Wróćmy do wyjaśniania tego elementu, który został zniszczony przez obecny system. Oczywiscie jedzenie, które jest potrzebne do regeneracji organizmu jest bardzo łatwo pokochać. Wszyscy to lubią i zwierzęta też to lubią bardzo i przekształcają się bardzo łatwo w niewolników, dzięki temu. Dajesz mu jeść i on jest już twoim niewolnikiem. Tego chyba ja nie muszę tłumaczyć, chociaż …. mając do czynienia z bydłem a nie z ludźmi, powinienem przewidywać również ten problem. 4EbB41y.jpgTak więc kapitalizm równiez to wykorzystuje. Ludzie na ulicy karmieni przez kościół katolicki stają się niewolnikami a nie ludźmi. Jeszcze raz to powtórzę, że niewolnik nie jest już człowiekiem, który może wylecieć w kosmos i przenosić tam jakąś kulture. Zwierze potrafi walczyć. Człowiek już nie walczy. Tomasz, który jest wybrany na króla Brazylii i Portugalii nie potrafi walczyć. Angelina nie potrafi walczyć. To tylko film Tomb Raider. Angelina jest mi przesłana i nie jest zwierzęciem. Jak łatwo było Angelinę zniszczyć. Ona chciała coś przeżyć. Nie mogła się już doczekać tego, co będziemy robili razem. Jest wysłana, żeby kochać mnie. To wszystko zostało zniszczone i co ja mam z tymi zwierzętami zrobić. Wielkość i miłośc. Power and Love. vakktkpTURBXy81ZWRjZjYzMzRhZDJhMmMyNTAzNWRlYWMyNjY1NmMwOS5qcGeSlQMAO80EAM0CQJMFzQMgzQHCJa nie potrafię walczyć. Ja mogę się czasami bronić ale generalnie jestem jak Jezus i nie walczę. Żydzi również nie walczą. Miliony Żydów zostało zagazowanych w polskich obozach smierci, bez walki. Tak, było powstanie w getto w Warszawie ale to była obrona. Żydzi są dla wprowadzenia nowego systemu pod moim kierownictwem. Król Dawid wraca. Papież odchodzi na Syberię. Watykan na Syberię. W nagrodę za pomoc, którą ja otrzymuję od Watykanu w mojej drodze Jezusa na tron świata. Watykan preferuje drogę Jezusa na krzyż. Za to wszyscy słudzy Watykanu będą wyłapani przez ludzi Jezusa, Niemiecki Zakon Krzyzacki , Rycerze Krzyża i Miecza. Będą wysłani z daleka od tworzenia Raju w Europie i Ameryce. Kapitalizm wykorzystał tę potrzebę jedzenia i regeneracji organizmu i zdeformował człowieka, zniszczył człowieka. angelina-jolie1.jpgKapitalizm zniszczył moją Angelinę. Co ja mam zrobić z tymi kapitalistami, którzy chcą utrzymać ten system i dopiero w ostatniej chwili będą chcieli być po mojej stronie. Oni staną po mojej stronie, kiedy przejmę władzę. Ja im w tej chwili mówię, że będą na samym dole tego systemu albo na Syberii. Kolejna potrzeba to jest sen. Tutaj zostało to również zniszczone. Ale to jest w tej chwili mniej ważne. Przyjrzyjmy się pracy. To zostało zdeformowane kompletnie. W kapitaliźmie nie ma święta pracy, jak to było w komunizmie. W komunizmie jedzenie było raczej proste i mieszkania też były raczej proste. Praca, to było coś, co ludzie chcieli robić w życiu. Komuniści nie potrafili tego przygotować w taki sposób, jak my to zrobimy ale były rozwijane te różne formy najbardziej ludzkie to znaczy twórcze. giphyTwórczość. On jest twórcą. Ci ludzie mieli szacunek. W innych dziedzinach komuniści nie potrafili zrobić tak, żeby ludzie szanowali tych, którzy coś tworzą. Na przykład murarz, który potrafił szybko murować. Poczatkowo ten murarz miał szacunek a potem podrzucono mu gorącą cegłę, żeby się poparzył. To pokazał Wajda w swoim filmie. Ale, co to miało znaczyc. Ja juz nie pamietam, co Andrzej chciał powiedziec w tym filmie. Co to znaczy dla mnie podrzucenie tej gorącej cegły? To jest to, czego komuniści nie potrafili zrobic i dlatego upadli. Komuniści chcieli, żeby wszyscy byli równi i to była zasada, która doprowadziła do zniszczenia komunizmu. Nie możesz robić więcej. Masz nie robic nic. th_46398cf30159afb56d31e9963a4ea8b8_angelina-jolie-kenia-1Masz siedziec i nie robic prawie nic. Mój ojciec to lubił. Przed smiercią zachorował