Jestem w na stacji Drama, w pociągu. Właśnie ruszył i za trzy godziny będę w Salonikach. Do Aten już nie pojadę. Niepotrzebna mi jest stolica Grecji, żeby zauważyć to, co zauważyłem. Dramat kapitalizmu w Grecji. Grecy nie chcą nic robić więcej poza tym, co sobie każdy z nich ustalił, że mu potrzeba. Potrzeby zwierząt są ograniczone. Zwierzęta są ograniczone. 591d1ee8e18fa4193414dfe3ae4d6b5b45c8f88c.jpegCzasami mówimy w Polsce. Jaki to ograniczony człowiek! To nie jest człowiek. To są wszystko zwierzęta mniej lub bardziej ograniczone. System podnosi grekom podatki i grecy podnoszą ceny. Mniej ludzi kupuje i grek ma mniej roboty ale wychodzi na to samo, co miał. Ja tego sobie nie wymyśliłem. Ja rozmawiałem z grekiem w sklepie. On mi tłumaczył, dlaczego wszystko jest drogie. Miejsce do spania bez namiotu, po prostu leżysz na trawie, na kampingu w Aleksandropolis, kosztuje opołowę więcej niż ja płaciłem w Bułgarii za łóżko. Ja oczywiście tego nie wziąłem, bo wcześniej padał silny deszcz. I tak bym tego nie wziął. Nie ma hosteli. Zasada greków jest nic nie robić. To jest właśnie ten najwyzszy poziom tej cywilizacji zapoczątkowanej przez Grecję. To jest ten dramat. To pochodzi od greków. nintchdbpict000004668756-e1489480076500.jpgDemokracja pochodzi od greków i wszystko pochodzi od greków. Wszystko się zaczyna i kończy tutaj. Dramat grecki. Tutaj w Grecji pociągiem bez biletu nie przejedziesz. Jeszcze pociąg nie ruszył a Grek już kontroluje bilety i wygania mnie z pociągu. Musiałem zapłacić. Po przekroczeniu granicy dotarłem do osiedla starców. Autobusu tam nie ma. Oni już nigdzie nie jeżdżą. Oni siedzą, piją kawę w kawiarni i opowiadają sobie o zabytkach ze swojego życia. Ja kawy nie piję. Kobieta w tej wiosce krzyczy do mnie po niemiecku z balkonu. Co? Grecja jest piękna? W Niemczech pracowali, a w Grecji nie chcą. W Grecji nie ma kapitalistów i nie ma pracy. Kapitalista musi pokazać Grekowi, gdzie jest praca. Nie ma kapitalisty i nie ma pracy. Pracy jest bardzo dużo ale tego nie wolno dotykać. angelina-jolie-lips.jpgSystem jest taki, że musisz znaleźć najpierw kapitalistę i prosić go, żeby ci dał pracę. Pracy jest dużo ale kapitalista wybiera tylko jedną pracę z tysiąca a może miliona. Potem wybiera dziesięciu ludzi albo stu z tysiąca albo miliona. Praca nie wybrana czeka. Ludzie czekają na ulicy. To nie są ludzie. To są zwierzęta. One nie mają potrzeb i dlatego kapitalista jest tylko jeden i wybiera tylko jedną pracę, bo on chce coś zrobić dla tych zwierząt a zwierzęta nic nie chcą. Zwierzęta nic nie chcą, bo ten system w ten sposób te zwierzęta zniszczył. Jest ważne mieć tę niewolniczą pracę. Jest ważne być psem i nie mieć potrzeb. Pies nie może mieć potrzeb, bo go system wyrzuci. Pies nie może być człowiekiem w tym systemie.angelina-jolie-at-sergio-vieira-de-mello-foundation-at-united-nations-office-in-geneva-03-15-2017_4 Szedłem ponad 20 kilometrów, żeby dotrzeć do stacji kolejowej. Na początku wydało mi się to wszystko jakby ładniejsze niż gdzie indziej ale potem zauważyłem monotonię, powtarzanie się tego krajobrazu. Zacząłem myśleć o tym, że nic się nie zmieniło od czasu starożytności. Tylko budynki są inne. Coś jakby się zatrzymało. Narodzenie się i śmierć tej cywilizacji zwierząt z demokracją i kapitalizmem. Nic się nie może zmienić, jeżeli się nic nie robi. To jest kapitalizm. Grecy pracują jeszcze w Niemczech a u siebie nic nie robią. Niemcy chcą utrzymać EU, bo uważają, że robią dużo. Jeżeli się to porównuje z Grecją to można dojść do takich błędnych wniosków. Kapitalizm nie robi nic. Nie trzeba szukać porównań i próbować utrzymać ten system. Konrad Adenauer na zdjęciu w płaszczu krzyżackim. Chodzi o to, co zaczniemy robić. Chodzi o projekt KERKG. Niemcy mają zacząć od początku. Niemcy mają zacząć od zakonu krzyżackiego w Polsce, w centrum