Nie wiem, czy iść na plażę, czy pisać. Gdyby była Angelina to już bym nic nie zrobił. Tylko łóżko i…. te rzeczy. Ja znam siebie. Albo alkohol … ale nie piję więc tylko łóżko z angeliną. Nie palę to…. inaczej się nie można uspokoić w tym systemie. Nie chcę stąd wyjeżdżać, bo …. czuję jakiś lepszy teraz … nie wiem, jak to wyrazić. 41736F8F00000578-0-image-a-72_1497558998031Wszystko idzie bez błędów. Ale to musi iść jeszcze szybciej. Jestem tutaj ale nie mogę tutaj zostać i czekać. Ja muszę jechać i być tam, gdzie jeszcze nie byłem ale myślę o tym, dlaczego tam. To tam się narodziły różne nauki i różne teorie. atematyka, medycyna, filozofia….

Grecja przestała istnieć. Zostały tylko kamienie. Tak mi się to skojarzyło, bo Bułgar, poeta, tam był i tak to scharakteryzował. Powiedział, że tam tylko kamienie. Zobaczyłem Angeline i rozumiem. Dziękuję Armii Amerykańskiej. I thank you, US Army. We will start soon KERKG! 417370D300000578-4609036-Military_day_out_Angelina_Jolie_42_took_son_Knox_eight_on_a_solo-m-86_1497561734462Widzę, że wszystko jest w porządku. Wszystko idzie w wyznaczonym kierunku. Ja sobie pozwalam różne rzeczy pisać, bo to czytają tylko wtajemniczeni i oni rozumieją. Dla innych, to pisze wariat i oni tego nie rozumieją. To wszystko jest w taki albo w inny sposób zakryte. Nawet ci, którzy widzą wszystko, tego nie mogą zobaczyć w tej chwili. Ochrona jej pilnuje. Pięknie. 417370B100000578-0-image-a-76_1497559920000

Te wszystkie nauki greckie pozostały i to jest kontynuowane i rozwijane. Czy w tym kierunku powinniśmy iść? W tej chwili mam wrażenie, że nie, ale mogę jeszcze tego dobrze nie widzieć. Do czego nas to doprowadzi. W tej chwili widzę, że nie doszliśmy do niczego. To do czego doszliśmy to jest bardzo prymitywne. Ale ten człowiek, który jest zwierzęciem, nie może dojść do niczego poważnego. Małpa nie może polecieć w kosmos i panować we wszechświecie.

Muszę nad tym wszystkim pomyśleć i dlatego potrzebne jest cofnięcie się do początku. Cofnięcie się do kamienia. Do tych kamieni greckich. Upadła ta cywilizacja grecka i ja chcę ją zobaczyć teraz. Dlaczego ona upadła. Może szła w odpowiednim kierunku a może się trochę myliła. Jezus też się pomylił i ….

Jezus już wie, że nie chodziło o zamianę tych zwierząt w owce. Grecy mieli swoje nauki i to wszystko zwierzęta przyjęły ale to chba nie to, co my będziemy mieli w świecie ludzi. Powrót do tego, co chce to coś, co ogarnia wszechświat. To, co jest w tej chwili to było potrzebne do tego momentu. Dalej musimy mieć coś więcej. To coś więcej to jest bardzo dużo. Ja tego sam nie wymyślę. Ja nie mam na wszystko czasu. ja muszę się zająć Angeliną i dziećmi…… moimi z Angeliną.

Jeszcze w tej chwili myślę, bo nie ma Angeliny. Dlatego jej nie ma, bo ja jeszcze muszę coś ważnego rozwiązać. Myślałem, że to zabawa ten wyjazd do Grecji a tutaj w tej chwili widzę, że to poważna sprawa. Musimy zrobić przeskok. Ze świata zwierząt przeskakujemy od razu do świata ludzi. Grecy coś wymyślili ale czy to jest dla zwierząt czy też grecy byli już trochę ludźmi i myśleli inaczej. To jest to coś, co ja muszę jeszcze analizować. Gdzie jest człowiek, a gdzie jest zwierzę. Możliwe, że Grecy już byli prawie ludźmi. Muszę o tym wszystkim pomyśleć.

Nawet gdyby Grecy byli ludźmi im nie wolno było czegoś poważnego wymyśleć dla zwierząt. Oni wymyślili tylko tyle, ile było potrzebne Kolumbowi, żeby odkryć Amerykę. USA. Inaczej ja bym nie odkrył Angeliny. Musiałem aż do Portugali jechać. Dalej to już ocean. Ja chcę odkryć wszystko. Angeliny nie mogę odkryć w łóżku dopóki nie odkryję Grecji. Dziewczyn tam nie będę odkrywał, bo nic z tego nie wyjdzie. Ja muszę czekać na …. Angelinę.

Idę teraz nad morze i pomyślę nad tym wszystkim jeszcze raz od początku cywilizacji. To wydaje się trudne.