na Parkinsona. No cóż był takim samym zwierzeciem jak papież polak. Nic nie rozumiał z tego, co ja w tej chwili mówię. To był jednak mój ojciec i ja go szanuję jako mojego ojca. Papiez nie był moim ojcem i nie mam dla niego żadnego szacunku. Nic nie zrobił. Anglicy go potraktowali źle i tak powinien być traktowany przez innych. Tak upadł komunizm. Ja to moge dalej analizowac ale to już sobie każdy może sam analizować, bez mojej pomocy. Co ja robię w KERKG. Ja robię wielką nierówność. Car Rosji nie potrzebuje, żeby wszyscy byli równi. Idea komunizmu upada w tym fragmencie. Leningrad pozostaje i Dzierzyński jako wielki Polak pozostaje. ce3f26bd51900a472c0ae46d3098c8cb11f5ad31Pomnik jego wraca tam, gdzie był w Warszawie. Każdy może znaleźć przyjemność w układaniu cegieł ale tego w przyszłym systemie już nie będzie. Będą gotowe bloki i będą maszyny, które będą układały te gotowe elementy. Tak to bedzie wszystko zaprojektowane, żeby operator żurawia mógł sam to wszystko układać, bez pomocy innych ludzi. Dlatego ja pracowałem przez jakiś czas jako operator żurawia ale mój ojciec myślał, że ja będę operatorem żurawia do końca mojego życia. Ta głupota doprowadziła do ukarania go chorobą Parkinsona, właśnie za to i za inne jego projekty związane ze mną. On nie rozumiał, że ja jestem Bogiem i ja miałem to tylko tymczasowo. Tak samo jak szkołę oficerską i inne rzeczy. fea84c3c42b272e04fc014daabaa0592Tak samo tymczasowo Angelina miała to ostatnie małżeństwo ale ona to wzięła poważnie i chciała życ jak inne zwierzeta obok niej. W zwiazku z tym potrzebny był ten rak i ta cała tragedia. Teraz ja ją dostaję zniszczoną i będziemy z tego wychodzić. Zwierzęta boją się w kapitalizmie, że roboty zastąpią ludzką pracę i to będzie dla nich tragedia. Nie będą mogli piec chleba i robic wódki i…. bo to będą robiły roboty. Co zwierzętom pozostanie? Tylko jedzenie. To dlaczego się boją? Czy jeszcze coś w nich zostało z człowieka? Praca? Gdzieś tam głęboko ukryte jest coś z tego w ich głowach. Jakieś małe światełko w tych ciemnościach, w tym kapitalistycznym piekle. angelina-jolieTak, w kapitalizmie roboty mogą zastapić pracę zwierząt, bo zwierzęta nie mają już żadnych potrzeb poza jedzeniem. Człowiek nie może się ruszać. Jakie potrzeby może miec taki człowiek zwierzę, taka świnia, która sie podoba arabom i dlatego tutaj tak dużo emigrantów. To wszystko wróci do Afryki. Ale to nie jest tematem w tej chwili. Tego nigdy nie będzie w nowym systemie. Potrzeby człowieka, który jest wolny są zupełnie nieznane w tej chwili, bo to bedzie sie pojawiało w miarę rozwoju swiata. W tej chwili jest zatrzymanie tego rozwoju i tylko zabytki i uśmiechnięte twarze chińczyków ale raczej to nie jest zdziwienie. Oni to akceptują. To jest radość, że tutaj chinczycy będa mogli sie powoli osiedlać i china town coraz wiecej. Biały człowiek Europy wybrany do wprowadzania zmian wspólnie z Żydami  obecnie zatrzymał sie w rozwoju. 994a15dc60088cf18a6fe747f1b989977966dbf1Chińczycy rozmnażają sie ale tam nie ma ani Jezusa ani innego przewodnika. Wszyscy czekaja na mnie. Azja mnie bardzo zraniła, obraziła, tymi tatuażami na Angelinie. Za to będzie moja odpowiedź. Jeżeli chodzi o moją drugą żonę i tego jej azjatyckiego męża, to ja nie mam nic przeciw temu. To powinno wszystko wyjaśniać. To, co jest za mną, to mnie nie obraża ani nie rani. My nie znamy w tej chwili potrzeb człowieka. My znamy potrzeby zwierząt i widzimy, że one są coraz to mniejsze, jeżeli chodzi o ruch i w zwiazku z tym pracę. Kazdy ruch jest dla tych zwierząt czymś negatywnym. Tak zniszczył te zwięrzeta kapitalizm. Jeszcze raz to powtórzę. Mało pracy. Przyjmujesz to, co znajdziesz. Nie chcesz tego ale robisz. Stajesz się niewolnikiem. Nie lubisz tego ale musisz być. IMGPostLarge-2017-06-Junho-06-1110x600Juz ci jest