Piękna pogoda. Jeszcze w Burgas ale niedlugo już w Grecji spróbuję, bez pieniędzy. To będzie możliwe w nowym systemie ale w tym systemie, to ja muszę łamać te ich zwierzęce zasady. Jadę w pociągu bez biletu a te stare otyłe, czekające na śmierć maszkary nazywane kobietami się obrażają. 01-angelina-jolie-legs.jpgJak tak można. Jak można zostawić dzieci. Ona ma zostawić dzieci i wyjść za mnie za mąż. My to wszystko zmienimy. Te stare kaleki nazywane kobietami będą naprawdę kobietami. Wszystkie będą mieszkały w wielkim hotelu. To się teraz nazywa sanatorium.

One nie wyjdą z tego hotelu i nie będą wyglądać tak jak teraz wyglądają. One nie będą mi mówić, że one się poświęcały dla dzieci. I prz\ez to poświęcenie musiały zrezygnować z całego życia i zostawało im tylko jedzenie i telewizja, bo dzieci odeszły a one już nie mogły wyjść z domu, bo nie mogły się w ogóle poruszać. large-7Te zwierzęce stworzenia zdeformowane przez kapitalizm nie wyjdą z tego sanatorium dopóki nie będą wyglądały tak pięknie, jak …… no może nie jak Angelina ale tak pięknie, że mężczyźni będą chcieli z nimi iść do łóżka.

To jest ten nowy świat kobiet. KERKG – nowe życie kobiet. Grecy wprowadzili sport i olimpiady. Ale dlaczego to zrobili? To było związane z tym okresem. W tym okresie siła fizyczna decydowała o wszystkim. Umiejętność walki. Maraton. Postaramy się cofać starzenie. Ciało regenerowane przez system wewnętrzny człowieka. angelina-jolie-1-768To możemy zrobić za pozwoleniem Boga. ja jestem Bogiem i ja pozwolę. Nie transplantacje. Coś zupełnie innego. Ja rozumiem, że zwierzę tego sobie nie może wyobrazić i nie wierzy mi. Ja tylko tyle powiem. Teraz nie wolno tego robić, bo to jest to samo, co byśmy dali małpie statek kosmiczny. Nie jesteśmy ludźmi!

Nie jesteśmy tym, czym się rodzimy. Rodzimy się i dalej już się cofamy do kamienia łupanego. To jest makabra. Człowiek, który jest wewnątrz tego zwierzęcia, się buntuje. Ten bunt trzeba uspokoić papierosami, wódką, …. narkotykami…. zrezygnować i być gejem. Bunt przeciwko wszystkiemu. Angelina-JolieBunt przeciwko prezydentowi Trampowi, bo nie chce być gejem. On się męczy. Ja wiem! Jeszcze Arnold mu podpowiada, że zadaniem prezydenta jest przede wszystkim ochraniać ludzi. Ile jest tych ludzi jest w USA. Ja sam jestem jeszcze ciągle zwierzęciem. Ivanka zastąpi ojca ale wtedy już nie będzie tego systemu. Wtedy my wszystko zaczniemy zmieniać i potrzebne będą nowe, czyste, piękne twarze boskich kobiet. To będą kobiety wybrane przez Boga.

Ja będę wybierał. Ja i Bóg to jedno. Jezus w roli Antychrysta. Jezus w roli Boga. W Brazyli będzie Tomasz, bo to już jest trochę dalej i to jest trudne. To musi być dziecko przysłane mi przez Boga i urodzone przez moją siostrę Irenę. Ja mam tylko jedną siostrę. Angelina ma jednego brata. angelina-jolie-64-r1.jpgW Afryce też będzie mężczyzna, bo tam to nie będzie łatwo zrobić tego wszystkiego. Grecy wprowadzili sport, czyli pokazy zwiazane z tym, co było potrzebne w tamtych czasach. Teraz będzie potrzebne coś innego. Teraz będzie potrzebne coś, co umożliwi wzmocnienie kondycji nie tylko fizycznej ale również umysłowej. Arnold musi to wziąść pod uwagę. Niedługo zaczniemy trenować umysł jego i innych już ludzi. Będziemy w świecie ludzi.

