Można powiedzieć, że wszystkiemu winna jest Grecja. To ona nadała kierunek różnym naukom i to jest to samo co pokazać komuś drogę. Jest tylko jeden Grek na drodze i on mi pokazuje tylko jeden kierunek. Oczywiście on ma dwie ręce i powiedzmy sobie trzy inne kończyny. imageOn może pokazać więcej kierunków ale pokazuje tylko jeden i my tym kierunkiem idziemy. Jeszcze coś tam wzięliśmy od arabów a oni nic nie chcą od nas tylko te nasze dziewczyny rozebrane ale nie do naga jeszcze. Im się to podoba i ja im to zrobię we wszystkich krajach arabskich.

Te dziewczyny się rozbiorą. Te dziewczyny się umyją. Te dziewczyny zmyją makijaż i te brzydkie,…… one są wszystkie brzydkie, bo dla kogo one mają być ładne. Ona wychodzi za mąż ale ona nie widzi za kogo ona idzie za mąż. Ona nie widzi, ona jest zasłonięta albo ma maskę, która jej zasłania twarz. Angelina-Jolie-v3Potem jest tylko jeden egzamin. Ja wiem, bo miałem dziewczynę w Kirgistanie i opowiadała. Idą do łóżka i potem już może oglądać cała rodzina. Jest krew na prześcieradle to wszystko jest w porządku. Dziewczyna jest brzydka ale to nie jest ważne. Ona cały czas chodzi zakryta i nic nie widzisz. Ona będzie ładna, bo ja tam im zbuduję sale do ćwiczeń i one zaczną żyć jak ludzie, a nie jak zwierzęta, dla których jest ważny tylko penis.

Penis musi być duży i to jest u tych dziewczyn ważne. To już informacja od innej dziewczyny. Nic nie jest ważne. Oni nawet nie wiedzą, co to znaczy kochać. U nich kochać to jest to w nocy. Jak można kogoś kochać, kiedy się go nie widzi. Ja nie rozmawiałem z tymi dziewczynami ale wolno im chyba rozmawiać. 070515-Angelina-Jolie-600Jestem pewien, że ćwiczą głos, bo coś trzeba pokazać, co wolno. To jest makabra, co my tutaj mamy z tymi religiami, które powstały na początku cywilizacji naszej, to znaczy z okolic Morza Śródziemnego. I te nauki greckie też powstały w tym czasie. Co to oznacza? Wszystko jest do wyrzucenia. Koniec świata to ma być koniec świata a nie jakieś modernizacje. Angelina bierze rozwód i zabiera z sobą dzieci męża.

To jak my będziemy z nią żyli. Angelina może sobie urodzić dzieci. Ja jej pomogę. Jej mąż pozostawiony, bez niczego. Ja biorę jego żonę ale ja nie mogę mu zabrać wszystkiego. Dzieci są wolne. To nie są psy i nie trzeba ich uczyć tego, co jest w tym systemie. One będą żyły w nowym systemie, pod opieką tego nowego systemu. Wszyscy będą pod opieką tego systemu. 2DF637B100000578-3297310-image-m-21_1446271058526Co to oznacza? Jeżeli ktoś wybrał sobie stanowisko pracy i siedzi, bo mu się podoba fotel, to jest jakieś nieporozumienie. To jest to fikcyjne stanowisko pracy. On jest inżynierem ale komuniści nie wiedzieli, co mu dać do roboty, więc dali mu fotel, żeby czekał aż oni mu wymyślą robotę. My tutaj w LBD czegoś takiego robić nie będziemy. Od tego ja będę miał wieżę w Warszawie, żeby z tej wieży wychodziły projekty. Jedzenie produkujemy.

Miejsca do spania mamy i możemy tworzyć fikcyjne miejsca pracy, gdzie ludzie nic nie robią. To był projekt komunistów czyli dalej nie było projektu. Lenin umarł i tego nie widział. Stalin też umarł,  bo już nie wiedział, co można zrobić jeszcze. Jak to wszystko zrobić? Ludzie też na początku myśleli, że wystarczy mieć coś do jedzenia i miejsce do spania. Wszyscy mieli mieszkania i coś do jedzenia ale to już byli prawie ludzie w komunizmie. 2.1Oni zobaczyli, że w kapitalizmie można mieć samochód. Tam nie ma pracy ale można znaleźć pracę ….. na przykład sprzątanie toalety…. czy coś podobnego i można mieć samochód. To jest dramat to co ja opisuję w tej chwili. Człowiek chce być niewolnikiem, bo on chce samochód. Jeszcze raz tłumaczę, co to jest niewolnik albo kurwa na ulicy albo gej. To jest właśnie to.

Staczasz się na samo dno tego piekła. Czy ja mam wam tłumaczyć więcej? Ja już nie wiem jak mam to wam tłumaczyć. Ja tylko podsumuję ten fragment. To już nie jest człowiek. To jest już zwierzę, które sprzedawało Żydów do polskich obozów śmierci. To jest zwierze, w którym odzywa się gdzieś w jego wnętrzu coś co należy do człowieka. 417370B100000578-0-image-a-76_1497559920000Następuje konflikt wewnętrzny. Trzeba to uspokoić. Są papierosy ale rzucamy palenie. Jest na szczęście alkohol i są narkotyki. Kapitalizm pozwala brać narkotyki tylko nie wolno sprzedawać. Wolno sprzedawać ale tak, żeby nikt nie widział. Już i tak tam nic nie widać, bo dookoła czarno. Nie wiesz, gdzie jesteś. Urodziłeś się w Europie a teraz……. To jest właśnie ten system, który doprowadził do tego.

