f15c4bd433a93d37767f19a696df3563Zastanówmy się jeszcze raz nad tym wszystkim, co ja mam zrobic i dlaczego ja będe królem swiata. Przede wszystkim ja zmieniam ten system. Krótko! W tej chwili mamy system zwierząt. Demokracja. Kapitalizm. Religia katolicka. Inne zwierzece rzeczy jak islam. Zwierzece zachowania. Ludzie jako zwierzeta, które niczego nie chcą, bo sami demokratycznie sie zgodzili na to wszystko. 4EbB41y.jpgBoże jak ona mi się tutaj podoba na tym obrazku. Kocham Angelinę. Miliony Żydów zagazowanych w polskich obozach smierci. Armia Krajowa nie protestowała. Zwierzeta protestowały przed komunizmem. Zwierzeta sie boją systemu, który jest wyższy od tego chlewu, z którego przyjeżdża amerykański prezydent do Warszawy za dwa dni. Ja oczywiscie nie pójdę nigdzie, żeby go zobaczyć. Ja jestem ponad tym wszystkim. Byłoby wstyd. Zwierzeta sie boją antychrysta ale to już jest nieuniknione, jeżeli on jest, to na pewno wszystko będzie tak jak mają niektóre informacje w przepowiedniach. Ludzie nie chca zmian, bo juz nie sa ludźmi. 17799210-z_858652bd-650-f817af7130-1484580844Wyobraź sobie, że jestes świnią i ktos ci mówi, że będzie zmiana. Ty juz nie chcesz byc człowiekiem. Co ja mam w tej Warszawie wymyślec. Ja widzę tylko Angeline i po prostu płakac mi się chce, bo wiem, że to moja kobieta a tymczasem wpadła w taki parszywy zwierzecy układ i trzeba było raka, zeby ja wyprowadzić z tego stanu. Robili z nią, co chcieli i dostana za to zapłate od …. i ode mnie, jeżeli ktoś wyjdzie z życiem z tego pogromu, który może byc Bogu potrzebny, żeby ona była ze mna szybko i bez zadnego bagażu. Babcia przyjechała bez niczego. Dom oddała swojemu synowi. Ona też wygląda jak moja babcia wtedy ale ja nie wyglądam jak dziadek. herb-warszawy-syrenaMuszę pojechac do Breslau ale jeszcze chce byc pewny, że ja tutaj juz nie mam nic do wymyslenia. Przecież to tutaj wszystko ma się zacząć. Ja tutaj musze coś wymyśleć. Zastanówmy się. Mamy zmienic ten system na system lepszy. Komunisci cos zasygnalizowali. Dużo pracy. To jest to najwazniejsze. Człowiek który, krąży po ulicach i po pokojach w tej klatce. On czegoś chce. On chce coś robic. On nie chce chodzić albo siedziec. Jakis cel jest potrzebny. To moze byc maraton ale to jest najgłupsza rzecz, którą kapitalizm im daje. Oni już nic nie chcą robic, bo kapitalizm im zniszczył potrzebe ruchu i inne tego typu. Jeszcze im się udaje namówić zwierzęta do maratonu z okazji powstania w Warszawie.  Jeszcze raz o tej pracy. imageJak mozna dać duzo pracy, jeżeli oni niczego nie chca. Ale właśnie bedzie coś podobnego jak było w Warszawie. i ja teraz rozumiem, dlaczego to ma sie zacząc tutaj. Właśnie tak zrobimy. Wszystko burzymy i wtedy jest dużo pracy. Trzeba zrobic wszystko od nowa ale nie odbudowa Warszawy tak jak wtedy to było. Tym razem budujemy wsztsko od nowa ale to czego jeszcze nie było. To, co jest juz nam jest niepotrzebne w nowym systemie. Cos takiego mozna sobie wyobrazic. Warszawa jest ale tak, jakby była zburzona. Jest duzo pracy. Budujemy wszystko inaczej i poza ta zabudową. photolovegirl.com1375136728256Budujemy miejsca pracy, nie domy i restauracje. Nie jedzenie i spanie ale praca. To beda te nowe obiekty. Wszyscy rozumiemy, że ludzie przekształceni w niewolników tego właśnie nie chcą. Oni chca miejsca do jedzenia i miejsca do spania oraz burdele. W zasadzie zostało juz tylko jedzenie i alkohol, bo papierosów juz nie wolno. Seks. Tutaj sie liczy wielkośc narządów.  Czytam te teksty w internecie i to jest najważniejsze. Dlatego czarni się cieszą, że są w Warszawie i w Polsce.

