Praca, obliczanie wartości pracy, Każda czynność wykonana dla kogoś musi być wynagradzana, bo to da potem możliwośc robienia czegoś innego z pomocą na przykład narzędzi, które zrobił ktoś inny. Wszystkiego zresztą człowiek nie będzie robił, bo nie ma czasu. To wszystko musi się szybko kreęcić. Jestesmy w grupie i to jest bardzo dla nas pozytywne, bo korzystamy z kreacji innych osób. W ten sposób mozecie sbie wyobrazić ile może byc tego wszystkiego i nie będzie czasu na narkotyki. Ale w tej chwili tego nie ma i bierzesz narkotyki. Jest jakaś nieerównowaga. Nabrałeś i masz od huja pieniedzy a nic nie możesz za to kupić, bo nic nie ma. 86afb78d6b1e4dbc85999fa64796d7637834e576.jpegTylko narkotyki, i bierzesz, bo inaczej to sie powiesisz albo inaczej skończysz i bedzie koniec świata dla ciebie. Swinia sie nie powiesi. Ona nie moze wejść na stołek i zawiesić sznura. Jest jakaś nierównowaga ale nie dla świni. Świni sie to podoba, bo jest tylko jedzenie. Świnia wiecej nie potrzebuje. Teraz będziemy robili nowy system, w którym będzie równowaga albo nie będzie ale zawsze można będzie to wszystko zrównoważyc, bo będzie dużo tych ciężarków i będzie to można wybierać i dobierać parami albo inaczej. Każda czynność wykonana dla siebie jest widoczna. Idziesz na siłownię i widzisz jak wyglądasz. Bierzesz lusterko i widzisz. Problem jest wtedy, kiedy ktos cos ma zrobic dla ciebie albo ty dla kogoś. Jestesmy w grupie i jest swietnie. Jest wszystkiAngelina musi czekaćego bardzo dużo. 591d1ee8e18fa4193414dfe3ae4d6b5b45c8f88c.jpegAle nie teraz w kapitaliźmie! Ja mówię o tym, co będzie. Teraz jesteśmy w grupie ale nie ma nic. Ta grupa to jest nic. My sie zamykamy i nie chcemy patrzec na tę grupę. Mamy w dupie grupę, bo …. to nie jest życie. To jest piekło. Każdy będzie coś robił dla siebie albo dla innych. Jeżeli zrobi coś dla siebie, to będzie lepiej wyglądał dla innych i weźmie ładną dziewczynę w ten sposób. Bedzie mógł potem, po tym treningu dla siebie, zrobić coś dla innych i uzyskać wynagrodzenie. Potem będzie mógł brać coś od innych i oddawac im część tego wynagrodzenia. Zrobiłeś cos dla innych, bo chciałeś zrobić coś, co lubisz. Oni też zrobili coś, co lubią. Czasami robisz coś dla siebie a potem się okazuje, że zrobiłes coś dla innych. I to jest najlepsze rozwiązanie. A moeże nie. Tak sobie to powiedziałe. Czasami robisz coś dla innych ale to lubisz robić. W nowym systemie zawsze tak będzie. dfabffe29738a1e26044e83d28a133bd7b1f5faf-1.jpeghttps://www.youtube.com/watch?v=3P51dElxH3Ahttps://www.youtube.com/watch?v=3P51dElxH3ABędziesz robił tylko to, co lubisz. Jeżeli to przestaniesz lubic, to bedziesz robił to, co zobaczysz i to będziesz chciał robić. Tak jak z kobietą. Wszystkiego bedzie dużo i kobiet będzie dużo, bo wezme troche od Chin i trochę od innych. Będzie potrzeba dużo ludzi. Do roboty. Nie to nie o taka robotę chodzi jak mamy. To jest cos, co sprowqadziło ludzi do poziomu swiń. Jedzenie i spanie. Aktywność jest znienawidzona. Kapitaliści za to sa winni i demokracja. Człowiek już nic nie chce. W Marsylii kobieta, polka, ale wyszła za mąż za Francuza. Inteligentna pani. Mówi do mnie. Ludzie nie będą pracować. Już to Żydzi próbowali w Izraelu. Nie. a19e06d8d97f7d5ed6210943cd06e9cb6f9db78dTo nie chodzi o to. Nie w taki sposób. Ci ludzie, co sa to są zwierzeta. To są świnie. My z Żydami nie będziemy namawiali swiń do roboty, bo nic z tego nie wyjdzie. Świnia musi się przekształcic spowrotem w człowieka i wtedy człowiek bedzie chciał coś robic i będzie mógł coś robić. My człowiekowi nie bedziemy kazali cos robić albo damy jedną robotę i prosili. To trzeba zrobic. Nic takiego. To jest moze to, co próbowali Żydzi. Ja nie wiem. Komunisci też próbowali i tez im się nie udało. To wszystko źle. Te wszystkie próby były od razu skazane na przegranie. Trzeba najpierw mieć ludzi. Trzeba najpierw mieć system, w którym ludzie będą mogli byc ludźmi. Trzeba mieć system, w którym świnie będą mogły wrócić do