Angelina mnie zupełnie objęła w tych swoich chłodnych objeciach po usunieciu jajników. Nie ma w niej życia w tej chwili ale było na tych zdjęciach, gdzie widac jest radość i szczęście w jej oczach. Ona chce sie poświecić dzieciom, bo uważa, że to koniec jej życia. Bez jajników jest juz niepotrzebna. Jej mąż odszedł …. na Syberię. Jeszcze nie zupełnie. Od mojej siostry tez odszedł jej mąż po usunieciu jajników. Ja się nie dziwię nie chce tego wszystkiego widziec. 4EbB41y.jpgNie mam jajników, to ja nie chce widzieć nikogo, kto sie do niej zbliżał, bo mnie normalnie szlak trafi jak kogoś zobaczę. Może to jest dla kogoś normalne ale dla mnie to jest coś makabrycznego. Te kobiety z tych sfer kalifornijskich to przyjmują normalnie. Mężowie od nich odchodzą i potem ja muszę te kobiety brać a mężów wysyłać na Syberię. Jeżeli jajniki będą spowrotem i ona będzie ze mną w ciąży i będzie wyglądała jak Tomb Raider wtedy jej poprzedni mąż i inni wróca  z Syberii. 9dbaec4672424b55e6a4a739a701bfcbDo tego czasu ja nie chce ich widziec. Jak my to wszystko zaczniemy. Juz wiemy, że muszę zająć trzy pozycje. Rosja, Europa i USA. To sa te najwyższe czekające na mnie miejsca. Bez jaj ja nic nie zrobię. Będą kobiety. Ale w łóżku będzie tylko Angelina, bo tak to wszystko jest ustalone i ja muszę miec przez cały czas ten związek psychiczny i fizyczny. Połączenie z jajami a nie z czyms pustym. Szkoda, że do tego wszystkiego doszło ale to bedzięmy przywracali do życia. angelina-jolie-tomb-raiderKobieta uważa, że juz nie ma nic w życiu i chce pilnowac dzieci. To jest kompletna bzdura. To nie jest życie. Ja to widzę na tych zdjęciach. Widzę, co się z nią dzieje. Odchudza się, bo wie, że inaczej źle wygląda. Rezultatem jest sylwetka złożona z kości. Ja jestem przeciw tyciu ale ja nie jestem przeciw mięśniom. Trzeba żyć a nie umierać a to, co ja widzę to jest krok do smierci. Ona nie może umrzeć, bo to jest moja kobieta i nikt inny mi się nie podoba. Jakie jest wyjscie?Ja muszę przywrócić ja do życia i po to ja ją dostaję. image-17-for-paper-pics-31-december-2010-gallery-842003861Tak samo jak ja dostaję USA, Rosję czy Europę. To wszystko jest razem połączone. Jaki system taka Angelina. System jest oparty na jedzeniu i piciu…. alkoholu oraz na spaniu….. czyli filmy. Angelina jest dokładnie w tym systemie ale teraz ją ten system wyrzucił i jest już poza nim. Co z tego, że do mojej siostry przychodzi jej szef, który obsługuje w łózku równiez swoją żonę. To nie jest życie. Życie to jest miłość. Angelina to poczuła ale teraz wątpi. Ja napisałem, że będę ją kochał i ona musi uwierzyc. bdd5baf7fbf81bb267c16e3b6ebc6a0aTutaj nie chodzi o pieniądze i ślub w Kambodży. Ja w Kambodży nie będę sobie pozwalał robić tatuaży i z pieniedzmi do łózka ja nie pójdę. Nie dla mnie jest cos takiego, że ożenić się z Angeliną na pokaz, a następnie mieć wszędzie kobiety na całym świecie. Wszystkie żony cesarza chińskiego. Ile dzieci z tego sie urodziło oni nie wiedzą. Im sie wydaje, że oni tymi dziecmi obsadza wszystkie china town na całym swiecie. Ja im teraz mówię, ze tego nie będzie, bo ja nie jestem chińczykiem i nie lubie tych brzydkich dziewczyn chinskich, które nie chciały ze mną pójść do łóżka i poszły na skargę do recepcji w Newcastle i we Wrocławiu. landscape-1433335047-angelina-jolie-tomb-raiderWe Wrocławiu ja nie miałem problemów, bo wiadomo, że jestem u siebie ale w Anglii musiałem z tego hostelu wyjść. I tak z Anglii wyjdą chinczycy razem z tymi swoimi china town. Wszyscy wyjdą. Ja z Chin wezmę te najpiękniejsze dziewczyny i to rozdzielimy na całą Europę. To nie będą prostytutki dla białych jak obecnie polskie dziewczyny w Angli dla Arabów. Ja tutaj siedzę w Europie juz pięć lat bez kobiety i czekam na Angelinę a tutaj cos takiego… tomb raider jet ski lara croft angelina jolieAngelina wie o co chodzi i chyba jej to powiedzieli w Londynie. Anglia to jest dla mnie również kraj, który mi pomógł. Ja też pomogę Anglii, bo to jest Europa. Nie chcę juz pisac o przeszczepianiu jajników bo to jest oczywiste. Powrót do życia z nowymi jajnikami i to może właśnie o to chodziło. Dopiero teraz mi to przyszło do