Nie mogę się dostać do tego poprzedniego artykułu. Za dużo było tego wszystkiego. Za bardzo się rozpędziłem i przekroczyłem granice przyzwoitości. Zacznijmy jeszcze raz ale inaczej. I tak to jest wszystko skonstruowane, że nie mamy gotowych rozwiązań. Czasami potrzeba wielu prób. 1Tego nie ma w tym moim przypadku. Ja podaję jakąś informację a następnie ją rozbudowuję. Coraz więcej detali i to jest coraz bardziej kolorowe. Boże dlaczego mnie opóściłeś- powiedział Jezus. Wszystko mu dobrze szło aż doszedł do krzyża. Jemu się wydawało, że idzie w przeciwnym kierunku. On chciał przecież zrobić z tych zwierząt owce. Ale to nie o to Bogu chodziło.

Papież też nie rozumie, że już idzie w kierunku Syberii. O co Bogu chodzi. O co mi chodzi. Bóg to ja. Bogu chodzi o pielęgnację tego Ogrodu Boga na Ziemi. To można nazwać rozwojem tego świata. To, co jest w tej chwili, to jest zahamowanie, zatrzymanie rozwoju świata. Pracy musi być nieskończona ilość. C8gHWs7WAAAyeUrTo znaczy, że ciągle powstają nowe stanowiska pracy. Ja używam tego języka ale to nie chodzi o to, co się nazywa pracą obecnie. Ale będę to kontynuował. W tej chwili nie powstają nowe stanowiska pracy, bo nie ma nowych potrzeb. Kapitalizm to jest taki system, który czeka. Potrzeb nie ma i nie ma nowych miejsc pracy. Ludzie na ulicach. Dlaczego nie ma nowych potrzeb? Angelina-Jolie-Naked-36Nowych potrzeb nie ma, bo kapitalizm zrobił z tych ludzi zwierzęta. To mogą być na przykład krowy albo świnie albo inne zwierzęta. Ja dalej nie będę tłumaczył jakie krowa ma potrzeby. W jaki sposób kapitalizm doprowadził do takiej sytuacji. Brak pracy w kapitaliźmie to jest ten element. Równowaga kapitalistyczna. Musi być równowaga pomiędzy tymi, co są na ulicy i tymi, co pracują czyli niewolnikami. angelina jolie 2013W kapitaliźmie wolność to jest to, co widzimy na ulicy. To jest to francudkie hasło. Wolność, równość, braterstwo. Ja nie chcę teraz tego w całości komentować, bo i tak to jest hasło na grobie Francji i nie ma sensu nic dodawać. Ja podniosę Francję na nogi ale ja tam nie będę osobiście królem. Utrata równowagi w kapitaliźmie to jest kryzys. Więcej ludzi uzyskuje wolność i jest na ulicy i kapitalizm znowu wraca do równowagi. To jest chyba ta równość o której mówią Francuzi albo może być jeszcze coś innego. world-premiere-gala-screening-of_5013596To jest trudno wyjaśnić, co to dokładnie znaczy. Równość to miało być hasło w komuniźmie. To doprowadziło do upadku komunizmu. Braterstwo to jest hasło katolickie. Wszyscy jesteśmy braćmi i siostrami tylko Jezus jest Antychrystem, bo nie chce oddać siebie na ofiarę temu zwierzęciu, którym jest kapitalizm. On wręcz przeciwnie, chce zabić to zwierzę. To jest z bajki o tych ofiarach z ludzi dla smoka. Smok wawelski. To Kraków.

