W tym projekcie Polacy mi tutaj nie pomogą. Dlatego niech tam na Syberii pomagają Sewerynowi zbudować cos innego. Nie chce tutaj analizowac z czego to wszystko wynika. Tutaj musza mi pomóc Niemcy. Zakon krzyzacki tu był i taki mam sygnał pozytywny, bo tam byłem w Ełku. Polaków pojedzie trochę na Syberie i ta reszta, co zostanie to bedzie to, co mi potrzebne. TOMB-RAIDER-GIANT-font-b-ANGELINA-b-font-font-b-JOLIE-b-font-font-b-LARAPatrze na nich tutaj w Warszawie ale to mi sie wydaje jakos obce wszystko. To nie to. To mi wyglada na jakąś wiochę na cos nie takiego jak tutaj było w okresie, kiedy ja tutaj sie uczyłem w liceum i w szkole podstawowej. I dlatego to mi jest niepotrzebne. USA. Ja tutaj nie chce tego wszystkiego, co tak źle potraktowało Angelinę. To pojedzie na Syberię razem z Polakami. Tam pojedzie sporo jeszcze ludzi z USA ale rowniez tych, co chcą tam nam pomóc. Ja nie chce widzieć tych moich przeciwników i wszyscy będą wyłapani przez niemieckie oddziały Rycerzy Krzyża i Miecza. Tym razem niemcy nie będą szukali Żydów a będą szukali moich przeciwników i tych wszystkich, którzy spowodowali te moje problemy u Angeliny. 4EbB41y.jpgJa czytałem to, co oni jej mówili ale nikt jej nie zatrzymał. Pojadą na Syberię i ja ich nie będę też zatrzymywał, bo nie mogę na nich patrzec. Jezeli ja nie moge na kogos patrzeć, to ja nie mogę rządzić. Tak bardzo chce mieć teraz Angelinę, bo ja wiem, że to jest ta moja podpora psychiczna i fizyczna w łóżku i gdzie indziej. To, co ja tam czytam, że jej twarz się zmieniła, tak tam pisali gdzies, to potwierdza to, co ja zauważyłem. Jezeli ja widzę cos mojego, to ja to zatrzymuję. Tutaj mówię nie Angelinie ale o tym, w jaki sposób ja będę dobierał tutaj ludzi do rządzenia. Angie+s+Salted+wounds+HuBO69gMekVxJezeli moja siostra Irena mi przynosi Tomka małego, potem ten Tomek mi tam w domu pokazuje gry na komputerze, potem on wraca z tego meczu pilki noznej i … nie wazne. Potem ja przyjeżdżam i widzę, że on wyjeżdża do Brazylii, bo cos sie tam stało i tam ……to dla mnie jest jasne, że ten chłopak będzie mi pomagał w Brazylii. On ma być królem oczywiscie podległym mi w Ameryce Południowej. Jeżeli moja córka Aleksandra , pierwsza moja córka czuje jakiś silny związek ze mną i ja czuję też jakieś wobec niej coś, co jej nie potrafię w tej chwili dać i ona czeka na to coś, to dla mnie jest wiadomo, że to jest człowiek, który jest mi potrzebny i będzie trzeba we Francji mieć pomoc. 79b8d6a221710b9790a85e83f51fa953a182dddeFrancuzi z tymi swoimi pomysłami w czasie rewolucji, które ja tez wymysliłem oraz z tym językiem, którego ja sie uczyłem od szkoły średniej. Francuzi do których ja czuje sympatie i oni do mnie czuja sympatię. To jest wiecej niz to, co ja tutaj mam w Warszawie. Francuzi będą królestwem i królową będzie Aleksandra. W momencie, kiedy to wszystko zaczniemy ja bedę wybierał tych różnych pomocników. Warszawa jest w tej chwili dla mnie bezbarwna ale ona nabierze barw. Dobierzemy takie towarzystwo, jakie bedzie mi potrzebne, chociaz ja generalnie będę przebywal w Leningradzie, bo musze miec kontrolę nad Europa i nad Syberią. jolie-new3Ja nigdy nie byłem w Leningradzie ale to Lenin wszystko przygotował dla mnie. Tutaj w Warszawie będzie Adam działal ale tutaj bedzie chodziło tez