Początek budowy KERKG. Jak to będzie wyglądało fizycznie. Od czego i od kogo zaczniemy wychodzenie z dżungli. Wychodzenie z tej przygniatającej człowieka beznadziejnej architektury powstającej na zasadzie naturalnych zasad. AngelinaJolie_FeaturedImage-e1487549414707Nie wychodzimy poza wyznaczony obszar, bo tam dalej nie ma dżungli i nie ma innych zwierząt, które możemy zabijać i ewentualnie zjadać.

Typowo zwierzęcy system. Ten człowiek może powstał od małpy. Takie skojarzenie się nasunęło i ja się nie dziwię. W dżungli już prawie zupełnie zaniknęły te cechy z jakimi mały człowiek się rodzi. angelina-jolie-angelina-jolie-28590807-730-1097.jpgZaczniemy od tych wszystkich wyrzuconych na ulicę przez obecny system. Pod takim hasłem ja rozpocznę i ten system musi mi dać na to pieniądze, jeżeli pozostało w nim nie uczucie, bo tego w zwierzętach nie ma, ale odrobina honoru zwierzęcego. To jest to, co my widzimy w piłce nożnej. Masz zabrać piłkę ale zgodnie z zasadami. Zasady życia dla psów, które kiedyś były ludźmi.

Świnia to już nic tutaj nie zrobi i do niej nawet nie ma sensu się zwracać. Miliony ludzi wyrzuconych przez system kapitalistyczny. Pieniądze. Ja też będę potrzebował w tym systemie na początku pieniądze. Ja wchodzę do dżungli i muszę trzymać się zasad dżungli. Inaczej ja zginę i to będzie dopiero koniec świata, na który zwierzęta czekają. 196.jpgZiemia rozpadnie się na części i poleci w kosmos. Nikt już tego gówna nie znajdzie. Ale do tego nie dojdzie. Ja muszę tylko działaćzgodnie z planem. Innego planu nie ma i ja się nie mogę pomylić. Wziąłem Rosjankę z Mariupola i chciałem się z nią ożenić. Potworny pokaz tego, co wy nazywacie Bogiem i przywrócenie mnie na pozycję oczekiwania. angelina-jolie-angelina-jolie-18597021-1600-1200.jpgSpokojnie nie mogłem czekać. Piłem i oglądałem film rosyjski. I to też miało być. Zostałem jeszcze dodatkowo jakby ukarany ale nie będę tego przedstawiał tutaj. Dalej nie chcę opowiadać, co się potem działo, bo to może zająć kilkaset stronic. Piłem cały czas i teraz nie piję. Czekam na Angelinę. To są te dwa elementy, które stanowią moim zdaniem ostatnią fazę przed startem KERKG. Ja nic nie wiem. Inni wiedzą ale mi nie powiedzą, bo widocznie nie wolno. angelina-jolie-vanity-fair-magazine-december-2014-issue_1.jpgZaczniemy od ludzi starych. Ich ten system nie potrzebuje. Komuniści dawali im działki i oni byli niepotrzebni komunistom ale mieli pracę. Jeżeli ktoś tego nie zrozumiał to ja mu krzyczę do tego jego zwierzęcego ucha. Komuniści dawali im działki, żeby mogli coś tam sobie kopać łopatą.

