Jestem naładowany wściekłością. Właśnie sobie pomyślałem przed chwilą, że gdyby Angelina się pojawiła nagle to zerżnął bym ją z tej wściekłości od tyłu. ​
Wczoraj późno poszedłem spać i dzisisj wcześnie się obudziłem i myślałem o Angelinie w nawiązaniu do tego wszystkiego, co się działo w moim życiu. Ja zostawiałem te moje żony z dziećmi i wyjeżdżałem. Tak to jest wszystko skonstruowane. Nie ma litości. ​
Kilka milionów Żydów umiera w polskich obozach śmierci i nie ma litości. My jesteśmy zwierzętami i to wszystko odczuwamy inaczej. Ja odkrywam tę moją kobietę dla mnie wybraną i z zaplanowanym jej wcześniejszym życiem. Wszystko podobne do mojego.​
 Oczywiście ja lubię dzieci ale nie te, które zostały zrobione mojej kobiecie przez kogoś innego. Jestem zły na to, że do tego doszło. Ale to wszystko tak zostało zaplanowane i ja to musiałem też otrzymać jak potężne uderzenie w mordę. ​
Ja robiłem dzieci i ja zostawiałem to wszystko, bo tak to zostało skonstruowane.

Detale tutaj są


nie ważne. Ważne jest tylko to, że to miało się rozpadać. Taka była tego konstrukcja. I teraz ja dostaję taką kobietę jakie ja zostawiałem. I tę kobietę mam już mieć do końca życia. ​

Ale teraz ona ma zostawić wszystko. Ma zostawić dzieci swojemu mężowi. Widzę, że ona teraz jedzie do Etiopii. Możliwe, że ma zostawić te adoptowane dzieci tam skąd wzięła. Anglia to jest dla mnie jak rodzina. Królowa Anglii to jest jak moja matka.

​ Anglicy mówią Angelinie, co ma robić. To jest bolesne dla nas, dla zwierząt ale to jest nie ważne dla tego, co zwierzęta nazywają Bogiem. Król jest nagi. Gdzieś to słyszałem. Angelina ma też być naga. Ja otrzymuję kobietę taką samą jak ja jestem. Nawet została zmieniona, żeby było wszystko na miejscu i żeby nie było wzajemnych pretensji. Facebook mi delikatnie podpowiada. Ja tutaj przedstawiam swoją opinię, bo to jest ważne, co ja myślę nie tylko na temat świata i systemu, który będziemy zmieniać. 

​Tutaj jest ważne z kim ja będę. To znaczy z jaką kobietą ja będę. Kobiety są ważne. My nie jesteśmy arabami. Tutaj jest ważne coś, co nazywamy równością i dlateho ja dostajęctską kobietę a nie inną. Tak ja to widzę i dalej w detalach. Ona ma zostawić te dzieci swojemu mężowi. Ja zostawiłem swoim żonom. Ale w związku z tym nie ma być żadnych kontaktów z byłym mężem, żadnych przyjacielskich rozmów. Nic. 

​To chyba jej w Londynie wyjaśniają. Ja jestem na to wszystko wściekły. Ja jestem wściekły na te tatuaże. Ja w tej chwili chcę rżnąć ją z tej wściekłości od tyłu i czuję, że to tylko może mnie uspokoić. Ja nie wiem, co zrobi jej mąż. Najlepiej niech weźmie swoje dzieci i niech gdzieś zniknie mi z oczu. Ja widziałem te zdjęcia Angeliny. 

​To chyba dzień matki był. Od razu zrozumiałem, co tam się dzieje. Ona wie, że to wszystko ma zostawić. Ważne jest tylko to, że ja się bez niej nie widzę. Ja czuję coś silnego. Ja czuję jakiś silny wielokolorowy związek. Ja ją kocham i ja chcę ją jebać. 

​Ja jestem wściekły, że to wszystko musiało zostać tak skonstruowane, żeby była ta równowaga między mną i moją ostatnią kobietą. Równowaga między mężczyzną i kobietą. I w tym wszystkim ten silny związek. Miłość. Ja tutaj pisałem ostatnio o Niemcach i wczoraj mi tutaj przysłali młodego Niemca ze Stutgartu. 


Rozmawialiśmy po angielsku ale potem po niemiecku i ja zauważyłem pewien charakterystyczny dla tego języka dźwięk. Ten język ma swoje piękno i można ten język polubić ale oczywiście po tym, co było w czasie II wojny światowej ten język został przez Żydów znienawidzony. 

Ja również nie uważałem tego języka za piękny ale wczoraj zmieniłem zdanie. Muszę ten język lubić i muszę kochać moją kobietę. Tak to jest skonstruowane. Ja nie mogę jej kochać jeżeli ja widzę tyvh, którzy ją dotykali. To mi przeszkadza. Występuje konflikt wewnętrzny. Jestem wściekły. Chyba to wszystko pojedzie ba Syberię. Tylko ona zostanie naga. I wtedy będę mógł ją spokojnie piepszyć i zapomnę o tym wszystkim. 

