Jeszcze popływam w tym Morzu czarnym jak czarna jest Ameryka. Kolumb nie wiedział, że coś takiego może się zdarzyć. Jak to zobaczył od razu odwiedził ojca na Maderze. Tak jak to robił często, ale w tajemnicy przed innymi. Nawet nie wiemy, kiedy i gdzie się urodził. Do tego stopnia trzeba było się ukrywać. angelina-jolie-unbroken.jpgNawet nieznana jest data urodzenia takiego człowieka jak Kolumb. Jagiełło nie mógł się nazywać. Niech będzie Kolumb. Ta litera W, do której on się odwrócił na pomniku, to jest dla mnie wszystko zrobione. Wiedzieli, że ja tam przyjadę. Czego się nie robi, żeby uratować świat przed zniszczeniem. Hitler musiał skierować na śmierć Żydów. Miliony Żydów. I teraz razem z tymi umarłymi i tymi żyjącymi ruszymy na podbój świata. Ale bez broni.

Got ist mit uns! My nie potrzebujemy broni. Avec l’aide d’Allah. Ze mną są wszyscy najważniejsi. Ze mną jest Hitler. Ze mną jest Napoleon. Ze mną jest Lenin. Ze mną jest Jan Paweł II, bo już wyzdrowiał. Jeździ na nartach u Pana Boga. Po tych chmurach, które piętrzą się nad Krakowem, bo jak tak dużo piszę. Nikt się nie schowa pod żydowską zasłoną. Albo ze mną albo Syberia. angelina-jolie-angelina-jolie-18597021-1600-1200.jpgZbyt dużo Żydów umarło i Kraków nie może pod żydowską zasłoną ochraniać moich przeciwników. Nie kapitalizm ale ja teraz jestem ważny. My nie będziemy ochraniać kapitalizmu. My nie będziemy ochraniać komunizmu. Ja nikogo nie będę ochraniał nawet mojego syna. Stalin oddał swojego na śmierć. Ja oddaję mojego na Syberię. Ja już dałem mu tytuł Wielkiego Księcia Syberii. angelina-jolie-wallpaper-angelina-jolie-20070527-1920-1200.jpgTeraz chyba Polacy wierzą, że poślę dwadzieścia milionów polaków na Syberię. Nie wiem, czy cały Kraków wyjedzie, czy zostawimy kilku reżyserów, żeby wystawiali to Wesele z chamami na czele. Miałeś chamie złoty róg ale pojechałeś do Krakowa i tam cię zobaczył Wyspiański i coś chciał tym chamom w Krakowie wytłumaczyć. Chamy na pierwszym miejscu.

Tylko pomyłki. Zbudowałem Bille w Krakowie. Nie ma Billi. Gdzie jest ten złoty róg. Trębacz trąbi ale to nic dla tych chamów w Krakowie nie znaczy. Wszystko na pokaz. Wajda się męczy dla nich zamiast wyjechać został. Dobrze, że został. Jeszcze zrobimy jakiś film z Angeliną. Oni tam chcą jej dać jakąś rolę przy Frankensteinie. To nie ma już innego tematu. Antychryst to jest dla niej partner, a nie Frankenstein. angelina-jolie-33402.jpg Nowy Jezus może być dla niej partnerem w filmach. Film o Jezusie, który wraca i jest Antychrystem, bo robi wszystko przeciw zwierzętom. Chce przekształcić zwierzęta w ludzi a nie w owce, bo wtedy z dżungli przechodzimy do tych górali do Krakowa. Czyli zostajemy na wsi. My chcemy zbudować coś innego. Nie cofać się ale iść do przodu. Ja tutaj teraz jestem dla niej obiektem zainteresowania numer jeden. AAEAAQAAAAAAAAsOAAAAJGViMmY4NWQwLWQyMGQtNGUyNS04ODEyLWY1ODgxOWU2YjM0MQRola Angeliny u boku Jezusa, u boku Antychrysta może dać to, co jest nam potrzebne. Dlaczego tego nikt nie chce robić. Wajda jest stary. Ja go rozumiem. Ale u mnie starzy będą pracowali do końca ich życia. A może będą żyć wiecznie. Człowiek może otrzymać taką szansę od tego waszego Boga. Zwierzę takiej szansy nie dostanie. Będziemy robić wszystko w tym kierunku. Ja na miejscu Wajdy bym się śpieszył. angelina-jolie-angelina-jolie-221976_1280_1024.jpgTaką rolę zaproponować Angelinie. Od Andrzeja z Krakowa. Oni tego nie rozumieją tam w USA. Tylko niektórzy. Arnold nic nie rozumie. Na facebooku on mówi prezydentowi, co ma robić. Trump ma w pierwszym rzędzie ochraniać ludzi. Ja napisałem, że ma ochraniać ludzi ale nie zwierzęta. Ja tam na razie nie widzę w USA ludzi. Generalnie. Może Arnold mial na myśli siebie. Jest troche podobny do mojego dziadka. On też nie miał głowy do myślenia. Nie podoba się Arnoldowi, to niech wraca do Europy. Do jego Austrii, gdzie był Hitler na początku. AAEAAQAAAAAAAAyKAAAAJGY5Nzk3ZGM1LWYwMzgtNDMyMC1hODc4LTgyOTUzZTA3ZGJmNgJa też byłem w Wiedniu i oni tam nie chcieli tych moich artykułów. Usunęli mnie z Biblioteki Narodowej. To jest dobre miejsce dla Arnolda, który się dobrze czuje w dżungli. Umie walczyć, ze zwierzętami. Śmierć z zimną krwią. Tak trzeba postępować ze zwierzętami. Tylko, że my nie chcemy już zabijać. Zrobimy szybką kolej z USA