Dalsze przejaśnienia w Burgas. Nawet nie mam czasu być na plaży. Wczoraj tylko wszedłem do Morza Czarnego i spowrotem do pisania tych artykułów. Wieczorem zacząłem coś o Niemcach a dzisiaj rano te pusle mi się układają i już prawie mam końcowy obraz.

Czego w tym jeszcze brakuje? Nie wiem. W Kiszyniowie zacząłem to wszystko od krzyżaków. Właściwie od nowych krzyżaków. Nie należy tak tego interpretować, że my wracamy do okresu Jagiellonów a ja jestem Władysławem III. To wszystko ma mi pokazać drogę do tronu w Europie. 2017-font-b-Angelina-b-font-font-b-Jolie-b-font-Tiered-Red-Carpet-font-bJa nie jestem posłańcem Boga. Ja jestem kimś więcej niż ci wszyscy, co byli przede mną. Ale dla zwierząt ja mogę być tym, czym one chcą. Dla mnie jest to obojętne. Tajne służby i inne wtajemniczone osoby to czytają, co ja piszę, a dla innych to jest ciągle zakodowane i uważają, że to pisze jakiś kolejny wariat. 6937TVN 24 pojedzie z Krakowa na Syberię. Żeby to wszystko zrozumieć, co się w tej chwili dzieje to trzeba wieżyć w Boga. Kościół ortodoksyjny jest temu blizszy. Oni wierzą, że umarli żyją. Ale ja nie o tym chcę mówić. W Moldawii ja zacząłem ale jeszcze nie kojarzyłem tego wszystkiego. Nie miałem tego obrazu, co teraz. My wracamy do tego okresu, kiedy król polski był królem tych obszarów gdzie ja jestem. My wracamy do Bułgarii. My wracamy do Krakowa. My wracamy do tego okresu świetności Polski, kiedy była szansa panowania nad całą Europą. AAEAAQAAAAAAAAneAAAAJDM3NDliY2ZjLTQ3NmItNGNiZi1iNmE5LTU2NDQ5MGU1ZWQ1ZAMy tutaj pokazujemy Napoleona, Hitlera i innych w Historii a tutaj może największym z tych mógł być Władysław III, gdyby wtedy pokonał Turków pod Warną. Ale wtedy był islam i nie był to czas odpowiedni na to wszystko. On nie mógł tego zrobić. Co to by oznaczało. To by oznaczało rozszerzeni chrześcijaństwa i likwidacja islamu. To mogę powiedzieć, że Władysław poszedłby dalej. Ale nie o taką religię Bogu chodzi. Chrześcijaństwo ja zastępuję nową religią dla ludzi, którzy będą ludźmi, a nie jak obecnie zwierzętami. 29835f54861627e95b22ccfb49262371Zasady postępowania czyli ta cała religia będzie tworzona w sposób wolny a nie narzucony zwierzętom, jak to jest z obecnymi religiami wszystkimi na świecie. Człowiek jest psem, bo jest niewolnikiem w kapitaliźmie. Brak pracy przekształcił go w psa i to promieniuje. To nie szkodzi, że są tacy, ktorzy nie muszą być psami, bo mają dużo pieniędzy. Oni też muszą być psami, bo muszą być podobni do ogółu w tym systemie. Ja nie mam czasu tego dalej wyjaśniać. Właśnie to jest ta gripa, która ma mi pomóc wejść na tron świata. Oni rozumieją, że coś w tym całym systemie jest nie w porządku. Coś nie gra ale oni nie wiedzą, co to jest.

To wiem ja i ja to wszystko mam zmienić i mam być królem tego nowego świata. Ten artykół jest ważny. Oni widzą tylko niektóre elementy złe w tym systemie i ja im ciągle pokazuję nowe. Ja im pokazuję, co będzie w nowym systemie. System, w którym będzie monarchia, będą klasy, będzie biblioteka i tak dalej a przede wszystkim będzie nieskończona ilość czegoś podobnego i nazywanego obecnie pracą, będzie systemem najwyzszym. Takiego systemu w historii świata jeszcze nie było. angelina-jolie-premieres-her-new-movie-in-cambodia-with-all-six-kids-07Ten system i ta nowa praca, która jest tą najważniejszą potrzebą człowieka, spowoduje przemianę, transformację człowieka. Człowiek przestanie być psem. Wszyscy ludzie przestaną być psami. Na to czekają przede wszystkim ci, którzy są w tej chwili na górze w tym systemie i to oni pomogą mi wyjść z tego gówna, w którym jesteśmy wszyscy. Jesteśmy w piekle. Ja jestem na ulicy, bo polacy robią wszystko, żeby mi w tym pomóc. 20 milionów polaków na Syberii i 20 będzie w centrum europy. DBkE3zNXsAA8dpb (2)Co z tego, że są pieniądze i mówimy o człowieku – on ma wszystko. On ma gówno. On ma tyle ile ten system wyprodukował. Ten system nic nie wprodukował i on nic więcej nie może mieć. On bierze narkotyki, bo nic innego nie ma. Młody szwed pije, bo mówi, że nic nie ma do roboty. Kapitalizm jest zły, bo jest już niemożliwy do kontynuowania. Musi odejść. Koniec świata zwierząt. Ludzie chcą mieć więcej. Ludzie chcą iść ciągle dalej, ciągle wyżej. To jest ten motor, który mnie ma wyprowadzić na tron świata. Nowy Babilon. To zbudujemy!