Polacy ich dużo nie wzieli i nie bedzie problemu odesłanie ich do domu. Tam będzie dla nich praca nie tutaj. Tak więc juz wiemy o co tutaj chodzi. Chodzi o wprowadzenie pracy i to jest ten element, którego nie ma w kapitaliźmie. Ktoś nie zgadza ze mną to niech się przygotowuje na wyjazd na Syberię. Ja juz nie mamczasu wyjasniać i porównywać. Trzeba wystartowac. Tam Angelina już jest zupełnie zrujnowana i bedzie nowa. To samo tutaj w Warszawie. Ludzie sa zniszczeni kompletnie. angelina-jolie-w-plaszczu-416787-articlePozostał człowiek jako swinia i tutaj trzeba płakać. Tak jak ja płaczę, że to nie ja byłem z Angeliną. Ale tutaj nie ma litości dla nikogo. Nie ma dla mnie i nie ma dla Angeliny. Nie ma litosci dla swin, które nie chcą byc ludźmi. Ja komór gazowych nie będę budował. Ja potrzebuje ludzi a nie wszystko zniszczyć i ludzi tez. Odwrotnie jak Hitler. Zniszczyc system i ludzi transformowac spowrotem do postaci ludzkiej. Fizycznie ci ludzie się też zmienią, bo  będą chcieli sie poruszać. Będą wypuszczeni z klatek na wolność. 2C5D84CE00000578-3236321-image-a-172_1442377146527https://www.youtube.com/watch?v=2omrUYwnw3QBędą mogli robić, co chcą. Chce mi sie płakać coś. To ta piosenka Salmy Hayek po hiszpańsku. Siente Mi Amor. Ludzie zaczną wybierać pracę, którą chcą robic. To będzie na początku dosyc trudne. Właśnie potrzebne będzie cos takiego jak maraton. Potrzebne będzie, żeby oni poczuli, ze jakis wysiłek fizyczny i również umysłowy spraia im przyjemność. Na razie to maja tylko krzyżówki w gazetach i maraton. Tak więć transformacja szybsza albo wolniejsza. Wszyscy będą musieli to robić, co ja mówię. 35859114To będzie własnie ten obóz pracy. Praca czyni wolnym. To jest ten tekst z bramy obozu smierci. Co to ma zrobić? O jaką wolność chodzi. Chodzi o uwolnienie pracy. Uwolnimy pracę i w ten sposób ty zostaniesz uwolniony. Ta praca, która jest to jest praca, którą musisz wziąść. Pozostałe prace są w niewoli. Nie ma ich. Ciebie tez nie ma, bo ty siedzisz w klatce, w mieszkaniu. Ty się boisz wyjść. Chodzenie ci sprawia nieprzyjemność. Siedzenie ci sprawia przyjemność. Makabra. Prawda? Mam rację. Człowiek sie rodzi a potem, co kapitalizm robi z ciebie. Ty nie chcesz sie nawet poruszac. Ktos sie nie zgadza ze mna, to jedzie na Syberię.  18-angelina-jolie.w710.h473Ty chcesz cos robić a kapitalizm trzyma tę prace w niewoli i mówi kapitalista do ciebie, że nie ma pracy. Ty przychodzisz do kap[italisty, bo widziałeś ogłoszenie o pracy. Kapitalista mówi do ciebie, że pracy juz nie ma. Praca jest ale kapitalizm trzyma te prace w niewoli i mówi do ciebie, że pracy niem ma. To jest to niewolnictwo. Innym niewolnictwem jest niewolnictwo zwierząt. Ty masz pracowac w tej pracy, której nie chcesz i masz pracowac nie tak jak chcesz, tylko tak jak chce kapitalizm albo demokracja. Zwierzeta ustaliły swoje prawa i ty musisz pracowac tak jak wszyscy. Musisz byc niewolnikiem jak wszyscy.

