Zbierzmy to wszystko do kupy. Czy to się wszystko nam ładnie ułoży, czy też będą jakieś problemy, które pozostały do rozwiązania. Ostatnio rozwiązałem cos takiego jak wykreowanie czegoś, c, kreowanie czegoś i określenie sposobu wynagrodzenia. Pieniędzy nie ma. Piosenkarz napisał piosenkę i jemu nie chodzi o to, żeby kogos oszukać i żeby przyszło sto tysięcy ludzi na stadion. 2049141-angelina-jolie-lors-la-premiere-de-kung-950x0-2On zaczyna śpiewać. Ludzie wychodzą ze stadionu ale pieniądze on już zarobił. Film sie nie nadaje do oglądania ale pieniądze już się zwróciły. Namówili Travoltę i on się zgodził nawet nie analizująć scenariusza i swojej roli. On nie wiedział, że jakaś świnia podłożyła mu świnię. I tak ja się zgodziłem na wymianę pieniędzy, bo nie przypuszczałem, że można być aż taką świnią. Wszystko dlatego, że jest ten związek z Angeliną i ja czuje się jak w Niebie. 9d7b5e3b691114007a0e71d87748a6d1f77374e7A to przecież jest piekło i nie trzeba o tym zapominać. Ja już chcę ją mieć w łóżku ale nie moge. Ona też chce, bo juz nie wie, co robić innego. Muszę wszystko rozwiązać. Jestem w Warszawie, jakby ktoś się pytał i mam takie wrażenie, że jest coś z ludźmi źle. Nie są szczęsliwi tak jak ja. Dziewczyny młode przygladają mi się, zwłaszcza, kiedy jestem zmęczony. Wtedy dla nich jestem piękny. 63101f22e16b6eb925a76dbee3853a8f45870cfcRzeczywiscie wczoraj popatrzyłem w lustro gdzieś w Słowacji czy w Czechach i rzeczywiście zmęczony i piękny. Dzisiaj jednak w pociągu zobaczyłem, że jeszcze trzeba dalej to wszystko kontynuować. Ale wróćmy do tematu. Ja nie mogę tymi dziewczynami się zajmować bo ja mam żonę juz ostatnią i to jest ANGELINA. Napewno bedzie wszystko grało i nie tylko w łóżku ale wszędzie, dokładnie wszędzie gdzie będziemy i niezależnie, co będziemy robili. 16548556Została wybrana i wszystko musi grać. Niech ona nikogo nie słucha, bo mi sie podoba i nie musi zmuszać się do jedzenia, bo ktos jej coś podpowiedział. Ja do łóżka biorę Angelinę a nie jakies ciało. To się nazywa miłość a nie seks. Tutaj widzi sie inne rzeczy i przeżywa sie wszystko silniej w łóżku. Tak myślę, że tak będzie. Ale nie pamietam, czy takie coś przeżywałem.  Miałem kiedyś moją pierwszą dziewczynę, po wojsku byłem wtedy,  i tam coś było może w tym rodzaju. 1453124845-1453124717-olycom-20160117004322-17076367Ale to też miało się rozpaść, więc to nie to. Wszystko u mnie musiało byc odsunięte na potem. To pootem to jest teraz i dlatego ja sie podobam tym młodym dziewczynom w Grecji, w Słowacji, w Czechach i dzisiaj w pociągu jechałem z Polką. ja tego wszystkiego nie mogę wykorzystywać jak arabowie w Europie, bo ich kobiety sa zakryta i brzydkie. Oni nawet chętnie sie chcą żenić  tutaj ale potem chcą pozostawić. a19e06d8d97f7d5ed6210943cd06e9cb6f9db78dReligię. Właśnie byłem wczoraj w Bratysławie. Szukałem taniego hostelu i wreszczie trafiłem do takiego hotelu dla studentów. Akurat zobaczyłem jak wychodzili stamtąd jakiś arab z czarnym chłopakiem. Uśmiechy od ucha do ucha. Są szczęśliwi. To właśnie tutaj, w tym hotelu musiała być moja przyszła pierwsza żona i tutaj musiała być w pokoju z tym arabem z Syrii. angelina-jolieJa się ożeniłem, bo …. ale wiedziałem, ze się rozwiodę. To