Jezeli coś zrobisz dla innych to też musisz od innych coś otrzymać. Mają cos mozesz znowu to cos komuś innemu oddawać. możesz iść na koncert i wynagrodzić w ten sposób tego, który dla ciebie gra coś, co lubisz. 1e24e5580abf6b091a32fb16a1a0fW ten sposób też sie lepiej czujesz psychicznie. Robisz coś dla siebie, to znaczyże tracisz cos ze swojej energii. Straciłes wcześniej trochę swojej energii, bo zrobiłeś coś dla kogos. 18-angelina-jolie.w710.h473Otrzymałes od niego coś, co ci dało możliwość posłuchania muzyki. W ten sposób też sie lepiej czujesz psychicznie. Jest to jakby zamknięty łańcuch energetyczny. Zamknięty zespół zależnosci, który ci pozwala normalnie życ. Kosciół cos podobnego robi ale to nie jest to. Nic ci nie przeszkadza. Wszystko działa w tym węźle i czujesz się dobrze. Robisz przez cały czas to, co chcesz. 안젤문신4Jezeli cos robisz dla kogoś to otrzymujesz jakby energię od tego kogoś i możesz iść na ten koncert i dac to temu, który daje ci tę muzykę. Zamkniety układ energetyczny i to jest prawidłowe. Tak powinno być. Tylko w ten sposób można egzystować i należy egzystować na Ziemi. Nic nie zostaje bez wynagrodzenia. nic nie ginie. Musisz to wszystko robić w prawidłowy sposób. shiloh-jolie-pitt-boy-basketball-ppMusisz to robic dobrze. Musisz to robić z przyjemnością i wtedy to robisz dobrze. Jeżeli ćwiczysz to musisz ćwiczyc prawidłowo i musi ci to dawać przyjemność. Obecnie człowiek chodzi na siłownię ale ćwiczy z przymusu. Przymus to jest coś, czego go nauczono w życiu. Człowiek tak jest przetransferowany, że wszystko robi jakby z przymusu. Aktywność to przymus. nic nie robic to jest przyjemność. Leżeć to jest przyjemność. siedzieć to jest przyjemność. Leżeć w trumnie to jest … to, co ten system przygotowuje dla człowieka. imagesSystem, który zniszczył człowieka. Jestes niewolnikiem i masz być niewolnikiem. to jest to, co ten system ciebie uczy. ja sam jestem nauczony robic wszystko z przymusu. Nie robić nic. Siedziec i jeść to jest to dobre. Tego cię uczy ten system. Pić wódkę. Tego cię uczy ten system. To jest twoja przyjemność w tym życiu i to jest tragiczne. Ja już zaczynam to wszystko robić inaczej. Sczególnie mozna to robic, jezeli sie nie je za dużo lub wcale. Jakby odwrócenie wszystkiego. Nie jeść. to, co Angelina robi. Trzeba jeszcze się ruszać. Trzeba trenować. To ja będę znowu robił, bo jestem w Polsce i pewnie pojade do Breslau. Bliżej Niemiec. BBC_News_angeline-jolie-bugs-kidsAle na razie tutaj spróbuję wszystko rozwiązać i szybko sie połączyc z Angeliną. Właśnie zmęczenie. Te dwadzieścia kilometrów w Grecji spowodowało, że wygladałem lepiej. Policjant grecki nawet się do mnie usmiechał i rozmawialismy. Potem dziewczynom sie podobałem. Chcę być z Angeliną w łóżku. Moja babcia tez była chuda ale z Angelina ja chcę być w łóżku i tam będzie trenowała ze mną. elite.styleJa z nikim innym nie mogę być teraz. To byłoby coś takiego jak zdrada Angeliny. Tego nie będzie. Poczekamy. Pojechałem do Pragi. Poczułem jakiś negatywny obraz i ogólna niechęć. Ja sobie nie mówie, że ja muszę tutaj zostać, bo juz jest późno i trzeba szukac miejsca do spania nawet, jeżeli jest drogie. Nie!. Negatywne wrazenie i odchodzisz. Idziesz na stację i wsiadasz do innego pociągu. Czujesz, że chcesz jechać gdzieś indziej. Czechy. Władysław