Cały dzień o Angelinie i tutaj też jest problem innych kobiet. Nie wiem, dlaczego tak jest ale to chyba chodzi o to, żeby było mniej ludzi. Chodzi o to żeby było mniej ludzi, którzy nastepnie przekształcają sie w te potworne zwierzęta wychowane i urodzone przez kapitalizm. Moja siostra też przeprowadziła podobną operację. U niej nie było zagrożenia rakiem. To jest ta kultura tego systemu.

Te obrzydliwe stworzenia ludzkie przekształcone w coś potwornego i otrzymujące duze pieniądze, które pozwalają kupować, co chcesz ale nic nie ma tylko narkotyki i właśnie to jest potrzebne. Niektórzy potrafią to robic inaczej. To jest butelka jakiegoś alkoholu w domu i codziennie być w stanie odmiennym od normalnego. Kalifornijski styl życia. W stanie normalnym można byc na ulicy jak ja w tej chwili. Nie mozna byc w stanie bez alkoholu wewnatrz tego systemu. LTE1MDc1JT1qfmJyVwU0YHAHYiBNRjw9KFZjNA8eeGJxBnp8WwF0eWgIeHRUBHxmdgBiJQ1WKTgsXyxpCV4gPSAfJzQEPodobnie było w komuniźmie ale nie tak codziennie. Ten system równiez był błędny. Było coś w jej oczach ale teraz to zniknęło. Ja nie piję, dlatego tlecvzyco u mnie zostało i dlatego mnie zauważają młode dziewczyny. Te potwory w tym systemie ustaliły jakieś własne formy zachowań. To jest dobre a to jest złe. One tutaj juz zupełnie nie wierza w tego Boga, który daje im kosciół katolicki. One nie znaja innego Boga i dlatego ustalajlecvzyca swoje własne prawa zachowań na podstawie uśmiecha gejowskiego na przykład albo nie wiem jakiejś sympatycznej dla nich twarzy. Angelina-Jolie-Hairstyle-Evolution-2007-2To nie jest moja twarz. Moja twarz to wzbudza sympatię u dzieci i również u tych ludzi wyrzuconych przez system. A może sie mylę. Moja twarz wzbudza sympatię u wszystkich, którzy jeszcze nie sa tak bardzo chorzy, że nie mogą rozpoznać mojego boskiego czegoś. Roger Moore miał aureolę i to było widac. Może ja tez mam coś takiego. Ja musze wyciąglecvzycnąć Angeline z tego ochydnego  bagna, w którym się znalazła i juz idzie na dno. Juz jej wycieli jajniki. To dalej doprowadziło do rozwodu i ….. na szczęście ja jestem tutaj i będę ją z tego wyciągał. semper_invicta_by_rovenkaCos tam do mnie doszło, że Clooney ożenił sie z kims poza tym srodowiskiem filmowym i jest lepiej. Ale to jest mała różnica. To wszystko jest bagno większe lub mniejsze. Ja mam siostrę i ona jest w tym bagnie już utopiona. Już czeka tylko na śmierc. Grub już na lecvzycpowązkach przygotowany. I dla mnie tez przygotowała ale ja wiedziałem od początku, że ja tam nie będę. Jak może Bóg byc w jakims grobie. Jezus wyszedł z grobu, bo to byłoby wstyd, gdyby tam został. herb-warszawy-syrenaNie wiem na jakiej zasadzie te zwierzęta trafiają do tego bagna i potem nagle umieraja na raka lub inne choroby. W przypadku Angeliny rak to jest pomyłka. Żadnego zagrożenia nie może byc dla niej. W momencie, kiedy ten system przestanie istnieć, wtedy przestaną istnieć te choroby dla zwierząt. Samoistna segregacja boska. Jedni maja odejść. Inni mają zostać. W tym wypadku miał odejść jej mąż i on odszedł.lecvzyc Teraz bedzie miała spowrotem przeszczepione te organy i zaczniemy nowe życie w innym stylu. To bedzie pokaz dla innych. 