Hitler też dał swoim faszystom łopaty i oni chcieli od razu z tymi łopatami iść na Rosję. Hitler ich zatrzymał i posłał na Rosję całą Armię, która trafiła na Syberię. Hitler oczywiście nie wiedział, co robi. On był Bogiem z ograniczoną zdolnością myślenia. On miał wykonać swoje zadanie. Angelina-Jolie-Naked-36Ja też mam wykonać swoje zadanie ale ja mam wszystko zrozumieć i wszystko przygotować. Tutaj już nie chodzi o wojnę taką jakie były w historii dżungli. Tutaj jest zupełnie coś innego. Tutaj nie występuje już Hitler, który podobno miał szeroką boską aurę otaczającą jego ciało. angelina-jolie-wallpaper-angelina-jolie-20070527-1920-1200.jpgTak mi powiedział jeden człowiek z Syberii przysłany tutaj do Burgas. Ja tej aury nie mam. Ja jestem według niego normalnym człowiekiem. Co ja mogę na to powiedzieć? Hitler musiał mieć tę szeroką aurę i musiał być sterowany przez cał czas. To był człowiek, który nie potrafił myśleć i miał tę wojnę przegrać. angelina-jolie-33384.jpgDo sterowania nim potrzebna była szeroka aura. Takiemu durniowi trudno jest przekazać wszystko a sam się nie domyśli. Wszystkie posunięcia aż do zupełnego zniszczenia Niemiec. Podniósł rękę na Rosję i zabił miliony Żydów, którzy teraz będą razem ze mną i z Rosją naprawiać to wszystko, co zniszczył kapitalizm. Będziemy wracać do Raju. angelina-jolie-angelina-jolie-221976_1280_1024.jpgKto nie chce pojedzie na Syberię. Podnósł rękę na tych wszystkich, którzy są przygotowani przez Boga do uratowania świata. Bóg mu na to pozwolił i nawet mu pomagał. Gdyby tego nie zrobił, to ja nie mógłbym pisać o polskich obozach śmierci a tak to ja mogę o tym pisać i pisać o tej Armii Krajowej, która nic nie zrobiła aby uratować dobre imię polski. Tych ludzi, bez honoru, ktorzy potrafili tylko atakować Niemców z ukrycia.

Te polskie świnie ja wyślę na Syberię. To nie są ludzie. To są zwierzęta bez żadnego honoru i ja ich nie chcę widzieć w raju, który będziemy budowali dla ludzi. Kto ma psa pojedzie razem z psem na Syberię. To jest chore. Jesteś niewolnikiem i to ci nie wystarcza. Musisz mieć jeszcze psa. angelina-jolie-hairstyles-2014-1.jpg.jpegDziecka nie możesz wziąść z domu dziecka, suko! Musisz wziąść psa, bo to jest ci blizsze. ja potem nie mogę spokojnie chodzić po ulicy. Albo rowerzysta albo pies i muszę ustępować mu drogi, bo mnie ugryzie. W Amsterdamie rowerzysta chciał mnie ugryźć ale mu się nie udał i tylko mnie odepchnąłz drogi. Amsterdam symbol Holandii. Miasto szczurów. Blisko wody . Ludzie zamienieni w szczury. Ludzie świnie. Ludzie psy.

A w Amsterdamie symbol Holandii. Szczury. To powinno być w herbie Holandii. Nic bym o tym nie pisał ale policja tam już nie panuje nad tym bałaganem. Ja to opanuję. Ja anektuję Holandię i zrobię tam porządek. Rowerzyści na Syberii będą uczyli się chodzić piechotą. To im wyjdzie na zdrowie. To trzeba być już kompletnym gejem holenderskim, żeby na to się zgadzać. Potem ja jadę do Słoweni a oni chcą być też na szczycie tej europejskiej kultury. Dużo rowerzystów ale czarnych jeszcze mają za mało. angelina-jolie-long-hairstyle-915x1219.jpgHolandii tak nie dogonią. Muszą wziąść trochę emigrantów z Afryki. Holendrzy im oddadzą i dadzą im róże instukcje. Nie tylko ścieżki dla rowerzystów. Białe słowiańskie dziewczyny dla czarnych chłopaków. Jak nie być rasistą. Tego trzeba słowian nauczyć, bo są jeszcze biali i tutaj przyjeżdżają Holendrzy do Burgas, bo nie mogą patrzeć na Holandię. Nic nie widać wszędzie czarno.