o cały Raj. On będzie się zajmował tym i w USA, bo był w Bostonie. Seweryn będzie na Syberii, żeby nie było prtetensji, ze ja tam wysyłam ludzi na smierć jak …. nie wiem kto. Jak zły Antychryst. Tam trzeba zbudować to cos, co sie tutaj nie da zbudowac nigdzie. Coś, co nie ma kontaktu z dżunglą. Czysty teren. Dlatego to bedzie coś bardzo ważnego i to da jakis model dla innych rejonów. Mam nadzieje, że ja nad tym będę tak panował jak nad całym projektem w tej chwili. Teraz to wszystko analizuje i rozwiązuje te ostatnie detale. Jakie tutaj mamy tematy. Temat Angeliny, która musi urodzic dziecko. Bo ja musze miec z nią dziecko. Musi byc jakiś potomek, który tym wszystkim dalej bedzie sterował albo nie. To zobaczymy. Zmartwiłem sie, bo mi sie wydało, że tego potomka ma nie być. Zobaczymy, co bedzie. Temat przejecia tego kapitalizmu. Rewolucja. Mamy te firmy obecnie i tego nie niszczymy ale przejmujemy. To, co kapitalista wyprodukował, to przejmujemy w sposób taki jak juz powioedziałem. Cos jest wykreowane i to coś jest używane przez kogoś. jolie-new2Tutaj nie chodzi o narzedzie ale to tez ma jakiś sens koncowy. Tutaj chodzi o cos, co jest wyprodukowane dla ludzi. To jest na przyklad hotel i w nim śpia ludzie albo mieszkaja ludzie. To nie jest zamknieta klataka. To jest nowy hotel. Stary hotel jednak tez mamy i tutaj ten kapitalista bedzie otrzymywał wynagrodzenie od tych, co tam mieszkają, do czasu kiedy oni juz nie będą tam mieszkali, bo zbudujemy nowe osrodki pracy poza dzunglą. Do tego jednak czasu ten obiekt stoi i nie było trzęsienia ziemi i sa tam ludzie. Na konto kapitalisty przechodzi wynagrodzenie. On cos tam buduje dalej i zatrudnia swoich niewolników. Ja w to nie ingeruję. On to zakonczy i on to znowu mozna powiedziec oddaje do biblioteki i tam mieszkają ludzie. To moze byc stadion albo cos innego. To moze byc supermarket, który dostarcza towary do ludzi i w ten sposób tez wykonuje jakies zadanie koncowe. Jego wynagrodzenie jest obliczane w zaleznosci od ilości towarów dostraczanych ludziom i ilosci ludzi. Generalnie chodzi o to, co teraz nazywamy sprzedaz. On ma miec taki towar, ktory beda ludzie kupowali i on dostaje wynagrodzenie w zaleznosci od tych towarow przekazanych ludziom. To nie będą pieniądze. Co tutaj jest wazne. Tutaj jest wazna szybka obsługa i inne rzeczy ale tutaj nie chodzi o to, żeby ustaic wysokie ceny i wyciagnąć od ludzi pieniądze. jolie-new1Tutaj chodzi o ilości dostarczone a nie o pieniadze zarobione przez ten supermarket. Ceny ustala zarząd biblioteki. To jest na podobnej zasadzie jak wszystkiego wartość, co jest dawane do biblioteki. Chodzi o stymulowanie rozwoju pewnych rzeczy a nie o wykradanie pieniedzy i oszukiwanie ludzi jak w kapitalizmie. To można jeszcze bedzie przeanalizowac. Wszędzie jest wazna liczba ludzi, która ten obiekt wykorzystuje. W tym wypadku jest ważna liczba ludzi, która kupuje dany produkt. Tak, ze ten supermarket musi byc odpowiednio zbudowany. To nie może byc obiekt w postaci stajni dla bydła jak jest teraz. To jest zrozumiałe w tym bydlęcym systemie, który jak planeta małp nie rozumie, ze Angelina to jest coś świetego i (za to te małpy będą ukarane) wszystko dookoła jest dla nich takim samym bydłem, bo to jest to cos co sie Darwinowi skojarzyło i był blisko rozwiązania. Darwin poszedł nie w tym kierunku. On powiedział że człowiek powstał z małpy a to jest odwrotna sytuacja. To małpa powstała z człowieka. To jest nie tylko małpa, bo to są psy i świnie i wiele innych zwierząt. Jechałem w pociągu z Serbii do Węgier bez biletu ale dogadałem się z konduktorem. Jechał mały chłopiec cygański i nie wiem ile on mógł miec lat, moze 5. Cały czas sie koło mnie kręcił.  