jest dla mnie wstyd, że takie coś mnie spotkało. Nie wiedziałem, dlaczego ja to wczoraj miałem mieć pokazane. Tak jak Angelina pokazuje mi tatuaże. Ale to zrozumiałem dzisiaj. To był własnie ten hotel, bo tam innego podobnego nie ma. Puste miasto. Ceny jak w Grecji i w Budapeszcie. Ale w Budapeszcie na ulicy w nocy to jest to, co w Amsterdamie tylko bez rowerów i bez szczurów. Angelina-JolieCo tam jeszcze było wtedy w Amsterdamie. Ach tak, maratonczycy. Jedni na rowerach. Inni w maratonie. Tutaj w Budapeszcie zobaczyłem po raz pierwszy raz tę modę. Wszystkie dziewczyny prawie to samo stosują. Odkryte całe nogi. Po co odkrywać twarz. Twarz nie jest ważna. W tym systemie ważne są nogi. Tutaj ważny jest seks. Seks jest pomiędzy nogami. Sam bym chciał spróbowac ale wiem, że tego nie moge zrobić. Muszę czekac na Angelinę i tylko na nią. angelina-jolie-today-160617_60845e9ccce8ea7e834052df896780e8.today-inline-largeInaczej nie moze być. Wszystko jest tak ustawione. Będę królem świata i związek z Angelinąinaczej nie może być. Te królowe, które będą wybrane to tylko po to, że by to wszystko ładnie wygladało. Ja nie mogę na nic innego patrzeć. W USA i we Francji musi być kobieta. W Afryce to jest inna sprawa. Tam bedzie trzeba naprawde się wysilić. Podobnie będzie Ameryce Południowej ale tam jest Tomasz, który się urodził w Warszawie, specjaslnie do tego. EN_01156617_0043Polacy muszą coś zrobić i będą to robic na całym świecie. Dopiero wtedy Polsdka będzie mogła byc królestwem. Kiedy wszystko już przekształcimy i zapomnimy o polskich obozach śmierci zbudowanych przez zwierzęta w Polsce i sterowanych p[rzez Niemców. To, co jest w tej chwili, to nie sa te Niemcy, które będą zbudowane, kiedy zaczniemy od Krzyżaków i od Polski z tego okresu. Władysław III miał walczyć, żeby umrzeć w wojnie religijnej. Ale nie umarł. ce3f26bd51900a472c0ae46d3098c8cb11f5ad31Jezus tez nie umarł i Hitler tez nie umarł. Kolumb w ten sposób jest również Polakiem. Tak, że tutaj jest powrót do początku. Teraz rozwiązałem sprawę tej twórczości. Kapitalizm to wszystko zniszczył. Kapitalizm zniszczył pracę jako ten element przyjemny albo nawet najprzyjemniejszy w życiu człowieka na Ziemi ja nie mam czasu ciągle tego samego wyjaśniać. Czytajcie inne moje teksty. Pozostało jedzenie i te jeszcze nie takie brzydkie dziewczyny w Budapeszcie i Amsterdamie wychodzą sie zapoznać z chłopakami i seks. imagesWszyscy chcemy i ja chcę tego. Ale to mozna zrobić w innych warunkach. To mozna zrobic w pracy albo na basenie albo podczas tenisa. Nie mysleć wtedy od razu o penisie tylko o tenisie. Ale jedzenie to jest to, co kapitalizm zrobił najwiekszą przyjemnoscia tego zwierzęcia,. Sen jest też przyjemny w kapitaliźmie. Sen narkotyczny. Narkotyki. No i seks. Tylko, żeby z tego nie było dzieci. Wszystko jest potwornie zdeformowane w tym systemie. Zablokowane. Transformowane. Piekielna makabra. Własnie nam chodzi o to, żeby były dzieci, bo roboty będzie więcej niż ludzi. Kapitalizmowi chodzi o zupełnie coś potwornego. Usuwanie dzieci. kobieta jako dziura została zamieniona w geja i dziura tylko w innym miejscu. Kobieta ma dwie dziury a gej jedną dziurę. IMGPostLarge-2017-06-Junho-06-1110x600To jest temat obrzydliwy. Gej