To wszystko wiemy skąd przyszło i kiedy to się zaczęło rodzić. Wiemy, kto to urodził. Wiemy wszystko, bo archeolodzy kopią łopatami i w ten sposób wiemy wszystko dzięki tym narzędziom, które Hitler dał swoim ludziom. Oni nie wiedzieli, gdzie kopać. Hitler chciał im dać Rosję do przekopania. angelina-jolie-cleopatra.jpgPosłał tam całą wielką armię i Stalin im pokazał drogę na Syberię. Niemcy w ten sposób poznali Syberię i inne rejony w pobliżu. Ja tam poślę ich więcej, jeżeli oni będą mi przeszkadzać a nie pomagać w Europie. EU to nie jest to, co ma tutaj być. Nie antyrasizm ale rasizm.

Ja teraz nie wiem ile zwierząt posłać do Afryki. Ile ma wrócić do Azji. Ile ma wrócić do Turcji tych, co nie chcą się rozbierać. Niemcy lubią się rozbierać i robią to na basenach na przykład. Ja sam się opalałem nago na takim jednym basenie. Tam była oddzielna część dla mężczyzn. Potem zauważyłem, że jest inny teren z basenem nad Dunajem i tam ci nadzy są razem. No i tak to już jest lepiej. Angelina-Jolie-deux-semaines-apres-sa-double-mastectomie-sa-tante-decede-d-un-cancer-du-sein_portrait_w674Nie można tego rozdzielać, bo człowiek nie wie czy obok niego leży gej czy jakaś inna transformacja. Ja nie ryzykowałem rozebrania się z kobietami, bo ja nie wiedziałem jaka może być reakcja kobiet i moja reakcja. To można zrobić będąc z jedną kobietą lub więcej ale w innym bardziej wygodnym miejscu, gdzie jest duże łóżko.

Niemcy lubią się rozbierać a tutaj muszą tolerować te kobiety z islamu zakryte przy wysokich temperaturach. Nawet potu nie wydzielają. Wszystko wsiąka w ubranie. W saunie bierzesz ręcznik a w islamie nakładasz ubranie i jesteś jak w saunie. Hitler nie chciał podać ręki czarnemu sportowcowi na olimpiadzie a Niemcy teraz pokazują, że nie ma problemu. 41736F8F00000578-0-image-a-72_1497558998031Wszyscy czarni są mile widziani. Demokracja. Wolność. Mieszamy rasy. Tylko, żeby już nikt nie mówił o tych polskich obozach śmierci, gdzie zabiliśmy miliony Żydów. Chcemy mieć spokój. Bierzemy najlepsze wzory z Europy zachodniej i gdzie tylko można. Tylko, żeby była cisza. Chodzi o to, żeby ludzie zapomnieli. Chodzi o to, żeby Żydzi zapomnieli. Co się tam w Niemczech porobiło, to przechodzi wszelkie granice zdrowego myślenia……człowieka. Ale Niemcy są zwierzętami.

Niemcy są takimi samymi zwierzętami jak byli w okresie Hitlera. Niemcy i inne zwierzęta nie przeszły jeszcze transformacji. To nie są ludzie. Te zwierzęta nie myślą jak ludzie. Te zwierzęta stworzyły swoją filozofię życia i inne nauki religijnego postępowania, które wyrzucimy do śmietnika. Biblię wyrzucimy do ognia tak, jak Hitler wyrzucał te książki, które były bliżej człowieka. angelina-jolie-1.jpg.jpegJa nie wiem o czym oni pisali. Ja w tej chwili tak to sobie wyobrażam i chyba się nie mylę. To jest właśnie Grecja. Zwierzę nie może stworzyć filozofii ani innej nauki, która będzie przydatna dla człowieka. Inżynierowie studiują filozofię i robią w ten sposób doktoraty. To nie taka filozofia będzie nam potrzebna. Budda musiał zostawić rodzinę, żeby coś wymyśleć. Angelina nie chce zostawić rodziny, chociaż wyznaje religię Buddy. Chyba przeszkadzają te tatuaże. Co ja powinienem zrobić z tymi, którzy dotykali jej ciała?