Europy. To ma być to odrodzenie Niemiec. jolie_onu_620.jpgNiemcy mają pomóc Jezusowi uwolnić ludzi. Wtedy dopiero powstaną znowu, narodzą się znowu wielkie Niemcy. Ja będę Wielkim Mistrzem i tylko ta część Niemiec jest mi potrzebna. Z tego miejsca powstały Niemcy. Powstanie też Królestwo Polski ale podobnie musimy wrócić do okresu Władysława III. Nikt Polsce tego nie da. Trzeba coś pokazać światu. Nie taka jest droga do wielkich Niemiec, jak obecnie. Drogą do wielkich Niemiec jest pomoc Jezusowi w zniszczeniu tego systemu. Niemcy to jest tylko stado zwierząt kapitalistycznych i demokratycznych. To jest to samo, co w okresie Hitlera. Nie ma tutaj jeszcze ludzi. Niech Niemcy sobie przypomną rok 1949. Niech Niemcy zrozumieją dla kogo powstały. Niemcy to dobrze wiedzą. Ja tego nie będę im objaśniał. Dążenie kapitalizmu do całkowitej eliminacji pracy. Dążenie kapitalizmu do śmierci człowieka jako zwierzęcia. W tym wszystkim przoduje Europa. Dlatego mamy emigrację. Niechęć tego zwierzęcia do przymusowej pracy. Angelina-Jolie-v3Znienawidzenie pracy. Człowiek biały stoczy się do pozycji, w której odda władzę zwierzętom z Afryki. One chcą tutaj być. Czarna Europa. To zrobił kapitalizm. Grecja pokazuje koniec tego świata i tej cywilizacji. Koniec świata białych zwierząt. To musimy zrobić. Musimy temu światu pomóc umrzeć. Inaczej nie może być. Komunizm nie mógł się przekształcić i cofnęliśmy się do bardziej prymitywnego systemu niszczącego człowieka i cofającego go w rozwoju. Angelina jako Ewa. Stworzona z żebra Adama. Oczy Angeliny na jednym zdjęciu zobaczyłem, tak jakbym siebie zobaczył. Nie było hostelu w tym mieście Aleksandropolis, i dlatego wyjechałem. Grekom się nie chce pracować. Podniesione podatki. Grecy podnieśli ceny i pracują mniej. Nikt tej sytuacji nie analizuje, bo w tym systemie nic nie można poprawić. Kapitalizm idzie w kierunku zatrzymania pracy. Nic temu zwierzęciu nie jest potrzebne. 1541016.jpgMy będziemy w nowym systemie pracowali cztery godziny ale to będzie coś, co człowiek robi z przyjemnością. Po tych 20 kilometrach na piechotę młode dziewczyny w Grecji nie spuszczają ze mnie wzroku. Ja muszę spuszczać, bo ……. nie mam zamiaru czegoś nowego montować. Ja mam czekać na Angelinę. Muszę dalej się próbować odchudzać. To mnie podnosi psychicznie. To mi poprawia samopoczucie. Widzę Grecję bliżej siebie. Widzę Grecję w tym królestwie. Grecy będą znowu pracowali. Będą znowu ludźmi. Praca czyni wolnym, jeżeli jest do wyboru. Praca czyni niewolnikiem, jeżeli nie ma wyboru. Jeżeli nie ma wyjścia to jesteś niewolnikiem. Psy chodzą po Grecji wolne. Ja tego nie lubię. Kapitalizm i pieniądze to jest to, co jest widoczne jako rezultat. Małe sklepy i handel. Ten system jest przeciwko człowiekowi. Ten system niszczy człowieka. Człowiek nie chce pracować i to w konsekwencji powoduje, że człowiek w ogóle się nie chce ruszać. To jest to, co ten system robi. angelinajolielapremieremrmrssmithymnlubnlz1il.jpg.jpegNienawiść do wykonywania jakichkolwiek czynności oprócz jedzenia i spania. Grecja jest przygotowana na takich turystów. Jedzenie i spanie. Pieniądze. Grecy sami się przekształcili w takie zwierzę. Plaża jest niepotrzebna. Za to nikt nie zapłaci. Plaża jest nieprzygotowana. Myślę, że ten fragment wyjaśnia to, co jest najbardziej charakterystycznego w tym systemie. My zrobimy zupełnie coś innego. Praca, która pomoże człowiekowi żyć. Człowiek będzie chciał się poruszać, bo praca będzie przyjemnością. Człowiek nie będzie zmęczony, a wręcz przeciwnie będzie chciał się aktywnie poruszać po czterech godzinach pracy, którą lubi. Można to dalej tłumaczyć i powtarzać. Każdy musi to sam sobie wyjaśnić i to będzie najlepsze. Ja tutaj pokazuję ten nowy kierunek dla rozwoju świata i człowieka. Jeżeli człowiek chce się ruszać i chce myśleć aktywnie, to świat się rozwija.

