Ja nie wiem, co jeszcze napisać, żeby już było wszystko jasne. Wydaje się, że to wszystko jest jakby powiązane ze sobą. Ja tutaj już chcę mieć Angelinę, ale ona jeszcze nie jest gotowa. Wszystko będzie gotowe w odpowiednim momencie, kiedy ja będę gotowy albo kiedy Angelina będzie gotowa. imageTo jest to samo. Co dalej. Najchętniej bym tutaj został, ale czy to otworzyłoby mi drogę. Byłem w Portugalii i dopiero tam znalazłem Angelinę. Ja nie chcę dalej tego analizować. Zobaczymy, co tam będzie w Grecji. Potrzebuję silnych ćwiczeń. Wrocław ma to, co mi jest potrzebne, ale już tam byłem i wymyśliłem to, co tam mogłem wymyślić. Widocznie to wszystko jest związane z terenem.

Zresztą ja muszę być wszędzie, jeżeli ja mam tutaj wystartować z projektem. Teraz po włączeniu tabletu znalazłem jedno zdjęcie Angeliny i poczułem silny związek. Wcześniej patrzyłem na biust a teraz popatrzyłem w oczy. Poczułem coś bardzo silnego. Ale przejdźmy do tematu. Co ja mam rozwiązać. Co to jest Grecja. Grecja to jest panowanie nad Europą. 933a7a8de5aca78e25499e01c2013696.jpgGrecja to jest wysoka kultura. O Bułgarii na razie nie piszę, bo wyjadę stąd pojutrze. Czuję się tutaj bardzo dobrze i trochę rzeczy rozwiązałem ważnych. Ja zaraz spróbuję sobie przypomnieć coś z historii Grecji i wtedy może zrozumiem więcej. Pamiętam jak będąc rzecznikiem patentowym otrzymałem telefon z Grecji. Jakaś dziewczyna dzwoniła do mnie.

Poza tym byłem w kościele u Greków, kiedy byłem chyba na ….. albo to było gdzieś w Anglii. To wszystko jest takie poważne teraz. Car Rosji. Król Polski i całego tego obszaru. Bułgaria – stary ważny z pewnych względów kraj. Nie mam czasu czytać historii. Kolumb. Włochy, Francja, Hiszpania, Portugalia. Chorwacja i Słowenia. Budapeszt. Bukareszt i wybrzeże nad Morzem Czarnym. photo-couleur-cheveux-jennifer-aniston-3To wszystko dało mi jakieś jakby informacje dodatkowe. Ja poczułem tych ludzi, których będę królem i carem. Chcę teraz poczuć Angelinę. Ja ją czuję na odległość. Jest taki związek, jakiego ja sobie nie przypominam. Ja czasami się jakby wacham, ale potem wracam i czuję to wszystko inaczej. To się rozwija aż przechodzi do myśli o całkowitym połączeniu i kreowaniu dzieci. Angelina jest silna dziewczyna i nie jest to zwykła dziewczyna.

To jest ten czerwony krzyż templariuszy i to jest to zachowanie, o którym dzisiaj coś tam usłyszałem. To wszystko mi potwierdza to, że idę do niej i to jest właściwy kierunek. Ja sobie nie wyobrażam tego, że ja się pomyliłem co do niej. Ja czuję silny związek uczuciowy i ona musi być ze mną. To coś albo nie wiem jak to wytłumaczyć, naprowadziło mnie na nią. Tutaj nikt mi nic nie podpowiadał. AAEAAQAAAAAAAAopAAAAJDU4Y2RlMTgzLWQ2ZmItNGIwNi04MzY3LWE0YjA3Mzk1ZGE2OACoś tam zobaczyłem o rozwodzie i od tego doszedłem daleko aż do niej. Poczułem już ostatnio, że mi przeszkadza coś w tym i zacząłem protestować. Wszystko jakby idzie w odpowiednim kierunku, ale mną targają czasami różne uczucia. Widzę to też u Angeliny. Przeczytałem o Grecji coś ważnego. To są góry i jednocześnie morza. To jest właśnie ten rejon, w którym ja się obracam. Barcelona, Marsylia, Lizbona i Burgas.

