Powiedzieliśmy sobie, w jaki sposób będziemy oceniali wszystko. Jak to można ująć krótko. Widownia, użytkownicy. Wielkość widowni. Cokolwiek możemy robić. Ochroniarz pracuje w hotelu. Jego widownia to jest, aktualna, a nie zaprojektowana, liczba gości w tym hotelu w danym dniu. 200wJego praca stanowi część obsługi hotelu i tych, którzy ten hotel budowali i tak dalej. To można wszystko liczyć ale tutaj nie ma na to czasu. Nikt nie moze być pominięty w tym wszystkim. Sprzątaczka. Ona sprząta po tych gościach hotelowych. Budowniczowie będą tak budowali, żeby podobało się gościom. Im więcej gości, tym, dla nich, jest wyższe wynagrodzenie. To już nie jest to, co w kapitaliźmie. Masz tę robotę zrobić i ktos to puźniej kontroluje. Trzeba dać inspektorowi w łapę i on podpisze. To jest kapitalizm i to jest też komunizm. Tutaj jest inna historia. angelina-jolie.jpgJeżeli budynek sie zawali, to wszyscy tracą. Ja nie będę nikomu dawał swojego wynagrodzenia. Ja tym ludziom dam tylko łóżko do spania i coś do jedzenia. I do roboty. Budowa od nowa. Ta piosenka sie nie spodobała. Trzeba napisać nową. Może być tylko pomoc techniczna, która pozwala ludziom zrobić tę rzecz jeszcze lepiej. To byśmy chyba mieli te wszystkie rzeczy opisane w detalach. Do tych, co to będą obliczali należy określenie, ile procent udziału ma każdy człowiek uczestniczący w procesie. To nie jest to, co było w komunizmie. angelina-jolie4-aSprzątaczka zarabiała więcej niz dyrektor. Dyrektor nic nie robił. Liczyły sie wtedy godziny a nie rzeczywista wartość wykonanej pracy. Sprzątaczka akurat pracowała tylko godzinę ale liczyło sie dla niej osiem godzin. Tutaj nie będzie problemów. Płacimy dopiero po wykonaniu obiektu, bo ja nie mam skąd wziąć wynagrodzenia. Chyba to jest dobre rozwiązanie i zgodzicie się ze mna. Nie może być tak, że kapitalista zbuduje obok drugi hotel. Jest tylko jeden właściciel wszystkiego – Bóg. Bogiem jestem ja. Tak mówię, bo sam słyszałem te dyskusje różne. Pokażcie tego swojego Boga. Angelina-Jolie_31Gdzie on jest? W tym wypadku nie ma problemów. Ja jestem Bogiem. Musimy wsystko obliczyć od nowa. Jak to dokładnie robić? To bedzie zalezało od rozwiązawania również trudnych problemów. Kto to rozwiązał. Jak to rozwiązał. I tak dalej. To nie jest osiem godzin plus dwie godziny u kapitalisty. Tutaj sie nie liczy godzin. Tutaj się liczy, kto zahamował tempo pracy i inne rzeczy. GettyImages-155213149_masterKto przyśpieszył tempo pracy, temu zwiększa się udział. Nie sa wszyscy równi do wynagrodzenia. Nie sa wszyscy równi do roboty. Sprzątaczka nie może być w tej firmie na równi z dyrektorem traktowana ale nie wolno też jej przeszkadzać. Dyrektor nie siedzi na fotelu i patrzy. Liczą sie tylko jego akcje. To na razie tyle o tym wynagradzaniu i kreowaniu w zespole. Wynagrodzenie może być dane albo zabrane. To moga byc części wynagrodzenia w danym dniu. Każdy dzień wszystko musi byc dokładnie wyliczone zgodnie z zegarem i różnymi planami. Angelina-Jolie-Beautiful-Hd-PicIm szybciej zrobione, tym szybciej może być pożyczone i wynagrodzone. To sa różne detale ale juz widać, że to ma ręce i nogi. To będzie działało. Trzeba życ w grupie. Ludzie muszą być aktywni. Im więcej ludzi na tym stadionie, tym wyższe wynagrodzenie się uzyskuje. Jeżeli ludzie będą siedzieć zamknięci w domu, to nic nie będzie się poruszało w tym biznesie. Jeżeli ludzie będą zwierzętami, jak obecnie, to nie bedą mieli potrzeb i nie będzie widowni na stadionie. Nic się nie