Trzeba dalej analizować ten projekt, chociaż moje myśli krążą wokół Angeliny. Kiedyś krążyły wokół różnych kobiet ale teraz ja nie piję alkoholu prawie dokładnie dwa lata. Sam z tego wyszedłem i Angelina też wyjdzie ze wszystkiego. Zostawi wszystko i spotkamy się. Im szybciej to wszystko zostawi tym lepiej dla nas. angelina-jolie.jpgBędziemy razem. Jak my to wszystko zrobimy. Ludzie nie chcą pracować i dlatego nic nie ma. Ludzie nic nie chcą, bo zostali zamienieni przez ten system w prymitywne stwory podobne do różnych zwierząt tak nazywanych domowymi. Tej transformacji jest winien system, który nie daje człowiekowi tego, czego on potrzebuje.

Człowiek potrzebuje coś zrobić w ciągu swojego życia. Tylko niektórzy mają do tego dostęp. To są na przykład ludzie filmu. Ludzie, którzy przygotowują dla tego smutnego bydła coś w rodzaju snu. Fabryka snów. Tak to się nazywa i to bydło się cieszy i nie rozumie, co się dzieje bardzo złego. 54d120e976151_-_hbz-jennifer-aniston-december-january-2015-07-94587895-mdTo coś jest przeciw Bogu ale ten kościół to wszystko akceptuje i mówi, że wszystko jest w porządku. Świat według nich jest taki jaki powinien być. Pójdą wszyscy na Syberię ze swoim papieżem na czele. Mówię do nich jako Bóg, w którego oni nie wierzą.

Tego systemu nie można poprawić i nie można zostawić pieniędzy. Komunizmu też nie można przyjąć. To był system przejściowy. To była próba i nie chcę tego krytykować. Tak musiało być. Angelina musiała mieć z kimś te dzieci, bo inaczej nie byłoby tej równowagi. W tej chwili to zostawi mężowi i będzie równowaga. Na razie nie ma równowagi. Koniec starego świata. Wszystko się zmienia. 58f79cd7-bb50-4eb2-a7a6-7c670a0a0a64-jeniffer-anistonMatka może zostawić dzieci temu, który ma się nimi opiekować albo system nowy o tym zadecyduje. Trzeba zostawić własność prywatną. Coś wyprodukowałeś. Coś wykreowałeś i to nie jest twoje. Coś urodziłaś i to nie jest twoja własność. Poza tym to jest nowy człowiek. On ma swoje życie. Ja rozumiem, że ten nowy człowiek w tym systemie się boi zostać sam i jak pies liże ręce temu, który jest jego opiekunem.

Gazety i reporterzy z tego zwierzęcego systemu niewolników potęgują to napięcie. System, który jest tym systemem opartym na własności prywatnej jest przeciw Bogu. Tutaj w tym systemie jest trudno być zadowolonym z siebie. Tutaj nic nie można stworzyć z tego, co jest potrzebą ludzką, z którą człowiek się rodzi. Tutaj można tylko urodzić dziecko i nic więcej. To jest generalne stwierdzenie. Ktoś tam pisze piosenki albo rysuje obrazki ale to też dla tych zwierząt i to wszystko jest zdeformowane. angelina-jolie-15may17-04I to, co Angelina teraz czuje jest też zdeformowane. Ja też czuję coś wściekłego. Bo my jesteśmy ciągle w tym zwierzęcym układzie. Coś z kimś wykreowałaś i to koniec. Trzeba z tego układu wyjść i wejść w nowy układ do nowych kreacji. Ja nie mam zamiaru z kimś wchodzić w jakiś układ, w którym ja nic nie będę kreował tylko będę pielęgnował stary układ. Ja nie mam zamiaru pielęgnować kapitalizmu. ja nie mam zamiaru pielęgnować dzieci Brada. On zrobił te dzieci.

