Przejmowanie majątków kapitalistów chyba juz zostało wyjaśnione ale może coś jeszcze jest. Ja mówiłem o tych hotelach, co ma Donald. Teraz weźmy sprawę maszyn. Maszyny kapitalista daje też do biblioteki i jeżeli ktoś to pożycza to na jego konto wpływają wynagrodzenia. Co tutaj jest wazne? Tutaj jest wazne to, że wszystko jest w bibliotece. Zarząd biblioteki rozporzadza tym i pożycza różnym grupom lub jednostkom te maszyny na przykład. 249989cxJeżeli maszyna jest pożyczona przez grupę to tutaj może byc przekazywane wynagrodzenie z jakiegoś jednego konta. To może być konto operatora tej maszyny. On może mieć własną maszynę  w bibliotece i wtedy nie ma problemu. Wszystko, co on zrobi tą maszyną nie obciąża jego konta. To jest coś takiego jakby on i maszyna stanowili jedną całość. To, co on wyprodukuje będzie dopiero mu przynosiło jakies wynagrodzenie, jeżeli robota zostanie ukończona. On może zrobić nasyp i na tym nasypie będzie droga. Wtedy jest ta droga użytkowana. On otrzymuje jakis procent wynagrodzenia od użytkowników tej drogi. Droga musi być cały czas pod kontrolą kamer albo jakichś innych urzadzeń rejestracyjnych. herb-warszawy-syrenaSamochody muszą mieć jakieś lusterka odbijające promienie wysyłane albo inaczej moze to byc rejestrowane. Jak widzicie wszystko jest pod kontrolą i mysz sie nie przemknie. Ale to jest sprawa wtórna. W pierwszym rzędzie chodzi o obliczenie wynagrodzeń. Co tutaj jeszcze jest ważne. Wartość tej drogi musi byc równiez jakoś skalkulowana. Na podstawie wartości tej drogi możemy ustalic jakieś wstepne wynagrodzenie od użytkowników tej drogi. Wszystko  musi byc wczesniej ustalone. Wartość drogi to jest cos jak wartość filmu i ona musi sie przynajmniej zwrócić w jakimś okresie ustalonym. To nie są pieniadze ale to jest tak, że ten operator przez jakis czas ten nasyp robi a mógłby w tym czasie robic cos innego, gdzie jest mniej roboty a uzytkowników będzie wiecej, bo tam jeździ wiecej samochodów. Gdybyśmy byli w kapitalizmie to ten kawałek drogi by nie powstał. Tam sie licza tylko pieniądze i sprzedaż. Kapitalista by tego w ogóle nie ruszył. Dlatego w kapitalizmie sa ludzie na ulicach bez pracy. Pracy jest dużo ale tego sie nie robi, bo jest małe zapotrzebowanie. co_za_zycie_003Ale nie o tym teraz. Zatem nic ja nie biore od kapitalisty. On daje do biblioteki i jakby rezygnuje w ten sposob z własnosci. On może oddac zupełnie i ja moge mu sdać jednostki energii na jego konto ale ja nie musze tego od niego kupowac i rto jest lepsze rozwiazanie. Ja mu mówie tak. Daj to na razie do biblioteki i zobaczymy, co sie bedzie z tym działo. Jezeli to jest używane na jego konto zespól biblioteki przelewa wynagrodzenie. Jezeli nie jest to używane to on nic nie dostaje. To jest chyba najlepsze rozwiazanie. co w tym wszystkim jest ważne. Jest na przykład ważne zebranie tego wszystkiego w jednej bibliotece i mozliwosć operowania tym na przykład sprzętem. Powstaje jakby wielka firma LBD, która dysponuje nie swoim sprzętem ale może ta firma robić w ten sposób coś. Powiedzmy, że operujemy w skali regionu, na poczatek to może byc niewielki obszar ale to moze byc też obszar Europy albo Rosji albo USA i Rosji. Co w takim regionie nam bedzie potrzeba? angelina-jolie-tomb-raiderCo my chcemy na poczatek zrobic? My chcemy wyzwolic ludzi. My chcemy ludziom dac wolnosc wyboru. My chcemy stworzyc stanowiska pracy. My chcemy zbudowac cos poza tym miastem. My chcemy zbudowac hotele w tym rejonie. My chcemy w tym rejonie zbudować różne pracownie do analiz i wynalazków ale na początek my chcemy tam mieć miejsca do spania i jedzenie. Dalej my chcemy miec rózne urzadzenia do treningu kondycyjnego ludzi oraz do róznych gier sportowych i nauki róznych umiejetnosci. Budujemy jakby takie małe miasteczka ale dosc mocno skupione. Do pracy idzie sie piechotą i wszędzie dochodzimy piechotą. Powstaje jakby nowe miasto z nowa architektura potyrzebna ludziom. tam nie ma handlu, bo wszystko masz bez pieniedzy. tam nie ma własnych domów czyli klatek dla zwierzat. Juz z tego widac ile roboty trzeba zrobić. Tak kiedys odbudowywano Warszawe. 4EbB41y.jpgBył nawet film i nie jeden na ten temat. Tylko, że potem komunisci juz nie mieli zadnego planu i upadło wszystko. Tutaj bedzie moze podobny poczatek ale potem to sie okaże, że w teatrze niektórzy siedza na miejscach dla lepszych a inni dla gorszych kreatorów tego nowego Raju na Ziemi. I tak zaczniemy. Nie ma równosci. Nie ma demokracji w tych nowych miastach. W tych nowych miastach zaczynają życ ludzie. Co się z nimi dzieją. Sa juz nowe obiekty i wszystko sie zmienia. Obserwujemy dalej, co trzeba jeszcze zrobić. Czego ten nowy człowiek chce. 1-F-2312-262-800x800Najwazniejsza jest praca i ten człowiek kocha te pracę. On zaczyna kochac te aktywne czynnosci. Juz nie jest jedzenie na pierwszym miejscu. na pierwszym miejscu on chce buyc piosenkarzem albo dobrym lekarzem albo…… To wszystko mu dajemy tam i on trenuje sobie, doskonali się, uczy się. Nie ma juz czasu na jedzenie i spanie. Spac musi i to jest pewne. On nie idzie w nocy do knajpy, bo dla niego jest wazniejsze cos nastepnego dnia zrobić. Dla niego jest najważniejsza robota. 6a0a2011-f9ad-4f19-a705-2cc90b7406a9Ale on moze pracowac tylko cztery godziny. Co wam to przypomina. Głód pracy. On chce pracowac dłuzej ale nie wolno. On ma te pracę, która kocha i chce pracowac dłuzej ale nie wolno. To juz nie jest kapitalizm. Tutaj w kapitalizmie jest zupełnie cos innego. Tylko0 cztery godziny i musisz byc doskonale przygotowanym, żeby zrobić to wszystko, co chcesz zrobić. Dochodzimy w ten sposób do perfekcji. Robimy w ciagu jednej godziny tyle co obecnie w ciagu osmiu godzin. Trzeba zrobic jak najwiecej, bo to jest zaliczane a nie czas pracy.

Advertisements