ma dwie dziury i ja musiałem zmienić pokój jak to usłyszałem. Ten hostel juz we Wrocławiu nie istnieje. Syria i ten Arab z Bratysławy jeszcze istnieją. A może Arab juz nie żyje. Nie chciałbym, zeby ci, co dotykali Angeliny ciała umarli, bo to zaraz bedzie na mnie. Ja tego nie robię ale w Chełmie Sabarański to powiedział do ludzi po śmierci dyrektora, komunisty, który mnie zwolnił. A ja go przeciez lubiłem i on tez mnie lubił i sobie tak zażartował. angelina-jolie-w-plaszczu-416787-article.jpgAle ci tam w tym równoległym swiecie nie znaja sie na tych komunistycznych żartach i go zabrali na zebranie partyjne, w celu wyjaśnienia wszystkiego. Ja tutaj jestem po to, żeby też może dalej wyjasniać. Coś kreujemy angelina-jolie-w-plaszczu-416787-article.jpgangelina-jolie-w-plaszczu-416787-article.jpgi to kreujemy dl ludzi. Jesteś człowiekiem, jeżeli coś kreujesz dla innych ludzi. To jest oceniane tak, jak piosenka albo film albo….. Dopóki inni chcą to pożyczać albo słuchac albo mieszkać albo…. dotad ty dostajesz nagrody w postaci nie pieniędzy ale w postaci czegos w rodzaju satysfakcji. Tak dużo ludzi docenia to, co zrobiłeś, że ty czujesz się fantastycznie przyjemnie. Ty czujesz sie fantastycznie przyjemnie i ludzie chcą zebyś był na scenie. Tak jak dobry aktor w filmie. Oni chcą cię widzieć i dlatego ty jesteś wszędzie na samymm szczycie, tak wysoko jak wysoka jest piramida ułożona z radości i szczęścia tych ludzi. Im więcej ludzi tym ty jesteś wyżej ale nie może być tak, że ci biedni nie będą mogli również mieć przyjemności wypożyczangelina-jolie-w-plaszczu-416787-article.jpgenia tego utworu, który ty wytworzyłeś. W ten sposób im więcej ludzi tym cena niższa. W miarę kolejnego wypożyczania, cena spada. To nie będą pieniądze. To obniżanie ceny jest rówbniez obecnie widoczne. Film najpierw jest pokazywany w najdroższych kinach a potem już idzie do najtańszych. Tutaj chodzi o coś jeszcze innego. Po koncercie na stadionie jest kalkulowana jeszcze raz cena. Bilet był drogi ale po tym jak przyszło tak wiele ludzi, cena biletu została obniżona i jest zwrot pieniędzy. Tego rodzaju działanie powoduje również szybszy rozwój w różnych kierunkach. 'In The Land Of Blood And Honey' Los Angeles Premiere (USA ONLY)'In The Land Of Blood And Honey' Los Angeles Premiere (USA ONLY)Dopóki ta rzecz jest wypożyczana, ty otrzymujesz z tego tytułu wynagrodzenie. To powoduje, że wszyscy będą się starali napisać coś, co jest prawie nie zniszczalne. Ciągle tego słuchają. Ciągle to oglądają, jak Chińczycy zabytki. Ciągle leza na tej pięknej plaży. Przyzwyczaili się do tej plaży i do tego samochodu. Przyzwyczaiłem się do Angeliny.  Jest wiele aspektów związanych z tym kreowaniem czegoś dla innych i wynagradzaniem oraz ułatwianiem wypożyczenia, przez obniżanie ceny. Kamienice Żydów w ten sposób nie będą Żydom oddane, bo nie będzie własnosci prywatnej, ale z tytułu tych kamienic wykreowanych przez  nich, oni będa otrzymywali wynagrodzenie od tych, którzy tam mieszkają. To może być w jakiejś grupie. Nie grasz sam ale masz zespół. Wtedy trzeba obliczyć twój udział. To jest to bardzo trudne i tutaj będą mieli ciągle problem do rozwiązania, ci, którzy bedą obliczali twoje wynagrodzenie. CDN!

