Wszystko będzie podobne, do tego co było w historii. To było coś, co dawało człowiekowi możliwość rozwoju i dawało możliwość rozwoju świata. Demokracja to zatrzymała. Wracamy do monarchii. 5e66ccd4bfe8eff744d25ec43dd13eccPraca. Nie lubię tej nazwy ale nie mam innego słowa. Praca to będzie teraz pole bitwy. Na podstawie wartości wykonanej pracy czyli na podstawie walki na polu bitwy będą dokonywane oceny wartości danego człowieka.

Na ile on jest przydatny na polu walki na tyle on zostanie oceniony i sklasyfikowany. Gwiazdy Dawida. To będzie pokazywało wszystkim tego człowieka. Powiedzmy, że będą trzy klasy społeczne. Najwyzsza klasa to arystokracja. Niżej to szlachta. 2DF637B100000578-3297310-image-m-21_1446271058526Najniżej to biedota albo pospólstwo. Nie wiem jaka nazwa tutaj będzie odpowiednia. Mamy trzy rodzaje gwiazd. Złota dla arystokracji. Srebrna dla szlachty. Brązowa gwiazda Dawida dla klasy najnizszej.

Na Syberii będą inne kolory. Czarna gwiazda Dawida dla tych, którzy są najniżej w piekle. Czerwona gwiazda Dawida dla szlachty (to przecież Rosja i taki kolor czerwony). 2.1Arystokracja będzie miała kolor niebieski, bo już oni będą prawie jak w niebie. Izrael ma też kolor niebieski gwiazdy Dawida. To dlatego, że jesteśmy w piekle. Ale wyjdziemy z tego.

Podział na trzy klasy ale w tych klasach będzie ważna ilość gwiazdek. Powiedzmy, że jest restauracja tylko dla szlachty. Tam są miejsca dla tych z jedną gwiazdką i dla tych z pięcioma gwiazdkami ale odpowiednio zróżnicowane. 2E6104C000000578-3329088-image-m-53_1448199600797Tak będzie wszędzie. Na stadionach. W teatrach. W operze. Ja tutaj operuję tymi obiektami, które należą do świata zwierząt. Będziemy mieli nowe obiekty już w świecie ludzi. Jakie? Ja nie wiem. Ja nie wiem jakie potrzeby będą mieli ludzie, bo ja teraz nie mam żadnej skali porównawczej. Człowiek to będzie coś innego niż to, co teraz widzimy na ulicy.

Ja mówiłem, że w pracy nie ma tego zróżnicowania na klasy, które występuje poza pracą. Ale w pracy podobnie jak na polu bitwy. Czego wszyscy oczekują od arystokracji i szlachty. Oczekujemy walki w pierwszym szeregu. Ta grupa ma poprowadzić do ataku. 2c5131b9a6da8a0740a74d7c49551fafZagłoba raczej się ukrywał i to samo będzie tutaj. Różnie to będzie. Ja nie oczekuję od nich samodzielności i decydowania o ogólnej strategi. To byłaby znowu demokracja i tego absolutnie nie może być. Gdzie walczyć i plan ataku to daje wódz. 04a7ba2cd95d95937a062d16070d2f61Napoleon, Hitler, Stalin i tak dalej. Tutaj ja będę decydował, w którym kierunku idziemy. Ja będę Bogiem tego wszystkiego. Ja jestem Bogiem i ja podejmuję decyzje. To może robić tylko Bóg. To jest poważna sprawa. Inaczej to będzie partyzantka. 8f9e622ab0ebf29885ecb12334e075e9Armia Krajowa. To jest do niczego. Nic z tego nie wyszło. Otwarta Walka na polu bitwy a nie z ukrycia. Kto tak atakuje. Tylko dzikie podstępne zwierzę. Dlatego otrzymali nazwę od niemców. Polskie świnie. Ja będę miał dwie wieże na początku i tam będziemy robili plany ataków. Oni robili ale Hitler to oglądał i robił swoje. Tak będzie i teraz.

Polacy tak dalej walczą. Dlatego połowa zostanie w Centrum Europy a połowa pojedzie z moim synem na Syberię. Tam się nauczą walczyć. Szwedzi ich nauczą, bo oni tutaj się nudzą. Tam będą mieli nowy zespół ABBA. Będą śpiewali po rosyjsku. 8fa1616d4b7f932754eed0e00682d6beNiech się uczą już teraz, bo mało czasu zostało na naukę. Szwedzi już nigdy nie będą w Warszawie ani w innym miejscu. Muszą się nauczyć innej kultury. Nauczą się kultury syberyjskiej i zachowań. My tutaj nie potrzebujemy czipów dla ludzi. 472AgZMakabra. Ja zrobię królową w USA a Szwedzi mi będą ze swoimi butami wkraczać po chamsku i zwracać jej uwagę. Nie. Szwedzi nie będą tutaj mi przeszkadzać.

