Днес, аз разбрах всичко. Бургас, град на Бога. Вчера бях толкова далеч в открито море, както никога досега в живота ми. 3563546Ако стигнете до това място и да се върне, аз съм цар на Русия.

Това е, което казах. Бих могъл да кажа, че аз съм кралят на Полша, тъй като Полша е в центъра на Европа, но аз не съм казвал, че тъй като аз не искам да има корона на това еврейско гробище. Точно това щях да видя вчера. Angelina_JolieТази сутрин разбрах всичко, но някои неща, които няма да се разкриват, защото хората ще го прочетат. Аз нямам време и пространство, за да се даде на всички данни, свързани с живота ми, откакто започнах да уча руски език в Полша. Angelina-JolieТази връзка с Ленин. Това рускиня от Мариупол и тази забележителна точка. Това не е за Полша. Мицкевич не исках да кажа Полша, например, в момента. Кучета искат да имат своето място.

Той имаше предвид нацията. Той имаше предвид хората. Благосъстоянието на хората. Ставаше дума за системата. Ставаше дума за цар на Русия. Руски цар не иска да се промени тази система. Angelina-Jolie-AP-newВсичко на царя. Мицкевич не е роден в тази страна. Friderik Шопен не е роден в тази страна. Мицкевич е загрижен за руския цар и лошата система. Пушкин също е притеснен за системата и за царя. GTY_angelina_jolie_sr_140507_16x9_992Ето защо аз бях там в Молдова, където Пушкин е бил, и сега съм в Бургас, където е бил и Мицкевич. Но това не е сега. Това не е за демокрация. Тази система е насочена срещу хората. 1448277749_andzhelina-dzholi3Това е връщане към романтичния период, но с Веслав на трона в Русия. Wieslaw, но в Ленинград, а не във Варшава. В херцогство Варшава беше именно тези времена, но царят не е в състояние да контролира.

"The Tourist": Rome Premiere

Brad Pitt and Angelina Jolie attend “The Tourist” premiere at The Space Cinema on December 15, 2010 in Rome, Italy.

Ленин беше подготвил всичко за мен. Те са елиминирали царя с децата си, и сега може да бъде коронясан в Ленинград. В Москва дори кръстен в православната църква, и това беше през 2008 година. Всичко е подредена. Мицкевич ме обърква, и аз отидох в грешната посока. Wieslaw, но в Ленинград, а не във Варшава.

В херцогство Варшава беше именно тези времена, но царят не е в състояние да контролира. Ленин беше подготвил всичко за мен. Те са елиминирали царя с децата си, и сега може да бъде коронясан в Ленинград.

В Москва дори кръстен в православната църква, и това беше през 2008 година. Всичко е подредена. Мицкевич ме обърква, и аз отидох в грешната посока. Angelina-Jolie-Preventive-Mastectomy-Surgery-risk-and-advantagesМного е важно, че съм пристигнал в Бургас и разбрах тук, за да помогне на Мицкевич. Беше около свързване на славяните, и разбира се, че ще го направя.

Той не знаеше, че тези пророчества говорят за това кой ще бъде цар на Русия, която ще даде на хората това, което те очакват в Полша тогава и сега. Станислав Август Понятовски в Русия даде Полша след което се отправи Гродно. Бил съм там. DBkE3zNXsAA8dpb (2)Това е достатъчно, най-вероятно днес. Аз давам Херцогство Варшава до Великия Херцог Русия Володя Путин, ако той иска да.

