Pisałem o tym, że wszystko jest fikcją. Ta fikcja ma zastąpić to, co jest człowiekowi potrzebne. Człowiek jest bardzo kolorowy w tej tęczy jego potrzeb ale system, który mamy zamienia to wszystko w szarość i człowiek ląduje w barze. 9b8af82b22be4b1cd066574a922d862cSam tam byłem to wiem. Tylko świnia może wytrzymać ten makabryczny system. Znowu mi idzie to świetnie. Już widzę, że będzie bardzo dobry tekst. Burgas i Angelina. angelina-jolie-dinner-mothers-day-02.jpgPuszkin i Mickiewicz. W rytmie tej muzyki z indianką białą i prawie nagą. Ja nie mogę patrzeć na te zasłonięte arabskie albo tureckie dziewczyny. Ja nic nie widzę. Będę musiał wytrzeć te wszystkie dziewczyny z facebooka i dać miejsce tym rozebranym.

MSDSTAL EC004

STAYING ALIVE, John Travolta, 1983, (c) Paramount

Poruszasz się tak jakbyś był w jakimś ogrodzie i dookoła kwiaty. Odkryte. Jeżeli są zakryte to znaczy nie chcą być w Ogrodzie Boga.

Ale nie o tym chcę napisać. Powiedzmy, że człowiek ma to, co teraz nazywamy pracą ale to jest coś innego. To jest zupełnie coś innego. To ma być coś, bo tego jeszcze nie ma. Mnie jest łatwo krytykować to co jest ale trudniej powiedzieć o tym czego nie ma. 2F49685D00000578-3356268-image-a-5_1449855845745To coś, co będzie ma całkowicie jakby to powiedzieć dać człowiekowi to, co on chce w danym momencie i w każdym następnym momencie. To ma dać dostęp a nie od razu dać statek kosmiczny. ss-120921-angelina-jolie-08.today-ss-slide-desktopPrzylecą z innej planety do świń i świnia weźmie ten ich statek, rozbierze, i będzie wiedziała, jak zbudować, i poleci na te inne planety roznosić ten swój świński smród razem z EU.

Główna organizacja w tym świńskim chlewie. Czekajcie i nie doczekacie się. Oni wiedzą, co tutaj się dzieje. To znaczy wiedzą, że nic się nie dzieje a to oznacza, że poziom jest poziomem świni. Boją się przylecieć. Z polskimi przewodnikami.

83fe0bf69083b95558c9416b041734e9

Actress Angelina Jolie waves while arriving for Russia’s Premiere of her feature film “Salt,” in Moscow, Russia, Sunday, July 25, 2010, with a Russian poster of the movie in the background. (AP Photo / Mikhail Metzel)

Polacy was zaprowadzą! Zobaczycie. Nie do polskiego obozu śmierci ale na Syberię. Tam zrobimy Unię Syberyjską i będziemy leczyć te chore zwierzęta. Ja tutaj przygotowałem już prawie ten projekt i możemy zaczynać.

Tylko jeszcze ten ślub z Angeliną. Oficjalnego rozwodu być nie musi. Dla mnie jest najważniejsze, żeby Angelina była sama w tej chwili. Separacja to jest to samo, co rozwód dla mnie. kim-kardashian-instagram-followers-cleavage-090315Nie ma powrotu. Bilet w jedna strone. Wysiadles z pociagu i pojechal. W momencie przejęcia władzy ja wszystkie te rzeczy z dżungli anuluję. Zbrodniarze wychodzą na wolność….. na Syberii. Muszą być leczeni. Przecież ja chorych ludzi nie wypuszczę tutaj w Europie. Wszystko pojedzie albo na Syberię albo do Afryki. Samolotami nie będziemy wozić do Ameryki, bo dżungla ma za mało samolotów. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_1Nie ma pracy to jak może być czegoś dużo. Tutaj nie może być niczego więcej, bo wtedy ludzie nie byliby na ulicy. Koło się zamyka. Diabelski krąg w tym piekle. Nie wiadomo jak z tego wyjść i nagle kryzys. Znaleźli wyjście.