Ja nie wiem, czy wystarczająco wyjaśniłem te pozycje ludzi w różnych miejscach w tym nowym systemie. Co tutaj jest ważnego? Różnica punktowa pomiędzy poszczególnymi ludźmi w różnych klasach będzie niewielka i stosunkowo łatwo będzie awansować. 880ac3d275906cebb34adb576f206c9cAle to nie będzie to, co jest teraz w wojsku. Oni nic nie robią i dostają awanse za tak oni to nazywają wysługę lat. Oni przesiedzieli na stołku dwadzieścia lat i doszli do stopnia pułkownika. Nie byłe wojny i oni nie walczyli. Teraz oni też będą walczyć. Pole walki to jest to, co ja opisałem ale nie podoba mi się ta nazwa praca, bo to sie kojarzy z tym, co jest czyli niewolnictwem. Niewolnicze wykonywanie pracy. Siedzenie wojska w koszarach. Wojsko chce walczyć.

No, z wyjątkiem tych, którzy poszli do wojska, żeby nic nie robić. Ja się im nie dziwię. Lepiej nic nie robić jak być niewolnikiem w tym systemie. To jest wszystko chore. Ale my to wyleczymy. 97186-angelinapng.png.660x0_q80_crop-scale_upscale.pngNiektórych na Syberii. Niech mi się nie pokazują za często, bo nie chcę sobie przypominać. Ja bym nic nie czuł gdybym jej nie kochał. Ale w tedy nie mógłbym z nią żyć. Ja tutaj nie mogę nic zmienić. ja jestem Bogiem ale ja nie mogę robić błędów. 460302_sourceJa mam to robić i mówić, co w tej chwili pokazałem. Jeżeli mówię, że ktoś pojedzie na Syberię, to na pewno pojedzie. Tylko jakiś pociąg bardzo szybki trzeba zbudować z USA na Syberię. Seweryn dobrze zna angielski. Ja się zdziwiłem, kiedy on był mały skąd on się tego nauczył.

To już jest wszystko zaplanowane. Pojedzie na Syberię, bo to też było zaplanowane. Nudził się tutaj. Tak jak Szwedzi. Chcieli być w Warszawie. Ten młody szwed powiedział do mnie, że on może być Carem, jeżeli ja nie mam nikogo. Bezczelność! 1415944264_angelina-jolieBezczelność szwedów doprowadzona do granicy mojej wytrzymałości. Szwedzi z Sewerynem na Syberii. SS. W czasie wojny Hitler ich nie wziął z armią, którą wysłał na Syberię. Dlaczeg? Musieli mu dobrze dupę lizać ze strachu. angelina_jolie_makeup.pngU mnie już tego nie muszą robić. Ja nic od nich nie przyjmę. Na Syberii Seweryn tam postąpi według moich wskazówek ale będzie miał więcej wolności niż to jest w normalnym piekle. Tam trzeba będzie coś robić. Wieża Babel! Jeszcze jedno wyjaśnienie. Różnica punktowa między ludźmi w klasach będzie niduża ale różnica pomiędzy majątkiem Boga, z którego będzie można korzystać będzie bardzo duża.

Ja to już tłumaczyłem ale to jeszcze raz jakoś spróbuję zobrazować. Majątek Boga w danej klasie to suma majątków danych Bogu przez wszystkich ludzi należących do tej klasy albo podklasy w zależnośći od ilośći gwiazdek. angelina-angelina-jolie-33834912-480-721To sobie już każdy może wyobrazić jak silny będzie to impuls, który spowoduje chęć przejścia człowieka do wyzszej klasy. Jedyna możliwoś to zrobić coś dla biblioteki Boga. Zrobić coś więcej. 'Alexander' World PremiereNie jak jest teraz. Zatrudnić na budowie więcej niewolników za mniejsze pieniądze. Ukraść ludziom pieniądze. Wykorzystać niewolnika. To jest ten wspaniały system ludzi zamienionych w zwierzęta. Dzieci liżą ręce Angelinie jak psy. Angelina-Jolie.gifOna nie chce ich oddać swojemu mężowi. Niech on się nimi zajmie. One chcą go również. On mi jest niepotrzebny. Ja mogę go wysłać na Syberię razem z dziećmi, jeżeli to wszystko nie zostanie szybko załatwione. angelina-jolie-1-768Zobaczymy, jak to się wszystko samo rozwiąże. Pieniędzy nie będzie!!!! To wszystko bez pieniędzy. Nikt Jezusa już nie sprzeda Rzymianom w Watykanie za Euro. Nie będzie Euro. Jezus królem Włoch i ….. Nie będzie Europejskiej Unii. Będzie tylko KERKG. Wszystko się zmieni….. podobnie jak koniec świata.

 

