Napisałem chyba dobry artykuł na moim tablecie ale wszystko mi zniknęło w internecie na WordPress. Może nie był tak dobry, jak ten, który napiszę teraz. Nie mogę iść na plażę i pływać w morzu, bo nie lubię tracić swojej pracy ale to tak jest. angelina-jolie-long-hairstyle-915x1219.jpgIdę do granicy z Turcją dziewięć kilometrów a potem się okazuje, że mam wracać. I tak przez całe moje życie to się wszystko odbywa. Biorę dziewczynę z Mariupola. Chcę się z nią żenić a tutaj wszystko tracę w ciągu jednego dnia. To jest właśnie moje życie. Jak my to wszystko zaczniemy. Nic nie mogę mieć. Mam czekać na Angelinę i czekam już pięć lat.

Jestem niewolnikiem tych, dla których mam to wszystko zrobić. Tak jak ten w lampie Alladyna. Pozwalam sobie w związku z tym na różne czasem zwariowane teksty. Rasistowskie i antyrasistowskie aż mi Facebook zablokował wszystko na 24 godziny, bo się tak rozhulałemn w internecie. Palaiologos-Dynasty-Eagle.svgFacebook nie zrozumiał. Ja w tym ostatnim tekście się zwracam do zwierząt w Polsce. Nie do ludzi. Do zwierząt. Do tych zwierząt, które nienawidzą żydów i nie lubią innych. Nie lubią czarnych i arabów.

Nie lubią innych narodowości. Moim zadaniem jest wywołać rewolucję. Inaczej ja nie wyjdę z mroku i nie będę miał Angeliny i wogóle nic nie zrobię. Jeżeli ja coś piszę to to jest widocznie przesłana informacja do tych zwierząt w polsce.

Przecież my tego nie chcemy, co się dzieje. Nikt w Europie nie chce Afryki. Chyba tylko geje czyli pedały tego chcą. Trzeba już upaść bardzo nisko, żeby się zgadzać na to wszystko, co się dzieje w USA i Europie Zachodniej. To jest makabra.

Kapitalizm i ta bezmyślnośćtego bydła, tych zwierząt, które potrzebują niewolników do sprzątania toalet średniowiecznych poszła już zbyt daleko. Tak ten artykuł będzie lepszy, bo bardziej ostry od tego, co napisałem rano w hostelu.

Mogę tutaj podać nazwę hostelu ale Bułgarzy dobrze wiedzą gdzie ja jestem i ta informacja została przekazana, komu trzeba. Wczoraj podszedł do mnie Bułgar i pokazał mi pomnik Mickiewicza, który tutaj żył w Burgas w roku 1855. Toalety muszą sprzątać niewolnicy i dlatego Europa Zachodnia jest pełna niewolników z Afryki i nie tylko. USA jest w takim samym stanie. Czy to można rozwiązać inaczej. Oczywiście, że tak ale do tego trzeba szybkiego rozwoju.

O jaki rozwój mi chodzi? Mi chodzi o wynalazki. Co to są wynalazki? Wynalazki, to jest to czego w kapitaliźmie nie ma i dlatego kapitalizm musi brać czarnych do sprzątania toalet. W ten sposób USA i Europa Zachodnia są czarne a Europa Wschodnia i Rosja są jeszcze białe ale jest nacisk Europejskiej Unii, żeby brać emigrantów z Afryki. Europa Zachodnia zazdrości, że tutaj jeszcze nie ma takiej dzungli jak u nich. Wynalazki będą ale nie w kapitaliźmie.

Wynalazki będą w tym nowym systemie, który ja wprowadzę. Co to jest kapitalizm. To jest system, który już zrobił to, co miał zrobić. Niewolnicy mają co jeść i mają gdzie spać. Ludzie przekształceni w zwierzęta. Świnie, psy i inne zwierzęta. Więcej im nic nie potrzeba. One nie mają potrzeb, bo kapitalizm zrobił z nich zwierzęta, które się zgadzają na wszystko.

