Ostatni artykuł o fikcjach to jest coś bardzo ważnego. To jest moje spojrzenie z boku. Nawet Budda nie patrzył w ten sposób i dlatego ja jestem strasznie zdenerwowany tymi tatuażami u Angeliny. ​​

Tak jakby mnie ktoś uderzył w twarz. Kambodża małe państwo pozwoliło sobie uderzyć mnie w twarz. Co ja mam z tą Azją zrobić. Z butami wchodzą w moje życie. Bezczelność. Nie rozumiem tego w tej chwili ale to się wyjaśni jak inne rzeczy. Burgas i romantycy, którzy byli przeciw systemowi. Wszyscy czekają na mnie. I Budda czeka, a jakiś mnich pozwala sobie zrobić tatuaże i ją związać z Kambodżą i, w ten sposób, związać mnie z Azją. Spojrzenie z boku na te różne fikcje. To widziałem bardzo dobrze. Sport to jest zastąpienie tej potrzeby kreacji związanej z wysiłkiem fizycznym i w ten sposób zlikwidowanie tego dążenia człowieka, przeniesienie na inny obiekt, oszukanie, zastąpienie czymś innym, zastąpienie fikcją. Pozostają inne potrzeby i te potrzeby są likwidowane przez tworzenie fikcji filmowej albo przy czytaniu książki albo jako widz na stadionie. To jest utożsamianie się z danymi postaciami. Człowiekowi się wydaje, że jest tą postacią filmową. Sen. Coś w tym rodzaju. On jest nikim, bo demokracja i kapitalizm nie dają mu możliwości bycia kimś, nie dają mu miejsca, gdzie może coś tworzyć. On ma daną mu fikcję i on się cieszy, że strzelił bramkę. Tutaj to jest już fikcja posunięta dalej. Praca zastąpiona sportem i jeszcze dalej idzie ten antyludzki system, bo ten sport jest narzędziem do tworzenia następnej fikcji. Już nic nie robisz, bo nie grasz w tę piłkę a wydaje ci się, że grasz. Fikcja spotęgowana. Fikcja do kwadratu. Dalej to są narkotyki i homoseksualizm i inne fikcje, które mają zastąpić zupełnie inne potrzeby człowieka. W ten sposób człowiek zostaje odkształcony, zdeformowany. To się przenosi wszystko do architektury. To się przenosi do zachowań człowieka i dalej do wszystkiego, co jest dookoła i w ten sposó Grecy przyczynili się do stworzenia tego piekła. Sam człowiek jest fikcją, bo w rzeczywistości jest zwierzęciem. Jest niewolnikiem. Jest psem albo czymś innym. Człowiek nie jest tym, czym się rodzi. To ogarnia cały system. Fikcja jest wszędzie i to zwierzę kocha fikcję. To zwierze żyje fikcją i to zwierze chce żyć fikcją. I to jest makabryczna tragedia człowieka. Religia jest wypełniona fikcją. Religia kstolicka dla gejów, którzy żyją fikcją. Ta religia znajduje swoje miejsce w tym systemie i nie będzie miała miejsca w moim nowym systemie. Oni to wiedzą i nie chcą mi pomagać. Ja mogę to dalej tłumaczyć i pokazywać dalsze detale, które tworzą ten makabryczny świat stworzony przez demokrację i inne systemy narzędziowe. Kapitalizm. Pieniądze. Jak to wszystko powstaje i kto jest winny. Winny jest system. Nie ma pracy i od tego się wszystko zaczyna. Bierzemy taką pracę, jaka jest i to już jest ten początek fikcji. Pracujemy i wyobrażamy sobie, że jest to ta praca, której szukaliśmy. Tworzymy sobie fikcję i od razu czujemy się lepiej. Rezygnacja. To jest stan choroby. I tak dalej ja to mogę wyjaśniać i pokazać różnicę miedzy człowiekiem ze wschodu Europy, z komunizmu i tym człowiekiem z zachodu Europy. Różnice są olbrzymie ale ja tego nie będę teraz robił. Ile trzeba będzie tych kapitalistycznych zwierząt posłać na leczenie ja też nie chcę o tym w tej chwili myśleć, bo to nie jest przyjemny temat. A zresztą. Wyobraźmy sobie krowy, które się