Chciałem gdzieś wyjśc z tej biblioteki w Warszawie ale własnie w tym momencie burza mnie spotkała. Co ja tam takiego napisałem ostatnio, ze nie moge wyjść. Musze to kontynuowac. Może to jest dobre. Pisałem o kapitalistach i sposobie obliczania tych wartości. Powtórzmy to sobie jeszcze raz, bo to mi sie jakos porzadkuje. Ja nie musze nic kupować od kapitalisty. 4EbB41y.jpgOtworzyłem teraz znowu o Angelinie informacje i tam znowu jest, że jej mąż jest zakochany w kims innym. Mnie to wprawia we wściekły trans. ja tutaj dostaje Angeline bez jajników i musze teraz ją leczyc. Ja juz teraz rozumiem dlaczego ona tak była zdenerwowana, kiedy on się spotykał z innymi. To wszystko spowodowało usuniecie jajników. Gdyby do mnie kobieta wystapiła z takim pytaniem, czy moze usunąc jajniki, to ja bym odpowiedział jej, że moze bo już mnie nie interesuje i, że po usunieciu jajników to ją może wziąść jakiś idiota jedynie. vakktkpTURBXy81ZWRjZjYzMzRhZDJhMmMyNTAzNWRlYWMyNjY1NmMwOS5qcGeSlQMAO80EAM0CQJMFzQMgzQHCWtedy ona nigdy by tego nie zrobiła. Kobieta bez jajników to koniec. Ja wczesniej tego tak nie widziałem i troche mi było tego jej mężą szkoda ale teraz juz to wszystko rozumiem. Rozumiem, czym są te dzieci dla Angeliny. Ona to widzi w ten sposób, że juz jest kompletnie skończona. Ona juz nie wie, co robić. Ona juz dzieci nie moze mieć i doszło do jakiegos makabrycznego kapitalistycznego chaosu. Kobiety, które juz nie moga miec nic. Kobiety niepotrzebne światu i niepotrzebne temu mężowi, który odchodzi i spotyka się z jajnikami u drugich kobiet. fea84c3c42b272e04fc014daabaa0592Dlaczego on tego nie zatrzymał. Dlaczego jej nie powiedział, żeby tego nie robiła. Ja rozumiem, ze to prymitywny facet ale dlaczego nic nie powiedział. Ja nie mam dla niego zadnej litosci. Ja teraz dostaje Angeline bez jajników. Ja dostaje Angeline bez mięśni. Tylko skóra i kości. Ja teraz musze ja wyciagać z tego dna, gdzie jest juz tylko śmierć. Ja nie wiem jak ja z nia będę w łóżku bez jajników. To jest makabra. Ta operacja musi byc przeprowadzona, bo ja …… nigdy takiej sytuacji nie miałem ale widzę, że ci ich mężowie odchodzą do innych. ed928cda2269c773a7f9c8e3792cddacJa rozumiem, że ja ja mogę kochac i wtedy ja nie wiem, samo połączenie bez jakiegos celu zapładniania. Tylko cos podobnego do całowania. Ja nie wiem, jak to działa i ja teraz nic nie mogę dokładnie powiedzieć. Tak czy inaczej kobieta sie starzeje od tego momentu i ja nie wiem jak ja to wszystko odbiorę. Juz widzimy, jak to odebrał jej mąż. Zostawił ją i koniec na tym. Jakies tłumaczenia, że on chce wrócic w internecie to jest idiotyzm. Po co ma wracac do kobiety bez jajników. co_za_zycie_003Przeciez dlatego pił i brał narkotyki. Przeciez dlatego był nerwowy i uderzył dziecko. Dlaczego ten zgniły kapitalizm tego nie pojkaże. Jest cisza. Nie podają zadnych przyczyn. Nie mówia wyraźnie, że to wszystko było przyczyna usuniecia jajników, na co on się zgodził. Ja sobie nie wyobrazam, zeby Angelina to zrobiła bez konsultacji z nim. I po tym nastepuje koniec miłości. Nie chce dalej tego analizowac, bo moze tak musiało byc, żeby ten koniec nastąpił dla mnie. EN_01156617_0043Ale ja też nie widzę tego życia bez jajników. Zaczniemy od nowa z Angelina odmłodzona fizycznie. Bez alkoholu i innych rzeczy. Siłownia i sauna codziennie. Ja to wypróbowałem na sobie i to musi dac rezultat. To wszystko zmienimy i kobiety w tym nowym systemie będą rodzić do tego momentu dopóki będą miały kondycje fizyczna. Te kondycje fizyczna trzeba ćwiczyc na siłowni i gdzie indziej. angelina-jolie-cara-0610-deTo jest normalne, ze kobieta bardzo słaba fizycznie nie może nosic dziecka bo po prostu nie urodzi i to jest naturalne, ze organizm w pewnym momencie mówi, ze ona osiągnęła wiek, w którym już jest nie zdolna rodzić. To chcemy zmienic. Poprawimy kondycję fizyczna kobiet i automatycznie one będą miogły rodzić w późnym wieku. Moja kondycja sie zupełnie poprawiła a już myslałem, że do konca życia jestem skazany na viagrę, a w pewnym momencie juz nawet myslałem, że viagra już mi tez nie pomoże. 