Dlatego te szczury wychodzą dopiero w nocy na ulicę. Nie wiem. Boją się w dzień patrzeć na holandię, czy coś innego. Zresztą oni nic nie rozumieją. Niewolnik nie myśli. Kapitalizm zrobił z ludzi niewolników i ma spokój. Oni akceptują wszystko. Żadnego buntu. Mecz piłki nożnej dla niewolników. Holendrzy są w tym dobrzy. Rosja i inne kraje na wschodzie ustępują tym drużynom wytrenowanych zwierząt na zachodzie. Świetny artykół piszę teraz. Angelina-Jolie-ses-enfants-veulent-des-tatouages_portrait_w674Chyba to dlatego, że Angelina myśli o mnie i ja muszę się śpieszyć. Piszę bardzo szybko. Co z tego, że ja sobie piszę. Niewolnicy nie będą protestować. To krowy, które można zabijać i bez protestu. Przyczepiłem się dzisiaj do Holendrów a miałem pisać o czymś innym. Komuniści dawali ludziom starym działki i to był też postęp w stosunku do tego dzikiego systemu jaki mamy tutaj w Europie. Kapitaliści dają tym swoim niewolniczym zwierzętom telewizor i wycieczkę do historii. Muszą jeszce na coś innego patrzeć oprócz telewizji.

Chińczycy też to lubią. Jadą na wycieczkę i się cieszą w Europie. Jest dobrze. Można tutaj żyć i nie potrzeba płacić z a dodatkowe dzieci urodzone poza dozwoloną ilością. Ja zabiorę milion dziewczyn z hin ale najładniejszych. W ten sposób uwolnię Chiny od niechcianego przyrostu naturalnego. angelina-jolie_4441086e-2659-11e7-929a-64902ca55664Nie! Jednak trzeba sobie wyraźnie to powiedzieć, że inteligencja Europejczyka jest najwyzszą inteligencją na świecie. Człowiek biały. Polak syn Władysława III odkrywa Amerykę. Polacy z Żydami, z Jezusem Chrystusem na czele, nazywanym Antychrystem mają przekształcić świat. angelina-jolie-hair-styles-2014-long-brown-polished-curly-hair.jpgAle ja nie widzę tych Polaków. Tutaj był Mickiewicz ale zachciało mu się namawiać Turków do wojny z Rosją i od razu umarł w tym samym roku w Konstantynopolu. To nie wtym kierunku Adam. Powinien leżeć na waelu jak Kaczyński. Rosjanie uratowali Kraków przed zniszczeniem. Jeżeli by tego nie zrobili, to ja bym nie mógł pisać o Krakowie, który jest prawie na żydowskim cmentarzu. sans-titreDymy ze spalonych ciał z polsiego obozu śmierci. Miliony żydów chodzą po Krakowie, bo lubili Kraków. To żydowskie miasto, które ciągle chce być tylko żydowskim cmentarzem. No, to jest świetny artykół. Chyba Angelina mi pomaga oprócz tych duchów żydowskich spacerujących po Krakowie. Steven Spielberg i jego film – Duch!

Prawie dokładnie to, o co mi chodzi. Kiedy to w końcu ktoś przeczyta i poczuje, że kiedyś mógł być człowiekiem. Urodził się człowiekiem a teraz jest…….. grabarzem na żydowskim cmentarzu albo…… Kapitalizm daje telewizor tym starym ludziom i oczekiwanie na śmierć. Ja ich przeniosę do dużych kompleksów hotelowych i tam będzie od razu praca i rekreacja i to wszystko, co jest człowiekowi potrzebne do życia a nie do śmierci na tym zabytkowym cmentarzu w Krakowie.

Przyczepiłem się do tego Krakowa, gdzie byłem kierownikiem budowy supermarketu Billa. Tutaj w Burgas jest taki supermarket. Z Polsi musieli uciekać. Podobnie ja Żydzi, ktorzy jeszcze coś czują. Żydzi błądzą po całym świecie rozrzuceni. Czekają na mnie a ja czekam na Angelinę. Król Dawid wraca. Władysław III wraca.