na Syberię. To nie film kanadyjski o Syberii. To prawda. Arnold tam mi się przyda, bo tam będą ci, którzy nie potrafią się sami transformować. Im łatwiej się transformować z mężczyzny w kobietę niż ze zwierzęcia w postać człowieka. angelina-jolie-hairstyles-2014-1.jpg.jpegJa dam Arnoldowi rolę na Syberii, bo on nie rozumie, że w USA nie można w tym systemie nikogo ochraniać. Jeżeli Trump zacznie ochraniać zwierzęta to my z gówna amerykańskiego nigdy nie wyjdziemy. Ja wiem, że Arnold jest wdzięczny USA, bo kiedyś gdzieś się wypowiadał. Ale to koniec. Koniec tego USA. Koniec gówna. Wszystko będziemy zmieniać. Królowa USA czeka na wyjście na scene. Na razie musi jej ojciec przyjmować te uderzenia od terminatorów. angelina-jolie-guerlain-mon-guerlain-fragrance-2017-00-400x242.jpgAle dobrze wiemy, kto wygra. Najlepiej wie Arnold, bo zrobił karierę, dzięki temu zwierzęcemu systemowi kariere w USA. Trump ma się zachowywać tak jak się zachowuje albo jeszcze silniej to zachowanie zaakcentować. Trump jest wśród amerykańskich zwierząt. Tump nie może mieć szacunku dla świń albo innych zwierząt. Trump musi trzymać właściwy dystans i traktować zwierzęta tak, jak na to zasługują. Ja rozumiem, że to jest trudne dla Donalda, ale amerykańskie zwierzęta nie mogą uzyskać przewagi. Tutaj nie chodzi tylko o USA.angelina-jolie-topless-8.akm_.jpg Tutaj chodzi o ratowanie świata. Jak to wszystko opanować. Te zwierzęta są na wolności. Arnold ma pomysł, bo grał terminatora i przestraszył wszystkich. Ja będę potrzebował Arnolda na Syberii.  Kraków to miasto z czasów Jagiellonów. Jeżeli ktoś zapomniał, to ja to przypominam. Ja tutaj reprezentuję Wladysława III i pewnie innych jeszcze. Jezus. Antychryst. Napoleon. Przede wszystkim jednak Jagiellonowie. Potęga. Wielka Polska od morza do morza. Kraków teraz powinien stać w pierwszym szeregu. angelina-jolie-maigre-oscars-2012-2958_w1000.jpgTo dlatego ja tak dużo piszę o Krakowie. Dopiero to dzisiaj wszystko razem zebrałem. To dlatego ja się czepiłem Krakowa. Żydzi, którzy tam umarli muszą teraz mi pomóc w Krakowie, bo widzę, że to wszystko patrzy tylko na Warszawę i na sejm oraz tych innych w Warszawie moich przeciwników. Oni się mnie boją ale papież ich uspokaja i mówi, że wszystko będzie w porządku. Muszą tylko się modlić i otworzyć szeroko bramę … Arabom z …Egiptu. Miałem dwóch kolegów z Egiptu w Mołdawii. AAEAAQAAAAAAAA2PAAAAJDJjODVmOWYwLTU2NDUtNGRkYy05MTRiLWVjMDdjZTcxMjA5NAJeden nawet mnie prosił, żeby kupić viagrę w aptece, bo on nie umiał tego powiedzieć w aptece. Potem poszedł do mołdawianki, rozprzestrzeniać islam. Teraz ten papież z bożej łaski jeździ tam do Arabów i chce się sprzymierzyć przeciwko Antychrystowi. A te krowy w Krakowie patrzą i nic nie mówią. Zasłońcie się tymi swoimi płaszczami i zakryjcie głowy jak te ich nieszczęśliwe kobiety. nwc1503002-01Zakryjcie się tak, żebyście nie mogli zobaczyć, co robi was papież. To wstyd, że Kraków z tymi swoimi katolickimi uniwersytetami milczy. Żydów już nie ma w Krakowie. Są tylko duchy tych z polskiego obozu śmierci, który jest obok. Wyszły na spacer po Krakowie. Katolicy i Żydzi z obozów a teraz zaproszenie od papieża dla islamu. To będzie nowy Kraków. Arabowie lubią Polskę z tymi odkrytymi dziewczynami. Nigeria i inne kraje z Afryki też lubią te polskie dziewczyny. angelina-jolie-long-hairstyle-915x1219.jpgDla mnie będzie sprawa prosta jak tylko zacznę. Dostaną termin jednego tygodnia na wyjazd i nie do Europy zachodniej, bo tam zrobię to samo. Po tym terminie pociąg na Syberię i będą dla mnie tam budowali wysoką wieżę. Tak, jak budowali piramidy dla faraonów. To nie bdzie piramida. To bedzie co podobnego do tego, co bylo niedaleko Izraela. Coś podobnego do wieży Babel. Nowa Babilon.  Ze mną nie będzie żadnej dyskusji. Ja nie będę jakimś pojedyńczym kapitalistą, który musi się z Arabami dogadywać grzecznie. angelina-jolie-sondage-femme-la-plus-admireeJa przejmę te wszystkie kolonie razem z królową angielską. Tam przejmą wszyscy moją religię. Tam nie będzie islamu. Kobiety się odkryją i ja już nie wyobrażam sobie, co tam się zacznie dziać. Ile będzie dzieci. Nie ma problemu. Ja to już w tej chwili Arabom mówię. Wszyscy będą potrzebni do pracy, bo pracy będzie zawsze nieograniczona ilość a ludzi będzie ciągle za mało.

