Nie spodziewałem się, że tak blisko będę USA i Angeliny i wielu różnych rzeczy. Leżałem na plaży zmartwiony tymi problemami z dziećmi i nagle przypomniało mi się, że w komuniźmie była opieka nad dziećmi i to na każdym poziomie jego rozwoju. 6937Człowiek był wolny i mógł pracować. Były żłobki, przedszkola i potem szkoły. Praca była i można było spokojnie pracować. Albo zmienić pracę na inną.

Można było studiować i mieć dziecko. Wszystko to bez pieniędzy. To był już system zbliżony do człowieczeństwa. To co mamy w tej chwili to jest system typowo zwierzęcy. Ten system nie interesuje się dzieckiem, które się urodziło. angelina-gtres-aTo dziecko jest temu systemowi nie potrzebne. Jest Afryka. Są kolonie francuskie i stamtąd mamy siłę roboczą. Francja jak Afryka. Ja to wszystko naprawię ale to nie jest w tej chwili tematem. Komunizm dawał człowiekowi możliwość pracy i przez to człowiek miał więcej cech ludzkich. Angelina-Jolie-Naked-05Ten człowiek chciał więcej. Komunizm mu nie mógł dać więcej bo w pewnym momencie produkcja się zatrzymała zupełnie. Człowiek niezadowolony, że system nie potrafi wyprodukować nawet tego co było w kapitaliźmie, przestał pracować. Człowiek, który miał wyzsze potrzeby niż zwierzę w kapitaliźmie, przestał pracować. Kapitalizm też nie miał tego, co ten człowiek chciał ale ….. nie było wyjścia.

Trzeba było wejść do EU i żebrać o pieniądze. To odpowiadało również EU. Bunt kolorowych ale cichy. Stanowiska pracy zajmowali biali. W Europie wschodniej niezadowolenie. angelina-jolie-33384.jpgLudzie, którzy nie są psami (ochroniarze i inni) albo innymi zwierzętami, są niezadowoleni. My teraz przywrócimy to, co było dobre w komuniźmie. System się zajmie dziećmi. Oczywiście zwierzęta na zachodzie nie rozumieją, jakie to ma znaczenie dla nich. angelina-jolie-dinner-mothers-day-02.jpgNie rozumieją, że oni są niewolnikami ich dzieci. Oni są przyzwyczajeni do tego wszystkiego. Oni mają wxory ze świata zwierząt i oni uważają, że tak musi być. Innego systemu nie ma, bo oni nie znają. Boga też nie widzieli ale wierzą. Jezus wraca a oni nie wierzą.

Tylko strach w oczach. Moją pierwszą żonę zobaczyłem na facebooku z tymi wystraszonymi oczsmi to sam się przestraszyłem. Kto ją tsk przestraszył? Ja się nie pytam. Jeszcze mojej siostry nie widziałem ale ona to jest silna dziewczyna. hollywood-actress-angelina-jolie-young-wallpaper.jpgAngelina jest silniejsza i naprawdę to jest moja żona i będzie zawsze. Ona wie ale te dzieci ze świata zwierząt i ona jest w tej chwili niewolnikiem. Ale podoba mi się i ja muszę ją mieć, bo nikt inny mi się nie podoba. angelina-jolie-008.jpgTo wszystko zostało tam poza mną zaplanowane. Na początku nie specjalnie mi się podobała. Ale teraz ja nie widzę nikogo innego. Tylko Angelina. Tak to jest skonstruowane. Wróćmy do dzieci.

Wszystko w kapitaliźmie jest oparte na systemie zwierzęcym i to jest elementem charakterystycznym tego systemu. Zwierzę zamyka się w swojej norze na kluczi żyje w tej swojej zwierzęcej rodzinie. To się zmieni w KERKG. 112186.jpgBędziemy żyli w wielkich rodzinach budowanych na fundamencie klasowym. Będą hotele dla różnych klas i tak dalej. Nie wchodzę w detale w tym momencie. Generalnie system będzie się wszystkimi opiekował. To są tylko hotele. Tutaj nie chodzi stado dzikich zwierząt, które tworzy klase i ma samo zapewnić sobie wyżywienie i inne rzeczy.