2017 Classy Angelina Jolie Hairstyle | Taaz Hairstyles Tips - Angelina Jolie Hairstyles
2017 Classy Angelina Jolie Hairstyle | Taaz Hairstyles Tips – Angelina Jolie Hairstyles – 2017 Hairstyle Ideas

Ci, co nie mają pracy są wolni. Innej pracy nie ma. To jest zasada tego systemu. Nie może być nieskończona ilość pracy, bo system straci równowagę. Most się zawali. Kapitalizm się zawali. Nie wiem, czy to już jest wystarczające wyjaśnienie tego w jaki sposób człowiek zamienia się w zwierzę i następnie traci to wszystko, co jest napędem rozwoju świata w systemie kapitalistycznym. Zanikają potrzeby. Człowiek się staje kompletnyk półgłóekiem japitalistycznym. DBkE3zNXsAA8dpb (2)Nie ma wynalazków nie ma nic. Pustka i trzeba tę pustkę wyoełnić alkoholem albo iść do kościoła a tam czekają na takich półgłówków, bo mądry człowiek tego nie może zrozumieć, co oni mówią. Oni też nie zrozumieli Jezusa na ostatniej wieczerzy a teraz mają pretensje, że przychodzi zlikwidować ich religię i straszą ludzi Antychrystem. Ci, co straszą i ci wystraszeni pojadą na Syberię. Moja pierwsza żona na facebooku tak wygląda od tego wystraszenia, że ja sam się wystraszyłem. 279cde75fccfb552562bc7c33410f0a4Mąż Angeliny z tego wszystkiego nic nie bierze do ust ani narkotyków ani jedzenia ani innych rzeczy. Od razu się wyleczył, jak się zorientował, co się tutaj kroi. Tylko papież struga bohatera. Szuka wsparcia u Arabów. My w Afryce też zrobimy obozy pracy, tylko jeszcze nie wiem gdzie. Może w Egipcie na pustyni gdzieś. Nie wiem, czy oni mają tam pustynie. Dla papiża zrobimy tam specjalnie pustelnię. st536_1Papież będzie pustelnikiem w Egipcie. Tam przemyśli to wszystko, co Jezus powiedział i poczuje bezsens tego, co się dzieje w jego kościele. System ma mało pracy i to oznacza, że człowiek musi zrezygnować. Bierze to, co jest i rezygnuje.Rezygnacja promieniuje wszędzie. Polska promieniuje rezygnacją na całą Europę ale tu to już jest niepotrzebne, bo cała Europa została już napromieniowana wcześniej tą rezygnacją. Szczególnie to widać we Francji ale i gdzie indziej też to jest. Size-7-15-Jerusalem-font-b-Cross-b-font-Ring-Stainless-Steel-Crusaders-Religious-Jesus-ChristNie takie promieniowanie ma wychodzić z Centrum Europy. Dziecko jeszcze w szkole ma jakieś plany. Potem to wszystko traci. Pozostaje rezygnacja. To jest straszna rzecz, którą tworzy kapitalizm. Człowiek chce zdobyć szczyt. Wchodzi pod górę i widzi, że nie ma drogi. Dalej nie ma żadnej drogi. Jest normalna góra ale kapitalista likwiduje dalszą drogę. Ty nie wejdziesz na szczyt. Ty masz tutaj pracować w tym moim obozie pracy. Polskie obozy śmierci. Ewentualnie będziesz na ulicy. Nie jest dla mnie przyjemnością opowiadanie o tym, co jest. 246706_4350728497877_18083330_nTak czy inaczej ta rezygnacja spowodowana brakiem drogi, jest przyczyną tych różnych odkształceń, deformacji człowieka. Geje i inne choroby. Kapitalizm w zastępstwie otwiera drogi do barów i do kina i do….. wielu innych podobnych rzeczy. To wszystko nie jest tym kirunkiem w jakim powinien iść człowiek, żeby nie tracić człowieczeństwa a wręcz przeciwnie jeszcze wzbogacać to człowieczeństwo. Taki człowiek ma ciągle nowe potrzeby i ciągle powstaje coś nowego.

