Myślałem, że jestem tutaj po to, żeby zapoznać się bliżej z Serbią. Wczoraj kierowca taksówki na dworcu kolejowym w Belgradzie, stolicy Jugosławii ukradł mi pieniądze. Ja napisałem o tym na facebook i czekam, kiedy policja, która ich tam ochrania, wyjaśni mu, że ma mi oddać te pieniądze. Ja mu dałem 30 euro.

​On mi dał trzy euro w ich walucie. Zanim się zorientowałem schował się za swoimi kolegami tam przed dworcem. Cała ta banda i inni podobni z Serbii wyjedzie na Syberie. Serbia i Syberia. To brzmi bardzo podobnie. Tam będzie 20 milionów polaków. Serbowie będą wysłani do pomocy. 1415944264_angelina-jolieW Chorwacji człowiek mi dał 20 euro, żebym sobie znalazł miejsce do spania a w Serbii zwierzę mibukradło 30 euro żebym był na ulicy. Ja to dzisiaj zrozumiałem. W roku 2008 ja pojawiłem się w Azji. To, co Nostradamus przepowiadał. Jezus pojawi się w Azji przy swoim ponownym powrocie na Ziemię. Azjaci to zaraz zaczeli rozgłaszać. Głośno było w internecie. imageJa przyjąłem imię Kalki, bo pisałem o tym jak ja będę oczyszczał świat z takich chorych zwierząt jak ten Serb, ale to było później i dopiero gdzieś w Mołdawii około roku 2012. Wtedy w roku 2008 ja byłem w Kazachstanie i zupelnie nie rozumiałem, co jest grane. Nie wiedziałem nic a tajne służby Rosji i innych krajów już wiedziały. Serb, który był Kierownikiem Projektu nie chciał mi zapłacić pieniędzy. 933a7a8de5aca78e25499e01c2013696.jpgTo było chyba 8 tysięcy dolarów. Cały Kazachstan się o tym dowiedział. Serba wezwali do ministerstwa w Astanie i coś mu tam wyjaśniali. Serb spotkał się ze mną i chciał, żebym ja wycofał się z tego wszystkiego, co tam było napisane na całej stronie w gazecie. Ja się nie wycofałem i wręcz przeciwnie włączyć się w to chciała telewizja i prokuratura w Alma Ata. angelina-angelina-jolie-33834912-480-721Serb zapłacił. Ja dalej nie rozumiałem ale zacząłem coś pisać. Dopiero teraz, kiedy jestem blisko KERKG, rozumiem prawie wszystko. To jest bolesne dla Jugosławii i dla Serbii. Rozpad komunizmu i rozpad Jugosławii na małe kawałki. To dlatego właśnie Belgradowi i Serbii bardzo na mnie zależy. Ale ja czekam na zwrot tych pieniędzy. Na ulicy ja nic nie rozwiążę. Będę zmęczony. 417370B100000578-0-image-a-76_1497559920000Azjaci zaczęli rozgłaszać, że Jezus urodził się w Azji. Ale wiedzieli dobrze, że to nieprawda. Z tej złości pomalowali prawie całe ciało Angelinie i jeszcze dali jej jakieś małe dziecko. Cała Kambodża pojedzie na Syberię i król na czele. Będą budować kolej z Syberii do Kalifornii. Ale to jest tylko wyjaśnienie. Przejdźmy do rozwiązań. O Grecji napisałem w zeszycie i to później. angelinajolielapremieremrmrssmithymnlubnlz1il.jpg.jpegTutaj tylko próba analizy. W Aleksandropolis jest plaża i jest zupełnie nie przygotowana. O co w tym nowym systemie chodzi? Ja pokazuję tę plażę ludziom i oni to robią, bez pieniędzy. Pieniądze to jest błędna ocena tego, co oni zrobią. Widownia. Coat_of_arms_of_Serbia_(1941–1944).svg (1).pngUżytkownicy samochodu. Dopóki ludzie chcą leżeć na tej plaży wykonanej przez ciebie. Ty dostajesz od nich jakieś wartości i to wpływa na twoje konto. To jest prawidłowa ocena wartości tego, co dajesz do biblioteki Boga. Wartość, którą dajesz do Ogrodu Boga. angelina-jolie-15may17-04To chyba wszyscy bardzo chętnie i z wielką radością przyjmą. Bóg znalazł rozwiązanie. Bóg słuchał rock and rolla aż mu się znudziło i poszedł do morza się wykąpać w Grecji bez pieniędzy na tej obrzydliwie wyglądającej plaży. Podobnie obliczymy emerytury. Jeżeli człowiek ma emeryturę za to, że budował plażę, to na jego konto mają wpływać jednostki wartości od tych, którzy leżą na tej plaży. Niestety plaża została kompletnie przebudowana. Piosenki nikt nie słucha.

Na konto w banku nic nie wpływa. Człowiek traci swoje miejsce w klasie społecznej. Jest na ulicy bez jedzenia i miejsca do spania. Tak jak ja będę, jeżeli wszystkiego nie zdążę szybko rozwiązać i koronować się na cara Rosji. Tego w nowym systemie nie będzie. Człowiek do końca życia będzie coś robił. Nie będzie budował domu dla siebie. 2DF637B100000578-3297310-image-m-21_1446271058526On zbuduje hotel albo taką kaminice, jakie mieli Żydzi w Polsce przed tym zanim zostali zabici w polskich obozach śmierci. Nasze kamienice, wasze ulice. Takie coś mówili polacy. Ja im tylko mogę powiedzieć, że trzeba było polska świnio budować kamienicę a nie kraść moje mieszkanie i moje pieniądze z konta. Mogę tylko tak powiedzieć do nich. Ty polska świnio. photo-couleur-cheveux-jennifer-aniston-3Ustaliłeś ile pieniędzy możesz zabierać mi, co miesiąc. Potem nagle ty polska świnio łamiesz wszystkie ustalone zasady i napadasz mnie znienacka w polskim stylu. W stylu Armii Krajowej w czasie wojny. Bez żadnego honoru. Wy chcecie mieć królestwo. Jezus królem polski! Nie doczekacie się chyba tego. Angelina+Jolie+Long+Hairstyles+Long+Straight+yaodRAt2rUcxJeszcze Polska nie zginęła, i nie będzie oddana świniom, póki ja żyję. Marsz, marsz ……. z ziemi włoskiej do Polski. Za twoim przewodem złączym się z nardem ale świnie będą na Syberii. Jugosławia będzie połączona. Świnie z Serbii i innych krajów słowiańskich i innych połączą się na Syberii. Seweryn Wielki Książę Syberii już się przygotowuje.