Ona urodziła dla niego Teraz jest czas, żeby on dał swój wkład i to jest normalne do czasu, kiedy one będą mogły samodzielnie się poruszać i mam nadzieję już w KERKG.  Angelina może kreować nowe.Jennifer-Aniston-jennifer-aniston-78761_340_500 Jeżeli nie może to postaramy się zrobić tak, żeby mogła. to jest ten nowy system. Przedłużanie życia. Przedłużanie kreacji. Pięknie ja to wszystko piszę, w Burgas. To dlatego, że ja rozumiem więcej i rozumiem z kim mam być i dlaczego. Ja mam być z Angeliną i mam ją przyjąć nago i nie myśleć o tym, że ktoś inny zrobił jej troje dzieci. Nowy czysty układ. imagePodoba mi się naga a nie z dziećmi, z Kambodżą i tak dalej. Coś wykreowaliśmy i to coś żyje swoim życiem. Jeżeli to będzie nam potrzebne, to wrócimy do tego w przyszłości. To coś jak samochód. Bierzemy samochód z biblioteki i jeździmy. Jeżeli Angelinie sprawi przyjemność spotkanie z dziećmi, to się z nimi spotka. Ale nie bez przerwy. To jest chore.

To spowodował ten system. Angelina to nie jest niańka, która lubi tę pracę. Angelina to jest kobieta, która chce być piękna. To piękno chce pokazywać. Ja nie mogę patrzeć na ten jej tragiczny wyraz twarzy. Dostanie to, co chce od nowego życia. Ona ma czekać na to a nie robić jakieś błędy w panice.  Trzeba to robić co człowiek chce robić. To będzie zasada. Dlaczego jesteś piękna.

Nie chcesz umierać. Nie chcesz być niańką ani sprzątaczką. Dlaczego się odchudzasz i lądujesz w rezultacie w szpitalu. Robisz to wszystko, bo chcesz być na szczycie. Chcesz żyć. Nie chcesz umierać. Popatrz dookoła. photo-couleur-cheveux-jennifer-aniston-3Tutaj prawie wszyscy chcą umierać. Jak te kobiety wyglądają makabrycznie. Ten system im nic nie daje, co by im dawało chęć do życia.

Dzieci. Nowy system będzie interweniował w takiej sytuacji jak jest teraz w przypadku Angeliny. Ona nie chce grać w filmie. Ja ją rozumiem. W tych filmach, w tym systemie, nie ma sensu grać. To jest chore. Oni nie wiedzą już sami, co dać tym zwierzętom do konsumpcji. Różne rodzaje coca coli. Powtórzenia. Nic nie powstaje nowego. Chińczycy oglądają zabytki i cieszą się, że są pomiedzy tymi krowami, które się zgodzą na nowe china town u nich. Nie ma rasizmu. Tak! Jennifer-aniston-picture-6To się podoba. Francuzi zupełnie już są wydołowani i nie wiedzą, co robić. Tam będzie królową moja córka Aleksandra, kiedy tylko zaczniemy. Zrobimy tam porządek. Prezydent będzie księciem i dobrze wygląda, jako partner Aleksandry. Oczywiście on ma żonę. Ja mówię tylko o jakiejś wspólnej fotografii. Jak ona by wyglądała na zdjęciu z kimś innym, kto był kandydatem. Nawet ja sobie nie wyobrażam, bo nie chcę.

Tak, że w tym nowym układzie będzie zasada inna. Zresztą teraz zupełnie nie ma zasad. Będzie zasada następująca. Coś wykreowałeś i to dajesz do biblioteki. Ktoś to dalej będzie kontynuował. Brad będzie to kontynuował razem z Aniston albo kim innym. Jeżeli nie to będzie to robił ktoś inny, kto chce. jennifer_122712091439Tak jak Angelina chciała i wzięła dzieci z różnych miejsc. To jest to. To jest prawo Boga. Nie ma litości dla nikogo. Nie ma litości dla zwierząt. Ja jestem na ulicy. Angelina obcięła biust. Nie ma litości. Trzeba to przyjąć i w ten sposób przejść na wyzszy poziom życia na Ziemi. Zrozumieć coś więcej. Być najpiękniejszą kobietą. Tak się przekształcić i być na samym szczycie! White-Mini-Dress-of-Jennifer-AnistonKERKG i firma Boga LBD da wszystkim ludziom możliwości kreowania nowego. Będzie dużo tak nazywanych miejsc pracy i będą ciągle tworzone nowe. Nieskończona ilość możliwości kreacji czegoś nowego. Komunistom to nie sprawiało trudności, przy tym niskim poziomie wytwórczości a mnie tym bardziej to nie sprawi trudności. To będzie fantastyczny niemożliwy obecnie do wyobrażenia rozwój świata.