Czuł cos boskiego. Polska nic nie czuje boskiego. Polska i Niemcy chca utrzymac ten system ale Polska i Niemcy nie maja nic do powiedzenia na swiecie. angelina-jolie-hollywood-film-festival-13Polacy mnie ścigaja i ściągają pieniądze z mojego konta, jezeli jeszcze tam coś jest. Oni żyja w jakimś śnie. Im się wydaje, że ten swiat zostanie i ja nigdy nie wyjde na czekające na mnie pozycje w USA, Rosji i w Europie. Nie wiem, gdzie to krzesło bedzie w Europie. Zobaczymy. Dobrze, że nie ma problemu z metrem w Warszawie. Ale dzisiaj mnie dziewczyna skontrolowała ite pieniadze z mojego konta będa próbowali ściągnąć. Nie byłem w Niemczech w takiej sytuacji ale tam się może jeszcze wybiorę. Słyszałem o Niemcach to samo. Te dwa obszary chca ten system utrzymac. Te polskie obozy śmierci nie rażą ani Polaków ani Niemców. angelina-jolie-hollywood-film-festival-11Cały swiat to widzi, ale oni żyja własnym życiem na tych cmentarzach żydowskich i nic ich nie rusza. ale nie o tym chciałem mówić. To tylko dygresja. Przyjdzie czas, ze połowa Polaków pojedzie na Syberię, połowa Niemców do Afryki i do Azji. Pozostanie w Niemczech tylko zakon krzyzacki. Tylko to mi jest potrzebne. Resztę usunę z tego terytorium. To będzie silny Zakon Rycerzy Krzyza i Miecza i bedziemy robili porządek w całej Europie, w Rosji i w USA a potem dalej. Inaczej ja nic nie zrobię. To, co jest to nie może zostac. Polacy tego nie rozumieja i ja widze te bezbarwne twarze w tramwajach i w metro. To jest to oczekiwanie na coś. angelina_jolie03Doczekaja sie tego, na co czekali romantycy z Mickiewiczem na czele i komunisci ale prawdziwi komunisci, nie to bydło, które chciało tylko wyrwac coś dla siebie. Komunisci, którzy wierzyli, ze człowiek może byc szczęśliwy w innym ustroju niż to, co teraz widzimy w Polsce i w Niemczech. Człowiek to nie jest świnia. Człowiekowi nie wystarczy jedzenie. To wszystko się zmieni. Ja wygonię swinie z Niemiec i z Polski i to juz sie zbliża. Ja mam po swojej stronie siły całej Europy, USA i Rosji. Ja sie nie będe zastanawiał i dyskutował, bo nie bedzie na to czasu. 8813cdca25427a002e6f6dd998fea2380a9e36aaTrzeba bedzie szybko zmieniac system. Przejmowanie tego majątku, który istnieje będzie na tych właśnie zasadach. Cos jest przez kogos zrobione i musi być wynagradzane przez tych, co z tego korzystają. System bankowy. Nie ma pieniedzy. Wszystko sie odbywa w banku. Poza bankiem jest biblioteka i jest produkcja dla biblioteki. Wynagrodzenie przechodzi na konto w momencie, kiedy dana rzecz jest pozyczona albo uzytkowana przez kogos. Nie ma tak, ze obiekt jest nieskonczony a pieniadze juz ida na konta zwierzat. Tego nie będzie. Jezeli ktos bierze z supermarketu chcleb wtedy z jego konta przechodzi wynagrodzenie dla tego kto go dostarczyl i dla tego, kto to wyprodukował. Jezeli o czyms zapomniałem to napisze o tym w innym artykule.

