Jest piękna pogoda tutaj w Burgas i mógłbym iść nad morze. Delfina ja tam nie zobaczę. To tylko raz mi się pokazał. Specjalnie dla mnie. To coś takiego jak Słowacki napisał o Bogu. Angelina-JolieSłowacki też nie urodził się w tej Polsce, co teraz jest. I my wracamy do tego okresu. Polska to będzie księstwo. Nie zasługuje ten kraj na więcej w tej chwili. Ale ja polaków wezmę na Syberię i po jakimś czasie polska może być Polską. Angelina+Jolie+Long+Hairstyles+Long+Straight+yaodRAt2rUcxTo może być królestwo, ale trzeba sobie na to zasłużyć u Boga. Bogiem dla polaków jestem ja i zrobię to, co będę chciał. Będzie to zrobione, czego Bóg chce.

Na razie jest to cmentarz żydowski i to jest wstyd na cały świat. Polacy teraz będą mieli szansę coś pokazać w Centrum Europy i …… na Syberii. To będzie to, co jest w przepowiedniach. Będą uczyć się języka polskiego! To chyba chodziło o Szwedów, bo ich będzie tylko 10 milionów na Syberiii a Polaków będzie 20 milionów. Dlaczego ja jestem taki zły? 97186-angelinapng.png.660x0_q80_crop-scale_upscaleBo nie ma Angeliny ze mną. Muszę to wszystko pokazać w detalach zanim się spotkamy. Potem nie będzie czasu. Tydzień czasu w łóżku, bez jedzenia z Angeliną. Będziemy się odchudzali. Do szpitala nie pojedzie, bo będzie pod opieką Boga. angelina-jolie-at-sergio-vieira-de-mello-foundation-at-united-nations-office-in-geneva-03-15-2017_4Tak jak mi dziadek opowiadał o tym, co było tam na Ukrainie. Po ślubie tydzień czasu nie wychodzili z łóżka. Tylko jedzenie im donosili. Mówiłem już o tym, że arystokracja i szlachta ma poprowadzić ich oddziały do ataku.

Tutaj wszyscy walczą razem i tutaj nie ma oddzielnych stolików do jedzenia albo w teatrze. Bitwa to nie teatr. Taki jak był w komuniźmie albo w kapitaliźmie. To będzie coś innego. inna religia. Inny ksiądz. Inny papież. Wielki Mistrz. angelina-jolie-x_1779278a.jpgTo będą te niemieckie oddziały pod mją komendą. Nowe Niemcy. Nowa Polska, jeżeli wyjdą z tego cmentarza żydowskiego, co jest w tej chwili. Oni myśleli, że to są żarty, co ja robię. Moja pierwsza żona napisała do mnie na facebooku. Znajdź sobie jakąś starą babę, bo tak się o mnie zmartwiła. angelina-jolie1.jpgMoja siostra nie chciała mnie wpuścić do swojego mieszkania w Warszawie. Generalnie ten cmentarz nie zasługuje na nic więcej. I to wszystko się teraz układa bardzo dobrze ale tylko te problemy jeszcze zostały z Angeliną.

Moja babcia opiekowała się mną, bo ja byłem dzieckiem. Teraz nie o taką opiekę chodzi. Jest jakieś nieporozumienie. Angelina będzie się zajmować dzieckiem, które ja jej zrobię. Do tego musi być zupełnie wolna. Bez niczego. Bez pieniędzy i …. bez ubrania ją biorę. angelina-jolie-15may17-04Pieniądze nie będą potrzebne, bo będzie wszystko bez pieniędzy. System bankowy. Idziesz i bierzesz, co chcesz. Nic nie możesz wziąść na własność. Tylko to, co możesz skonsumować. Nie możesz nic wziąć położyć gdzieś w hotelu, bo mieszkania wlasnego nie będziesz miał. angelina-jolie-photo-u405.jpgNic nie weźmiesz jeżeli tego nie potrzebujesz. Jakoś to będzie musiało być kontrolowane. Podobnie jak to jest w bibliotece. Konsumpcja musi być odliczana od jednostek wartości, które masz na swoim koncie. Banki, które nic nie robią, będą miały dużo roboty. Ekonomiści podobnie. nintchdbpict000004668756-e1489480076500.jpgBardzo dużo pracy. Ekonomiści i banki będą spełniali bardzo ważną rolę. Król nie płacił swoim ludziom. Oni dostawali to, co zdobyli na wojnie i tutaj będzie podobnie. Wszystko jest oddawane do biblioteki króla. Jezus jest królem. angelina-jolie-avant-03.jpgNie chcieli polacy. Ja ich namawiałem. Demonstracje. Jezus królem Polski. Ale gdzie jest Polska. To jest cmentarz żydowski. Polski nie ma. Polska poszła z dymem palonych ciał żydów. Polacy nie wiedzą, czego chcą.