Mało pracy. Przemiana, w związku z tym, człowieka w zwierzę , które nie ma potrzeb. Pies nie ma potrzeb. Ktoś się ze mną nie zgadza? Ktoś myśli inaczej. Ten ktoś jest chory i pojedzie na Syberię. Nie chcę wyjeżdżać, bo coś mi tutaj udaje się wyjaśnić. Ja nie wiem, czy w Grecji ja będę mógł pisać takie dobre teksty. Nie ma potrzeb i nie ma pracy w kapitalizmie. Kapitalizm w ten sposób sam się dobija. Kapitalizm umiera. Co my w tej sytuacji robimy? My musimy zminić system. My musimy przywrócić człowieczeństwo. My musimy najpierw to zwierzę uwolnić. Co to znaczy uwolnić? Idzie mi coraz lepiej, bo Angelina też czeka i chce ze mną iść do łóżka. Uwolnić to znaczy zwolnić go z tej pracy, którą ma i dać mu taką pracę, którą on chce wykonywać. To będzie na początku trudne. Wyobraźcie sobie, że uwalniamy swojego psa. Dla wielu to będzie trudne i my się tutaj nie będziemy z nimi męczyć w Raju.

Adam to jest inżynier a nie psycholog w nowym systemie. Ja tych ludzi chorych podeślę Sewerynowi i niech ich tam leczy na Syberii. Totalna zmiana warunków. Totalna zmiana otoczenia. Tutaj dżungla architektoniczna. Beton i inne świństwa. Dom na domu. Drzewo na drzewie. Wszystko chorobliwie pokręcone jak w Afryce i w tym wszystkim ludzie czarni. Idę do Mcdonalda w Rzymie przy dworcu kolejowym, żeby się odlać, bo jakoś nie było miejsca na ulicy, za dużo ludzi,  a tu widzę czarnego ochroniarza. On ochrania tę dżunglę. Jemu się podoba ta praca. Jemu się podoba ten system, w którym nawet toalet jest mało, nie tylko pracy. Toalety też za pieniądze. Ludzie kościoła to rozwiązali. Dają jedzenie i od razu jest toaleta. To Wenecja. Możesz spokojnie jeść wszystko, co ci dają.  To sprawy nie rozwiąże. Papież nie chce mi pomóc w likwidacji tego systemu. Ja osobiście przyjmę koronę Włoch i przejmę Watykan. Ja będę miał tych, którzy naprawdę byli sługami Jezusa i oni mi podpowiadają, co ja mam robić. Zaczniemy od Polski i od powrotu niemieckiego zakonu krzyżackiego w nowym wydaniu. Na zachodzie Europy byli templariusze i oni też mi podpowiadają, że trzeba wrócić do tego. Będziemy robili wyprawy krzyżowe ale tym razem w obronie Jezusa, który wrócił. Oni nie będą walczyć przeciw islamowi. Ja likwiduję islam i ja likwiduję katolicyzm. Ja zostawię jeszcze w Rosji i gdzie indziej prawosławie, bo się muszę koronować na cara Rosji i jeszcze w tym istniejącym systemie.

Potem zreformujmy prawosławie. Papież ma ciągle jeszcze szansę, bo ja każdemu daje szansę. Ja nie chcę niszczyć ludzi. Ja chcę zniszczyć to, co jest przeciw ludziom. Ja chcę zniszczyć ten system. Ja jestem Bogiem a nie posłańcem Boga jakim był Hitler. Moim zadaniem jest zmienić wszystko. Ja to będę robił z moją żoną u boku. W Raju są pary, jak Adam i Ewa. My nie będziemy taką młodą parą jak w islamie. My będziemy parą z dziećmi ale te dzieci nie będą z nami. My nie będziemy mieli czasu się nimi zajmować. Ja jestem Bogiem i w tej chwili ja muszę wiedzieć, komu Angelina ma zostawić dzieci. Ja nie mogę wszystkiego zabrać jej mężowi, bo takie rozwiązanie jest przeciw prawom Boga. To jest przeciw moim prawom.

Dzieci są wolne i mogą wybierać ale Angelina też jest wolna i jej mąż też jest wolny. Nowy system daje to człowiekowi, co on chce ale człowiek nie może być niewolnikiem innego człowieka. Człowiek nie może być psem. Wychodząc z tego założenia można ten problem dzieci rozwiązać tak, żeby wszyscy mieli to, co chcą. Ja chcę i muszę mieć Angelinę wolną i nagą, bo bez niej ja nic nie będę chciał robić i nic nie zrobię. Ja to robię właśnie dla dzieci, wszystkich dzieci na całym świecie. Zmienimy system na całym świecie. Nie możemy się zachowywać jak zwierzęta i zabierać sobie na własność dzieci. To będzie biblioteka. Chcesz być z dziećmi przez jakiś czas to możesz je wziąć a potem niech je bierze ktoś inny. Ważny jest ich rozwój i nowy system będzie się interesował każdym człowiekiem i w przypadku dzieci będzie decydował, co jest dla nich najlepsze z tego punktu widzenia. Przygotowanie do życia człowieka a nie niewolnika czyli dalej człowieka przekształconego w zwierzę.

