​Ona jest piękna. Nie będę miał jutro dostępu do tego komputera w bibliotece, a chciałem jej coś napisać ładnego z okazji tego, że się urodziła dla mnie i po tym długim okresie mam nadzieję, że będziemy zawsze razem aż do śmierci mojej, czyli przez 27 lat. Ja jeszcze tak długo z nikim nie byłem w łóżku. Ja byłem z babcią ale nie w łóżku. Babcia mi powiedziała – ja jestem od niej ładniejsza. Chodziło jej o moją pierwszą żonę. Siostra żony mojej chociaż starsza podobała się babci. Nie żyje już. Mnie się też Teresa podobała.

Ale ja jeszcze nie byłem z żadną kobietą w łóżku, która mi się tak bardzo podobała. Nie wolno mi było być z nikim takim. Teraz dopiero otwierają się drzwi dla mnie. Być z Angeliną przez 27 lat i co noc w łóżku. A w dzień mieć ją obok siebie. Raj na Ziemi. KERKG! Londyn. England. Pamiętam jak Anglicy dzwonili do mnie do Kazachstanu i namawiali do powrotu do Polski. Anglicy wiedzieli dużo o mnie i teraz też wiedzą może a może nie. ​


To wszystko jest tak ukryte przed innymi, że nawet najlepsi jasnowidzowie nic nie mogą zobaczyć. Ja bym wrócił wtedy do Polski, gdybym dostał z Polski angielską ofertę. Rozmawiałem z polakiem, dyrektorem z tej firmy. To była szwedzka firma, o ile ja się nie mylę. On mi zaproponował tylko tyle ile on proponuje polakom. Tak on mi powiedział. Ma miejsce na Syberii. Dla niego ja byłem nikim z moim doświadczeniem w Anglii i dalej. Dla polaków ja jestem nikim. Ja bym wtedy wrócił do Polski, gdyby ten polski dyrektor w szwedzkiej firmie związanej z antenami, zaproponował mi tak jak to robili Anglicy. To jest wyzszy poziom kultury. To jest Królestwo a Polska…. Polska to budynek na żydowskim cmentarzu.

https://www.youtube.com/watch?v=zUbzhcDEfl8

Steven Spielberg – Polstergeist. Dlatego polak ma polaka za nic. Jak można żyć na tym cmentarzu. Polacy dla mnie są nie tylko nikim. Polacy dla mnie sa niczym. 20 milionów polaków ma miejsce na Syberii. Tam ja ich sprawdzę przy budowie nowego Babilonu.​

 Muszę mojemu synowi oddać połowę polski, bo inaczej bęzie mu przykro. Szwedzi też mi już podpadli z tymi swoimi ocenami do tej swojej nagrody. I tutaj w tym przypadku była znakomita okazja dla szwedów, żeby mnie wyciągnąć do polski. Co ja tam przeżyłem przez te dwa lata na ulicy i tego im nie życzę na Syberii. Bezczelność szwedów znajdzie swój dobry grunt na Syberii. Ja powiedziałem wcześniej, że tutaj nikt taki, który coś zrobił przeciwko mnie nie może zostać. Ja nie potrzebuję takich zwierząt, które ośmielają się krytykować prezydenta USA wybranego dla pomocy dla mnie z córką, która ma być królową. To, co jest w tej chwili dookoła nich to jest olbrzymie gówno. Szwedzi nie chcą tego zrozumieć. Na Syberii zrozumieją.

Prezydent USA został wybrany a Angelina urodziła się dla mnie i jest rzeczą zrozumiałą, że nie może być wybrana przez kogoś innego. Polacy tego nie rozumieją. Anglicy i Rosjanie im podpowiadają ale oni nie chcą słuchać. Grabarze żydowscy nie chcą słuchać tego, co do nich mówią ludzie z Królestwa i Rosji. Oba te kraje były ochronione w czasie wojny. Hitler nie mógł ich zdobyć. Ale to do polaków nic nie dociera. Polacy tylko wierzą w Boga katolickiego. Tego Boga, który ukarał polskiego papieża ciężką chorobą Parkinsona. Dla mnie jest wszystko jedno. Ja mogę umrzeć i nic nie robić. Trzeba być naprawdę idiotą to znaczy polakiem albo szwedem, żeby się nie zorientować, co się dzieje dookoła. Co się dzieje z Angeliną. Ja rozumiem, że tego mogą nie rozumieć chińczycy, bo ja piszę po polsku i ciągle o Angelinie. Ale polacy chcą mi zrobić na złość. Polacy chcą mi pomóc tak jak pomogli Żydom w polskich obozach śmierci umierać szybko i bez informacji do Europy. Wstyd dla Polski. Wstyd dla Armii Krajowej. Gdyby Europa się dowiedziała wcześniej…. ale polacy to wszystko umieją po cichu załatwiać. Akcja polskich świń na jednostki niemieckie. Wszystko po cichu. Polskie dziewczyny z czarnymi. Polskie dziewczyny z arabami. Czym jest polska. To jest wielkie krowie gówno. ​​

To są krowy bez żadnego honoru. Chińczycy dobrze wiedzą, kim ja jestem i, co ja będę robił. To już ja zrozumiałem w Kirgistanie. Dlatego ja wezmę te milion chińskich dziewczyn. Ja mogę żartować ale nie w wypadku polaków. 20 milionów pojedzie na Syberię razem z Wielkim Księciem Sewerynem. Zbudują tam wysoką wieżę dla komunikacji z Bogiem. Babilon. Z językiem polskim. Europa z językiem polskim.