Dwadzieścia milionów polaków będzie mogło się zastanowić na Syberii, kto jest wrogiem a kto jest przyjacielem. Kto jest zwierzęciem. Kto jest człowiekiem. Kto jest winny. Tego systemu nie będzie, który jest w tej chwili w Polsce. 3563546Zaczniemy wszystko w Polsce ale z Bogiem na tronie w Rosji. Bo to jest jedyny system, który wyciągnie Polskę na samą górę.  Polska musi się trochę pomęczyć, tak jak męczył się polski papież chory na Parkinsona. To są detale tego rozwiązania. Błądziłem. Ale zrozumiałem w Burgas. Ale nie to jest w tej chwili najważniejsze. Detale projektu. Będzie dużo pracy. To nie to, co jest w kapitaliźmie. Osiem albo dziesięć godzin pracy i wszystko pozostawione bez kontroli.

Są ludzie, którzy gonią z batami tych niewolników do roboty ale nikt nie liczy tego, co każdy z niewolników zrobił. Tutaj będzie wysoki poziom kontroli wykonania orzaz czasu. Człowiek ma trenować i regenerować swoje ciało. Na to będzie sześć godzin czasu. jolie_onu_620.jpgTylko cztery godziny pracy i sześć godzin treningu umysłowego i fizycznego. Zwierzęta będą musiały być kontrolowane na początku bardzo dokładnie. Potem stworzymy odpowiednie maszyny do kontroli tego wszystkiego.

Ci, co kontrolują muszą pracować. Potrzeby będą coraz większe i ludzie nie będą kontrolowali ludzi.  My tutaj nie będziemy ściągali emigrantów z Afryki do pracy. Wręcz odwrotnie oni będą mieli miejsca pracy w Afryce.

We Francji jest powiedzmy 70 milionów zwierząt. Połowa pojedzie do Afryki spowrotem. Tam pod moim kierunkiem oni będą budować wieżę. Ja to mówię trochę symbolicznie ale wieża też powstanie gdzieś w środku Afryki. Ja byłem w Kenii. 38a06c1f00000578-3799056-image-a-233_1474408610474.jpgTysiące ludzi spacerują po ulicach bez pracy. Nie można przejechać samochodem. To jest ten kapitalizm. To jest makabryczny system. Niepotrzebni ludzie. Ludzie umierający na ulicach, bo nie są potrzebni. Ludzie umierający, bo medycyna jest na bardzo niskim poziomie. 0134.jpgWszystkiego jest mało. lekarzy jest mało i mają za mało w głowie. Mało się nauczyli, bo w kapitaliźmie wszystkiego musi być mało. Nie można ich zmuszać do nauki na uczelniach, bo nie będą płacić. Pójdą na inny uniwersytet. W ten sposób kapitalizm schodzi do poziomu debila. 892657bc3f12d9b72b3494e3c05b54d3.jpgProfesor schodzi do poziomu debila. Nie może za dużo wiedzieć, bo nie może za dużo uczyć. Nie mówcie mi, że macie inne zdanie. Ja wiem, co mówię, bo jestem sam inżynierem i pracowałem w towarzystwie ludzi po studiach. Do kogo ja mówię. I tak tego zwierzę nie czyta.

To może przeczytać Angelina, bo nie wie, co robić. Dlatego ja to piszę i dla niej. Trzeba tych ludzi wziąść do pracy w Afryce. Ja im najpierw dam łopaty, tak jak mówiłem. Muszą od czegoś zacząć. Muszą się przyzwyczaić. Afryka to nie Włochy. angelina-jolie-64-r1.jpgTo nie Caritas we Włoszech. Czarni tam siedzą po dziesięć lat a Włosi ich karmią. Czarni nic nie robią. To są uciekinierzy z Afryki. Ja bym też uciekł z Afryki jakbym zobaczył tych wszystkich ludzi na ulicach bez pracy, proszących mnie o jedzenie. Ze strachu bym uciekł. Włoski Caritas trzyma tych wszystkich czarnych i nie daje im pracy. Jedyna praca dla nich to jedzenie jakiegos makaronu z jakims sosem. Musiałem to wyrzucić. Nie ma miejsca dla białych. Papież jest w Watykanie i ma dużo wiernych w Afryce. Ja to wszystko jemu zlikwiduję. Ja zlikwiduję Watykan. Ja podziękuję papieżowi za to, że mi pomógł i w nagrodę oddam go Sewerynowi na Syberii.

