Angelina w Kenii. Około 100 milionów uciekinierów tak nazywanych krąży po Afryce i innych kontynentach. Od czego oni uciekają. Oni uciekają od kapitalizmu. Tutaj nie chodzi o to, że te zwierzęta mają jakieś poglądy polityczne i dlatego nie mają pracy. ​

Są głodni i system ich skazał na śmierć. Tutaj chodzi o to, że w tym systemie nie ma pracy nie tylko dla tych stu milionów. Nie ma pracy dla miliardów. To, co jest to jest coś, co się daje niewolnikowi. To nie jest to, czego człowiek chce. Dlaczego tego sobie nie powiemy głośno. Nie ma pracy. Praca będzie, bo jest dużo rzeczy do zrobienia. Praca będzie w innym systemie. Ten system jest dla niewolników. Ten system jest dla psów i dls innych zwierząt. Ja idę ulicą i ja nie wiem, kogo ja mam ominąć najpierw. Tego mniejszego psa, czy tego większego związanego z nim tym przyjaznym sznurem. ​

Pies przyjaciel człowieka. Ten niewolniczy system spowodował coś makabrycznego. Nie tylko geje ale wszystko dookoła jest jakąś niesamowitą makabrą. Nie mówcie mi, że geje byli w starożytności i dlatego musi to wszystko tak zostać. W Grecji są tylko te dwie potrzeby. Jedzenie i spanie. Tym uciekinierom też chcecie dać to samo. Jedzenie i spanie. Chciałem we Włoszech się przespać ale nie było miejsc, bo ci właśnie uciekinierzy polityczni od kapitalizmu w Afryce byli u ludzi papieża. Jak tylko przejmę władzę we Włoszech to ja przeniosę cały Watykan na Syberię albo do podobnego obozu pracy w Afryce. Tam będziemy uczyć papieża, że jeszcze jest inna potrzeba. Tą potrzebą jest praca taka, jaką człowiek chce konsumować. Nie taka, którą musi zjeść. Coś jest nie do zjedzenia i oni ci dają, żebyś jadł. Kiedy to damy tym uciekinierom od kapitalizmu, wtedy oni powoli będą się przekształcać w ludzi. ​

Wtedy odrodzą się albo urodzą się nowe potrzeby i wtedy będzie trzeba coś więcej produkować. Ja zrobię Angelinie moje dzieci i ona nie będzie miała czasu jeździć z tymi, co ma po całym świecie i patrzeć na ten zepsuty już kapitalizm. To, co ja tutaj powiedziałem o tej potrzebie pracy, która przekształca tego przyjaciela psa w człowieka, który zaczyna szukać przyjaciółki pomiędzy ludźmi, to zrobili komuniści. Tutaj w Belgradzie jestem i właśnie dlatego jestem, żeby napisać ten bardzo dobry artykuł. Potrzeby tych już prawie ludzi, ale jeszcze było daleko do pełni człowieczeństwa, zaczęły szybko rosnąć i komunizm nie potrafił dalej tym wszystkim sterować.​