Więcej ludzi na ulicy. I to jest to. Musi być równowaga. Ludzie na ulicy muszą równoważyć tych, co pracują w dżungli. Jeżeli nie ma równowagi, to wtedy następuje kryzys. Oni nie wiedzą dlaczego jest kryzys. Albo wstydzą się powiedzieć zwierzętom. Ale to można spokojnie krowie powiedzieć. 1082749_636x978.jpgKrowa wszystko spokojnie będzie przeżuwała i nic się nie stanie.  Zwierzętom jest wszystko jedno. Wszystko jedno jaki będzie prezydent i wszystko jedno jaka dziura. To może być inny mężczyzna. Tylko żeby miał dużego chuja. angelina-jolie-cambogia_980x571Tak mi powiedział jeden prawie kolega gej z Warszawy. On ma małego chuja. Tak powiedział o tym drugim, z którym pili wódkę w nocy a potem ja już się odwróciłem na drugi bok, żeby na to nie patrzeć. Za kilka dni się rozstali i on mi opowiedział o jednym kandydacie na prezydenta z Łodzi.

W Łodzi jest wytwórnia filmowa i szkoła filmowa. Polański nie chciał tutaj być w Polsce. Coś się stało. Musiał się zniechęcić do tego miejsca i od razu do całego tego żydowskiego cmentarza. angelina-jolie-guerlain-mon-guerlain-fragrance-2017-00-400x242.jpgWróćmy do tematu tego artykułu. Trzeba dać człowiekowi wszystko, co on potrzebuje żeby coś wykreować. Nie wolno mu dawać gotowych rzeczy. On ma dostać proste narzędzia i następnie coś wykreować. Fryderyk miał tylko fortepian, a co z tego wykreował to wiemy. nwc1503002-01Nie wiem, czy się dobrze rozumiemy. Ja też nie mam gotowego rozwiązania, bo mi nie wolno mieć i muszę kilka lat się męczyć z tym projektem. Ja nie ma Angeliny i muszę czekać. No ale jak ją już w końcu dostanę to ja nie wiem. Tak jak mój dziadek opowiadał o Ukrainie. angelina-jolie-ddf.jpgTydzień czasu nie wychodzili… po ślubie. Tak więc człowiek ma dostać stanowisko pracy a jeżeli to mu się nie spodoba, bo będzie miał inny pomysł, trzeba dać mu inne, takie jak on chce. Tego nie ma, bo nie ma i to trzeba wyraźnie sobie powiedzieć. Ten system działa na innych podstawach.

To jest system na glinianych nogach. Szwedzi wiedzą a Polacy …. niczego nie mogą się nauczyć, bo nie chcą. Oni teraz są w unii z Niemcami. Im się wydaje, że są kimś. Wszystko się wali a polacy jeszcze Rosji proponują przystąpienie do EU. Angelina-Jolie-prepare-son-retour-au-cinemaTo tak po cichu było ale ja to usłyszałem. A kim są Niemcy? Chyba wam się w głowie zupełnie pomieszało. Dalej chcecie z Niemcami współpracować. To nie wystarczy wam współpracy w polskich obozach śmierci. Kilka milionów żydów zagazowaliście. f39eac499a9ff73963ae077c7fea0d84Reszta się rozbiegła po całym świecie. Teraz ja będę ich zbierał po całym świecie. Przecież polak mi nie pomoże. Polak może tylko pomóc szybciej umrzeć. Tak jak pomagali żydom tak chcą pomagać mi i Europie.

Pomagają Bogu w ten sposób. Kilka milionów żydów zagazowanych a Kraków nic nie czuje. Ja nie lubię wchodzić na cmentarz, bo coś czuję śmierdzącego i ja nie lubię oglądać trupów. Dlatego człowiek będzie żył wiecznie w KERKG.  196.jpgA więc człowiek dostanie wszystko, co będzie chciał i ma coś robić. Człowiek ma być szczęśliwy. Tak jak ja z Angeliną. Tylko człowiek szczęśliwy może dać z siebie wszystko. Tak jak mężczyzna to wszystko oddaje kobiecie.

Nie wychodzi dopóki nie skończy…. Czas mija i muszę to przerwać. Nie lubię przerywać ale muszę. Tego z Angeliną ja nie będę robił. Nowy system i nowe zasady. Wszystko nowe i nowa kobieta dla mnie…. just Angel…ina!