III nie był tutaj królem, bo tak się złożyło, że był królem aż do Bułgarii ale tutaj nie był królem Czech. angelina-jolie-dating-2017Patrze na rozkład jazdy. Jest Warszawa. Chciałem Wrocław ale jest Warszawa i nie ma innego rozwiazania. Próbujemy Warszawe i teraz ja czuję, że ja tutaj coś rozwiążę. To był w tym dniu juz drugi taki sygnał pociagu do Warszawy. Postanowiłem pojechać. nie mam zamiaru tutaj długo zostawać. Czuję, że wolę Niemcy albo Wiedeń. Jednak ja czasami mam cos takiego. Nie chciałem Burgas a okazało się, że jednak tam wróciłem i to było to. Możesz nie chciec specjalnie jakiejś kobiety, bo ….. ale potem się może okazać, że to jest właśnie to. I tak cały czas  w moim życiu…. angelina-jolie-arremete-contra-donald-trump_gallery_aTo, co ja myślę, że jest dobre i chcę to robic okazuje się…. Anglicy dzwonią do mnie ale ja nie wracam, bo mi sie wydaje….. Potem sie okazało, że mieli rację. Tak mi to wszystko jest podawane. Nie otrzymuję wszystkiego na gotowo, bo pewnie bym to odrzucił. I dlatego teraz muszę do wszystkiego dochodzić w ten sposób. Musze czekac na Angelinę zamiast mieć ją od razu. Nie wiem, dlaczego tak musi byc, i nie chce się nad tym zastanawiać. Angelina-Jolie-a-la-premiere-de-Unbroken-en-Australie-le-15-novembre-2014_exact1024x768_pPrzeszedłem kilka kilometrów do Turcji i wróciłem do Burgas. Jestem w Ostrawie. Chce kontrolerowi zapłacic a on mówi, że nie pamieta i on nie chce ode mnie pieniedzy. Lekko objąłem tego Czecha i życzyłem mu wszystkiego dobrego. Przyjechałem i czekałem na pociąg do Warszawy. To był jakby prawidłowy kierunek. Ale, zobaczymy! Polski kontroler wypisał mi bilet i spokojnie do samej Warszawy. Dworzec Wschodni. Wszystko jakby przygotowane to, co ja lubie. Wi Fi. Gniazda do podłączenia. Skąd oni wiedzieli, że to ma być dla mnie przygotowane na dzisiaj. Polska. angelina-jolie-agreed-to-drug-testing-socialTo nie bedzie królestwem, bo to musi byc związane z Rosją, gdzie ja będę Carem. To ma byc moje. Tutaj będzie ta wieza i na Syberii będzie druga wieża. Jak nowy Babilon. Na Syberii musza byc Polacy a nie ktos inny. Tak to zostało wszystko skonstruowane. Połowa tutaj a połowa tam z Sewerynem. Seweryn doprowadził mnie do tego i teraz ja go wyprowadzam tam na sam szczyt piekła, które bedzie nowym Rajem. On musi sobie zbudować Raj a nie mieć pretensje. Car posłał swojego syna na Syberię. Car ożenił się z kobietą……, która ma dzieci. Tak to jest wszystko skonstruowane. Informacja idzie do ludzi. Tak to musi być. Tylko jedno rozwiązashiloh-jolie-pitt-boy-basketball-ppnie. Ale może byc fantastycznie przyjemnie w łóżku. Ja nie wiem. Ja czekam. Cos ci sie nie podoba i nie zmuszasz sie do tego. wybierasz cos innego. Jedziesz do Warszawy. Bierzesz inną robotę. Tak to powinno działac ale w kapitalizmie to nie działa. Podoba ci się coś i robisz to dalej az do momentu, kiedy ci się to już przestaje podobać. Teraz tego nie robisz. Ciebie ucza w szkole, ze jest obowiązek. Twoim obowiązkiem jest…. być niewolnikiem. Tego cie uczą w kościele. Wszyscy pójda na Syberię piechotą. Niektórzy umra w czasie tej pielgrzymki. ja już nie wiem, jak ja mam im wyjasniac niektóre rzeczy. Wyjasni im po drodze sam Bóg, w którego wierzą. Czujesz, że już nie chcesz ale nie możesz tego zostawić. Konflikt. Jakieś napięcie wewnętrzne. Twarze ludzi w tramwaju koło Dworca Centralnego. Oni nie sa zadowoleni. Jest poniedziałek. Oni chcą leżeć i nic nie robić.  