151826_1.1Tymczasem ten pobyt w Breslau bez alkocholu z siłownią i sauną codziennie przez kilka miesiecy zrobił ze mnie młodego człowieka. Ja potrzebuje treningu teraz i nie miałem możliwosci ale te dwadziescia kilometrów w Grecji i inne rzeczy daja mi pewne mozliwosci utrzymanuia kondycji fizycznej. Mi to mówili jak trenowałem ale ja nie wierzyłem i chciałem sprawdzić. Kolega, który ma około 76 lat opowiadał o swoich młodych kobietach we Wrocławiu.  00049S9G5UW1CM4S-C122-F4Ale on trenuje. Nie codziennie. Ja trenowałem codziennie i to dało rezultat. Przepłynąłem na basenie w Wiedniu o dwa kilometry wiecej niz kiedys w Warszawie, kiedy byłem bardzo młody. Ale to nie tylko to. Ja nic nie kupuje od kapitalisty i nie ma zadnego handlu. Ja biorę wszystko i rozliczamy. Cos jest w bibliotece. To cos jest wypożyczane. Ten, kto to dał do biblioteki, musi otrzymywać wynagrodzenie. My sprawdzamy, czy to jest jego. To musimy zrobic. 8aeb36c04fe65b23883d9f55480bdd4bJezeli to wykonał zespół to ten cały zespół otrzymuje wynagrodzenia od tych, co to wypożyczają. Powiedzmy, ze ten, który się uważa za własciciela zapłacił tym ludziom, którzy to cos budowali albo kreowali. To my sprawdzimy dokładnie i obliczymy udział kazdego. Jezeli dostał od kapitalisty pieniadze, to byc może w ten sposób sprzedał swój udział dla kapitalisty. To wszystko jednak bedzie dokładnie wyliczone. Nie będą liczone godziny pracy ale wartosc wykreowana przez kazdego człowieka w tym zespole. 6f3ff71e552f0548f9c7c5aea3569b28Żydzi zbudowali kamienice i musza dostac wynagrodzenie co miesiac albo inaczej od tych, którzy tam mieszkają. W ten sposób rozwiążemy te wszystkie nierozwiązane problemy. Emeryci beda dokładnie obliczeni. Co dany człowiek zrobił w swoim zyciu na Ziemi. Co dał swoim dzieciom. Ja mówie o wkładzie kazdego z rodziców w wychowanie i nauke dziecka. Jezeli dziecko dzioeki temu jest lekarzem i ma prace wtedy od pacjentów idzie jakaś wartosć wynagrodzenia na konto rodzica. 5e1f4b7658603f77bb2244bc9198a395448075b0Po prostu ojciec na przykład wykreował narzędzie  w postaci syna lekarza i to narzedzie jest wypożyczane z biblioteki przez ludzi, którzy dają wynagrodzenie na konto twórców tego narzedzia czyli na konto tego lekarza oraz na konto tych, co go uczyli. To bedzie trzeba wszystko obliczac i w ten sposób każdy człowiek w tym systemie będzie pod ciągłą obserwacją i bedzie ten przepływ jednostek energetycznych w banku z jednego konta na drugie. To nie to, co teraz. 0002O9INJHP5KIUP-C122-F4To co tera to jest gówno, które nie prowadzi do niczego. Od nowa obliczymy emerytury na podstawie tych rzeczy, które są w tej chwili na przykład. Tutaj juz nie będzie żadnych pretensji. Ktos cos robił. Ktos inny to sprzedawał, czyli dostarczał. To wszystko bedzie w miare mozliwosci obliczane i potem ciągle korygowane. Dużo roboty dla ekonomistów i ludzi z banków. Zamiast pieniedzy takie przepływy jednostek energetycznych. Tak to tymczasowo nazwijmy. Ja w tej chwili widze, ze to wszystko mi się, w Warszawie, układa bardzo ładnie. To jest rozwiązanie. LA+Premiere+of+Mr+Mrs+Smith+MSdu9TERI7qxOczywiście, że jezeli coś juz zostało zniszczone, dom rozebrany, to nie ma żadnych uzytkowników, czyli wypożyczających, bo nie ma tej rzeczy w bibliotece. Ten, który to budował nie może dostawać za to wynagrodzenia. To jest cos takiego jak naturalne znikniecie czegos z ziemi. Ktos coś ukradł i wywiózł za granicę i nie możemy znaleźć. Jest obraz i on jest w muzeum. Ludzie ogladają i za to jest od nich wynagrodzenie dla malarza albo tego, kto to ma, kto jest właścicielem i oddał to do biblioteki. imagesCzyli powiedzmy sobie, ze nie kupujemy pewnych rzeczy tylko one sa w bibliotece i człowiek, który to daje ludziom do wypożyczenia otrzymuje pewne wynagrodzenie od wypożyczających. To nie sa pieniadze i od tego systemu musimy odejść od samego poczatku nowego systemu. To może być samochód. Ktos go daje do biblioteki i ktos inny go wypożycza. On nie stoi w garazu. On jest wypożyczany i ida jednostki energetyczne z jednego konta na drugie. Jest mieszkanie i podobnie.

Tutaj nie ma jakiegos handlu. Nad wszystkim panuje zespól zarzadzania tą biblioteką. Tutaj on ustala jaka wartośc ma zostac pobrabna z jednego konta i przekazana na inne. Duzo roboty ale z komputerami to idzie szybko i nikt nie ma pretensji. Chyba, że ktos jest niezadowolony i może zaskarzyć  do sądu sposób obliczenia. to jest możliwe. Sady mają duzo roboty. Wszyscy maja dużo roboty i wszystko sie szybko kreci.

Advertisements