człowieczeństwa. Ja ściągnę tych milion najładniejszych kobiet z Chin ale one nie zdążą tego wszystkiego urodzić i to nie wyrosnie tak szybko. Ten nowy system będzie potrzebowaeł olbrzymiej ilości ludzi. angelina-jolie4-aJa od Chinczyków nie chcę. Bo to są niewolnicy i też to się z nimi nie uda. To, co te dziewczyny z Chin urodzą to będzie cos innego. Ja część z tego odeślę do Chin potem a część zostawię. To będzie to mieszanie ras. Nikt nie powie, że ja nienawidzę Azjatów. Nowy system przekształci te zwierzeta, co są w ludzi. Damy nieskończoną ilość stanowisk pracy. Człowiek będzie wybierał to, co chce. Powoli człowiek poczuje, że jest wolny. Mozesz robić to, co chcesz. W tym momencie czujesz się wolny. Pies wypuszczony na wolność. Człowiek poczuje, że jest człowiekiem. To dla niektórych będzie ciężkie przeżycie i ja tutaj z nimi sie nie będę męczył. Te problemy pojadą na Syberię, do Seweryna. Człowiek wolny zechce więcej. Człowiek wolny poczuje sie człowiekiem. On juz nie będzie chciał byc gejem. Nie wierzycie? Człowiek odzyska swoje… jak by to powiedzieć… siły ludzkie. angelina-jolieCzłowiek będzie chciał się pokazac światu. jak sie mozna pokazać swiatu. Można sie pokazać światu dzięki wypracowaniu swojej urody. Tak jak to robia kobiety ale również i mężczyźni mogą to robić i nie musza byc gejami. Mężczyzna nie musi byc brzydki i śmierdzieć. Tak jak mi kiedys mówił mój kolega z Chełma, wAngelina musi czekaćojewódzki konserwator zabytków. Mozna byc kaleką brzydkim i sie pokazać światu inaczej. Można sie pokazać światu przez swoja twórczość. Można tego kaleke wyleczyć i zrobic z niego pieknego człowieka ale ten system sie nie interesuje kalekami ani nawet zdrowymi ludźmi. To nie sa ludzie. To są zwierzeta i niech Arnold mi nie mówi, że Trump powinien w pierwszej kolejnosci zająć sie ochroną ludzi. Trump to bedzie robił ale najpierw musimy przekształcić te zwierzęta w USA w ludzi. My to zrobimy wszystko i zrobimy tez kolej szybka na Syberię. Kalifornia jest chyba najbliżej Syberii. Możliwe, że zrobimy ten pociąg przez ocean. To będzie chyba szybciej. Nie po dnie oceanu. Zanurzony w oceanie na odpowiedniej głebokości, żeby nie przeszkadzał. To zrobimy bardzo szybko. WkWktkpTURBXy8yMjA4MzBlMmUzYWMxYzk5NzQwZWM3YzczNDZkYTIyMC5qcGeSlQMAEc0CgM0BaJMFzQMgzQHC

Nie tak jak to jest pokazane na tym obrazku ale przez ocean z Kaliforni. W ten sposób nie bedziemy kopali w Ziemi i skrócimy droge dwukrotnie. Nie przez eAlaskę. Tunel zawieszony w oceanie. Kolumny podtrzymujace będa usytuowane na wysepkach na powierzchni oceanu. I w ten sposób bedziemy mogli zrobic równiez kolejke wiszącą …. dla narciarzy…. Nie! To jest powaznie, co ja mówię. My siedzimy w jakimś bagnie. Zwierze nie potrafi myslec jak wolny człowiek. To zwierzę chce utrzymac wszystko tak jak jest. Papiez juz wie, gdzie pojedzie na leczenie z całym Watykanem. Niech juz sobie ubranie szykuje na zimę. Potem nie bedzie miał czasu. Chińczycy też chca utrzymać wszystko tak jak jest. Powoli będą zaludniali Europe w swój chinski sposób. Wszędzie ja ich widzę. b08511db59a4df07640ed0e55caa0fe27406d5dc.jpegAngelina musi czekaćCzasami mi sie wydaje, ze oni Angelina musi czekaćwiedzą, gdzie ja pojade i tam mi sie pokazują. Po co mi się pokazują te brzydkie chińskie stare baby. Nie widzę tych ładnych. Tak jak czarni. To, co ładne to dla nich a to, co brzydkie to do Europy. Nie. Wszyscy wróca do Afryki i do Azji. Ja wezmę to, co będę potrzebował z tych krajów. Tutaj nie może byc tego bałaganu, który zrobiło to kapitalistyczne bydło z ta sweoja demokracja i antyrasizmem. Pod antysemityzm podciagneli wszystko i mamAngelina musi czekaćy bałagan. Mamy gejów i mamy …. az nie chce tego wszystkiego wymieniać, bo nie ma na to czasu. Co innego w Europie Żydzi a co innego …… Tego nie wolno podciagać pod jeden schemat i pozwalać na wszystko. To jest wstyd dla Żyda, kiedy my na tej zasadzie pozwalamy na wszystko. Kto to pozwolił na cos takiego. Angelina-Jolie_31Angelina