19367719_133576033887235_7053260113137631232_nNie są tak szczęśliwi, jak Angelina na zdjęciu. Tego systemu nie bedziemy utrzymywać. ludzie nie są szczęśliwi. Nie mają wyboru. Nie ma wyboru, bo już wszystko, co było wybrałeś. Bierzesz narkotyki. Wprowadzimy system, w którym bedzie jeszcze wiele rzeczy do wyboru. Nieskończenie wiele wyborów. Wtedy nie bedzie potrzeba narkotyków i innych rzeczy. Bedziesz ciagle w tym zamknietym układzie krążył. Robisz cos i za chwilę juz ci sie nie podoba i bierzesz cos innego. Bez przerwy jestes w jakims ruchu. Tak jak ja. Ciągle w innym pociągu. Cos dla siebie ale to moze byc cos równiez dla ludzi. Potem od nich coś jeszcze dostajesz dla siebie. Bez przerwy w jakimś ruchu. Ciągłe akcje. 994a15dc60088cf18a6fe747f1b989977966dbf1Coś dla siebie albo cos dla innych. Potem od innych coś za to dostajesz dla siebie. Nie ma zatrzymania jekie jest teraz w obecnym systemie. Nie musisz wypełniac tego zatrzymania sztucznym napełnianiem siebie, wprowadzaniem siebie w jakis stan snu, imitujacym jakas akcję. To robi nikotyna albo alkochol albo ….Nie musisz czytac książek ani ogladac filmów. Twoje życie to film. Nie musisz sztucznie wprowadzac się w jakiś stan sennej akcji. Starzy ludzie siedzą i czekaja na smierc. Patrza na filmy. Czytaja ksiązki. To jest smierc. Oni juz prawie sa umarli. 6489278d7d8e56b8c39dccef390ded11Musimy stworzyc system w którym bedzie duzo wszystkiego. Byc w ciagłym ruchu. To sprawi, że człowiek wyjdzie z narkotyków. Robienie czegoś dla siebie i robienie czegos dla innych. to wzajemne nakładanie sie tych różnych obrazów i czynności. Robisz cos dla siebie, zeby sie podobac innym. Robisz cos dla innych, żeby oni cos zrobili dla ciebie. Jestes kaleka, brzydkim ale podobasz sie innym, bo robisz cos dla nich. nie stoisz na ulicy i nie jestes zebrakiem. Jestes piekny, bo robisz cos dla innych. Spiewasz pieknie albo cos innego robisz, bo jest duzo stanowis pracy dla ciebie jako kaleki. Oni nie widza twojej twarzy. Oni maja przyjemnosc, bo ty cos robisz dla nich. Oni czuja to, co ty im dajesz. Teraz rozumiem, dlaczego jestem w Warszawie. To wszystko zrobimy. Praca. Aktywność. Musimy otworzyc wszystkie bariery. Musimy uwolnic człowieka. 642517700Wtedy bedą te twarze inaczej wygladały w Warszawie. Totalna wolność. Wyjść poza ten system i tam juz nie ma barier. Nie ma klatek. Nie byc zupełnie związanym z tym systemem. Dac rozwiazanie nowego systemu. to ja robie własnie. To nam da pełny rozwój. To jest dobre, co ja wymyslam w Warszawie. Czegos takiego chyba nigdzie bym nie wymyslił. Totalnie sie wyzwolić z kajdan tego systemu. Układ energetyczny. Dajemy cos i dostajemy cos i znowu to samo. photolovegirl.com1375136728256photolovegirl.com1375136728256Ruch. to jest życie. Cos musisz ciągle oddawac, bo jestes naładowany energia i cos musisz pobierać, bo jestes rozładowany. Ludzie nie chca walczyć i kraj upada. Prtzyszli ci, którzy cjhcą walczyc. Grecja upadła. To samo teraz czeka na biała rase w Europie. Emigracja i upadek Europy. ja tutaj jestem po to, zeby do tego nioe doszło. Nikt nie podbił Rosji, bo miała czekac na mnie. Ja tutaj jestem i my wszystko zmienimy.