To nie X-man i jakiś inny nieczłowiek. To będą ludzie i potrzebne będzie zdobywanie nowych terytoriów ale nie łokciami, zębami i pięściami albo bronią. Tych nowych rzeczy nie ma i chociażbyśmy się zesrali razem z Arnoldem to tego nikomu nie zabierzemy. Ja bym chciał żeby Arnold to zrozumiał. Nie wiem, co Arnold wymyśli. 8fa1616d4b7f932754eed0e00682d6beMój dziadek wymyślił coś, albo usłyszał od kogoś. Tylko ja w tej rodzinie ukończyłem studia. No ale ja jestem Bogiem i takie studia to dla mnie pestka. Nic się nie nauczyłem ale jakoś to wszystko poszło. Chyba tajne służby miały w tym udział. Jak były jakieś poważne problemy wtedy ja mówiłem babci. W domu był podsłuch, bo to mieszkanie ze sztabu generalnego wojska polskiego w Warszawie.

Ja mówiłem babci i potem na następny dzień sytuacja się zmieniała zupełnie na moją korzyść. Ja obroniłem tę moją pracę dyplomową i mój dziadek, Jan, przychodzi do domu i opowiada trochę po rosyjsku, bo on był na Ukrainie i tam oni rozumieją ten język dobrze. On opwiada. Na ulicy stoi dziewczyna pod latarnią. Podchodzi do niej ktoś i pyta, co ona tutaj robi. angelina-jolie-avant-03.jpgOna odpowiada, że pracuje. Jaki jest twój zawód? Inżynier drogowy! Ja też jestem w tej chwili na ulicy. Moje pierwsze studia, które zacząłem były związane z ruchem kolejowym. Teraz ja jeżdżę kolejami głównie na zachodzie Europy. Tam są szybkie koleje. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Austria.

Jak to wszystko się układało w odpowiednim kierunku. Niektórzy w mojej rodzinie byli zupełnie oszołomieni. Nie mogli nic zrozumieć. A ja to musiałem przeżywać. Ja nie wiedziałem, że ja jestem Bogiem. Teraz tutaj dla mnie kolejna niespodzianka. Angelina. Ona też jeszcze nie rozumie, co się z nią dzieje. W Londynie jej Anglicy pomagają zrozumieć ale oni też chyba nie wiedzą wszystkiego. 4fc62eb8e5c3f46a2d28dc96188c9dc9To są tylko jakieś ogólne kierunki. Mnie nikt nic nie mówi. Tylko raz Anglicy chcieli mi pomóc w Kazachstanie, bo wiedzieli, co jest przede mną. Ja nie posłuchałem. Dzwonił też jakiś Belg chyba wtedy. Ja już byłem w Kirgistanie i dalej nie chciałem wracać do Polski. O to, jak mnie polacy zniechęcili do siebie. Ja się do nich nie zniechęciłem zupełnie. Szwedzi pojadą na Syberię prawie wszyscy. Zostaną tylko emigranci, którzy pojadą gdzie indziej.

Ja, na Syberię, emigrantów do wysłania, będę wybieral i raczej nie ze Szwecji. Polaków pojedzie tylko połowa. Seweryn musi mieć ludzi do budowy imperium Boga na Syberii. Nowy Babilon! My podobnie jak Grecy wprowadzimy te nowe sporty, które pomogą zdobywać te rzeczy, których obecny system zdobyć nie może. Tylko że my już nie wprowadzimy demokracji i tego już nie będzie nigdy chyba na Ziemi. angelina-jolie-trench-coat-25.jpgOczywiście musi być jakiś kontakt z Bogiem i tutaj mogą być tylko ludzie wybrani przeze mnie do takich stanowisk jak królowie. Tam gdzie nie ma królów. Dlaczego doszło do demokracji. Grecy już byli zmęczeni. Grekom już było wszystko jedno. Grecy chcieli mieć spokój. Stara babka otyła też teraz chce mieć spokój. Ale ja jej nie dam tego, co ona chce, bo ona nie rozumie, że to jest chore, co ona chce. Chory jest system i ona jest chora. Grecy chcieli mieć spokój i wprowadzili tę demokrację.

