Wróćmy do tego tematu pracy i wyjaśnijmy sobie, co się dzieje w tej chwili złego i dlaczego tak jest. Komunisci dawali działki swoim ludziom i ci ludzie pracowali na tych działkach. Kapitalista może dać również swojemy niewolnikowi działkę ale co będzie? Nic nie będzie. Jennifer-Aniston_exact540x405_lNiewolnik nie chce pracować. Wystarczy, że niewolnik pracował całe swoje życie dla kapitalisty jako niewolnik. Niewolnik znienawidził pracę. Niewolnik znienawidził być niewolnikiem pracy. Niewolnik znienawidził siebie samego. Niewolnik znienawidził swoje życie. Były mąż mojej już żony (ale jeszcze nie mogę jej mieć w łóżku) pił i brał narkotyki. Angelina-Jolie-AP-newDlaczego? Trudno jest w tym systemie żyć i patrzeć na to wszystko na trzeźwo. Robisz film ale od razu myślisz, co się ludziom spodoba. Robisz film dla zwierząt i musisz wiedzieć, co one najbardziej lubią. Wtedy masz dużo pieniędzy, jeżeli w to wszystko dobrze trafisz. Ty nie robisz filmu dla tych ludzi, których ja wyzwolę. Tych ludzi nie ma w tej chwili. W tej chwili są zwierzęta i są pieniądze. GTY_angelina_jolie_sr_140507_16x9_992W komuniźmie człowiek pracował a teraz nie chce. Dlaczego? W komuniźmie mógł się zwolnić z pracy i wziąść inną. Tutaj nie może tego zrobić w kapitaliźmie. Kapitalista mówi – ja ci dałem pracę i ja ci dam dużo pieniędzy. Nie kochasz tej mojej pracy. Nienawidzisz tę moją pracę ale jaki masz problem.Angelina_Jolie Po pracy idziesz na dyskoteke. Kurwy stoja na wszystkich ulicach, gdzie jest dobra kapitalistyczna zabawa. Narkotyki masz na ulicy. Żyć nie umierać!!! To jest życie. Tylko musisz mieć pieniądze i żyjesz pełnią życia…. kapitalistycznego systemu dla zwierząt takich głupich, jak ty jesteś głupi i będziesz coraz głupszy im więcej będziesz u tego kapitalisty pracował. Czego w komuniźmie nie było. 1448277749_andzhelina-dzholi3W komuniźmie nie było tego, co było w kapitaliźmie. W komuniźmie było za mało tego wszystkiego, co ten już prawie człowiek w komuniźmie sobie wymarzył. Dlaczego tak było. Tak było dlatego, że wszyscy byli równi. Było święto pracy pierwszego maja i my to święto przywrócimy. Tylko komuniści wszystkich zrównali do poziomu durnia komunistycznego, który nie skończył żadnej szkoły. DBkE3zNXsAA8dpb (2)Ci, co skończyli szkoły chcieli coś robić ale komuniści nie potrafili im stworzyć stanowisk pracy. Komuniści wiedzieli co dać do roboty sprzątaczce i robotnikowi na budowie ale już dla inżynierów mieli stanowiska pracy jedynie fikcyjne. Dla nich był potrzebny murarz ale nie inżynier. Kompletne zagubienie komunistów. My zrobimy wlasciwą ocene pracy i na tej podstawie powstanie klasyfikacja ludzi, powtarzam ludzi, a nie tych kapitalistycznych niewolników, co są teraz. Angelina-JolieCzłowiek w komuniźmie chciał dużo więcej. Człowiek w komuniźmie chciał więcej niż dostał teraz w kapitaliźmie. Ten człowiek chce więcej, bo to jest człowiek a nie kapitalistyczne zwierzę, którego potrzeby zostały zniszczone przez system kapitalistyczny. Ja tym wszystkim ludziom z byłego komunizmu dam dużo więce niż oni sobie wymarzyli w komuniźmie, bo ich potrzeby jeszcze nie są takie duże, jak będą w KERKG. Angelina-Jolie-Preventive-Mastectomy-Surgery-risk-and-advantagesTen człowiek będzie się rozwijał a nie wracał do epoki kamienia łupanego, jak to się dzieje obecnie. Nie ma potrzeb. Nie ma pracy, bo nie ma potrzeb. Nie ma potrzeb, bo człowieka zniszczył kapitalizm. To nie jest człowiek. To jest zwierzę. To jest dramat, kiedy człowiek czuje, że idzie coraz dalej w tym zwierzęcym kierunku. Musi brać narkotyki. Tylko niektóre zwierzęta to wytrzymują spokojnie. 29d1be36841fd045507cf0f1d1025d2cTo są psy. To są świnie. To nie są ludzie. Nie mówcie mi, że Trump ma ochraniać ludzi. Nie ma ludzi i Trump nikogo nie będzie ochraniał. Donald za mało jeszcze jest wulgarny. Chyba Donald nie umie postępować ze świniami albo psami. Trzeba być bardziej ordynarnym w USA szczególnie, bo go świnie i psy wciągną do tego amerykańskiego chlew albo …. nie wiem. Ja rozumiem, że on czeka na mnie. Angelina-Jolie-v3Jak tylko wyjdę na scenę to Donalda zastąpi Ivanka na tej scenie dla ludzi. Coś musi być czystego, bo ktoś musi być królową w USA. Arnold niech czyta to, co ja mówię do niego. Lubię Arnolda, bo mi przypomina dziadka mojego. Nie miał wykształcenia ale gazetę umiał przeczytać. Miał tylko mięśnie. Zatem w komuniźmie człowiek nie potrafił znienawidzieć pracy a w kapitaliźmie tak znienawidził pracę, że nie chce pracować i czeka na śmierć, kiedy tylko ma okazję. angelina-jolie-at-sergio-vieira-de-mello-foundation-at-united-nations-office-in-geneva-03-15-2017_4Za to jest to, co jest ohydne dla Jezusa. Jezus został sprzedany przez apostołów, tych co teraz są w kościele katolickim za pieniądze. Najważniejszy apostoł to jest ten ich papież. On reprezentuje tego apostoła. No to jest makabra, że oni to wszystko jeszcze reklamują. Sprzedali Jezusa i jeszcze to reklamują wszędzie. Zwierzęta kapitalistyczne wszystko przełkną. To nie są ludzie, którzy myślą. Ja jestem Jezusem. Ja przychodzę ich wyzwolić. Ja przychodzę dać im to coś, co jest zakodowane w człowieku. Angelina-Jolie-Zoe-Kravitz-Demi-Lovato...-Ces-stars-qui-sont-ou-ont-été-anorexiques-Ja przychodzę im dać wolność. Wolność to nie jest to, co jest w kapitaliźmie. Idziesz do baru. Idziesz do kina. Bierzesz narkotyki. Czytasz książkę. Tobie się śni wolność. Obudź się!!!! Komuniści nie potrafili tego dać, co ja dam. Ja dam pracę dla wszystkich, którzy coś umieją i dla wszystkich to, co chcą. e9eade1fd93895144658f4fa99a4bd5eChcesz śpiewać. Nauczysz się i będziesz śpiewał jak Elton John. Ale gejem nie będziesz, bo to będzie inny system i będziesz miał kobiety rozebrane a nie tak jak w islamie. To wszystko pojedzie na Syberię. angelina-jolieElton John będzie im grał a te dziewczyny zakryte będą tańczyć. On im będzie grał dotąd dopóki się nie rozbiorą. Kiedy się rozbiorą on będzie patrzył aż się przyzwyczai do nich i zacznie wszystko inaczej. Piękno ciała kobiety.

 