będzie ruszało. To są rózne detale ale generalnie mi sie to wszystko układa. Angelina-Jolie-Hairstyle-Evolution-2007-2wczesniej. Ja mam to samo i dlatego te dziewczyny w różnych miejscach się na mnie tak patrzą. Opróćz tego schudłem trochę.Teraz z innej strony to wszystko możemy rozpatrywać. My nie będziemy robili tego, co jest w tej chwili w kapitalizmie. W piekle wszystko się miesza i to bydło oddaje Europę i ludzi na pożarcie w tym piekle. Co z tego wszystkiego wyjdzie. Tutaj jest kompletny bałagan. Powstanie coś chorego. Planeta małp. Ja nie jestem Hitlerem ale to wszystko mi się nie podoba. Jestem perzeciw wszystkiemu, co się tutaj dzieje. DBqLf-hXoAEQQZMNie jest ważne nic tylko pieniądze. Ja buduję dom i nie jest ważne, kto będzie w nim mieszkał. Ja chcę tylko pieniądze i dlatego ja daję wszystkim równe prawa. geje mogą się żenić. Ważne jest tylko zebym ja od nich miał wynagrodzenie i zebym ja był prezydentem. Będę miał więcej pieniędzy, kiedy ja ogłoszę, że nie ma rasizmu i wszyscy chorzy na AIDS przyjadą nas zarażać z Kenii albo z innych krajów. Ja nie robie czegoś dla wszystkich, bo w takie miejsce nikt nie przyjdzie. angelina-jolie-trench-coat-25Musi byc wyraźnie pokazane miejsce dla arystokracj i dla szlachty. Jezeli ktoś cos zrobi i powie mi, że nie ma rasizmu to ja mu to zabiorę i kto inny to bedzie musiał dostosować do poziomu jakiejs klasy albo to wypierdolimy do smietnka na dnie piekła. Ten, co to zrobił pojedzie na leczenie na Syberię. Tak więc rasizm i podział na klasy. Tylko za specjalnym pozwoleniem mogą nastepować pomieszanie klas albo pomieszanie ras. Musi byc wyraźny podział, zróżnicowanie. f44c8f16a2cf75a75e65b26b4b344b3eOpen locked up apartments and connect peopleTo musi byc wszystko widoczne i musi wzbudzać podziw i zazdrość klasy niższej albo innych ras. Tak to było w komunizmie i doprowadziło do upadku komunizmu. Komunisci wrócili do kapitalizmu. Tutaj chodzi o cos innego. Klasa niższa będzie chciała awansować do góry. To ma byc tym motorem rozwoju świata. Były kiedyś walki różne i kto dobrze walczył w różnych zawodach tego typu, mógł równiez dobrze walczyć w bitwie i to była droga do awansu do klasy wyzszej i do arystokracji. Tutaj będzie to właśnie jeszcze lepiej wykorzystane. LTE1MDc1JT1qfmJyVwU0YHAHYiBNRjw9KFZjNA8eeGJxBnp8WwF0eWgIeHRUBHxmdgBiJQ1WKTgsXyxpCV4gPSAfJzQEOpen locked up apartments and connect peopleBędą różne zawody sportowe, które będę doskonaliły nie sposoby walki wręcz i pokonywanie przeciwnika. Te zawody będą dotyczyły sposobów fizycznego wykonywania czegoś szybciej i dokładniej, bardziej precyzyjnie. Nowe formy architektoniczne i w jaki sposób do nich dochodzić. Jak mysleć w sposób nowy.  Jeżeli my to wszystko pomieszamy i powiemy, że w imię wolności to, co my bedziemy mieli? Będziemy mieli powiedzmy sobie AIDS i śmierc wszystkich ludzi, bo nie było rasizmu. Antyrasizm przyczyna śmierci ludzi. joliKapitalizm przyczyna degradacji człowieka. Kapitalizm zamienił człowieka w zwierzę, które tylko ma jeśc i pić oraz mieszkac w klatce. Niewola nazywana wolnością. Człowiek zamyka sie w klatce, bo jest wolny a nie chce być wolny. To zwierzę nie chce takiej wolności. To zwierzę ucieka od tej wolności i zamyka się w klatce. Bezdomny idzie do więzienia, bo tam ma lepiej niz na tej wolności w kapitalizmie. Kompletna, totalna degradacja człowieka. Nie ma ludzi są zwierzęta. Trump nie jest po to, żeby bronił tych zwierząt. Trump nie jest po to, żeby bronił praw tych zwierząt.