Niech już będzie tak jak większość chce, bo my już mamy wszystkiego dosyć. Nam jest dobrze i niech nam nikt nie przeszkadza. nie chcemy buntów. Musimy coś zrobić takiego, że to nie my jesteśmy winni. musimy zrobić coś takiego, że to wszyscy rządzą i wszyscy są winni. Fantastyczne rozwiązanie w tych czasach. Rzymianie podbili Grecję i później też zrobili coś podobnego. Angelina-Jolie-Preventive-Mastectomy-Surgery-risk-and-advantagesTylko car Rosji nie umiał i stracił życie. Inni umieli. Gdyby car to samo umial, co w innych krajach to byśmy mieli taką Rosję teraz, że nie można byłoby na to patrzeć w dzień. Tak jak Holandia. Patrzysz, a wszędzie czarno. Wydaje ci się, że dopiero się obudziłeś a widzisz nos. Musisz wziąść narkotyki, bo normalnie tego się nie da wytrzymać. Boże chroń cara.

Bóg chronił Cara do momentu, kiedy pojawił się Lenin. Car sterowany przez Boga zabija brata Lenina i Lenin zabija Cara Rosji z całą jego rodziną. I teraz my możemy zmienić system. O to dokładnie Bogu chodziło. Wszystko było przygotowane. I teraz wszystko jest przygotowane. Ja tutaj muszę jedynie to wszystko dokończyć i pojechać tam…. nie wiem gdzie jechać ale jadę. Jeszcze nie dzisiaj. 472AgZDlatego tak się śpieszę z tym wszystkim. Dzierżyński pomagał Leninowi i dlatego jego pomniki wrócą na swoje miejsce. Na placu bankowym szczególnie, w Warszawie.  Demokracja to jest coś złego i tego nie będziemy powtarzali nigdy w historii. Nie wiem zresztą. Człowiek musi być człowiekiem. Człowiek musi wiedzieć, co jest dla niego dobre.

Nie jest dla człowieka dobre być świnią. Żydzi tego mięsa nie jedzą, bo wiedzieli, co ja będę robił. Przed nami dużo roboty i przemiana świni w człowieka to nie jest coś, co można zrobić z dnia na dzień. To zajmie trochę czasu. Zatem sport musi odpowiadać temu, co my chcemy w ten sposób uzyskac. Dajemy piłkę nożną, bo chcemy nauczyć ludzi jak kraść w tym systemie i jak walczyć z innymi zwierzętami o cos, czego jest mało. Dlatego jest jedna piłka. angelinajolielapremieremrmrssmithymnlubnlz1il.jpg.jpegZwierzęta patrzą na to, a potem …. nie będę tego analizował. Pomyślcie nad tym sami. Ja wiem, że Arnoldowi będzie trudno myśleć w ten nowy sposób ale … może go poślę do Seweryna. Grecy wymyślili te sporty jeszcze wtedy, kiedy nie byli zupełnie transformowani w coś innego. Gdyby już przeszli na nowy poziom wtedy wymyśliliby piłkę nożną.

Sport w komuniźmie. To było to od Greków. Mecz Polska – USA w lekkiej atletyce. Tak więc to będzie coś czystego, co my wprowadzimy. W związku z tym my będziemy mieli nowe sporty. To może być tenis również. Ja nigdy nie byłem dobry w piłce nożnej. Bóg mnie przystosował do czegoś innego. Być Bogiem. To jest moje zadanie. 1541016.jpgNie zrobić nic przeciw Bogu. Zostawić dzieci swojemu mężowi i połączyć się ze mną, to nie jest przeciw Bogu. Angelina to powinna zrozumieć i nie powinna nikogo słuchać. Trochę za długi ten artykuł i dlatego kończę. Pływanie stylem delfina! Trzeba iść nad morze. Jest pięknie ale ja muszę to wszystko finalizować i łączyć się z Angeliną. To jest ważniejsze od pływania w morzu.

