Jestem Bogiem. Wszystko, co robię ma jakiś boski sens. Zacząłem oglądać polskie filmy. Dzisiaj rano nawet znalazłem kilka filmów polskich z  ostatnich lat. angelina-jolie-angelina-jolie-28590807-730-1097.jpgTo nie ja znslazłem tylko można to powiedzieć inaczej, one zostały mi pokazane. W związku z tym nastąpiły u mnie jakby analizyvistniejącej sytuacji w Polsce.

Potwierdza to wszystko, co ostatnio mówiłem. 20 mlionów polaków pojedzie na Syberię budować to drugie Centrum nowego świata. Dwadzieścia milionów zostanie w Centrum Europy. Ja nie mówię w centrum Polski, bo się wstydzę używać tej nazwy. Polska jest w gównie i tak tę Polskę widzi świat. 6937Jan Paweł je ździł po całym świecie i ….. Teatr. Anglicy go potraktowali źle ale on i tak nic nie zrozumiał. Anglicy nie są durniami takimi jak polacy i inne narodowości. angelina-jolie-shanghai-maleficent-main2__opt.jpgDlatego to właśnie oni mi pomogli coś zrozumieć. Anglicy wiedzą, że się zbliża koniec tego świata. Polacy nie rozumieją ale ja im otworzę oczy jak tylko wejdę na tron Europy i Rosji. o-angelina-jolie-facebookddfc.jpgCo oni tam pokazują w tych swoich filmach. Oni pokazują, to co się dzieje w polsce obecnie. Oni to akceptują. Tam nawet jest ta współczesna miłość. Coś tam nakręcili o Żydach. sdx.jpgIm się wydaje, że wystarczy powiedzieć, że niektórzy z polaków robili coś złego w stosunku do żydów i zaraz ich cały świat pokocha. USA otworzy im drzwi i bez wizy.

Aż się żygać chce jak się patrzy na te ich współczesne filmy. Aż mi się żygać chce jak ja patrzę na to przekonanie, na tę wiarę, że można zaadaptować ten system. angelina-jolie-unbroken.jpgTen system jest dla nich lepszy niż poprzedni bo w ostatniej fazie komunizmu nie było, co jeść ale ……. trzeba trochę myśleć. Nie jest potrzebna w tym momencie ta chora postawa. My jesteśmy Polakami! My jesteśmy kimś. b9467-angelina-jolie-lead-1000x630Jesteście niczym. Jesteście gównem.To wszystko się wali. Kapitalizm umiera. To powiedział nawet ten młody Szwed. Szwedzi wam pomogą coś zrozumieć na Syberii. Polacy chcą być na szczycie. angelina-jolie-vanity-fair-magazine-december-2014-issue_1.jpgChcą dostać Oscara. Wajda dostał Oscara ale za co. Za to, że utopił polskę w kanale. Polska jest w kanale i to trzeba pokazać. Wajda nic nie robi, bo to, co się dzieje w polsce to jest chore. angelina-jolie-long-hairstyle-915x1219.jpgWajda nie chce się zarazić. Zrobił człowieka z żelaza ale to wstyd. Teraz chyba widzi, że nie w tym kierunku trzeba iść. Przyjedzie Angelina to jeszcze zrobimy jakieś filmy z Andrzejem. angelina-jolie-2014Ja coś polakom wyjaśnie, bo oni nie rozumieją. Co się dzieje na świecie? Widzimy spoglądanie w przeszłość. Patrzenie na zabytki. Amerykanie już nie wiedzą, co robić dalej. Oni czują, że to koniec świata. Koniec tego świata.

Oni już zaczynają robić różne interpretacje bajek, bo to co jest to jest już nie ciekawe. To się nie rozwija. To może już tylko umrzeć. Polacy nic nie rozumieją. Nic nie rozumie wschód Europy. kim-kardashian-nontouring-socialTe krowy na wschodzie, to bydło, które ma teraz dużo jedzenia czuje się dobrze. Masz głupia świnio coś do jedzenia, bo ci tego brakowało w komuniźmie i już się czujesz dobrze. Praca ci bydlaku nie potrzebna. Uczyłeś się na uniwersytecie i co teraz robisz. angelina-jolie-out-in-cambodia-02-18-2017_3Nic dla ciebie nie jest ważne tylko jedzenie, polska świnio. Jesteś głupie bydle i nic nie tozumiesz z tego, co się dzieje na świecie z tym systemem. Nie rozumiesz jak niebezpieczny jest ten system dla człowieka. angelina-jolie-meeting-the-king-of-cambodia-siem-reap-cambodia-2-18-2017-9Zupełnie nie rozumiesz, co ten system robi z człowieka. Nie rozumiesz, że jesteś zwierzęciem. Nie rozumiesz, że jesteś polską świnią. Polacy robią filmy współczesne i mnie się rzygać chce jak na to patrzę. Akceptować, to nowe dla nich.

Adaptować te ścieżki rowerowe z Amsterdamu. To jest najlepszy system dla tego polskiego bydła. Większość jest niezadowolona na wschodzie Europy ale to bydło, które coś ma chce ten system utrzymać. Brad-Pitt-Angelina-Jolie-AFI-Fest-November-2015Nie rozumiem po co Trump jeździ do papieża i nie chcę tego w tym momencie komentować. Amerykanie już nie wiedzą gdzie wrócić z tymi swoimi filmami i wracają do bajek. Rzeczywiście to, co my zrobimy to będzie zupełnie coś nowego. angelina-jolie-shoulder-tattoo-5.pngWszystko się zmieni i zmieni się człowiek. To już nie będzie to zwierzę, które teraz nazywa się człowiekiem. Amerykanie to czują, że już nic nie ma sensu z tego, co jest. Wszystko traci sens i wartość.

Te świnie w polsce widzą w tym jeszcze sens. Wszystko umiera a tym świniom w polsce wydaje się, że żyją. Rzygać mi się chce, jak o tym myślę i jak to widzę w tych polskich filmach współczesnych. world-premiere-gala-screening-of_5013596Amerykanie już nie wiedzą, co robić w obecnej sytuacji i chcą robić kolejną interpretację Frankensteina. Podobno mają propozycję dla Angeliny. U boku Frankensteina. Angelina_Jolie_at_the_launch_of_the_UK_initiative_on_preventing_sexual_violence_in_conflict,_29_May_2012_(cropped)Ja mam dla niej lepszą propozycję roli na stałe u boku Jezusa albo Antychrysta albo Kalki, bo ona lubi te azjatyckie kraje i dała się namówić na tatuaże. Mnich pojedzie na Syberię  a co do innych, to jeszcze nie mam zdania określonego. Hitler też pomógł Stalinowi. Musiał uciekać jak najdalej. Na koniec świata. Papież jest symbolem końca świata katolickiego i nie tylko.