Geje. Trump nie kocha tych zwierząt. Trump jest po to,  żeby przygotował te zwierzęta do transformacji. Koniec świata zwierząt, a nie ochranianie zwierząt. Nie wiem, czy to wyjaśnienie Arnoldowi wystarczy. Arnold potrafi szybko decydować o życiu i śmierci.  Te wszystkie nowe imprezy sportowe powinny udoskonalić cały system w człowieku i doprowadzić do wyzszego poziomu z którego bedzie można kreować zupełnie w tej chwili niepotrzebne wynalazki. giphySą niepotrzebne, bo nie ma jeszcze ludzi. Ale to jest jeszcze nie to, o czym powinienem powiedzieć. Monarchia czyli podział, który następuje w wyniku majątku powstałego w banku, po otrzymaniu wynagrodzenia. Wynagrodzenie, które jest odbiciem ilości ludzi, dla których coś zostało wykreowane. Wszystko mozna zaliczyc do kreacji. To dotyczy również urodzenia i wychowania dziecka. To można również wyliczyć. Podobnie mozna wyliczyć skonstruowanie narzędzia do  produkcji czegoś, co jest następnie użytkowane przez ludzi. gettylinaŻona Władysława III urodziła mu Kolumba. Kogo mi urodzi Angelina. Kolumb odkrył te nowe terytoria a ja muszę teraz tam zrobić porządek i dac im szansę nowego życia, ludzkiego, z nowymi potrzebami, które spowodują nieskończoną ilość pracy i nowych kreacji. Nieprzerwany awans człowieka do góry. Aż do nieba. Babilon. Co mamy teraz. Teraz mamy degradacje do poziomu zwierzecia, które nic nie potrzebuje. To obrzydliwe czasami zwierzę, które tylko je i pije alkochol, wychodzi wieczorem na ulicę i w ciemnościach czeka na seks. Dlatego Budapeszt jest tak popularny. Amsterdam. Angelina Jolie poses for a photograph as she arrives for the UK premiere of "Unbroken" in central LondonPowiązać poznawanie się z tym, co to zwierzę lubi, z jedzeniem i piciem alkocholu. Jak można mysleć i wierzyć, że taki  świat ma jakąś przyszłość. To jest tylko śmierć. To jest ojczyzna tej religii, która jest tutaj. Religia śmierci. Matka i ojciec, które dają życie i wychowanie, nowemu dziecku, otrzymują od tego dziecka jakis procent jego zdobytych w związku z ich udziałem w wychowaniu, wynagrodzeń. To nie jest jakaś zwierzęca zasada i jakieś tam sobie prawo dla zwierząt. To wynika z tego właśnie wkładu ich pracy w wykreowanie kogoś takiego, jak Kolumb. Kolumb odkrył Amerykę. Ja odkryłem nowego Kolumba. Kolumb odkrył Amerykę dla mnie. Ameryka jest moja! I Rosja jest moja. Niemcy sa moje. Polska jest moja. Ukraina jest moja… itd. Ja próbuję w tym projekcie otworzyć mieszkania zamnięte na klucz.