To wyjaśnienie dla mnie jest proste ale ja nie wiem, czy wy to rozumiecie. jest góra i wchodzisz na szczyt. Jest wiele dróg. Czasami się wracasz i wybierasz inną drogę ale idziesz i wiesz, że musi być dalej droga. Jeżeli nie będzie to firma Boga LBD tę drogę specjalnie dla ciebie zrobi. Bez fikcji, która jest w obecnym systemie. Nie ma drogi i dają ci film. Tam utożsamiasz się z bohaterem i grasz na fortepianie oczami. Jesteś Fryderykiem. Jest zasada w tym systemie. Palaiologos-Dynasty-Eagle.svgTy musisz to przyjmować jako rzeczywistość. Musisz to wyrażać w ten sposób jak inni. Musisz to mówić, co inni. To jest polska. Kraj katolicki. Jeżeli coś nie tak to polski obóz śmierci. Ulica, emigracja. Fikcja ma nie być fikcją. Fikcyjny prezydent robi fikcję ale wszyscy mają mówić i wierzyć i czuć się tak jakby to była realność. To jest właśnie coś makabrycznego. Coś przeciw Bogu. Kościół katolicki jest przeciw Bogu. Jeżeli jesteś przeciwko człowieczeństwu,to jesteś przeciw Bogu. 41u2psbvizL._SX342_Chodzi o to w tym nowym systemie, żeby człowiek nie rezygnował. I to jest to może najważniejsze. Na tym polega życie. Kobieta może być chora na raka. Nie rezygnuje. Szuka różnych dróg. Znajduje tę drogę i idzie dalej. Na sam szczyt. Tak jak Angelina. Ale polska to nie jest USA. Polska na razie jest miejscem. Polska jest miejscem, gdzie były polskie obozy śmierci. Polska jest cmentarzem. Polska to żydowski cmentarz. Polska to jest to, co pokazał Spielberg w swoim filmie. Te duchy krążą po Krakowie, Lublinie, Warszawie i innych miastach. Polska to komunizm. ivanka-trump-interview-headshot-610x350-696x399.jpgCoś chcieli zrobić ale nie wyszło. Polska to Adam Mickiewicz i ta liczba 44. Wiara, że polska będzie Polską. Polska nie jest Polską i ja nie mogę patrzeć na polaków, którzy uważają, że są kimś. Polacy i Niemcy w EU. Współpraca. Nie wystarczy współpracy z Niemcami w polskich obozach śmierci. Ja spotkałem Żyda z Izraela w tym miejscu, gdzie nocowałem w Wiedniu. To mój kolega. On powiedział, że język niemiecki, to najbrzydszy chyba język na świecie.

MSDSTAL EC014
STAYING ALIVE, John Travolta, Finola Hughes, 1983, (c) Paramount

W takim zespole pracować to wstyd. Ja rozumiem, że zapachu z obozów śmierci w polsce nie czujecie. Niemcom się wydaje, że jak otworzą drzwi dla islamu i Afryki to się oczyszczą. Nie! Oczyszczenie to ja przygotowałem dla Niemców. Niemcy są na razie strażnikami w tych polskich obozach śmierci i niczym więcej. Podnosić dumnie głowę i bronić tego systemu, który się wali, to mi przypomina Adolfa Hitlera. Do końca się bronić. Nie poddawać się, bo czeka Syberia.

Ja przejmę całe Niemcy, bo to wszystko idzie w tym kierunku. Niemcy mi pomogli ale ja w tej chwili zapomnę to, jeżeli ja będę dłużej czekał na tron, który ma mi dać władzę równiż albo przede wszystkim nad Niemcami. Niemcy mają stanowić trzon oddziałów Jezusa. Tak jak to już było kiedyś na terenach polskich. Bez tych rycerzy ja nie oczyszczę Europy i nie wyciągnę ludzi z piekła. Flag_of_Palaeologus_Emperor.svg (1)Ja Niemcom pomogę, kiedy będę na tronie. Niemcy zostały przywrócone do życia dla mnie. Chyba ktoś o tym zapomniał, to niech sobie przypomni. Jest najwyzszy czas aby sobie to przypomnieć. Adenauer w płaszczu krzyżackim! Dlaczego on ubrał ten płaszcz. Odrodzenie Niemiec ale to nie jest to gówno, w którym jesteśmy. To nie jest to. To jest pomyłka, jeżeli ktoś broni tej unii i chce to wszystko utrzymać. To się sypie. Czy Niemcy tego nie widzą?

