Zacznę ten tekst tutaj w bibliotece i skończę na moim tablecie. O czym to będzie? Ja nie wiem jeszcze. Ja piszę! Wiktor w Kiszyniowie mnie pyta. A jak ty to wszystko piszesz? 

​Skąd masz te wszystkie informacje. Od Boga! Wiktor popatrzył na mnie z szacunkiem. Ja już nic więcej nie mówiłem. To wysłannik Boga. Tak mu powiedzieli. Ja nie chcę być posłańcem Boga.

Jako posłaniec ja nie mogę nic zrobić. Ja jestem Bogiem i tak to trzeba objaśniać. Oni już tam coś mówią o Antychryście. To już jest lepiej. Azjaci mówią o Bogu Kalki. Oni tłumaczą, że to jest Jezus, który przyjmie na początku imię Kalki. To jest to, co ja zrobiłem ale ja nie wiedziałem, że ja jestem Jezusem.

Dopiero jak to znalazłem to mi się oczy otworzyły. Oni w kościele katolickim tego nie chcą. Ja dziękuję Azjatom. Ja byłem w Azji. Ale mi się nie podoba, że dotykali ciała mojej kobiety. 

​Przecież oni wiedzieli, czym to grozi. Ja powinienem wszystkich, co się do niej dotykali wysłać na Syberię ale …. przyjmujemy, że to jest przeszłość. Ja nie chcę patrzeć na tę przeszłość. Jeżeli to będę widział, to ja to usunę. 

Mówię nie tylko o mnichach buddyjskich, bo oni tylko porysowali jej ciało. Porysowali na trwale. Ona nie może być związana z przeszłością. Ona …… Ja tak sobie mowię, co ja chcę, a to wszystko jest już z góry zaplanowane i to wszystko ma tak działać, jak to jest zaplanowane. 

​Ja pamiętam moją babcię i ona mogła mieć wtedy lat, chwileczkę, spróbuję mniej więcej policzyć. Ona mogła mieć tyle lat, co Angelina w tej chwili. Ze trzy lata więcej. Babcia całkowicie była oddana mnie. Inne rzeczy to tło. Ona nie miała własnego życia. Jej życie to byłem ja. 

​Moja siostra była na drugim planie, a poza tym, urodziła się dla mnie również. Ja nie wiem, czy to coś Angelinie wyjaśni. Tutaj nie można nic zmienić. Tutaj jest wszystko zaplanowane wcześniej i trzeba to spokojnie przyjąć. Anglicy w Londynie chyba jej mówią, co ma robić. 

​Ja nie mogę mieć innej kobiety. To nie jest zabawa w rozwody albo coś takiego. Król się nie rozwodzi. Rozwód to było wcześniej. Żenisz się i wiesz, że się rozwiedziesz, bo kobietę, którą bierzesz nie kochasz. To jest właśnie ten system. 

​A może to będzie i w innym systemie również. Tobie się wydaje, że kochasz, kiedy ktoś inny ją bierze. Wtedy się budzisz i nagle coś do niej czujesz. Niesamowity ból. Wtedy trzeba szybko szukać innej partnerki i związać się z nią tak szybko jak to tylko jest możliwe. ​​​

To jest to wyjście. W ten sposób ja z tego wychodziłem. To musi zrobić Angelina. Ma przyjechać do mnie nago i od razu do mojego łóżka. 