To nie będzie demokracja ani system państwowy ani podobny zwierzęcy system zbudowany przez demokrację. Demokracja to jest dzikie stado zwierząt. To jest stado zwierząt, które tratuje wszystko. Jezus królem Polski. Najpierw trzeba Polskę zbudować.

Trzeba zbudować Syberię. Trzeba Polskę pokazać światu. Podobnie Niemcy muszą się pokazać. Przyjdzie moment i w nagrodę dostaną pozycję królestwa. Trzeba pomóc w likwidacji tego systemu a nie podtrzymywać go, podtrzymując EU. Angelina-Jolie11 portal-tatuaze plTutaj polacy z niemcami zapomnieli o polskich obozach śmierci i dlatego ja o tym przypominam ale widocznie za mało jeszcze. System, który jest potworem kreującym zwierzęta, które zbudowały polskie obozy śmierci i zabiły miliony żydów. x17_jolie_angie_031117_10Mówię to do żydów, żeby zrozumieli, dlaczego będą w pierwszym szeregu do walki z tym systemem i wprowadzania nowego systemu. Niemcy boją się w czymkolwiek brać udział, bo zaraz im ktoś coś przypomina. Im się wydaje, że podtrzymywanie tego systemu to jest to, co jest słuszne.

Ja im przypominam polskie obozy śmierci, które są tworem tego systemu. Ja im przypominan jak łatwo Hitler poprowadził niemieckie zwierzęta. Hitler wydobył bez trudności najgorsze chore instynkty tych niemieckich zwierząt. Ja wiem, że teraz jest ich mało, bo więcej jest tam turków i czarnych ale przede mną się nie ukryją w tej dżungli. 2017-03-16-3Dziwię się tylko Holendrom. Oni chyba nie są winni i nie muszą się ukrywać jak niemcy pomiędzy czarnymi. Nie Bóg niczego nie zapomnia ani Polakom ani Niemcom. Jest czas aby się zrehabilitować w walce z wrogiem, którego ja im pokazuję. angelina-jolie-on-a-sofaAlbo pójdą do ataku albo Syberia. Zabijać nie będziemy. Jednych wykorzystamy do pracy na Syberii a innych w Afryce. Wróćmy do dzieci i fo Angeliny. Ja ją kocham i chcę jej pomóc ale w tym systemie w tej chwili inaczej nie można.

Jej mąż musi jej pomóc. Musi się zaopiekować dziećmi ale ja nie chcę żeby Angelina wchodziła z nim w blizsze kontakty, jeżeli chce być ze mną. Moja pierwsza żona myślała, że może mnie zdradzić gdzieś z arabem z Syrii w Słowacji. 2017-Inspired-by-font-b-Angelina-b-font-font-b-Jolie-b-font-Straight-Celebrity-fontDo mnie to doszło i ja wiedziałem, że ja się z nią żenię i że będzie rozwód. Rozwód był już dawno a wojna w Syrii jeszcze się nie skończyła. Ja też jestem karany i dlatego ja nawet nie próbuję poznawać się z innymi. Nikt mi się nie podoba. Dzieci w systemie KERKG będą czuły się bezpiecznie i nie będą musiały robić z Angeliny niewolnika.

Angelina też nie będzie ich musiała traktować jak zwierzęta, które nie mają innej opieki tylko ją. To są ludzie ale w tym systemie one już w tym momencie się boją zostać same na tej kapitalistycznej wolności, na ulicy. Angelinie nie wolno się z nimi wiązać uczuciowo. Może się wiązać ze mną i tylko ze mną. da9eab51-7371-4ee9-bed9-82c04b868cc4-683x1024Niech sobie to powtarza codziennie, bo w tej dżungli, w tym piekle, łatwo można zapomnieć dla kogo naprawdę ona żyje na Ziemi. To chyba tyle o dzieciach. Na plaży dzisiaj podeszła do mnie maleńka dziewczynka i patrzyła dlugo mi w oczy. Co one tam widzą?