wszystko jedno, jakie dno osiągnąłeś i idziesz dalej juz nie do góry ale w dół do piekła. Jestes gejem. jestes kurwą. Jesteś swinią. Nic cię nie wzrusza. Żadnych uczuć. Jedyne uczucia masz dla zwierząt. Masz psa i go pieścisz jak dziecko, bo jestes chora. Jestes swinią albo jakimś innym zwierzeciem ale nie jesteś człowiekiem. To możesz wiedziec na pewno. Dlatego ten związek z innymi zwierzętami. Dlatego ci sie podobają kobiety wyglądające jak świnie. To jest ta nowa moda. Im bardziej wyglądasz jak swinia tym bardziej sie podobasz chłopakom. Jakie będzie nasze zadanie. Po pierwsze trzeba stopniowo przywrócic ludziom potrzebę pracy i potrzebę ruchu. To dalej wiąże się z potrzebami myślenia twórczego i innymi. 18-angelina-jolie.w710.h473Przywrócic potrzebę ruchu to jest podobna procedura jak przy jedzeniu. Lody albo słodkie ciastka i tak dalej. Trzeba cos takiego zrobić. Na przykład w siłowni są obecnie różne urządzenia do trenowania ale to nie jest to o czym ja w tej chwili powiedziałem. Coś, co człowiek będzie chciał wypróbować i w ten sposób powoli zaczynają pracowac jego mięśnie (tak jak obecnie pracuje żołądek) i na jakimś innym urządzeniu zaczyna pracować jego umysł i tak dalej. To są ćwiczenia. To jest to, co ja mówiłem, że będziemy trenowali 6 godzin. Tylko cztery godziny będzie pracy, dlatego, żeby człowiek przestał nienawidzieć pracę. Kiedy człowiek pokocha swoją pracę wtedy jest możliwe zwiększenie ilosci godzin ale generalnie trzeba trenowac różne układy mięśni i podobnie jest z treningiem umysłu. Powiedziałem, że od tego zaczynamy. 6ab91969a61dae6aadd9cdefc57e7dde27f27f48Zaczynamy nie od restauracji i mieszkań oraz dróg samochodowych i całego tego gówna, co widzimy w Warszawie i w całej Europie. Zaczynamy od tego, czego zwierzęta już nie chcą. Zwierzęta doszły do stadium świni i nie chcą tych rzeczy. Świnia chce leciec w kosmos i tam roznosić tę swoją kulturę z kapitalistycznej Warszawy. Nigdzie nie poleci. Prędzej rak te świnie zniszczy zanim ona poleci gdzieś dalej. Jej nie wolno nigdzie lecieć na inne planety. To jest zabronione dla takiego stadium rozwoju człowieka. To jakaś pomyłka we wszechświecie. Ale my to razem zmienimy wszystko. Zniszczymy to, co świnia kocha. Wszystko obrócimy do góry nogami. Świnie nie będą wiedziały, co się dzieje. Ten pierwszy etap to tworzenie tych obozów pracy. Angelina-Jolie-Hairstyle-Evolution-2007-2Tam będą te hotele i tam ludzie będą żyli razem a nie jak obecnie zamknięci w mieszkaniach. Praca i to wszystko będzie obok hotelu. Tam nie bedzie takich miejsc rozrywki jak restauracje i nocne kluby. Tam będą dzienne kluby i różne sale treningowe, które będą również salami zabaw. W miarę wzrostu tych nowych potrzeb, będą powstawały te nowe miejsca pracy. To bedzie obóz pracy a nie miasto dżungla, która mamy teraz. Praca wyrzucona poza rejon. Musisz dojeżdżać bo praca jest taka, że śmierdzi z daleka. To jest ten śmierdzący kapitalizm w Polsce. To śmierdzi i Amerykanie nie chca dawac pozwolenia bez wiz Polakom. Może by dali ale po tym, co ja piszę już się rozmyślili i na pewno nie dadzą. imagesTutaj w tych obozach pracy nic takiego nie będzie. Wszystko tak bedzie rozwiązane żeby nie śmierdziało i, dlatego te miejsca pracy będą koło hoteli. Z tego juz widac, że to co będzie najprzyjemniejsze w tym nowym systemie, będzie najbliżej człowieka. Człowiek widzi karuzelę. Chce się pokręcić. Ruch to jest to, co człowiek lubi. To będzie mu dane. Samolot i inne rzeczy. To oczywiście kosztuje i to nie daje pieniędzy i tak dalej i tego nie ma w kapitalizmie, a to jest właśnie życie. Nie pieniądze, narkotyki, tatuaże i na koniec ucieczka w stronę dzieci. Ucieczka od życia w kierunku dzieci. Nie. To nie jest ten kierunek. Nie w takim kierunku pójdziemy. Pójdziemy w kierunku przeciwnym.

Advertisements