Wiedeń też góry i woda w basenach. Grecja to początek tej cywilizacji zachodniej, która ma teraz olbrzymie problemy i potrzebuje pomocy. Ja Europie pomogę jako Car Rosji i król Europy. Tylko takie rozwiązanie może pomóc Europie. Absolutnie ja Europie nie pomogę, jeżeli Europa mi się całkowicie nie podporządkuje. Jeżeli w danym kraju jest król, on musi przyjąć moje zwierzchnictwo. angelina-jolie-long-hairstyle-915x1219.jpgParlamenty likwidujemy i zostaje tylko rada królewska do współpracy z moimi służbami, które będą przekazywały instrukcje. To jest szeroki temat i tutaj się nie mieści w ramach tego tekstu. Nie ma demokracji. I od tego zaczynamy. Potem przechodzimy do następnego tematu. To jest przejęcie istniejących firm albo powstanie nowych stanowisk pracy. One mogą być fikcyjne jak było w komuniźmie ale one już pozwalają człowiekowi zrozumieć sytuację.

On może coś robić. On myśli, co on może zrobić na danym stanowisku pracy i on może szukać innej pracy. On nie będzie szukał. On będzie wybierał. Szukanie pracy to jest w obecnym systemie nazywanym kapitalizm. On może nic nie robić. Ja mu dam jedzenie i miejsce do spania. Jak w komunizmie. Mój system będzie silniejszy od komunizmu, bo to będzie system klasowy. angelina-jolie.jpgCi, co będą wiedzieli, co robić, będą starali się awansować i otrzymywać nie tylko miejsce do spania i jedzenie. Awansować będzie łatwo, bo będą podklasy. To jest coś podobnego do wspinania się na górę. Widzisz szczyt i chcesz dojść. Jesteś pewien, że dojdziesz, bo stanowisk pracy jest nieskończona ilość. Nigdy nie będzie kryzysu i nigdy nie tracisz pracy. Sam zmieniasz pracę, bo chcesz coś zrobić. Jeżeli nic nie robisz, to nic nie dajesz do biblioteki. Twoje konto nie rośnie jak w kapitalizmie lub w komunizmie. To jest system prawdy.

Ekonomiści będą mieli dużo roboty związanej z obliczaniem wartości twojej pracy, ale to jest początek i to potem będzie łatwiejsze. Tak, że produkcja będzie od początku bardzo wysoka. To było w komunizmie po wojnie, ale komunizm nie zrobił tego, co ja robię i co się stało. Ludzie oczekiwali tego, co im obiecano. Nagle wszystko stanęło. Ludzie przestali pracować. DBkE3zNXsAA8dpb (2)Coraz więcej fikcyjnych stanowisk pracy. Ludzie nic nie robili i dostawali pieniądze. To jest demokracja komunistyczna. Tego nie będzie. Nie pracujesz, to masz tylko miejsce do spania i jedzenie. Dlatego stworzymy nieskończoną ilość stanowisk pracy do wyboru. Będziemy na danym rejonie robili wszystko, co jest w tej chwili i to, czego nie ma. Jak ja mam to jeszcze inaczej wytłumaczyć.

Rozpocznie się niewyobrażalny rozwój wynalazczości. Masz jedzenie i masz spanie i nie musisz być niewolnikiem. Robisz to, co chcesz. Jeżeli to ci nie wyjdzie, to robisz coś innego, co ci wyjdzie. Potrzeby ludzi będą rosły. Ja tutaj nie mam na myśli wzrostu ilości jakiegoś modelu samochodu. Ja nie mam na myśli tego, co jest teraz. Angelina-Jolie-Naked-31Ja mówię o takich potrzebach, których nie ma w tej chwili. Te potrzeby dopiero ukształtuje nowy styl życia. Powrót do człowieczeństwa. Oczywiście będą prace proste, ale one będą zastępowane przez maszyny. Co będzie dawało największe oceny wartości rzeczy dawanych do biblioteki. Rzeczy nowe. Zamiast piłkarzy będą wynalazcy i tak dalej. Piłkarze będą powoli uczyli się czegoś innego.