musi czekaćW ten sposób obniżanie narodowosci żydowskiej do poziomu….. To wszystko się zmieni w tym nowym systemie już dela ludzi a nie dla bydła kapitalistycznego, które totalnie zniszczyło Europę zachodnią i USA. Nie. Ja tutaj nie moegęe pokazywac winnych, bo to jest system winny. Potrzebne jest kapitalistom bydło do niewolniczej pracy i z tego wychodzi to wszystko. Kapitalista posród bydła. Arystokrata z pieniędzmi pośród bydła. Sam musi byc bydłem i musi tak mówic jak swinia. Trump chce inaczej ale już go bydło powoli zmusza do robienia według tego co bydło chce. Tego nie będzie. Ivanka to jest ładna dziewczyna  i tata jej pomoże rządzić według moich poleceń. Ja obejmę to najwyższe krzesło, które czeka na mnie. Co się tutaj enarobiło. Makabra. Po prostu makabra. Na tym tle powstała kultura bydła i bydło chce tę kulturę utrzymać i papieża wybrali gdzies z konca swiata, gdzie Hitler uciekł. 417370B100000578-0-image-a-76_1497559920000Benedykt sie wstydził, bo wie, co ja będę robił z niemieckimi krzyżakami. To wstyd być papieżem i być razem z tym bydłem. Jezus nie chciał być z tym bydłem. Chciał ich sprawdzić, czy będą jedli jego ciało i pili jego krew. A oni tak!. Jezus jak to zobaczył od razu mu się nieprzyjemnie zrobiło. Po wyjsciu z grobu uciekł gdzieś. Ja nie wiem. Może do Azji. I dlatego teraz Jezus musiał pojawić się tam. Moze dlatego ja byłem w Ałma Ata, w Kazachstanie. Nie o tym chciałem pisac. Cos robimy dla innych i tutaj musi być to w jakis sposób pokazane. Musi byc to przez kogos ocenione. Człowiek nie bedzie sam siebie oceniał. Co ja zrobiłem dla nich? Jak ja dużo zrobiłem dla nich. Taka eładna piosenka. Ja tak ładnie zaśpiewałem. Taki dobry film zrobiłem a oni nic. Oni nie chcą tego oglądać.

To musi byc ocenione przez kogoś. To mogą byc ekonomisci i ludzie z banku. System bankowy. na kazdym etapie zycia człowiek jest pod kontrolą. Musimy wiedziec, co on robi edla siebie i co on robi dla innych. co ona robi dla dzieci? Ona nie urodziła ale ona wychowuje. Dziecko odejdzie ale ona ma swój wkład w to narzedzie, które coś bedzie produkowało dla innych i od tych innych ona musi dostawać wynagrodzenie w jakiejs określonej części. Otrzymuje jej dziecko i otrzymuje nauczyciel, który go nauczył tego, przy pomocy czego on cos zrobił dla biblioteki. Otrzymuje lekarz, który go wyleczył i tak dalej. To bedzie wszystko trudno obliczac na poczatku ale mamy komputery i to będzie wszystko mozna wliczyc i bnardzo szybko. Ona siedzi z dzieckiem w deomu i go pilnuje. Dziecko nie chodzi do szkoły. Angelina musi czekać

Ona nic nie dostaje. Ona nie dostaje wynagrodzenia, bo dziecko nie bedzie przygotowane do życia. Ono bedzie na ulicy. Ono nie ma pracy i ojciec tego dziecka nic nie dostaje. Tak wychował i nic nie ma z tego. To jest przykład z tego systemu, który mamy. Ojciec jest w Kambodży i chce wziąć dziecko wychowywane przez kogoś innego. Ojciec chce mieć wynagrodzenie. On dostanie wynagrodzenie od tego, co to dziecko zrobi dla innych ale to będzie  bardzo niewielki procent. Dużo większe wynagrodzenie otrzyma ten, kto to dziecko przygotował do życia. To nie będzie tak, ze dziecko wróci do ojca i on bedzie zadowolony z tego bardzo. Wygrał na kapitalistycznej loterii. Nie, ja tutaj nie chcę tego wyjaśniać w detalach.

Wszystko jest obliczane i rejestrowane ale wynagrodzenie bedzie przechodziło na konto dopiero wtedy, kiedy takie narzedzie jak dziecko bedzie kreowało cos dla ludzi. Ono może pracowac w jakimś zespole i będzie to tylko jakis procent z tego hotelu, który ten zespół zbudował i który jest uzywany przez ludzi. Jezeli ktoś sam sie wykształcił, bez niczyjej pomocy, jak na przykład ja. To wtedy ten ktoś przejmuje zarząd nad swiatem. Nie ma na swiecie nikogo, kto mi pomógł i ja jestem panem swiata. Ja mogę dac komuś królestwo albo księstwo ale to ja bedę rządził. Oni to wiedzą i dlatego czekaja aż ja wszystko sam rozwiążę. Przez to i Angelina musi czekać. I ja muszę czekać na nią.