głowy. Nowe jajniki u angeliny. Tylko u kogo one były wczesniej? Tak czy inaczej to wszystko stare, używane przez jej mężów zostało wycięte. To jest dobre ale to nie może byc tak, że ja z nią się łączę i to wszystko idzie w próżnię. Ja rozumiem, że to jest styl kalifornijski. Dziura i to wystarczy. To jest tragedia, że te kobiety z moją siostra na czele tak idiotycznie mogły rozumować. Teraz mają rezultat. Mężowie odeszli. To może byc normalne dla geja. Dziura. cd2a75770dbfefa7c57dcce6aac08c09Ale ja nie jestem gejem. Bóg nie może byc gejem, bo to byłaby pomyłka. Wprowadzamy nowy system na całym swiecie. To ja tak widze w tej chwili. Chodzi o to żeby pokazac reszte detali. Jednym z takich waznych detali jest w tej chwili następujaca sytuacja. Kapitalista ma jakąś firmę i on cos robi. Jak to teraz pokazac w nowym systemie? W nowym systemie bedziemy mieli tez grupy, które bedą cos robiły. Na przykład grupa buduje hotel dla ludzi, którzy w tym rejonie będą pracowali powiedzmy w stu różnych zespołach i będą cos tam budowali. Bedziemy musieli mieć siłownie, baseny, boiska do tenisa  i wiele nowych róznych salonów gier ale nie, w karty czy ruletkę, takich jak teraz. fhd001TRO_Angelina_Jolie_051Ja juz wczesniej pisałem o tym, że jeżeli coś ktoś robi dla kogoś, to potem ma od tego kogos jakieś wynagrodzenie energetyczne. Ludzie używaja tego hotelu i z ich konta energetycznego przechodzi jakaś ilość jednostek na konto tego, który to zrobił. Tutaj nie bedzie tak, że kapitalista powie, że to wszystko jest jego, bo on już niewolnikom zapłacił i on ma dostac wszystkie pieniadze albo te własnie jednostki energetyczne. Niewolnicy zapłaceni i my jedziemy do przodu. Nic nie robimy, siedzimy w barach z prostytutkami, naszym zonom doradzamy wyciecie jajników, bo juz sie nam znudziły i wszystko się kreci w tym piekle. Nie! Tego nie bedzie! f15c4bd433a93d37767f19a696df3563Mam nadzieję, że wszyscy kapitaliści sie ze mną zgodzą. Ja nie dopuszczam dyskusji. Moze Seweryn. Ja wysyłam od razu na Syberię do niego, bo on jest może bardziej elastyczny. To, co obecnie kapitalisci zrobili i to jest używane przez ludzi, to bedzie ponownie przeliczone. Wszystkie te zwierzeta, które brały w tym udział będą jeszcze raz ocenione. Będzie oceniony udział kazdego z nich, według nowych zasad, według prawidłowych zasad. Nie wiem, czy to wszystko sie uda, ale będziemy próbowali. Wiadomo, że niewolnicy otrzymali pieniadze i to bedzie skorygowane u wszystkich. Jednym sie odejmie innym się doda. 3a818645c85bb7b841bdb8884acc5f1eNiektórzy cały dzień nic nie robili, to bedzie im odjęte, jezeli wzieli za to pieniądze. To, co sie da zweryfikować to zweryfikujemy. Te hotele w dzungli, one będą kiedys niepotrzebne ale musimy na tych przykładach wytrenować ten nowy system. KapitalistaLudzie są przejeci generalnie na tym nie powinien stracić. Wartość tego, co zrobił będzie zależała od ludzi, którzy będą korzystali z tego hotelu. Hotel bedzie przejęty przez bibliotekę Boga i kapitalista oraz wszyscy ci, którzy to budowali będą otrzymywali na ich konta jednostki energetyczne. Przekazali swoja energie przy produkcji obiektu i teraz otrzymuja energię od tych, dla których to zrocd2a75770dbfefa7c57dcce6aac08c09bili. Hotel juz nie jest tego kapitalisty ale tak jakby on był jego. On dostaje wynagrodzenie od tych, którzy tam aktualnie sa w hotelu. Hotel nie będzie przejęty. Ja biore ludzi i biore tego kapitalistę. W banku sa przekazywane jednostki energetyczne z kont tych ludzi na konto tego właściciela. Jeżeli on ten hotel sprzeda to te jednostki będa przekazywane komu innemu. Na jakich zasadach można sprzedawać? W tej chwili nad tym nie myślałem. U kogos sa jednostki energetyczne na koncie i on chce te jednostki oddac i mieć za to ten hotel. Pozostaje mu zero albo troche wiecej i on czeka na ludzi, którzy będą w tym hotelu mieszkali. Wszystko podobnie jak obecnie ale bedzie to wszystko skorygowane, jak wczesniej napisałem. To moze byc to rozwiązanie na ten moment. Podobnie kazdy może oddawać swoje udziały w tym hotelu. Coś podobnego do tego, co mamy obecnie ale….. sami musicie tutaj się zastanawiać.

Advertisements