Jechałem metrem w Warszawie i tam zobaczyłem informacje, że dzieci będą jeździły w metrze na podstawie swojej legitymacji szkolnej. Jak my bedziemy sprawdzali, że komuś jest cos potrzebne. Ile ludzi mieszka w hotelu. Tam nie bedzie tego, co jest w kapitaliźmie obecnie. Człowiek przychodzi. Tam jest miejsce dla arystokracji. Tam nie ma potrzeby, żeby ktos mu pokazywał. what-are-the-wildest-facts-about-angelina-jolie-1863339673-jun-3-2013-1-600x450To wszystko ma byc widoczne bez róznych pracowników hotelowych. Tam nie ma strazników i czegos takiego. Ty wchodzisz do hotelu i widzisz gdzie jest dla ciebie miejsce do wyboru. To sie pokazuje zaraz za drzwiami wszystko i cie prowadzi do odpowiednich drzwi. Tutaj wszystko jest automatycznie zorganizowane. To nie jest średniowiecze jak w kapitaliźmie, gdzie nic sie nie zmienia, bo nie można nic zmieniać. Jest zakaz jak w religii katolickiej. No, co ja moge na to powiedziec. nintchdbpict000308810854Kapitalizm idzie do smietnika a papiez idzie na Syberię. Ja chce widziec tylko Angelinę. Opozycja i ci którzy zrobili mi problemy z Angelina musza isc na Syberię, bo ja nie będę mógł spokojnie rządzić. Dopiero, kiedy będzie dziecko z Angeliną wtedy ja im pozwolę wrócić. Ta decyzja nie podlega żadnej dyskusji i zmianom! Człowiek ma kartę identyfikacyjna i to wszędzie musi pokazać. W pracy jak wchodzi i wychodzi. W biurze. To może byc cos takiego, że to jest odczytywane przez czytnik i nie potrzeba ciągle tej karty wyjmować z kieszeni. 17799210-z_858652bd-650-f817af7130-1484580844To nie może byc chip ale to może być cos na ubraniu. Człowiek przechodzi i idzie sygnał do odbiornika. To musi być, bo inaczej nic nie zrobimy. Idzie sygnał do odbiornika i człowiek jest prowadzony przez przewodnika, przez komputer. Człowiek może o cos zapytac albo moze mieć w międzyczasie różne informacje. Człowiek to nie jest to zwierze kapitalistyczne trzymane w osiemnastym wieku i patrz ące na zabytki razem z chinczykami, którzy szukaja miejsca na china town. imagesCzłowiek to jest cos wolnego, pewnego siebie. To nie jest ta Angelina, która usunęła jajniki i nie widzi juz życia przed sobą. Jej mąż odszedł na Syberię. Jestem ja ale ona juz nie wierzy w nic. Ten kapitalizm zniszczył jej wiare w siebie i we mnie. Nie wiem, co jej o mnie powiedzieli. Ja tylko jej powiem, ze musi byc gotowa do łóżka kazdy dzień. Zreszta bedziemy trenowali codziennie na siłowni i codziennie sauna we dwoje. Żadnego alkoholu, bo ja nie piję i nie ma na to czasu. O czym to ja chciałem napisac? Ciągle jestem przejęty Angeliną! Płakac mi się chce. Jak mozna cos takiego zrobić dla mnie. Podpowiedziec jej, żeby usunęła jajniki i jajowody. Za to to jest tylko Syberia i to będzie ciężka Syberia. Sewryn dostanie specjalne instrukcje z tym związane. Ci ludzie tam przeżyja makabre wiekszą od Angeliny. Moga mi teraz próbowac uciec ale to bezcelowe. ja ich znajdę! Musze sie dowiedzieć dokładnie, jaka była w tym wszystkim rola tego jej męża prymitywnego. Te troje dzieci mi zostawia i ja bez jajników i odchodzi na Syberię. Sewryn tam przygotuje dla niego odpowiednią rolę w jakimś syberyjskim filmie.