Zrezygnowany gej to jest symbol kapitalizmu. Szukal pracy, szukał aż zrozumiał, że nie znajdzie tej kobiety, którą chce, bo jej nie ma. Kobiety też zostały przekształcone przez ten system w bezmyślne krowy albo coś w tym rodzaju. Rodzenie nowych dzieci, które w przyszłości będą zwierzętami. Dobrze mi się pisze ale to powinno być jeszcze lepsze, bo jestem bardzo naładowany wściekłością na to wszystko.

Facebook mi czasami przekazuje jakieś informacje i potem się rodzą z tego artykuły. Generalnie Linkedin jest tym gdzie zacząłem i gdzie mam jakieś potwierdzenia o Angelinie. Tak więc w tym systemie, który jest nic więcej się nie urodzi. Stoimy w miejscu, bo zwierzęta nie mają potrzeb. To jest wina kapitalizmu, który musi odejść. On i tak umrze ale czekanie na to kiedy on sam umrze to jest makabra. angelina-jolie-hairstyles-2014-1.jpg.jpegTo jest coś podobnego do smrodu rpzkladającego się ludzkiego ciała. Z tego są choroby i tak dalej. to trzeba usunąć wcześniej. Czy wy tego smrodu nie czujecie? Jesteście zwierzętami ale wydaje mi się ża nawet świnia coś powinna czuć. A może rzeczywiście świnia nic nie może czuć i dlatego żydzi nie mogą jeść tego mięsa.

Co można to można ale już świni nie będą jedli. Ja już to tłumaczyłem w jaki sposób człowiek został przekształcony w zwierzę i już w tej chwili nie mam czasu tego pisać, bo artykuł będzie długi i nikt nie będzie czytał. I tak nikt nie będzie czytał, bo dookoła są zwierzęta a facebook chce, żeby wszystko było dla zwierząt. Ja im się nie dziwie. Świnie nie traktują mnie jak Boga.

2090659,ueJW8xIyj8whhQ9yG_VM2Xc4loNSHtqtVSO1bG7IEC14yH5dzGfraQSztuop7g8E2nGELzdyrhtIXcIJJUmZxQ==

Blauäugig John Travolta als Tony Manero

Świnie myślą, że ja tylko chcę wejść na stołek króla i być taką świnią jak one. Ja sobie piszę a świnie mają to wszystko w dupie. Jeżeli ja bym napisał coś dla świń, coś co one lubią to tak. Wtedy tysiące czytelników. Tysiące zwierząt się zgadza. Ale ja wam powiem, że ja mam głęboko w dupie zgadzanie się albo nie zgadzanie się świń. Świnia nie jest dla mnie człowiekiem. 102273248-488815111.600x400Świnie pojadą najpierw na Syberię i tam rozbierzemy te wszystkie arabskie dziewczyny do naga. Tam one pokażą wszystko. Nie tylko oczy. Oczy to może pokazać Angelina i … ja mogę pokazać swoje. Zawsze dziewczyny nie mogły patrzeć spokojnie na mnie. Arabskie dziewczyny muszą malować te swoje oczy tak, że wogóle nic nie widać. Bierzesz ją w ciemno i dopiero po ślubie sprawdzasz. Angelina-Jolie-Naked-05Jeżeli nie była dziewicą oddajesz spowrotem. Małżeństwo nie ważne. A jeżeli była dziewicą to musisz z nią żyć chociaż wygląda potwornie a w miarę upływu lat wygląda coraz bardziej potwornie.