zgadzają na wszystko. Jest im dobrze. One uważają, że tak powinno być. Dla nich Rosja, która jest symbolem komunizmu jest czymś strasznym. Wszyscy, którzy nie są krowami są czymś nie normalnym. Normalny dla nich jest Francuz, który się zgadza być czarnym. Piękna biała dziewczyna z czarnym chłopakiem i ja to widzę w metro, w Marsylii. Być krową francuską albo w innym kraju i akceptować wszystko. Przenieść ten system do Rosji. Wziąść Rosję i całą czystą jeszcze rosyjską Azję do Uni Europejskiej. To chcą zrobić Polacy. Czytałem o tym. Polska świnia pytała Rosję. Polska świnia na czele uni. To w ten sposób polskie świnie chcą mi pomóc. To w ten sposób ci grabarze na cmentarzu żydowskim chcą pomóc Bogu. Dwadzieścia milionów polaków pojedzie na Syberię. Tam mi pomogą i ja im pomogę tak jak oni pomogli Żydom w polskich obozach śmierci. Polskie świnie w czołówce Unii Europejskiej. Polskie świnie mi pomagają być na ulicy. Hitler też pomógł Stalinowi. Polskie świnie podporą tego systemu skierowanego przeciw człowiekowi. Polskie obozy śmierci to mało. Polska świnia na czele Uni Europejskiej. Zniszczenie Żydów w polskich obozach śmierci to za mało. Polska świnia musi być jeszcze w EU i dalej pomagać Europie. Polska świnia musi pomagać Bogu. Polska świnia musi pomagać mi być jak najdłużej na ulicy. Te krowy z Europy wiedziały kogo postawić na czele rady EU. Ja się dziwię, że nikt nie protestuje. Anglicy się wypisali z tej organizacji. Chyba wiedzieli, że ja to napiszę. Oni wiedzą dużo. Dlatego ja w Azji mówiłem, że jestem Anglikiem. Angelina……… Krowy w Europie zachodniej zgadzające się na wszystko. To jest ta charakterystyka społeczeństwa zwierząt w zachodniej Europie. To nie są ludzie, którzy myślą, co dalej. Jaka będzie przszłość. Jakie będą skutki. Krowa tylko myśli o jedzeniu i produkcji mleka. Ja byłem u nich i ja ich lubię. Czy można krowy nie lubić? Afryka kocha tę Europę. Dlatego mamy tę emigrację. Te czarne zwierzęta z Afryki są mądrzejsze od krów i mają w związku z tym większą siłę przebicia i opanowały już nie tylko Amerykę ale Europę zachodnią. Ja tam byłem i wiem. Po to tam byłem, żeby coś zobaczyć, nie tylko Kolumba na pomniku. Europa zachodnia, ze swoim krowim myśleniem czyli bezmyślna, nie może wprowadzać na wschód swojej krowiej kultury i tak dalej. Ja to wszystko zmienię na zachodzie, jeżeli przejmę kontrolę nad Francją i pozostałymi krajami. We Włoszech będę osobiście królem. Zwierzęta z Azji przyzwyczaiły się do tych europejskich krów i im się wydaje, że mogą robić spokojnie różne rzeczy. Ja się cieszę, że hindus jest z moją drugą żoną i w ten sposób mi pomógł się zupełnie uwolnić. Kto pomoże Angelinie się uwolnić? Pojechała do Kambodży i całe plecy pomalowane. Jeszcze dziecko zabrała, bo poczuła, że coś powinna zrobić za to, że jakieś tam państewko małe w Azji ją bardzo kocha.  Ja rozumiem, że nie mogła znaleźć prawdziwej miłości. Tak to musiało być skonstruowane przez to coś, co nazywamy Bogiem. Teraz się wszystko zmienia. Teraz zaczyna się to dla czego tutaj została przysłana. To wszystko zostawi. Tylko tatuaże zostaną, ale ja już ją chcę nawet z tatuażami. Ja nie chcę się onanizować, a nikogo innego nie mogę mieć. Zresztą, jeżeli jest dla mnie to wszystko będzie idealnie. Jeszcze takiej kobiety nie miałem w moim życiu na Ziemi. To będzie coś pięknego. Anglicy mi pomogli w tej ostatniej fazie. Królestwo. To my zrobimy. KERKG. 

