytułach dla braci Kaczyńskich. Będą mogli działać od Syberii aż do Polski a może i daleko dalej ale w porozumieniu ze mną. Ja jestem Bogiem na Ziemi. Jak go zwał tak go zwał. Może być Antychryst i to nawet lepiej brzmi niż ukrzyżowany Jezus. Kalki to jest azjatyckie. Przyjmijmy, że Jezus był w Azji i dlatego ja tam musiałem zrozumieć, co ja mogę zrobić a potem przy pomocy Azji zrozumieć, że Jezus i Antychryst to jest ten sam Bóg.

Musimy zrozumieć wszyscy, że tutaj się nic nie da poprawić. Ustrój musi być inny i ten nowy ustrój, który będzie monarchią albo inaczej Królestwem Boga na Ziemi, czyli Rajem, nie może akceptować ludzi przekształconych przez kapitalizm w zwierzęta. Komunizm nie potrafił tego zmienić, więc nie wspominam o jego udziale w tym momencie. Ludzie nie mogą być zwierzętami i nie będziemy tego systemu ratować wsadzając te zwierzęta do więzień w Europie. Będziemy robili coś podobnego, co robił car Rosji ale Syberia to nie będzie obóz śmierci. Syberia to będzie zupełnie coś nowego. To będzie coś oderwanego od obecnego świata dżungli w Europie i w Rosji. Syberia to będzie nowa architektura hotelowa. Tam nie będzie oddzielnych małych mieszkań. 8aeb36c04fe65b23883d9f55480bdd4bCzłowiek będzie żył w jednym mieszkaniu i to mieszkanie teraz ma nazwę hotelu. To będzie trochę inaczej albo dużo inaczej zaprojektowane. Człowiek żyje w grupach i dlatego jest nienormalne, żeby żył oddzielnie jak dzikie zwierzę. Ja mówiłem o braciach Kaczyńskich, bo ja wierzę, że jest jakaś łączność i to będzie możliwe włączenie tego świata równoległego do akcji. My wiele rzeczy nie wiemy, bo jesteśmy w fazie zwierzęcej ale niedługo będziemy wiedzieli więcej albo bardzo dużo.

Raka nie będzie i Angelina będzie rodzić, bo przedłużymy życie u wszystkich ludzi. Ja już o tym wszystkim pisałem i widzę, że to wszystko powtarzam, czyli to wszystko gra w tym projekcie. Donald tutaj przyjechał uspokoić Polaków ale królową USA będzie Iwanka i ona nikogo nie będzie uspokajać, bo ludzi nie trzeba uspokajać. Donald uspokoił zwierzęta, żeby nie było paniki, kiedy Prezydent coś zacznie robić i coś mu się niechcący wyrwie z ust. Niemcy i Polska. Tutaj to musi się zacząć i chyba inaczej nie może być. To jest to miejsce wskazane przez Hitlera. Tutaj nie jest ważne, że Polska nie będzie królestwem. To nie jest świat zwierząt i nie będziemy się oddzielać jak to zrobiły zwierzęta w Jugosławii. Polak będzie carem Rosji i nie może być inaczej. Niemcy też nie będą stanowiły cesarstwa albo czegoś podobnego. Cała Europa Wschodnia będzie połączona. Będą jakieś regiony ale to nie znaczy, że wszystko się pomiesza. Zachodnia Europa to są jakieś królestwa i ja jeszcze nie wiem jak tym zarządzać.

Ale widzę, że to wszystko jakoś prawidłowo rozwiązuję. We Francji królowa, moja córka i nikt inny.  Francja to jest problem i my ten problem rozwiążemy. Włochy podobnie ale bezpośrednio bez  jakiegoś innego króla. Tylko ja. Ja królów nie będę zmieniał tak jak Napoleon, bo w tej chwili nie widzę jakiegoś powodu. Zobaczymy jak to wszystko będzie działało. Przede wszystkim musi nastąpić transformacja. Człowiek musi być znowu człowiekiem. Wszystko, co przeszkadza w tej transformacji pojedzie na Sybir. Wszystko, co mi przeszkadza pojedzie na Sybir. Tutaj nie ma jakiejś zabawy w demokrację. Prezydent chce zrobić referendum i niech robi. To powinno mu się udać wszystko i potem już pójdzie łatwiej. Najpierw wynik referendum, że demokracja jest złym antyludzkim systemem a potem dalej. W ten sposób Polska wyjdzie na pierwsze miejsce w tym nowym i dalej już stad będziemy tym wszystkim zarządzali. Tutaj będzie wielka wysoka wieża w Warszawie.

Dobrze, że jest tak jak jest czyli źle. Są zwierzęta, które się boją ale jeżeli ja mówię, że my się zajmiemy emerytami i oni będą żyli a nie czekali na śmierć, to chyba powinno pomóc. Życie w sanatorium a nie w klatce. Aktywność do końca życia i cofanie starości. Medycyna będzie na zupełnie nowym poziomie. Dlatego ja miałem być lekarzem i uczyłem się łaciny w szkole. Teraz rozumiem włoski. Potem zdawałem ale nie mogłem się dostać na studia. Gdybym był lekarzem, to bym nie był antychrystem. To żart i tajne służby wiedzą. Ja nie mogę być nikim innym. Ale ja chcę Angelinę z jajnikami. Chociaż to może za wcześnie w tej chwili, bo przyjdzie jej mąż i będzie jeszcze jedno dziecko.

W tym wypadku to już ja nie wiem, co dalej. Ja widzę wyraźnie, że wszystko mi idzie teraz lepiej. Jest już chyba łączność pomiędzy nami ale boję się o nią. Ja nie wiem, co ona może wymyślić. To mnie strasznie denerwuje, że nie jesteśmy razem. Ja chcę, żeby ona wróciła do młodości i rodziła mi dzieci. Ja nie chcę, żeby to, co teraz ona przechodzi, czyli starzenie się, poszło zbyt daleko. Za to, co się stało z nią odpowiedzą wszyscy. Cała Ameryka! i  …. Kambodża! To spowodował ten ustrój, który mamy i który chce obalić polski Prezydent i obali to. To spowodowały zachowania się zwierząt. To spowodowała kultura zwierząt. To spowodowała niewiara zwierząt w Boga. Jak można uwierzyć, że się umrze na raka, jeżeli się jest kobietą Boga. Trzeba było się szybciej rozstać z Bradem i nie rodzić mu dzieci. To poszło już za daleko. Narkotyki, zgoda na tatuaże. Całe ciało w tatuażach i cała Kambodża na Syberii. Wszystko było dobrze dopóki Angelina adoptowała dzieci. Kiedy zaczęła rodzić pojawił się rak. Poszła za daleko z tym mężczyzną, który był jej dany tylko do zabawy. Co z tego wyszło. Płakać się chce. Oto jest działanie tego Boga, o którym się mówi w kościele katolickim. To pokazał Hitler. Miliony Żydów zagazowanych w polskich obozach śmierci. Ale teraz Angelina ze mną i będziemy chcieli jajniki i moją kobietę czystą. what-are-the-wildest-facts-about-angelina-jolie-1863339673-jun-3-2013-1-600x450Niemcy i Polska ze mną i będziemy chcieli dokonać oczyszczenia świata. Była jakaś przeszłość u Angeliny ale ja ten wózek, co ona jeszcze ciągnie poślę na Syberię. Była jakaś polska i niemiecka przeszłość ale teraz to będziemy wszystko wycierać z pamięci i znowu budować wspólnie nowy świat. To dlatego Donald był w Polsce. Chyba się nie mylę i pojadę za pięć dni do Niemiec.