 Nie mam czasu na szczegółową analizę i pokazywanie tego wszystkim półgłówkom. Przyjmijcie to jako pewnik. Bez udowadniania na przykładach. Dlaczego tak się stało? Ja tylko wam tyle powiem jako wyjaśnienie. Komunizm nie potrafił myśleć inowacyjnie czyli wynalazczo. Komunizm patrzył na kapitalizm i szukał wzorów wszędzie gdzie się dało. Szukać wzorów w tym zwierzęcym systemie, który komuniści już zostawili na niższym poziomie i przeszli na poziom, który prowadził do góry, to był olbrzymi błąd. Iść do góry i nagle zgubić się w tym lesie komunistycznym. I powrót do systemu zwierzęcego. Już prawie ludzie cofają się do systemu zwierzęcego. 2c5131b9a6da8a0740a74d7c49551fafPrawie ludzie przekształcają się w bardzo niebezpieczne potwory. Te potwory, również z Polski ale i z Rosji i z całego bloku wschodniego znalazły swoje miejsce również w USA, gdzie ja mam zająć to czekające na mnie najwyższe miejsce. Ja to miejsce zajmę w Rosji, USA i w Europie i na innych kontynentach. Najpierw to musi być Rosja i USA. Dlatego jedt Angrlina ale ją te dzieci wzięły w niewolę. To przez tych Azjatów. Im się wydawało, że Jezus urodzi się w Azji. Wszystko jednak promieniuje z Europy. Niemcy nie wiedzą, co mają robić. Nie to będziemy robić, co oni robią w tej chwili. To nas nie wyprowadzi z piekła. Będziemy robić to, co ja powiem. To ja jestem Bogiem a nie kto inny. Jeżeli ja tego nie zrobię, to nikt Niemcom nie pomoże. Ja nie wiem, gdzie jechać. Do Monachium jak Hitler, czy do Berlina. angelina-jolie-at-sergio-vieira-de-mello-foundation-at-united-nations-office-in-geneva-03-15-2017_4Musi być dla mnie przygotowane miejsce do spania, bez pieniędzy. Właściwie to mógłbym wrócić do Breslau, bo tam mam siłownie i sauny do treningów. Nie wiem. Najpierw muszę tam dojechać, bez pieniędzy. Polnische schweine. Teraz sami widzicie po tych wyjaśnieniach, jakie potwory powstały w Polsce, po tych przekształceniach z komunistycznych zwierząt. To nie są te zwierzęta, uspokojone, bez potrzeb, oprócz narkotyków…… i tak dalej. Te zwierzęta po ponownej transformacji mogą spokojnie zbudować, z zimną krwią nowe polskie obozy śmierci i zabić ponownie miliony Żydów. Ja ich w Polsce lecxyć i przekształcać nie będę, bo od tego będziemy mieli nowe centrum pomocy dla uciekinierów z nowego systemu KERKG. oni nigdzie nie uciekną do Europy ani do Kenii. To są ludzie a nie zwierzęta, które trzeba tylko karmić i dać im miejsce do spania. My nie będziemy ludzi zabijać jak Hitler. images-48.jpegNiemcy, Austria, Węgry… inne z tego rejonu, które współpracowały z Hitlerem mają teraz mi pomóc i w ten sposób się oczyścić. Kalki. Oczyszczenie. Inaczej ja ich wszystkich wyślę na Syberię i tam będzie mój syn Seweryn. Będzie im pomagał zrozumieć wielką historię Niemiec i Austro- Węgier. On nie jest historykiem. Na Syberii nie będziemy powtarzali tego, co Chińczycy oglądają. Tutaj w Belgradzie też są. Szukają miejsca na chinatown, między tymi zabytkami. Od razu Chińczykom mogę powiedzieć, że nic z tego. Te milion dziewczyn, najładniejszych, z Chin zabiorę ale to dla chłopaków z Europy. Tak to ja mogę pomóc Azji. Ja im tutaj nie będę tatuaży rysował na całym ciele i dawał dzieci na wychowanie jak Azjaci zrobili mojej Angelinie. Syberia jest niedaleko od Kambodży. Chyba o to im chodziło jak rysowali. Za mało jest pracy w tym kapitaliźmie. Nie wystarczy malować w kościołach Jezusa na krzyżu. Nie wystarczy różnych chorych odkształceń jak geje i inne rzeczy. Trzeba jeszcze zrobić to mojej żonie i czekać, co ja zrobię. Jaka będzie moja reakcja na tę twórczość azjatycką. Nie wystarczy harakiri, kamikadze….. w Japonii. angelina-jolie-at-maleficent-premiere-in-tokyo_1.jpgChcieli sprawdzić jak Amerykanie zareagują. Amerykanie im pokazali,  jak można szybciej umrzeć i w dużej ilości. Amerykanie ich wyleczyli w kilka minut z tych nienormalnych nawet dla kapitalistycznych zwierząt zachowań. To jest bardzo smutna historia ale sami widzicie, że się różnimi. Ja tutaj nie otworzę szeroko drzwi Azji i pod sztandarem antyrasizmu będę to mieszał wszystko. My już mamy problemy z tymi, którzy zbliżyli się do człowieczeństwa w komuniźmie a teraz się przekształcili w coś innego niż ci niewolnicy na zachodzie Europy. Ja nie zrobię tego błędu, co zrobił młody Jezus. Chciał być pastuchem tych niebezpiecznych zwierząt. Pastuch owiec. Król owiec. Nie można być królem dzikich zwierząt. Ja nie mogę być lwem w tej dżungli. My to teraz zrobimy inaczej. Jezus jako Antychryst. ggfc.jpgTakiej religii nie może być. To jest religia dla zwierząt. To jest religia dla psów i innych zwierząt. To jest opracowane na bazie charakterystycznej dla sterowania zwierzętami. Po odejściu Jezusa powstała religia dla dzikich zwierząt. To jest ta poprawka religii Jezusa. Nie dla owiec. Te zwierzęta to nie są owce. To był błąd Jezusa. Została zbudowana inna religia ale z wykorzystaniem tej historii Jezusa. Trzeba było wprowadzić poprawkę. Jezus zrozpaczony, przegrany, zrezygnowany mówi do nich. To już zeżryjcie mnie do końca. Wypijcie moją krew podłe potwory, które ja próbowałem transformować w coś innego. Jezus nie potrafił tak ładnie mówić. Był zbyt delikatny. Trump jest też zbyt delikatny. Jezus popełnił błąd. W ten sposób nie zmienimy tego świata. Chodzi o powrót do człowieczeństwa. Ten powrót się zacznie jeżeli uwolnimy tego człowieka. Co to znaczy uwolnimy? Damy mu wolność. On może wybierać to, co pragnie w swoim życiu na Ziemi. Teraz tego nie ma. Musi brać narkotyki. Ma pieniądze i był już wszędzie i nic więcej nie ma. Pozostaje sen. Świat się nie rozwija. Kapitalizm osiągnął swój najwyzszy poziom. Nie ma pracy. Nie ma potrzeb. Tylko jedzenie i spanie. Tak jak świnia. 933a7a8de5aca78e25499e01c2013696.jpgMy jesteśmy ludźmi. Jezus królem polski. Jezus, którego można jeść i pić jego krew ale najpierw go trzeba ukrzyżować. Polnische schweine! .Musimy zacząć od nowa. Musimy zacząć od krzyżaków w Polsce. Takich Niemiec, jakie są w tej chwili, ja nie chcę. Wszystko zaczniemy od początku. Trzeba zbudować nowe Niemcy. My nie będziemy wszystkich nacji mieszali jak to, co widzimy obecnie w Niemczech. Co to jest? I to chce przewodzić Europie. Nie. Nie taka jest droga Niemiec do przewodzenia Europie. Krzyżacy mają stanowić te oddziały. Nie wiem czy zauważyliście te różne sygnały, które dał Hitler. To jakby jakaś fantastyczna interpretacja architektoniczna z makabrycznym wykorzystaniem, zdeformowaniem tych elementów, które ja zastosuję. Azjatom, aż się to wszystko pomieszało w głowach. Przedstawiają Hitlera jako właśnie tego Boga, który miał oczyścić. Chyba się im spodobało, że zastosował ich znak. Swastyka. Im się wydaje, że Jezus to jest Bóg, który im wszystko wybaczy. Te tatuaże i te dzieci Angeliny. Ja to wszystko biorę ale za to będzie odpowiedź. Jezus jako Antychryst.