35859114Kobiety będą rodziły do starości, bo będą miały zupełnie inny stan fizyczny. Te kobiety będą mogły się normalnie poruszać przynajmniej do stu lat. Będą rodzić do stu lat. Ale to juz nie tylko chodzi o rodzenie. Ona może nie rodzic ale ona ma się nie starzeć. Jezeli jej wycilecvzycnają coś takiego to ją automatycznie kierują na smierć. Wygląda jakby szła na śmierć. Ale ja tutaj jestem po to, żeby to wszystko zmienić. Oczy podsiniaczone. Nie jest z nią dobrze. Dlatego nosi okulary. Powinna jak Budda wszystko zostawić i byc na ulicy, to wtedy by coś zrozumiała. Lara-Croft-Tomb-RaiderMoje zadanie to jest również związek z nią i ja ją biore taką i muszę z niej zrobic Tomb Raider znowu. Wydawało mi sie to łatwiejsze ale na tych ostatnich zdjęciach widzę, że jest źle. To jest dla mnie mały problem i ja to zrobię. Tylko muszę szybko z nią być. Ona umiera i to widzę w jej oczach, które straciły ten wyraz, który był wcześniej. To, co w tej chwili robi to jest błąd. Gdyby to nie był błąd wtedy jej twarz wyglądałaby inaczej. Nie wiem, co ona robi. warszawska-syrenka-1.pngJa ja dostaje i ja mam cos z tego zrobić i mieć dopiero cos ludzkiego. Ja biore USA i mam cos z tym zrobić i dopiero mieć to w formie grupy ludzkiej. Ja biorę Europe i mam to doprowadzić do formy składającej się z ludzi. Ja biorę Rosję i mam tam zrobić to samo, a oprócz tego mam wykorzystac Syberię, jako coś w rodzaju może nie śmietnika ale jak to się czesto nazywa kwarantanny dla chorych na rózne choroby kapitalizmu. Tam bEdzie cięzko ale Seweryn sobie poradzi. syrenka_01To on mi pomógł tak jak Hitler pomógł Stalinowi i ja dzięki niemu wyjde na pozycję. On tez wyjdzie na druga najwazniejszą pozycję. Wielki Książę Piekła albo nie wiem czyściec , czy coś w tym rodzaju. To będzie bardzo ciekawy eksperyment. Chodzi tutaj o pracę i rozwój świata. Angelina. Ja mam dla niej jakieś takie uczucie żalu, że to ją spotkało. Ona jest dla mnie bardzo bliska i ja to czuje tak jakby ktoś zranił nie mnie ale coś, co ja kocham. Nawet trochę jest podobna do tego cherbu Warszawy. 4f36a89cf4f311f77b2169ebae9d04e4W jaki sposób to sie odbywa w tym kapitalizmie. Ktos tam zaczyna brac narkotyki. Ktos tam zaczyna jak gej. Ktos inny wycina jajniki. Nagle to zaczyna byc normalna forma zachowan. Tak! To jest cos normalnego. To jest cos normalnego i mozesz być gejem. Nawet powinienes byc gejem. To jest cos normalnego brac narkotyk. Tak to jest cos normalnego. I wszyscy biorą. TOMB-RAIDER-GIANT-font-b-ANGELINA-b-font-font-b-JOLIE-b-font-font-b-LARATo jest cos normalnego wyciąc jajniki. To jest normalne. Trzeba to robic. To jest normalne. I to przechodzi wszystko i staje sie formą postepowania w tej arystokracji tego potwornego piekła wypełnionego czyms gnijącym, czymś wstretnym. Cos takiego wstretnego czułem przy upadku komunizmu. I teraz to. I teraz ja dostaję kobietę zniszczoną przez ten system. Najładniejszą kobietę zniszczoną przez to piekło. Chodzi o to, żeby mnie jeszcze bardziej zdenerwowac. tmb_48779_9622Wiecej zwierzat z USA pojedzie na Syberię. Zrobimy pociag tak jak powiedziałem. Tunel zawieszony w oceanie. Tunel zawieszony na kolumnach rozmieszczonych na wysepkach pływających ale połączonych pomiędzy sobą i zakotficzonych. Góra poprowadzona będzie kolejka linowa albo równiez tunel w postaci rury. To nie było potrzebne w kapitalizmie ale będzie potrzebne w tym nowym systemie. Jestem tutaj po to, żeby oczyscić ten system i dlatego dostaję własnie taką żonę a nie inną. Kalki. bdd5baf7fbf81bb267c16e3b6ebc6a0aTo Azjaci wiedzą, co to znaczy. Nowe Niemcy. Zaczniemy od krzyżaków, którzy wprowadzali nową religię. To było na terenie Polski. Centrum Europy. I to wszystko powtórzymy ale tutaj jest najważniejsza Rosja, gdzie będzie Syberia i czyściec. Angelina. Zrobimy to samo, co z tym systemem. Ja wszystko poslę na Syberię. Zostanie sama. Zwrot narzadów i zupełnie nowa Angelina jako moja żona. 20160710172529Bez siniaków pod oczami i bez ….. tego, co doprowadza ją do tego stanu w jakim ja ją widzę. Nogi miała zupełnie inne. Nie trenuje i to dlatego nie widać mięśni. Samo chudnięcie daje jakiś wyraz twarzy, kiedy jest coś w oczach ale i to zostało czymś wytarte.