To jest islam. Islam przyjeżdża do polski albo bierze polskie dziewczyny w Angli. Byłem tam to wiem. To jest coś potwornego. Ja na to się nie zgadzam, bo ja jestem Polakiem i protestuję przeciwko takiej konstrukcji tego pierdolonego przez islam świata. tego Facebook nie puści ale to puści Twitter. angelina-ddfg.jpgJa lubię Twitter a facebook mogę przestać lubić. Są inne strony w internecie i tam to będzie.  Co mogą spowodować nerwy, to sami widzicie. Ja nie chcę widzieć arabów i czarnych piepszących nasze polskie, słowiańskie, francuskie, romańskie, angielskie, skandynawskie, węgierskie i inne dziewczyny z przyszłego nowego systemu KERKG. angelina-jolie-vanity-fair-magazine-december-2014-issue_1.jpgTo jest ostre ale inaczej nie może być. Dlaczego ta banda się nie zbuntuje przeciwko kapitalizmowi i przeciwko islamowi w Afryce, tylko przyjeżdża do Europy na uspokojenie nerwów. Ja jestem przeciw temu. To jest inna kultura i to jest niebezpieczne dla kultury Europy, Rosjii i republik rosyjskich. o-angelina-jolie-facebookddfc.jpgJa jestem przeciw  i ja mam w dupie to, że facebook mnie blokuje, bo facebook musi dać u siebie miejsce islamowi i innym kulturom. Facebook. Amerykański wytwór bierze wszystko. Polska też ma wziąść wszystko. Niemcy też mają wziaść wszystko. Żydów spaliliśmy w obozach polskich po zabiciu w komorach gazowych a teraz weźmiemy wszystko i pokażemy, że się chcemy zrechabilitować. AAEAAQAAAAAAAAneAAAAJDM3NDliY2ZjLTQ3NmItNGNiZi1iNmE5LTU2NDQ5MGU1ZWQ1ZANie, nie, nie. Nie w ten sposób. KERKG!!!!! To jest sposób. Zrobimy KERKG. To jest sposó Boga. Zrobimy to razem z Żydami według mojego projektu, który już wam przedstawiałem i nic nie zmieniamy. To jest ten sposób. To jest projekt Boga. Tak ma być. Izrael przestanie istnieć.

Niech Araby to sobie zabierają razem z grobem Jezusa, który jest pusty. Jezusa nie zabiorą. Jezus tej religii nie akceptuje. Ja tej religii nie akceptuję. Ja dam arabom nową religię i te kobiety arabskie na facebooku mają pkazać całą twarz a nie tylko oczy. Jeżeli pokazują tylko oczy, to to jest wbrew zasadom Facebook. angelina-jolie-1-435x580.jpgMam rację Amerykanie? Te wszystkie twarze zakryte w szmaty powinny być odkryte i ja chcę je odkryć. Angeliny ja więcej nie będę odkrywał dla wszystkich. Ja chcę ją odkryć sam. Pokazałem ją, żeby było wiadomo, że ja nie biorę kota w worku jak arabowie i inni Turcy z islamu. No i co myślicie? To chyba lepszy artykuł.

Ile mogą zrobić nerwy i ile może zrobić Facebook i ile może zrobić brak kobiety. Ja rozumiem jak się czują ci chłopcy w islamie i jak sie czuje ta dziewczyna. Oczy ładne i bierzemy ją. Wziął ją na ładne oczy! Tak mówią w Polsce. Ale w Polsce widzisz oczy i resztę tej kobiety. Jeżeli ja widzę Arabów w Europie, to znaczy, że oni nie chą islamu. Dla mnie to jest wyraźny sygnał i ja ten sygnał odbieram i likwiduję islam. Foto-Hot-Angelina-JolieKoniec islamu i niech mnie islam razem z facebookiem pocałuje w dupę. Co ja tam widzę w facebook. Co te dziewczyny piszą. Tutaj nie ma miłości. Tutaj jest czyste pieprzenie. Pierdolenie. To jest ważne dla tych dziewczyn. nie ma miłości, bo kto się może zakochać jeżeli nie widzi kobiety. Nagle ona się odkrywa w ciemnościach i jest jedynie ważne…….. To jest religia, która musi odejść razem z innymi.