elite.style

elite.style

Wiem, ze to jest trudno zrozumiec ale pomysl trochę, jezeli jeszcze jestes zdolny do myslenia, bo jestes przeciez niewolnikiem i ja nie sądzęzeby ci nawet wolno było inaczej myslec. Ty jako niewolnik boisz sie mysleć inaczej. Bedziesz inaczej myślał i znajdziesz się na ulicy. Ty uważasz, że lepiej jest być niewolnikiem i w sobotę iść do restauracji i wziąść jakąś kurwe do łóżka. To jest lepsze niz myslenie. Niech myślą inni. Niech oni robią z tym systemem, co chcą. Ty zgadzasz sie na wszystko. Ty zgodzisz sie pojechac nawet na Syberię. I pojedziesz razem z innymi polakami. 20 milionów będzie potrzebne na Syberii. 20160710172529Tak więc to jest to najważniejsze znalezienie tej pracy, która jest ukryta. W tym momencie, kiedy człowiek zacznie pracować z przyjemnością taka z jaką w tej chwili je, to będzie właśnie to, o co nam chodzi. Zacznie się transformacja zwierzęcia w człowieka. Człowiek wolny bierze tę pracę, która chce. To dotyczy tak zwanego obecnie wysiłku fizycznego i umysłowego. Człowiek bedzxie sie przekształcał tak jak sie przekształcał w komunizmie. Człowiek bedzie coraz bardziej człowiekiem i będzie miał duzo potrzeb i to trzeba będzie wszystko mu dać. cd2a75770dbfefa7c57dcce6aac08c09Ludzie będą pracowali i bedziemy mieli coraz wiecej rzeczy, które ludzie będą potrzebowali a których zwierzęta nie potrzebuja w tej chwili i dlatego nie ma pracy. Nic nie jest potrzebne zwierzętom i nie ma pracy. To jest zamkniete koło ale tego tak łatwo zwierzę nie zrozumie. Świnia nie wie o jakie kolo zamknięte chodzi. Świnia ma chclew i to jej wystarczy. Jedzenie i spanie i czekanie, kiedy ją dadza do polskiego obozu smierci nowe zwierzeta. To jest ta trzecia wojna, na która swinia czeka. Ale to nie będzie to, o czym swinia mysli. Świnia widzi tylko to, co juz było. Świnia patrz do tyłu. Świnia ogląda zabytki. Świnia nie chce zmian. fea84c3c42b272e04fc014daabaa0592Antychryst przychodzi zniszczyc naszą religię. Chce nam, odebrać naszego ukrzyzowanego Jezusa ociekającego krwią. Jaka przyjemnośc. Pic krew Jezusa i jeść jego ciało. Antychryst chce nam wszystko zabrac. Podły Antychryst. Miliony Żydów zagazowano w polskich obozach smierci. To zrobiły zwierzęta. Jezus królem Polski. Tak, ale Jezus już nie chce być królem zwierząt, które go ukrzyżowały,  i dlatego Jezus będzie najpierw Carem Wielkiej Rosji. Trzeba najpierw uwolnic człowieka. Trzeba najpierw uwolnic prace, która uwolni człowieka. Co dalej. Muszępomysleć.

