Nie wiem, czy zauważyliście, że to co ja robię, to jest totalna negacja w stosunku do tego, co robił Hitler. Ja żenię się z kobietą, która ma sześcioro dzieci. Ale to jest właśnie to, co jest najlepsze. Nigdy w życiu bym tego wcześniej nie zrobił. To jest totalna negacja zasad, które są tutaj w tym świecie. I ja wiem, że to wszystko będzie najlepsze dla mnie i dla ludzi. Transformacja zwierzęcia w człowieka. sans-titreggPrzeprowadzimy ten projekt z tymi negowanymi przez ten świat. Żydzi i Rosja. Totalna negacja. Szok totalny dla zwierząt. Ale to jest właśnie to najlepsze. Zwierzęta są w szoku ale ja im dam to, co ich uspokoi i szybko wrócą do tej postaci z którą się urodzili. Teraz nie ma pracy. Ja im dam nieskończoną ilość pracy. Totalna negacja.

https://www.vbox7.com/play:ebb6e6ea47?p=playlist&id=80940&order=date

I tak można kolejno analizować mój projekt ale na końcu wychodzimy na pozycję zupełnie normalną i zrozumiałą nawet przez zwierzęta. Rosja i USA. To są te dwie potężne siły, które ja przejmę już na samym początku i potem to już pójdzie łatwo. Ja sam do tego dopiero doszedłem w Burgas. Angelina+Jolie+Long+Hairstyles+Long+Straight+yaodRAt2rUcxJa szukałem jakiejś honorowej pozycji w Polsce i w Niemczech ale tego tam nie można szukać. Te dwie grupy wezmą udział w czymś najważniejszym dla człowieka. Przywrócenie honoru człowiekowi, który jest zwierzęciem. Przywrócenie honoru Niemcom i Polakom. Polacy już się wcześniej odznaczyli. Dzierżyński pomagał Leninowi. Lenin przygotował wszystko dla mnie.

https://www.vbox7.com/play:e63f0f4f?p=playlist&id=80940&order=date

Tylko w ten sposób. Tylko obrażenie mnie przez Polaków spowodowało, że ja zacząłem myśleć o Puszkinie i Leninie. Rosjanin i Polak razem przeciw komu. Przeciw carowi Rosji. Oni nie chcieli tego, co my mamy teraz. Małe państewka opanowane przez stada psów. Rozdzielić na jeszcze mniejsze. angelina-jolie1.jpgTak jak Jugosławia. I wziąść te wzory z Holandii. Rowery w Ljubljanie. Nie to jest nie to. Europa jest zupełnie utopiona przez kapitalizm. Francuzi to widzą i widzą to też ludzie w Holandii i we Włoszech i ….. tak dalej.

https://www.vbox7.com/play:b05a57e8?p=playlist&id=80940&order=date

Budda musiał odejść od tego wszystkiego i schować się gdzieś w ciszy. Ja to robię inaczej. Ja gdzieś dojeżdżam i tutaj znajduję jakiś ślad, który mnie naprowadza na jakieś dalsze detale rozwiązania. Ja nie wiem, czy ja już rozwiązałem najważniejsze detale. Chyba jeszcze nie wiem. Ja jeszcze za mało rzeczy zanegowałem. Chyba to rozwiązanie jest proste ale ja muszę to znaleźć.

Rosja i USA. Przecież to można było od razu powiedzieć a ja musiałem znaleźć Kolumba i dowiedzieć się, że Ameryka to jest też Europa i odkryta w dodatku przez Polaka. W takim razie nie ma o czym mówić. 3563546USA to jest wszystko moje. Ameryka jest moja, bo Kolumb odkrył wszystko. Popartrzcie jak to wszystko się układa i tworzy jakiś poważny obraz. Syn polskiego króla urodzonego w Krakowie. No i co Kraków na to? Nic. Kompletnie nic!

https://www.vbox7.com/play:8e487bab?p=playlist&id=80940&order=date

To wszystko jest poważne. Wiktor z szacunkiem popatrzył na mnie. Jezus jako posłannik Boga. To jest wszystko aż tak bardzo poważne, że potrzebny jest właśnie ten ukrzyżowany przez zwierzęta syn Boga. Potrzebna jest Angelina dla mnie do tego wszystkiego. Fantastyczny pokaz będzie. Fantastyczny film w rzeczywistości.

https://www.vbox7.com/play:7f6bfd0b?p=playlist&id=80940&order=date

To nie będzie Mr i Mrs Smith. Ja oddaję jej mężowi dzieci i nie chcę patrzeć jak on z nią tańczy. Ja chcę z nią tańczyć i…. potem do łóżka. Ja już się nie mogę doczekać tego momentu.

https://www.vbox7.com/play:097f1239?p=playlist&id=80940&order=date

Powoli już odchodzę z Burgas, które mi tak dużo pozwoliło zrozumieć. Jeszcze nie jestem w Grecji a już mniej więcej zaczynam analizować. Chodzi o ten początek. Kim był ten człowiek. angelina-jolie-photo-u405.jpgJakim ten człowiek był zwierzęciem i dlaczego tak myślał i tak dalej. Jakim zwierzęciem jest człowiek w kapitalizmie i dlaczego tak myśli a nie inaczej. Dlaczego ten człowiek jest tak ograniczony i tak dalej.

 

